Pénzverdei, Pv vasútról minden jöhet, történelmi leírás, adok-veszek, képek, stb...
Más kereskedelmi portálok felhasználóinak itteni keresése, itteni beazonosítása (Vatera, olx stb.) TILOS és kizárással jár.
Eladó egy Előre mozdony. Szép állapotban van, kisebb karcolások vannak rajta, de minden eredeti állapotú, nincs javítgatva vagy átalakítva. A motor, az irányváltó és a négy eredeti izzó is működik. Irányár 25000 Ft.
Az érdeklődőknek szívesen küldök további, nagyobb képet. Érdeklődni a publikus email címen lehet. A termékeket személyesen Budapesten lehet átvenni.
A készlet, aminek a képét beszúrtam, szigeteletlen, vaslemez PéVé tartalmaz, a mozdonynak műanyag kerekei vannak, hiányos, óraműve megvan de rossz. 275-ös modell. A másik is az, készlet nélkül-se pálya, se kocsik. Annak még öntött fém kerekei vannak, hiánytalan a külseje, a szerkezet jó része nincs meg.
Számold össze, hány gép van, aztán megbeszéljük. Én amúgy is szoktam rendelni a Lomexnél, akkor begyűjtöm az egyenirányítókat. Lényeges, hogy átalakítás után a gép CSAK EGYENÁRAMRÓL megy, de az Előre trafóba is lehet tenni egyenirányítót, és akkor azzal is lehet használni...
A váltóáramú mozdony minden további nélkül megy egyenárammal is. Sőt: ha a motor állórész.tekercsét (CSAK az állórészt!!!) egy Graetz hídágába teszed, akkor van egy olyan egyenáramú mozdonyod, ami polaritásváltásra irányt vált. A megfelelő Graetz mos akciósan kapható a Lomexnél, a cikkszáma: 20-00-93...
Segítséget szeretnék kérni.Alapítványunkat ismét kiállításra hívták és most úgy döntöttünk,hogy készítünk egy PV-s terepasztalt is a vitrinünk mellé.Van is minden hozzá csak az elektromos bekötésekhez kellene némi segítség.Kaptam már tippet,de ha valaki üzemeltet ilyet akkor arra kíváncsi lennék.Az asztal 3 darabból állna,tehát a minden leforrasztani nem működik,azt majd a fix állandó kiállításhoz.
Lenne még egy kérdés az Előre és a Pannónia,Helikon üzemel-e egy pályán?
Erre is van már egy válaszom egyen és váltóáramú rendszer miatt,ezt a problémát át kellene hidalni.
Ha jól tudom, Villám kisvonatnak hívták a szettet, volt 242-es kasznival is a mozdony, de az is csak 2 tengelyes volt. Magyar gyártású, a síneket a PV készítette az elején, valóban nem szigetelt kivitelben. De majd biztos lesz, aki pontosabban meg tud mondani róla mindent. Nekem is volt mindkét mozdonyból, meg vagonok is, de mivel már csak kizárólag PV-zem, így megváltam tőlük. De szép darabok!