Történt egy kis baleset, Mama rágurult egy előtte álló kocsira, ami megnyomta a Passat bal elejét. Lámpa tartó pöckök törtek, műanyag zárhíd szintén, és most használat közben derült ki, hogy a cooler tartó is lötyög, a cooler felső része is elmozdult, így azis kukás.
Valakinek nincs elfekvőben emberi áron zárhíd, intercooler, bontva? SOS lenne, KP-vel fizetek érte. Max jövő hét közepéig keresek. Kocsi 2002-es 1.9 PD, AWX motorkód. E-mailom.: varaljaizoli kukac gmail pont com.
Árral kérek ajánlatot, akinek van, előre is köszönöm! Minden megoldás érdekel, Pest megyében mobilis vagyok.
Na szóval. Beállítod a telót, hogy látható legyen más készülékek számára. Ilyenkor a telefonon elindul egy visszaszámláló. Az autó állóhelyzetben van, s a menüben elindítod a "Scan device" vagy "Search device" menüpontot. Ha lefutott a keresés, akkor illene, hogy találjon egy készüléket.
Ha nem, akkor igen, gond lehet a fedélzeti bluetooth-al, amely az anyós ülés alatt van. Esetleg szedd ki, s próbáld meg resetelni. Lekapcsolni a vezetékekről, s visszatenni. Nekem már volt olyan gondom, hogy megtalálta a telefont, de nem akart rá kapcsolódni. Végül az e-bay-en vettem 30 fontért egy másikat. A durva az, hogy kb. 300 fontért árulták. Ez az egy volt ilyen occsó, s nem is voltam benne biztos, hogy működni fog. De azóta is teszi a dolgát. 10 font volt Mo.-ra a postaköltség.
Észrevette valaki, hogy az uccsó kb. 10 hozzászólásban csak a kérdések hangzanak el, de nincs válasz rá?
Kezd érdekes lenni ez a fórum, akár lehetne az is az alcíme: amit felteszek magamban kérdés a vw-ről.
:)
Más: köcsög Audi A6 quattro nem bírt megelőzni. Kár, hogy utána szembesültem vele, hogy 4-5 "sötét" bőrű ült benne. Viszont kanyarban jobban ment a Didi, ezt villogással próbálta tudtomra adni. :)
Audi Q - T FSI
0 - 1
A debunkóvagyéletveszélyesilyenhülyékokozzákabalesetet,stb. hozzászólást kérem az Audi tulajának továbbítani szíveskedjetek (nem túl elegáns megoldásai voltak az út során, ezért csináltam ezt)
Sziasztok. Erről a turbó fütyülésről jutott eszembe, hogy nekem is van némi hang. Bár nem gázadásnál, hanem ha elváltok mintha lefújna a turbó van egy kis szisszenés, de csak a hátsó ülésen ülve hallani. Ugyanaz BKP motorkód, de manuális váltó. Rángatás az mondjuk nincs. Ez teljesen normális lenne, ott engedi el a maradék nyomást a turbó?
Nekem is bkp- motoros passatom van és nekem is fütyölt a turbóm,de úgy gondoltam hogy ráérek később megcsináltatni,ami nagy hiba volt,mert egy nagyobb kigyorsításkor úgy eltört a turbó tengelye hogy útszélen maradtam a kocsival.
A turbót felújítattam gyári alkatrészekkel és azóta hibátlan. 85e volt a javítás +olaj,mert mind elment a tengely töréskor.
Javaslom csináltasd meg mihamarabb!
Sziasztok!2006 Passat BKP motorkód.Fütyül a turbó,és hülyét kapok tőle.Alapjárattól 2000-ig csinálja,pont ahol a DSG váltogat,és szirénázik egyfolytában.Mielőtt vagyonokat költenék a cserére/felújításra meghallgatnék pár tanácsot.Ja és nekem is beremeg egy adott fordulatszámon 1100 körül.Az egyik szerelő azt mondja kettőstömegű csere lesz a megoldás.Van valami ötletetek?Köszi előre is.
Sziasztok! Ugyan az a problémám mint szeki13 volt 2015.09.05.-én az autó berezonál 2200 fordulat környékén. Megyek a pályán 6. ban 3000 fordulat körül elém jönnek visszalassítok 2000 alá gázt adok és egy szűk fordulatszám tartományban 2000-2300 ig kb. berezonál a kocsi aztán semmi. Nálad végül mi lett a megoldás szeki 13?
Olyat rendetlenkedik az autóm, hogy amikor a váltót P fokozatból D-be húzok, 1-2 mp múlva ránt egyet az autó. Utána minden rendben van, gyönyörűen vált, megy, semmi rántgatás. Ha S vagy N vagy R fokozatból váltok akkor semmi rendellenes. Csak P-ből. Mi lehet a baj??
Próbáldd meg egy Androiddal, hogy leteszteld rendben működik-e egyáltalán az autó rendszere. Párom Galaxy S3 Mini-ét is simán ismerte, igaz azt már nem használjuk. Nekem egy 5 éves HTC Desire Z, Samsung S4 és LG G2 telefonom van. MIndet ismeri. A HTC-t azért okosítani kellett. De 2013-tól már az összes Android támogatja az rSAP protokolt. Próbáld meg egy kölcsön telefonnal. Ha nem megy, akkor nem az iPhone-ban van a hiba.
Tisztelt gyülekezet, az alábbi folytonossági hiány egy B6 (2008) Passat gépkocsin keletkezett ma éjszaka. Van valakinek használható ötlete/linkje a pótlására (bontott is jöhetne).
Sziasztok! Valaki tudná ezt értelmezi hogy baj-e éppen a töltőnyomás eltérés alapjáraton vagy pedig normális.AFN 110 lovas 1.9td.Köszönöm előre is válaszotokat.
sziasztok. németben vettem egy tourant,170 ps 160 ezer km el.2006 os .amotortérbren a kis aluminium cikjén rá van írva hogy 120 ez volt vezérlés cerélve de az 2013 ban volt!a kora miatt már le kéne cserélni? vagy meg várhato a következő csere intervallum? köszönöm
Nekem egy régi Nokia CK7W kihangosító van beépítve, ennek a BT részével gond nélkül működik az Iphone 6S-em, a korábbi 4S is működött gond nélkül. A gyári rendszereket nem ismerem.
Ugyan nem olvastam végig a problémát, de az iphone bluetooth baromi válogatós. Nekem van egy pár eszközöm, egyikre sem tudok csatlakozni az két iphone mobillal, miközben 5 db androidos eszközeimmel azonnal. Még a kínai gagyihoz is.
Na igen. Még az uccsó mentsváram az, hogy nem ér ide és a jóember visszaadja a pénzt. 1200Ftért csodát nem vártam, csak érdekelt a dolog. Csak ez a fránya olvasás.
:)
Mondjuk az 1000Ftos bluetoothos OBD olvasótól sem vártam csodát, de simán működik az is.
De ide az van írva, hogy nem kompatibilis a B6-tal. Kérdésem egyszerű: a hardver, vagy a szoftver nem ismeri a kocsit? Valaki, aki jártasabb ebben, mint én, tudna segíteni?
Én ezzel erősen vitatkoznék. A rugózatlan tömeg csökkentés nem kis teljesítmény. A százvalahány Le nálam meg kb.200t jelent és bizony megérzem a különbséget.
Nem hiszem, hogy a felnik kozott ot kilonal nagyobb lenne a kulonbseg, az max. 20 kilot jelent. Egy szaz valahany loeros motornal, ezt a kulonbseget gyorsulasnal erzetre meghatarozni nemigen lehet.