Az irányváltóval is gondok lehetnek a motornál, lehet, hogy beállt a gumi dugattyú benne, mely során a nagyobb felületre (első szélvédő) nem tudja áttolni azt a vízmennyiséget.
Én is nemrég tetettem fel a TS860-t (vadzsi új, még kék-sárga-piros csíkok is voltak rajta :) ) ég és föld a kínai nyárihoz képest :)
Mostmár nyugodtan merek menni vizes úton is a körforgalomba észvesztő 20km/h tempóval, anélkül hogy karácsonyfaizzót játszon a műszerfalam az ABS-ESP működése miatt :)
Új vagyok, a segítségeteket szeretném kérni a következő problémával kapcsolatban:
307 cc -m van (1997 cm^3, benzines, 2005-ös, motorkód: RFN). A hiba: reggelente, ha 10 foknál hidegebb van, beinditom, és anélkül, hogy ezutan barmit is csinálnék 1 percre rá ledadog- lefullad. Ezutan, megpróbálom újra beindítani, itt már nem megy azonnal, de beindul. Az első inditasnal elegge erotlen hangja van, de ha bemelegszik (masodik inditas utan) már jó a hangja. Volt Peugeot szakszervizben 3 hetet, nem jottek rá a hibára. A lefulladast koveto első beinditas egyre nehezebb, felek hosszutavon nem tesz neki jot. Volt bárkinek hasonló problémája?
A hűtőrendszer zárt, üzem közben túlnyomás van benne. Hidegen kell feltölteni.
Ha nem látszik folyás sehol, akkor fogyhat a fagyálló hibás hengerfejtömítés, hibás vízpumpa szimering és elfolyhat a fűtőradiátornál az utastérben. Ezt könnyű észrevenni, mert párásodik az autó és a szőnyeg vizes lesz. Vezetőoldalon benyúlva érezni a csöveken.
Egy másik kérdés, az mennyire normális, hogy a lentebb említett autó eszi a fagyállót ? Nem látok folyást sosem, de kb havi szinten egy fél litert rá kell nyomnom ha azt akarom, hogy maxon legyen.. Ismerősök mondták, hogy nem biztos, hogy gond, mert van egy túlfolyó és ha úgy van kilöki a fagyállót.. Szerintem ez részben hülyeség, mert akkor nem lenne max jelzés, vagy lejjebb lenne.. Véleményetek ? Kocsi alatt sem volt soha víznyom.
Nézd meg, hogy amikor lecsukod a géptetőt, akkor a baloldalon az ablakmosó csöve nem törik-e meg. Lecsukás közben segíthetsz neki a kezeddel, hogy minél nagyobb íve legyen a csőnek.
Szélvédőmosási problémám lenne.. Rövid story, amikor vettem az autót fél éve kb ugyan ez volt a jelenség, mondtam mindenkinek nézd már baszki nem spricceli fel a vizet a szélvédő tetejéig, hanem éppen hogy csak az aljáig megy.. Az 5. embernek mutattam mondom néz már meg, na most működik :D Azóta semmi gondom nem volt vele, tegnap használtam volna és szintén ugyan ez a problémám előjött, nem spricceli fel a vizet normálisan a szélvédőre, éppen csak az alját éri el.. A hátsó tökéletesen megy, megnéztem a fúvókákat most is, egyik sem vízköves, a csövet végignéztem a motorháztetőnél semmit nem látok, tömődés..stb Lehet, hogy gyenge már a szivattyú ? Hogy tudom én ezt kiszedni a kocsiból ? Józan paraszti ésszel megtudom oldani a cseréjét, vagy érdemes szervizbe vinni emiatt ? Esetleg ötlet mivel tudnám javítani ? Nyári szélvédő mosó után egyből töltöttem rá télit, nem mostam át...stb
Új csukát kapott a verda. Dunlopot kukáztam, Conti TS860 került fel. Egész nyáron a Dunlopot futtattam, már zúgott is rendesen, azt hittem, csapágyas lett a verda. Hát most élvezem igazán az autómat:) 10 év után sincs egy zörrenés sem. Halkan suhan, csak a motortérből jön valami halk brummogás. Még a zene sem esik jól, annyira élvezem a gumizaj nélküli menetet:)
A képen amit linkeltél, a másik légtelenítő a termosztátnál van és ott lehet a hengerfejet légteleníteni. Szerintem ott is csináld meg, az a biztos. Én amikor cseréltem a hűtővizet a termosztáttal együtt, mindenhol megcsináltam, nem is volt gond vele.
Hát az elején talán jött levegő, de mint említettem, nem szereltem le a csövet mint a linkben írják, csak bepréseltem kisebb karcok árán a kezemet és vakon dolgoztam, kicsavartam a kupakot majd mikor éreztem jön a víz kicsit vártam majd visszacsavartam és ezt 2x. ha volt benne levegő gondolom kijött, még nem teszteltem, majd holnap mikor megyek vele kiderül. A másik csavarnál nem légtelenítettem de remélem nem azért megy dugóban 100-ig a hőfok és indul be a ventillátor, akár még télen is, ez tavaly is így volt sajna, pedig lett hűtó is cserélve mert a régi túlsúlyos volt már a vízkőtől.
Sziasztok. Fájó szívvel eladtam szeretett autómat, az alábbi dolgok maradtak meg, ezeket szeretném eladni.
Breakhez és SW-hez való csomagtérajtó üvege
Felújított, de még nem beépített kormánymű
307-hez való multimédia
Komplett RT3 navigáció CAN-VAN rendszerű autókhoz
A komplett azt jelenti, hogy a készüléken, a 7 colos színes kijelzőn kívül az antennatalp, az antennakábel, mikrofon, ventilátor és az összes beépítéshez szükséges vezeték és egy 5-ös CD-tár is jár hozzá.
Elérhetőségem avecseykukacfreemailponthu
Van még egy használt klímakompresszorom is, azonban a tekercse rossz. Van hozzá egy teljesen új is de annak más a csatlakozója mint a gyári, emiatt vettem egy bontott kompresszort, így ezek megmaradtak. Képem sajnos arról nincsen.
Na itt : http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=104410288&t=9040099 megleltem a számomra megfelelő fotót, így már simán ráleltem a picúrka kis kupakra amit még a cső leszerelése nélkül is igaz kis karcolások árán de el tudtam érni és jött belöle a víz. Kérdés hogy ezután majd milyen lesz.
A gép egy Peugeot 307 SW 2.0 benzin, manuális, 2006-os.
A pedálok feletti részen lévő kárpit lóg egy kicsit, pont annyira, hogy a cipő orra bele tudjon akadni. Ha meg már beleakadt, akkor lejjebb is rántom általában és akkor viszont már nagyon zavaró. Úgy kell kézzel visszaigazgatnom, de akkor se lesz tökéletes. Valaki találkozott már a jelenséggel? Ha igen, mivel oldotta meg?
Szia ,2006-os 2.0 hdI 135lovas 307-es peugeot,motor hibakó.d a műszerfalon vigyorog,menet közben nem érezni semmi rendelleneset megy mint a veszedelem.hibakód a következők
Sziasztok !! Peugeot 307 HDI 2,0D kérdés volna!! Nem akar kipörögni pl 1indulás max 2000ig pörög aztán 2től már megy rendesen de ez a jelenség adott álóhelyzetben is !! 2000ig pörög aztán kis szünet és lassan emelkedik a fordulat!! Számitógép rádug 1hibát hozz mégpedig az üzemanyag érzékelő hibát ir !! Okozhatja e ezt a jelenséget ez a hiba?? Köszi a segitséget
Itt egy link a motorterekről. Nekem 1,4-es 16 szelepes volt, ott a légszűrőházat kellett kivenni és ott van hátul a légtelenítő. Gyanítom, az 1,6-osnál is hátul kell lennie és ki kell venni a levegőszűrőtől jövő csövet.
Csak úgy hirtelen belenéztem és jól eldugták mert nem is találtam, pedig nem az első autó amibe bele kell túrjak vmi miatt ami nem működik, csak hát ezek a franciák mindig meg tudnak lepni a dolgaikkal. Igen ez az első gall járművem, előtte csak japán és német verdák voltak, meg amcsi is a hecc kedvéért, csak azután kellett volna egy bkút :)
Szóval majd jobban ráérek megkeresgetem, lehet a zajvédő burkolat alatt van?