Keresés

Részletes keresés

y42 Creative Commons License 2004.08.06 0 0 33

A srác németül beszélt (valóban kitünően)

Igyekezet is, bár én magam szeretk felkészülni és nem nagyon szoktam az idegenvezetőre hagyatkozni.

 

Szóval mi jól éreztük magunkat.

Előzmény: Bogie (32)
Bogie Creative Commons License 2004.08.06 0 0 32

Ez a babakocsis dugó az étteremben megmosolyogtatott, viszont abban igazad van, hogy a pihenni, vagy romantikázni vágyóknak igazán megsúghatnák ezt a kis apróságot.

 

Azt már egyáltalán nem helyeslem, hogy egy olyan idegenvezetőt telepítenek ki, aki nem beszéli a helyi nyelvet. Mert ha még a szuahéliról lenne szó!!!! Mallorcára spanyolul és angolul jól beszélő kollégát kellene küldeni, akit előtte felkészítenek és megfelelő információval látnak el. Ha egy tapasztalt, helyismerettel rendelkező munkatársukról lett volna szó, aki csak angolul tud, akkor még bocsánatos. Sajnos mostanság kapkodnak a munkáltatók, ráadásul azt hiszik, hogy mindennel lehet spórolni. Persze, hogy ha valaki "csak" angolul tud az olcsóbb, mintha jól beszélne spanyolul és angolul. Kérdés, hogy ennek milyen hátrányai vannak a munkavégzés során. Tapasztalataim szerint a spanyolok sem beszélnek valami jól angolul (még a 4-5* szállodákban sem mindenhol).

 

Nekem a Spanyolországban spanyolul nem beszélő, helyismerettel rendelkező idegenvezető, nem idegenvezető. Olyan mint a buszsofőr, aki tud vezetni, csak nem buszt.

y42 Creative Commons License 2004.08.06 0 0 31

Sziasztok!

Én júliusban voltam a Neckermannal Mallorcán. A gép indulási ideje valóban pocsék, és nehezen hiszem el, hogy a Neckermann nem azért választja ezt, mert kedvezőbb a díjtétele.

A mallorcai hotel kifogástalan volt, két gyerekkel mentünk All inklusives ellátással.

A kinti idegenvezető közölte, hogy ő is csak egy hete van Mallorcán, ezért nagyjából nem tud semmit, viszont spanyolul sem beszél:(( (egyébként szimpatikus, segítőkész fiatalember volt)

Az út árát megnéztem az osztrák Neckermann oldalon is és a német és osztrák utasoknak "fillérre" annyiba került az út, mint nekünk.

A hotel szobából délben kellett kiköltöznünk, de volt csomagszoba, illetve biztosított a hotel zuhanyozási és öltözési lehetőséget. Természetesen az ellátás az elutazás percéig tartott.

A kisgyermekkel utazóknak is tudom javasolni a Viva Cala Mesquida Club hotelt, mivel sok-sok etetőszékkel és rácsosággyal várják a legkisebbeket is. Azt azért hozzátenném, hogy a magyar Neckermann-nál ez egy Neckermann de luxe hotelnek lett meghírdetve, ami a szolgáltatások szinvonalát tekintve rendben is van, de ha valaki a de luxe kategóriába nem ért bele 30-40 babakocsit az étterembe az lehet, hogy csalódni fog (szerencsére engem nem zavart:))))

Bogie Creative Commons License 2004.08.06 0 0 30

Szerintem nagyon fontos az, hogy minél többen tanuljanak nyelveket, de ez egy másik téma. Én beszélek nyelveket (tárgyalási szinten), ennek ellenére többször igénybe vettem már utazási irodák szolgáltatásait és elvárom, hogy amiért fizetek, azt teljes mértékben megkapjam. Ez üzlet. Amennyiben ennek nem tudnak eleget tenni, akkor választok mást. Persze, ez egy elrontott nyaralást nem tesz jóvá. Szerencsére még nem keveredtem olyan sajnálatos szituációkban, amiről ezen a fórumon is lehet olvasni.

Előzmény: szkati (28)
gimli64 Creative Commons License 2004.08.06 0 0 29
Ez amiről beszélsz, mégha közvetve is és azért, hogy a problémán miként lehet átlépni, pontosan azt támasztja alá, hogy a magyarok és Mo. jelen esetben egy utazási irodánál illetve egy adott utazásnál 2. osztályú polgároknak, országnak minősítődnek. Hosszú távon nem megoldás, hogy Te mész hozzájuk más helyen, más módon. A hozzáálláson nekik kellene változtatni. Talán az uniós tagság erre megoldást jelenthet, mivel egyenlő feltételeket kell valószínűleg itt is teremteni és nem mellékelesen az uniós fogyasztóvédelem sokkal keményebb mint a magyar és egyenlőbb, ott nincs behódolás és hajlongás a külföldi tőke, mert ebból a szempontból nincs is külföldi tőke. Sajnos ezek az esetek nemcsak erre a témára jellemzőek, ez őseink történelmi tetteinek velejárója, melyet talán már az unokáink nem fognak érezni.
Előzmény: szkati (28)
szkati Creative Commons License 2004.08.06 0 0 28
Tudom, hogy most sokakat felbőszítek, de hát az az igazság, hogy az eurónk ugyanolyan euro, csak hát beszélni kellene egy-két nyelven és akkor nincs az ember rászorulva a magyar utazási irodákra. Épp a Neckermann csinálta meg tavaly velünk, hogy a kifizetett utunkra Krétára, májusban nem akart elvinni minket csak 1 héttel később. Nekünk meg csak az az egy hét volt jó bizonyos oknál fogva. Kimentünk az osztrák Neckermannal ugyanoda, ugyanabba az appartmanba. Miből áll? Abból, hogy kell beszélni egy európai nyelvet a magyaron kívül. Mi már csak repülőjegyet vesszünk mindenhová. Ha lehet fapadosat és majd keresünk magunknak szállást és programot. Mindez lényegesen kevesebből jön ki, mint egy utazási irodán keresztül. Persze kisgyerekeseknek és nyelvet nem beszélőknek nem ajánlott.
Előzmény: mallorca04 (25)
mallorca04 Creative Commons License 2004.08.06 0 0 27

Ez egy fórum, ahol véleményeket lehet megosztani - melyek természetesen eltérhetnek - úgy, hogy elkerülendő mások pocskondiázása. A minősítgetést nem Én kezdtem, tehát nézz magadba.

 

Agresszív ember vagy, aki nem tud érvelni, nem látja át a lényegi mondandót a sorokban, értelmes hozzászólás helyett  azzal kérked, hogy letaglózott egy 38 kilós nyugdíjjast. ( feljelentés - > könnyű testi sértés )

 

Egyébként nő vagyok, nem fazon, több tiszteletet légyszíves. Részemről a kommunikációt Veled befejeztem.

 

Én a topikcímben említett irodával nem vagyok elégedett, ez - hangsúlyozom - az Én magánvéleményem, tapasztalatokon alapul, meggyőzhetnek másról, de a kellemetlen élményeket ez széppé már nem teszi és alapjaiban nem befolyásolja. Ettől függetlenül remélem az idei nyaralásom felhőtlen/ebb lesz, és megpróbálnak arról meggyőzni - nem erőszakos, ütlegeléses módszerekkel - hogy mégiscsak jól döntöttem, amikor Őket válaszottam.

Előzmény: Törölt nick (26)
mallorca04 Creative Commons License 2004.08.06 0 0 25

" .....Mikor erre rákérdeztünk, előkeresték a német katalógust, amiben természetesen benne voltak ezek a lehetőségek is.  A válasz: a magyaroknak nem osztottak ilyen szállásokat, de menjünk Bécsből. "

 

erről beszéltem, diszkrimináció :o) , a magyar forintja ( eurója ) tizedrangú, nyugatabbra jobban kell nyalni az ügyfél hátsóját.  Ha lesz energiánk akkor jövöre meg is nézzük a bécsi lehetőségeket. 

Előzmény: Grabovszky72 (24)
Grabovszky72 Creative Commons License 2004.08.06 0 0 24

A késő délutáni hazaindulásról csak annyit, hogy eddig minden esetben (irodától függetlenül) bepakolhattunk egy bőröndszobába, és nagyon jól éreztük magunkat az indulásig, végül kinyitottak egy szobát, ahol mindenki lezuhanyozhatott és átöltözhetett indulás előtt. Szerintem nem vesznek el tőlünk időt a délutáni indulással, hiszen amennyivel rövidebb az első nap, annyival hosszabb az utolsó, bár tény, hogy a korai indulás a kellemesebb, főleg kisgyerekekkel.

 

A Neckermannról: két éve Mallorcán voltunk velük két 3 éves kisgyerekkel, és mindennel maximálisan meg voltunk elégedve. Egyedül hazafelé, a repülőtérre utazáskor éreztük egy kicsit, hogy mi 'csak' magyarok vagyunk, nem németek.

 

Viszont tavaly is szerettünk volna a Neckermannal utazni, de egész egyszerűen nem tudtunk! A katalógusból kikerültek azok a lehetőségek, ahova 2 gyerekkel lehet utazni, pl. a Mallorcai szállodánk sem volt benne a tavalyi katalógusban. Az ideit nem néztem. Általában csak 1 gyerekkel lehet menni a legtöbb szállodába, de volt olyan uticél is, ahol szinte egyáltalán nem találtunk 2 gyermekes lehetőséget, csak a legolcsóbb kategóriában. Mikor erre rákérdeztünk, előkeresték a német katalógust, amiben természetesen benne voltak ezek a lehetőségek is.  A válasz: a magyaroknak nem osztottak ilyen szállásokat, de menjünk Bécsből. Két kisgyerekkel. Hát, mentünk inkább a Tui-val, idén már meg sem néztük a Neckermann ajánlatait.

mallorca04 Creative Commons License 2004.08.06 0 0 23

Nem tudom mi jogosít fel arra, hogy szerencsétlennek és balféknek nevezzél. Gondolom kisebbségi komplexusod van, alapvetően egy vesztes típusú emberi réteget képviselsz, mindenbe beletőtődsz, és szemed előtt mindig húsos seggek "lebeknek" nyalás céljából, amit most is megtettél az irodának.

 

"Vannak aki sokkal szarabbul érkeznek meg a repülővel a szállodájukba" -> Engem ez nem érdekel, hanem az, hogy vannak akik időben megérkeznek és időben indulnak vissza, nem 5-6-7 órát pácolódnak a napon.

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (18)
_Napster Creative Commons License 2004.08.05 0 0 22

Kedves Fórumosok!

 

MENETRENDRŐL:

 

Nagyon sokan panaszkodtok amiatt, hogy a választott nyaralásotokhoz rossz időben repülő charter gép tartozik (késő esti indulás) s ezáltal a nyaralás első napja kárbavész. Erre van egy nagyon jó megoldás: alapos körbetekintés, utánajárás.

 

1. FONTOS! A Malév Charter már a nyári menetrendjét jóval a szezon kezdete előtt felteszi. Itt szerepelnek a bérlő utazási irodák nevei, s a repülési időpontok. Így mindenki könnyedén ki tudja választani a számára legmegfelekőbb járatot. Én például minden éveben kinézek 2-3 desztinációt, s kiválasztom a számomra a legmegfelelőbbet.

 

http://www.malev.hu/BP/HUN/I_CORPORATECHARTER/2004-0709-1349-24MQOA.asp

 

Ha például Travel Service-zel repülsz az már bonyulultabb eset. Itt célszerű előre érdeklődni, de sajnos ez gyakran változik. Célszerű a www.bud.hu utánanézni!

 

2. Tapasztalat: a Neckermann gépei általában délután indulnak. Legjobb időpontban a Best Reisen gépei repülnek, lsd. menetrend. Ez már évek óta így van.

 

3. A nyaralásokhoz általában (a repülési időtől függően persze) :) a 8-12 óra közti budapesti indulású járatok a legjobbak, hiszen akkor kora délutánra érsz oda s elfoglalhatod a szálláshelyed. Visszaúton pedig nem kell a csomagszobában vagy a lobbyban töltened a fél napot hiszen pontosan akkor visznek majd ki a reptérre mikor már el kéne hagynod a szobát. Mi évek óta így csináljuk, 99-ben Malagán mi is a fél napot az előcsarnokban töltöttük, nem egy kellemes dolog, tanultam belőle.

Az utazási irodák pedig az első és utolsó napot pedig utazási napnak veszi!

Szóval szerintem erre is célszerű odafigyelni.

 

JÓ UTAT, JÓ REPÜLÉST MINDENKINEK :))))))

 

Bogie Creative Commons License 2004.08.05 0 0 19

Szerintem felesleges ennyire beindulni.

 

Másrészt valahol én sem rajongok azért, hogy 8 napot fizetek ki, amiből az elsőn éjfélkor foglaljuk el a szállást, azt követi 6 teljes nap és az utolsón ugye déltől már inkább nyűg, az említett csomagprobléma miatt.

 

Ha nyolc napot kifizetek, akkor szeretném nyolc napig jól érezni magam. Persze, az indulás előtti programért itthon én felelek. Olyan lesz, amilyenre szervezem:)

 

Félre téve a tréfát ez szerintem nem Neckermann specifikus, de mindenképpen az lesz a befutó hosszú távon, aki például ilyenre is oda tud és akar figyelni (mármint, hogy ha kifizetteti a napot, akkor az minél jobban legyen szervezve és az utas is így érezze).

 

Kellemes és nyugodt pihenést mindenkinek!

 

 

Előzmény: Törölt nick (18)
mallorca04 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 17

 

 

az áraihoz képest a N*ckermann ( lehet hogy az osztrák irodák nem, és az osztrák nem utazik drágábban  mint a magyar ) egyre ..arabb.

 

Az első bosszantó húzás a pitiáner 2400 forintos áremelés ( kerozinfelár ) nem fért bele az árfolyamváltozás kategóriába...

 

hogy a pénzünket március óta melengetik, az nem számit.

 

A másik sz*mét dolog a repülőgép pénteken 16.45-kor indul ( 19.20 leszáll és időben még +50 km a transzfer ) a péntekünk így köszönjük, de "hasznosan" elment, a késésekről nem is beszélek.

 

Visszaindulásnál következő pénteken délben kiraknak a szállásról ( mert ez ennyi pénzért nem tudják megoldani ), és estig rohadunk valahol a napon úgy, hogy lehetőleg szem előtt legyen a csomag, vagy megvesszük a portást hogy hadd tegyük be a cumókat valahova... ahogy tavaly is. Kényelmes, komfortos, igényes szervezés, olcsón.

 

Azt hiszem ez volt az utolsó hogy a N*ckermann irodával mentünk, kezdik hülyének nézni az embert. :o(

 

Ja, lehet azt mondani hogy ha nem teccik mehetünk a francba, így is lesz ezzel a hozzáállással, mert az én pénzemből ( is ) élnek, és ezért a pénzért ebben a "remek" országban, keményen meg kell dolgozni, ezért szolgáltatást várok el. 

 

 

 

Én biztos nem fogom ezt az irodát javasolni senkinek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.45 19.20

szkati Creative Commons License 2004.08.05 0 0 16
Vivus valószinűleg jobb lenne a Dajka Gábor utcai Neckermannhoz, mint a most ottlévők,( tisztelet a kivételnek) mert bizony-bizony nem szép dolog 2 órán keresztül kiállítani 4 db repülőjegyet( és semmi mást) akkor, amikor az adatok teljes birtoikában van az illető már jópár hete és pontosan tudja, hogy mikor mennek a jegyekért.
Előzmény: Attika1 (11)
Mr.perfect Creative Commons License 2004.08.05 0 0 15
Köszi a teljesen korrekt választ! Teljesen egyetértünk abban, hogy a rossz gyakorlatot  nem lehet orvosolni csak akkor ha szóvá teszik az emberek. Mi magunk részéről fogunk írni egy levelet a központi iroda címére!
Előzmény: Attika1 (14)
Attika1 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 14

Mr. Perfect!

 

Neked teljesen igazad van.  Az a gond, hogy nagyon sok esetben változik meg a menetrend az utolsó pillanatban (sokszor csak néhány órával az indulás előtt) és az értékesítő kollégáknak elég sok problémájuk van ebből.  Pont ezért nem szivesen mondják meg ami viszont nem helyes.  Én azt javasolnám, hogy küldjél ezzel kapcsolatban egy mailt vagy levelet a központi címünkre (honlapon megtalálod) és akkor valamilyen úton módon változtatunk ezen a gyakorlaton.  A gond az, hogy ha nem reklamálnak elegen akkor mi azt hisszük, hogy a bevett gyakorlat kielégítő és nem változtatunk semmit.  A cég nevében is bocsánatot kérek tőled és köszönöm, hogy felvetetted ezt a problémat.  A levelet pedig nagyon megköszönném.

 

Üdv,

Mr.perfect Creative Commons License 2004.08.05 0 0 13
Szia Attika! Köszönjük a választ, a következő megjegyzésünk lenne a témával kapcsolatban: egy héttel ezelőtt, mikor lefoglaltuk az utat, és befizettük az előleget, a hölgy már valószínüleg tudta a gép indulását, persze valóban a mi hibánk az, hogy nem kérdeztünk rá. Ma amikor megkaptuk a visszaigazolást és nem volt rajta az indulási időpont a hölgy közölte, nem szokták ugyan elmondani az indulást csak amikor a teljes árat kifizetik, de hogyha nagyon akarom elmondja. Ez már eleve furcsa hozzáállás, tudjuk hogy változhatnak az indulási időpontok, de 2 éves kisgyerekkel nem a legideálisabb egy idegen országban hajnalok hajnalán utazgatni. Ha ezt előre tudjuk, nem fizettünk volna be erre az útra.
Előzmény: Attika1 (5)
Bogie Creative Commons License 2004.08.05 0 0 12

Talán egy CV és egy kisérő e-mailen is megteszi nur@neckermann.hu, hacsak nem elemzik a kézírást (van rá példa).

 

Sok sikert!

Előzmény: Attika1 (11)
Attika1 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 11

Vivus hát az sok mindenen múlik.  Milyen munkakörben szeretnétek dolgozni, mikor, hol, stb.?  Szerintem küldjétek el a Neckermann címére az önéletrajzotokat postai úton:

 

1118 Budapest

Dayka Gábor u. 5

 

Írjátok rá, hogy mi érdekel titeket.  Az önéletrajzokat eltesszük és szükség esetén értesítünk titeket.

 

Üdv,

Előzmény: Vivus (9)
Attika1 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 10

Gimli akkor ti szinte biztos, hogy a call centerünket hívtátok.  Ez a szolgáltatás ki van adva egy cégnek ahol fogyatékosokat dolgoztatnak.  Rájuk tényleg nem nagyon szokott panasz lenni.  Amúgy elmondható, hogy az irodai kollégák legtöbbjével szintén nincsen gond, sőt mi még nagyon jól állunk ebben a témában.  Sajnos mindig van egy kettő aki viszont kevésbé jó. 

 

A chartereknél meg több tényezős a partner megválasztása.  Természetsen a költség és sok egyéb (pl.: kínálat) is belejátszik.  A Malévnak korlátozott számú gépe van csak, tehát nem mindig tudnak gépet adni.

Vivus Creative Commons License 2004.08.05 0 0 9

Szia Attika1 !

 

Szeretnék a Neckermann-nál dolgozni a barátnőmmel együtt,   riportra (raportra)

kinél kell bejelentkezni.

Amúgy a végzettségem  főskola.

Várom aválaszod!

Igaz, hogy szeptemebr 15-én  utazol Hurghadára?

Üdv.

Dajka

gimli64 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 8
Nem tudok többet. Ez a helyi irodánkból ( alvállalkozó ) zajlott. Hogy ők kiket hívnak azt Te lehet, hogy jobban tudod. A katalógusban a szálloda valóban nem volt benne. Más.. A Travel Service melletti utaztás oka elsődlegesen költség ? Mert az időbeosztásuk nem a legjobb mint az korábban és más topikokban is olvasható.
Előzmény: Attika1 (7)
Attika1 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 7

Gimli64!

 

Köszi az infót a kollégákkal kapcsolatban.  Meg tudnád nekem mondani, hogy ez melyik irodában volt?  Tudod nagyon komoly gondjaink vannak a megfelelő munkaerővel és mindig becsúszik néhány nem megfelelő.  Amúgy a lastminute.hu-ról annyit kell tudni, hogy erről a kollégák is csak megjelenés után tudnak bármit is mondani.  A nyáron kettő katalógus jelent meg, tehát elvileg elképzelhető, hogy az első kint volt de a második még nem és ezért nem tudtak neked segíteni.  Amúgy van egy lastminute központ a harmincad u. 1 szám alatt (tel:486-0433) ott biztos, hogy tudnak segíteni. 

 

Szerintem a célokon nekünk van a legjobban kiépített "utazási infrastruktúránk".  Az embernek remélhetőleg nincsen rá szüksége, de bármilyen bajban (betegség, baleset, halál) a Neckermann tud segíteni ami mondjuk a TUI-n kívül más magyar cégről nem mondható el.  Persze erre lehet azt mondani, hogy de miért történne bármi is, ennek ellenére hidjétek el hogy történik. 

 

Üdv,

gimli64 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 6
Más cégtől is ott voltak a reptéren a képviseletek. Ez alapelvárás. Attika veled már beszéltem másutt arról, hogy a lastminute.hu a Neckermann tulajdona. Ehhez képest a lastminute-n meghirdetett útjukról ( nem a lastminute-árról, magáról az útról ) sem volt fogalmuk az értékesítési kollégáknak amikor ez után érdeklődtünk június elején hurghadai utak kapcsán. Ráadásként a beszélgetés stílusa is hagyott némi kívánnivalót. Egy kommunikációs tréning nem ártott volna az ügyintézőknek, mert hát ketten is rontották a cég hírét. Amúgy viszont az árképzés szimpatikus. Az tetszik, hogy több sallangot is magában foglal az alapár, bár az is igaz, hogy így kizárólag ott lehet megoldani ( vízum, biztosítás ) ezeket. Hurghadán a szállodában korrekt anyagok voltak -magyar nyelven is - a helyszíni lehetőségekről illetve a szállodában rengeteg Neckermannos program volt-főleg gyerekeknek - igaz a szálloda a résztulajdonuk. Rendszeres - mondhatni állandó - volt az idegenvezetői jelenlétük is.
Előzmény: Attika1 (5)
Attika1 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 5

Sziasztok,

 

Nos én a Neckermann-ál dolgozom és a repülők indulásáról csak annyit, hogy mi nem szólhatunk bele.  A chartert üzemeltető partnerünk döntése, hogy a kérdéses napon mikor utazik.  Biztos vagyok benne hogy ha rákérdeztek akkor ezt előre közlik is de mondjuk ilyen jellegű reklamáció nagyon nem jellemző.  Amúgy elmondható, hogy mi próbáljuk az utazást kellemessé tenni, minden indulásnál a reptéren vagy egy alkalmazott aki orvosolni tud minden problémát.  Úgy gondolom, hogy a konkurenciáról ez nem mondható el.  Arról nem is szólva, hogy mi biztos nem megyünk csődbe :-).  Ennek ellenére, úgy gondolom, hogy annyira nem lehetünk rosszak, hiszen közel 70,000 (egy évben) nem tévedhet ekkorát. 

 

Üdv

Timcyke Creative Commons License 2004.08.05 0 0 4

 

Mi tavaly előtt volt a Neckermann irodával Mallorca-n. Ami a gép indulását illeti oda és vissza. Nekem sem nagyon tetszett!!!! Mi is elég későn indúltunk.

 

De úgy egyébként, más témával kapcsolatban semmilyen negatív élmény nem ért!!!

Mr.perfect Creative Commons License 2004.08.05 0 0 3

Üdv mindenkinek,

 

Látom nem túl népszerű ez a topik, pedig szerintem lenne mit mondani erről az utazási irodáról. Talán kezdetnek leírom én a tapsztalatomat. Kb egy hete foglaltunk le egy tunéziai utatszeptember végére. Minden úgy nézett ki, hogy rendben van ma kaptuk meg a visszaigazolást amin meglepve tapasztaltuk, hogy nincsen rajta a repülőgép indulási időpontja. felhívtuk az irodát ahol a  hölgy nagynehezen közölte, hogy a repülő bizony este nyolckor indul. Ez bizony azt jelenti, hogy nekünk a két éves gyerekünkkkel  a repülőtér-szálloda transzfert is beleszámítva, valamikor éjfél után fogunk végre megérkezni a szállodába. Eközben a gyereket kb 3-4 szer kell felébresztenem és valószínűleg nem kevéssé lesz nyűgös. Namost a legszebb az egészben, hogy ezt nem közölték előre. Igaz ugyan, hogy nem kérdeztem rá konkrétan a dologra, de nekem eszembe sem jutott, egy ilyen konfiguráció. Ráadásúl ez azt jelenti, hogy az egész nyaralásból egy fél napot szépen lecsippentenek és ráadásúl ezt az éjszakát is teljes áron számítják fel. Ha én ezt a körülményt előre tudom akkor egyszerűen nem mentem volna el erre az útra. Sajnos mi elkövettük azt a hibát, hogy megbíztunkaz úgymond jó nevű irodában pedig nem kellett volna. Nem tudom másnak mik a tapasztalatai de mindenki jól teszi ha minden kis részletre rákérdez mielőtt több százezret kifizet egy utazásra.

essz Creative Commons License 2002.07.22 0 0 2
Köszi az infot!!!
Előzmény: kutrincza (1)
kutrincza Creative Commons License 2002.07.22 0 0 1
Én velük voltam idén Tunéziában, volt néhány dolog, ami nem tetszett, de általában véve semmi baj nem volt a szolgáltatásukkal. Teljesen átlagosak, legalábbis azokhoz képest, akikkel már nyaraltam. (Jorgos, Eurotours, Menthol, Tihanyi Travel, Ibusz)
Előzmény: essz (0)
essz Creative Commons License 2002.07.22 0 0 0
Tehát 0 tapasztalatotok van erről.
Előzmény: essz (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!