Keresés

Részletes keresés

Ricsi89 Creative Commons License 2014.02.11 0 0 8131

Most nézem, hogy szombati napokon szinte egész délelőtt és délután egyszerre fog indulni a nagyállóról az 1-es és 2-es villamos. Ez miért jó? Vonatoznak egymás után a plázáig?

A józsai buszok kerülése a buszvég felé is elég hülyeség. Ennyi erővel maradhatott volna a nagyállóig is. Menetidőben ugyanannyi a hurok, mintha a nagyállóról indult volna.

Yooha Creative Commons License 2014.02.11 0 0 8130

Akkor már mehetne egészen a Nagyállomásig, persze a "körúton". Vagy forradalmi újításként bemenne a buszállomásra és úgy menne vissza a Segnerre. Amúgy tudod mi a kapcsolat a buszállomás és a Böszörményi út között?

A távolsági buszok :)

Előzmény: LoLkA (8129)
LoLkA Creative Commons License 2014.02.11 0 0 8129

A józsaiak azért mennek egy kört, hogy meglegyen a kapcsoloat a buszállomás és a Böszörményi út között. "Pótolják" a 32-est.

Előzmény: Yooha (8127)
ZotyaJ Creative Commons License 2014.02.11 0 0 8128

Egész nap, minden trolinak?

Előzmény: by-169 (8125)
Yooha Creative Commons License 2014.02.11 0 0 8127

A józsai buszok városnézése indulás előtt az mire jó? A Miniszterelnök utcán konkrétan semmi nincs, ami miatt arra kellene menni a busznak, a Piac utca onnan gyalog azért még távolság. Gyakorlatilag elindul a Segnerről, kering vagy 10(?) percet, és utána van értelme felszállni.

A többiben még nem látom bele az értelmetlenséget, de majd kiderül. A 2-es villamos leterheltségét majd az idő megmutatja.

by-169 Creative Commons License 2014.02.11 0 0 8126

http://iho.hu/hir/debreceni-dohogasok-a-2-es-villamos-korul-140210

 

Az iho.hu járt a telepen. A képeken látni még egyben van a 483 és a 485. 490-es is feltűnik az egyik képen.

by-169 Creative Commons License 2014.02.11 0 0 8125

A trolinak 3-ik váltásnál sikerült átmennie.

Előzmény: ZotyaJ (8121)
LMG041 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 8124
Mivel Haláp és Bánk nevében benne van az hogy Debrecen-Haláp ill. Debrecen-Bánk. Szikigyakor az már Sámsonhoz tartozik.
Előzmény: Caf 518 (8122)
marky-511 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 8123

Értékhiba az Excelben? :D

Előzmény: LoLkA (8120)
Caf 518 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 8122

Elnézést hogy közbevágok, de  látva itt a dolgok alakulását nekem lenne egy vonalhálózat kiegészítő tervem, mert itt nagy változás mint látjuk nem volt, én azt hittem egyébként március 1-től éjszakai járatok is lesznek nem tudom miért, de evidensnek tartottam volna. 

11
A 11-es szerintem kicsit kevés lesz a Hétvezér utcára én visszaállítanám a 11Y-onos vagy a 41Y-ost befordítanám a Hétvezérre és körjáratba visszajönne a Lahneren így nem csak egy csökevény lenne hanem járhatna egésznap, és hétvégén is.
12
Visszaállítanám a régi útvonalát és csak a gyógyszergyárig közlekedne és visszafele pedig a Pallagi-Nagyerdei krt. útvonalon.
19
A 19-eshez nem nyúltak ez a Júlia telepi keringőparádé nem jó, én létrehoznék egy új járatot 29-es néven ami a Júlia telep és a Jégcsarnok között közlekedne, oda vissza a Piac utca-Miklós utca útvonalon még a 19-est oda vissza a Széchenyi-Külsővásár tér – Szoboszlai vonalon közlekedtetném.
23
A 23-ast visszapakolnám a Nyugati-ipari parkig a régi útvonalán volt a legnagyobb kihasználtsága és lenne valami normális kiszámítható járat a 33-33E párosítás helyett.
22-24
15 percenként járhatna és szólóbuszokkal a sűrítés után mert gyanítom a csuklósok jelentős részét erre pakolják majd rá és a Doberdó utcát feltétlenül érinteniük kellene.
22Y,24Y vs 26
Térjen vissza a 26-os de ne úgy ahogyan régen, az Egyetem téren kanyarodjon el a Dóczy felé majd Móricz Zsigmond és Gyógyszergyár vissza ugyanez.
25-25Y vs 125-125Y
Jól érezték, hogy a 45-össel gond van én a 45-öst meghosszabbítottam volna a Zúzmara utcáig hogy még több embert tudjon szolgálni és így nem sorvadna.
Józsai buszok:
Na itt a régi rendszer volt a megfelelő amíg a 28-as létezett, hétvégén emlékezzünk csak a Doberdóig ment mindenki senki nem szólalt meg, most pedig több hírportálon láttam, hogy néhányan nehezményezik a józsai buszokról való átszállást. Én személy szerint a 4-es troli vezetékét hosszabbítanám meg a Doberdóig így a régi 28-as élne és a józsai buszokat pedig a Doberdóig közlekedtetném.
14-44
44-es a Mikepércsi úton menjen a Myboxig ott végállomás, a 14-es pedig a Szávay Gyula utcán menjen végig oda vissza szintén a Myboxnál legyen végállomása.
49*
Szikigyakor régóta szeretne bekapcsolódni a debreceni tömegközlekedésbe, ha már Haláp és Bánk is kapott számozott buszt akkor ez a térség miért ne ? 49-es busz Nagyállomás- Piac utca-Kossuth utca – Faraktár utca /majd ahogy átadják a Lidl-t/ Mák utca – Kincseshegy utca – Kurucz utca – Budai Nagy Antal utca – Sámsoni út – Külső Sámsoni út /Szikigyakor/
 5-ös troli:
Az állomás irányába is be kellene vinni a trolit a Dobozi Lakótelepre és az Arad utcán majd Faraktáron visszatérni a Hajnal utcára. 

ZotyaJ Creative Commons License 2014.02.10 0 0 8121

Az egy dolog, de gyakorlatilag első lámpaváltásra át lehet jutni a kereszteződésen...

Előzmény: by-169 (8115)
LoLkA Creative Commons License 2014.02.10 0 0 8120

És ez mi?

 

A ## -ES JELZÉSŰ AUTÓBUSZOK A HELYKÖZI AUT. ÁLL., TISZA I. UTCA ÉS HATVAN UTCA MEGÁLLÓHELYEKET NEM ÉRINTIK!

http://www.dkv.hu/uploads/files/35Y_351_v%C3%A9g%C3%A1llom%C3%A1s_20140301.pdf

 

A ## a viszonylatszám? :)

Előzmény: marky-511 (8119)
marky-511 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 8119

És tényleg :D

Ennyi inkompetenset egy rakáson...

 

Az is érdekes, hogy a sajtóanyagban Kondorosi Csárda van, a menetrendben pedig Vámospércsi út (Forduló) :)

 

Közben becsempésztek egy 365-ös buszt is a menetrendbe, ami Alsójózsa érintésével jár a Felsőjózsai utcáig; kár, hogy a közbeeső megállókat kihagyták.

Előzmény: balazs2008 (8117)
ron89 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 8118

A 2-es villamos követési ideje első látásra nem is olyan rossz, mint amire számítottam, de kicsivel ritkább, mint a  31-32 jelenlegi követése.

Persze biztos vagyok benne, hogy pár hónap múlva szépen, csendben racionalizálódni fog. :(

balazs2008 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 8117

Ha megnézed a térképeket a sajtóanyagban, ott pedig 23-as buszt találsz a NyIP felé...

Előzmény: marky-511 (8116)
marky-511 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 8116

http://www.dkv.hu/uploads/files/11_v%C3%A9g%C3%A1llom%C3%A1s_20140301.pdf

 

Szépen benne hagyták a 11A megállóit, miközben megszűnik :D

Előzmény: balazs2008 (8114)
by-169 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 8115

Csonka templomnál lezártak egy sávot az ítélőtábláig áll a sor.

balazs2008 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 8114

Február 26-án indul a 2-es villamos, március 1-jétől változik a közösségi közlekedés Debrecenben (DKV)

 

"A 2-es villamos elindulásával jelentős mértékben javul Debrecenben a közösségi közlekedési színvonal"

 

Ezt azért nem állítanám... Megszűnt vagy rosszabbodott az Egyetem téri campus és az Újkert, Vénkert, Wesselényi utca, Attila tér, Klaipeda utca környékének kapcsolata..., nem beszélve a helyközi-autóbuszállomás elérhetőségéről...

 

"A nagy közlekedési igényeket generáló városrészek, Vénkert, Újkert, Sestakert, egyetemváros,  valamint  a belváros között a külön pályán közlekedő villamos nagyobb utaslétszámot és  gyorsabban tud elszállítani."

 

Nem is tudtam, hogy a 2-es villamos az Egyetemvárost is érinti..., vagy az, hogy a Martonfalvin kell végiggyalogolni, vagy a Dóczy József utca nagy részén, az azt jelentené???

 

"A 31-es, 32-es vonalakról felszabaduló autóbuszokat kivonjuk a forgalomból, ezért csökken a forgalmas utakon tapasztalható járműdarabszám, így a levegő szennyezés is. Az így felszabadult csuklós autóbuszokat a reggeli és délutáni csúcsidőszakban, a terheltebb járatokon közlekedtetjük, csökkentve a járműveken tapasztalt zsúfoltságot."

 

Azért mindehhez oda kellene írni, hogy 15 db buszt meg kidobunk, azaz annyira nem fog a terheltség csökkenni...

 

"A tervek szerint a Doberdó utca és a Belváros, Nagyállomás közötti távolságot a csúcsidőben 4-6 percenként közlekedik a villamos."

 

Értelmes mondatokból sosem volt hiány a DKV-nál... :) Nem értem miért nem lehet átolvasni...

 

"1 év alatt a DKV Zrt. több mint 100 millió utast szállít el. Évente kb. 700 000 bérletet, míg „csak” 3,5 millió vonaljegyet értékesít a Társaság, így megállapítható, hogy az utasok 90-95 % bérlettel veszi igénybe a debreceni közösségi közlekedési szolgáltatásokat."

 

Ez hogy jön ide?? Titkon magyarázzuk, hogy miért nem akarunk időalapú jegyet bevezetni...???

by-169 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 8113
Előzmény: 31Nagyállomás (8111)
by-169 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 8112

A kijelzőkben benne van a 2-es villamos.

A túloldali kijelző már a várható visszaérkezést írja.

31Nagyállomás Creative Commons License 2014.02.10 0 0 8111

A dkv.hu-n már menetrendeket is találtok :)

ron89 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 8110

http://www.haon.hu/2014/02/Sajtoanyag_2-es_villamos_02_10.pdf

Kicsit bővebben kifejtve, térképpel együtt a változások.

15-ös tényleg kihagyja az egyetemet, a Bolyai utcát.

 

marky-511 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 8109

Nem gondolták át eléggé.

Annyi pozitívum van benne, hogy nem a 11-es útvonalát nyújtják tovább, amikor semmi értelme.

Viszont...

- A 10-es busz áthelyezésével a Piac utcán csak a 42/42A marad, a 2-es az 5-ös trolibusznak pedig túl sok párhuzamos viszonylata lesz.

- A 25/25Y/45-ös módosítása botrány. Ennyi erővel a 41Y-t is kiválthatná a 41-es, csak előtte kimehetne a Kinizsiig. Remélem, hogy átgondolják még, akárcsak a 11-est. A 25/15Y-nek "nyolcasozni" kellene, mint a 22/24-nek, sokkal jobb megoldás lenne. Úgy a 45-ösnek tényleg kisebb lenne a létjogosultsága, a 23Y elég lenne a Kondorosiig (bár úgy hallottam, az új menetrend szerint Vámospércsi útra változna a forduló neve), esetleg egy 37A csúcsidőben.

- A józsai buszok forgolódása is felesleges. Baromi messze lesz a 2-es villamostól; azt nem várhatja senki, hogy a Városházától minden utas gyalogolni fog a Tisza István utcáig. Ha már nem találtak ki jobbat, legalább a 10-es család maradhatna a helyén, hogy a helyközinél át lehessen szállni.

Mellesleg minek kellenek még mindig betétjáratok Józsára? Az első és az utolsó buszok nem teszik meg a hurkot a kiskörúton. Ennek tényleg ekkora a jelentősége?

 

Remélem, a 12-es és a 19-es vonalán valóban megszűnik a 40 perces követés. A 15-ös csoportnál sem ártana. Apropó, a 15Y út végállomása is érthetetlen. Így a Hétvezér utca kimarad. Szvsz a 11-est is felesleges a Veres Péter utcánál tovább közlekedtetni.

Előzmény: Caf 518 (8106)
ron89 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 8108

Érdekes változások.

A 15-ös a Doberdó utcáról a Böszörményi út felé indul el, és kihagyja a Bólyai utcát, vagy a korábbi terelőútvonalán fog járni? Ez nem egyértelmű a cikkben.

10A csak a Doberdóig járna? Ebből biztos lesz utaspanasz.

Most azért mert a kiskörúton fel van festve a buszsáv meg van két megálló, tényleg kell oda busz? Lehet nézegetni a házfalakat, mert más nincs ott.

Előzmény: Caf 518 (8106)
Caf 518 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 8107

Saját vélemény: 

A 10A sak a Doberdóig pozitívum, gondolom kb egy 20-perces rendszer jön ki a Vezér utcánál a 10, 10Y, 11 triásszal. 
15, 15Y-os legalább nem szűnnek meg, ha már variálnak 15Y-vel miért nem a Kinizsi Nyomdáig viszik ki ? 
23Y-os meghosszabbítása pozitívum. 
45-ös busz igaz, hogy a 25/25Y-vel ugyan az a végállomásuk és kb az útvonaluk egy része is de, akkor hétvégén mondjuk a 125-ös járat az István úton át a 125Y pedig a Derék utcán jár majd ? 
A Józsai buszokkal pedig ismét nem tudnak mit kezdeni, de legalább aki lekési feltud ugrani rá mikor elindulás után másodjára is érinti a Segner teret... 

Caf 518 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 8106

Mindenkinek a figyelmében ajánlom a következő cikket 

 

http://www.dehir.hu/debrecen/igy-valtozik-a-menetrend-a-2-es-villamos-miatt/2014/02/10/

by-169 Creative Commons License 2014.02.09 0 0 8105

Egy érdekes cikk.

http://www.civishir.hu/azt_irja_az_olvaso/ezt-a-villamost-ki-engedte-ki-8211-kerdezi-olvasonk/0208120304

 

Mostanában tényleg sok Bengáli van kint valamikor egyszerre 3 is.

by-169 Creative Commons License 2014.02.09 0 0 8104

HB oldala szerint 15 db. De majd kiderül hamarosan.

http://hbweb.hu/hbweb/jarmu/bkv_civis12_cim.htm

Előzmény: balazs2008 (8103)
balazs2008 Creative Commons License 2014.02.09 0 0 8103

 Ingyenes lesz a 2-es villamos! (Cívishír)

 

Most akkor 15 vagy 20(!) busz megy Pestre???

by-169 Creative Commons License 2014.02.09 0 0 8102

Nem is tudtam hogy az intertanker személykocsikat is vizsgáztat. Tudom nem facebook oldal de oda kerülök akkor láthatom a sok buszt a telepen. Tegnap az 514-es látam tanulóban csak nem írtam ide be mert egyesek vergődnek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!