A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Ahh...valahogy nagyon megszerettem a Duke-ot. De csak a kicsiket, a Superduke annyira nem fogott meg. Bánom is, hogy eladtam a 690R-t. De majd egyszer lesz 890-em. Bár, most annyira kinulláztam magam, meg minuszba is mentem, hogy mire megint annyi pénzem lesz, hogy megtehetem, hogy motort vegyek, addigra már öreg leszek a pályázáshoz :-)
De egy ilyen 125 Duke-al olyan jókat lehet menni Kakucson, hogy ajánlani tudom Apa-fia programnak is! Zöldi nagyon sokat tud segíteni a technikai fícsörökben.
Ha 1100GS, akkor sem mindegy, hogy ABS-es vagy ABS nélküli.
Egyébként célszerű kicserélni az összeset, de a következő valószínűleg a hátsó lesz, ami eldurran. Csináltass hozzá fémhálósat. Azt minta alapján a helyszínen legyártják 10 perc alatt.
Héfal kft, dunakeszi. Olcsóbban nem nagyon találsz. A nickedből ítélve huszonsok éves a gép, cseréld ki az összes csövet, én fémre cserélném, azzal utána levan a gond.
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. Ma mentem volna egy karikát a kisasszonnyal, de a gumi fékcső diszkrét spriccelésével jelezte, haragszik rám amiért az utóbbi időben elhanyagoltam. A legfelső cső tank alatti nyakától kb egy centire lehet a lyuk. Ebből következően sem mozgás, sem UV nem érthette sok élete során. Ez egy szokványos probléma? Nem vagyok fékcső szakértő, de látom van aki ebay-en a használtat is árulja. Mennyi ezeknek a csöveknek az élettartama? Elég ha ezt cserélem vagy ennyi idősen érdemes az összeset? Esetleg érdemes ezeket legyártatni valahol, ha igen hol? Tudnátok beszerzési forrást javasolni? Köszönöm! Egy meglepő adalék: feleségem szerint ez már egy régi motor, szerinte inkább egy újabbat kellene venni és nem erre költeni. Nem tudom, lehet igaza van. Másrészt, ha azt nézem mennyire kevés időm jut rá, akkor ezt sem éri meg fentartani. ☹
Láttam a képeiden a plexi megoldásodat. Azért arra jó ha gondolsz, hogy alacsonyabb plexiből építkezni nehezebb lesz. Az R 850 R szabad szeles eredménye a teljes plexi nélküliségből fakad, bármilyen kis összehúzódás már komoly szélzajjal jár. Ezen felbuzdulva, ledobtam a plexit a nagy gs-ről, és nem hozta a szabad szeles eredményt, sőt jelentősen hangosabb lett az eredmény. Szerintem a gyárinál kisebb plexik, jelentősen nagyobb szélzajt eredményeznek, kivéve állva, vagy jelentősen kisebb sebesség esetén (terep).
Én is láttam Mackót és csodálkoztam. A nem ADV plexi ténlyeg jó, de hogy a kicsit magasabb és szélesebb ADV plexi kevésbé jó, azt nem hiszem el bemondésra, ki szeretném próbálni.