Szerintetek az Universal Hungary egyáltalán be sem fogja hozni a Join the Dotsot Magyarországra? Mert a magyarországi honlapjukon szerepel a katalógusuban és a megjelenését is előre jelezték!
Szóval Március 13.-án megnyitjuk magyarország EGYETLEN 4 termes independent - undergrund - new wave- szinti pop- dark wave -ipari- industrial- alterock-altepop-Ákos- Bonanza klubját
A program:
"Nem vagyok otthon a széles spektrumú zenei elemezgetésben"
Ezzel nem vagy egyedül. Én csak két kategóriába tudnám besorolni a zenéket: tetszik - nem tetszik. :-)
Különben is, a zenéket hallgatni kell, nem beszélni róla! Vagy aki elég ügyi, az csinálja. ;-)
Szerintem pl. a 6 Diff Ways nem keringő, mert a keringő 3/8-os ütemű, a 6 Diff Ways pedi9g valami egészen sajátos tört ütemű, de még nem jöttem rá, hogy pontosan milyen. :))))
Hevenyészve, SZVSZ és csak az albumokat figyelembe véve:
3 Imaginary, Boys Don't Cry: punk
17 Seconds: Play For Today, M pop, többi dark
Faith: dark (kivéve Doubt: punk)
Pornography: dark
Japanese Whispers: pop, kivéve: SpeaK My Language musical :-), Lament dark
The Top: Shake Dog Shake, The Top: dark, Give Me It: punk, Dressing Up pop, többi pszichedelikus rock
Head On The Door: Inbetween Days, Push, Baby Screams, Close To Me, Night Like This pop, Kyoto Song, Sinking dark, Screw pszichedelikus rock, Six Different Ways keringő :-)
Kiss Me Kiss Me Kiss Me: Kiss, Snakepit, All I Want dark, Shiver And Shake punk, Why Can't I Be You, Catch, Just Like Heaven, Hot Hot Hot, How Beautiful You Are, Perfect Girl pop, többi pszichedelikus rock
Disintegration: Pictures Of You, Lovesong pop, a többi (!) dark
Wish: High, Wendy Time, Friday I'm In Love, A Letter To Elise pop, Doing The Unstuck punk, többi darkkal átitatott pszichedelikus rock
Wild Mood Swings: 13th latin, Mint Car, Strange Attraction, Round And Round And Round, Gone, Return pop, Club America, Trap "tökös rock", a többi darkkal átitatott pszichedelikus rock
Bloodflowers: dark
Never Enough, Wrong Number: pszichorock, a keményebb fajtából
Cut Here, Just Say Yes: pop a jobb fajtából :-)
Na, tessék nekem esni, én így érzem, de meg lehet győzni akár minden általam felírt stílus ellenkezőjéről is :-)
Az egész lexikonok és benne a skatulyázgatás szvsz úgy f... ahogy van. Az számít, hogy egy zenekar, annak tagjai, frontembere kihez sorolja magát (ha már mindenképp kategorizálni kell). A mély, síri kriptahang, a moll-os akkordok és egyebek csak a stílusjegyek, de ezek nem feltétlen ortodox szabályok. Van még olyan együttes, akiket én a darkwave-hez sorolok, miközben nem olyan öblös hangja van az énekesnek, mint a W. Hussey-nek vagy Eldritch-nek, netán McCoy-nak. Ott a London After Midnight például: tipikus dark, de az énekes nem énekel "szigorú" mély hangfekvésben.
Nem a külsőség számít alapvetően. Hanem a hangulatiság, mondanivaló, dalszövegek, hangzás összeségében. És ha már itt tartunk, nálam a King Crimson is dark (pl. az In The Wake of Poseidon).
Szívemből beszéltél. A B&J az igénytelenség magasiskolája és magasról leszarom, hogy Smith milyen neves elektronyikus producerrel dolgozik együtt. Ha az új album ilyen lesz, akkor asszem Closedown.
Nos, szerintem Smith nem akar tudatosan "trendi" lenni, amikor az aktuális irányzatok megjelennek a zenéjében, hanem csak arról van szó, hogy az aktuális irányzatok hatással vannak a munkájára. Ez természetes dolog és szerintem nincs benne semmi kivetnivaló.
A 82-es darkos időszak után azért sejteni lehetett, valamit, hiszen a darkos irányzatra is úgy "váltottak át" a "vegytiszta" punkról.
Én nem "aggadtam dzsesszt" a Cure-ra! Ahogyan darkot sem. Sokminden benne van a zenéjükben. Én ezért jobb híján csak úgy tudom a Cure-t meghatározni, hogy "popzenekar". Ez a legtágabb kategória, amibe egyáltalán beleférnek. :)))
(Különben is, "nekem minden egyformán popzene"! :))))
Szerintem a Mission sem egy "dark-gothic" zenekar, bár a 80-as években, mondjuk a Bravó magazin is ezt írta róluk, de eze az újság sohasem volt mérvadó számomra. A korabeli "gruftis" divathullámot is jobb elfelejteni. Ez akkoriban egy mesterségesen gerjesztett trend volt.
Szerintem jó, hogy a Cure zenéje ennyire változatos. A Wrong Number után egy kis Bloodflowers, majd Blank&Jones, majd most újra a mollos, torzítós gitárzúzás, hogy csak a "közelmúltról" és a "közeljövőről" beszéljek.
Az, hogy melyik irányzat "milyen értéket képvisel", abba én nem szeretnék belemenni, mert ez parttalan vitákhoz vezetne. Én csak annyit tudok mondani, hogy számomra a Cure zenéje általában értéket képvisel, ezért hallgatom.
Azt azonban komolyan gondoltam, hogy összekellene írni, hogy milyen stílusirányzatot képviselnek az egyes Cure számok. Ha valaki tudna erre tárhelyet áldozni, akkor szerintem lehetne indítani egy weblapot, amin fel lenne tüntetve az összes Cure szám és mindenki megírhatná, hogy szerinte az adott szám melyik kategóriába tartozik. A végén pedig esetleg kialakulna valami közös, vagy többségi nevező. Ha jól tudom, ilyet még senki nem csinált a neten. Szerintem jó móka lenne! :)))
Éljenek a beborulós zenék! :)) Ezek hatnak a legjobban rám.. Nem vagyok otthon a széles spektrumú zenei elemezgetésben, csupáncsak laikus, és szubjektív hallgatóként próbálom megtörni ily magasságokba tört fórum légkörét szerény mondatommal...
Lovecat szívem,
Pornography koncerten 12-én nem 'tonk találkozni, ugyanis nem leszek a közelben.
Sorry, randi áttéve ismeretlen időpontra. De csók a családnak.
Ez az iamrecordings honlapján olvasható, és Ross Robinson írta:
2/22/2004
ROSS
I SUCK AT THE WEB,SORRY FOR NOT BEING ON TOP OF THIS! TERRY JUST GAVE ME HIS VOX AMP TO USE FOR THE CURE RECORD. IT WAS GREAT TO FINALLY MEET HIS DOG! TERRYS MUSIC WILL COME OUT VERY SOON. NOT SURE OF EXACT DATE. ROBERT SOUNDS EXACTLY THE SAME AS HE DID ON KISS ME! EVERYTHING ON THIS RECORD IS FUCKING DARK AND VERY, VERY CURE! IT'S LIKE WE'RE WEIGHTLESS, WALKING ON WATER, LIVING LIFES CALLING!!! THANKS FOR VISITING THIS SITE, THIS IS MY FIRST TIME SINCE IT WAS MADE.