A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Salgótarjánból már a hazafelé út volt Esztergomnak . És nem volt tervezve sem . Ezenkívül , nem tudom kinek volna hangulata velem motorozni , mert én elég lassan megyek.... Szerintem , nem vesztettél semmi :)
Mi egyébként Bátonyterenye-Cered-Zabar-Tornalja-Rozsnyó-Bánréve-Ózd-Cered-Zabar kört nyomtunk.
Ezek az 5xx utak elég jók. Az 526-ost idén végigtoltuk, a következő terv egy 533-546-549-548. Csak az még tőlünk is egy 520-as karika, és nekem nagyon nincs már kedvem 8-kor elindulni. Majd ha sokáig van világos és meleg.
Vasárnap Lillafüred és pisztrángozás van tervben, ja valakit érdekel.
Ezt a szakaszt megjártuk agy 4 éve Ronson szomszéddal is, amimor szintén a Garmin lepett meg minket. Akkor még n volt új a burkolat, én meg a Legendával voltam, és esett is, szóval annyira nem élveztem. Viszont tavaly mondta egy span, h újraaszflatozták, es a déli felén 120 szal lehet ugratni több helyen is, muszáj volt megnéznem, mondjuk ugratni nem sikerült, túl erős volt az életösztön.
Volt ahol jött szembe busz is . Hol ha nem a kanyarban :) Mondjuk egyenes nem sok volt rajta :) Azért ennek a közepe környékén volt egy erősen foltozott szakasz is , de a 3/4-e újszerű . A Garmin mindig tud újat mutatni !
Valójában egy navi 4-es . Próbáltam keresni a nyomvonalakat , de nem találtam ilyen menüt a készüléken :( így meg sem tudom nézni a település neveket . Próbáltam vissza telepíteni a Basecamp-ot , de valamiért azt sem akarja Winovs 7-re .
Tegnap Salgótarjántól Szlovákián keresztül jöttem haza . Egy idő után megkértem a navit , hogy "menjünk haza" Talált nekem egy olyan utat , ahol még sosem jártam . Valami erdei Zergeösvény , épp csak egy bő sáv széles , de vadiúj aszfalt , sok 10 km-en keresztül . Én az életemért küzdöttem , mert útálom ezeket a szűk , kacskaringós , beláthatatlan utakat , de nektek tetszett volna ! Erdő , kacskaringó , hegy-völgy... Forgalom szinte nulla , a fák szép színesek voltak...
Hát nemtom, elmentem egy 140 kiométeres körre (vagy inkább nyolcasra) itt a környéken, Gibárttól Megyaszóig vagy 10 autót láttam, onnan Felsődobszáig meg ötöt. Aztán Abaújszántóig még kettőt.:) Aztán Erdőbénye felé voltak már páran. De délelőtt meló céljából mentem Cserépfaluba, hát a hármason voltak páran, meg Bogácson, de tolongani nem kellett sehol.
Én már várom a rossz időt, akkor tán eltűnik a nép a hegyekből.
Ma is volt egy dunakanyar karikám, ezúttal autóval, elképesztő tömeg volt, meg a szokásosnak mondható végtelen autókolbász. Lepence fele mentünk haza, kivártam egy jó hosszú szünetet, legalább kanyarogni tudtunk egyet.
Nekem ma szerelés jutott, sajnos motorozásig nem jutottam el. Az F 650-et egy ismerős elvitte, így az R 850-re koncentráltam. Felkerült a szimmetrikus dobozrendszer, még az index áthelyezés van hátra a katalizátor cserével. 91 cm lett a szélesség a 40 l-es Kappa oldaldobozokkal, és igen masszív lett, az SW-Motech oldaltartóval. Nem egy szépség így, de ezek után oldaldobozokkal motorozok még a városban is, úgy meg nem rossz a képe szerintem.
Nekem is nagyon tetszenek. De én kicsit másra is vágynék...
Ma eseménydús nap volt. Reggel elvitték a goldwingot. Aztán mentem egy Soltvadkert sütizés kört a párommal. Tavasszal is voltunk ott, de akkor a goldwinggal. Tisztán emlékeztünk mindketten, hogy Sükösdtől úgy vert, rázott minket az út, hogy attól féltem, leverem a goldwing alját. Ma GS-el mentünk és hihetetlen volt, hogy jóformán kisimította az utat.
Na de a fagyizó előtt ott állt egy kék GL1200-as. Na, az nagyon megdobogtatta a szívemet :-) Vezetni ugyan nem tudom milyen lenne. Nem volt telecsicsázva mindenféle króm dísszel, meg ledvilágítással, csak úgy naturálisan gyönyörű volt.
Mindkettő Svédországból érkezett, a második képen lévő egy R69, de egy újabb 900-as blokkal és oldalkocsival érkezett. Szabad szemmel jól látható összeg elköltése után vissza lett építve korhű blokkal, áttétellel a légy seggen csúszik rajta.
A másik egy R50-es, de abban sem az eredeti blokkja van, de legalább korban passzoló, egy R60-as. Eredeti patinás fényezéssel, krómokkal, horpadásokkal, de tip-top műszakilag. Tíz év állás után beüzemelve, nekem jobban tetszik mint a szénné restaurált.
Furcsa dolog a veterános piac, a nem egyező váz és blokk számok miatt egyik sem "olyan" értékes, de ettől még motorozni nagyon jó velük!
Megnéztem az enyémen, bár azon feljebb van állítva a nagyobb csizmám miatt, de ha egyesbe lenyomom a váltókart és közben az oldaltámaszt felhajtom akkor se ér bele, igaz csak kb. 2mm rés van köztük.
Most vettem csak észre, hogy a GS és GSA váltókarok nem egyformák, a GSA-é állítható, a másik nem.