Hali! Már lassan 2 éve vagyunk kénytelenek egymást eltűrni az Oroszlánommal, a garancia is lejárt már közel egy éve, amikor is bekövetkezett az első MEGHIBÁSODÁS. Amikor észrevettem, hogy valami nem stimmel az autóval, végigfutott a hátamon a hideg verejték. Ezzel a hibával ugyanis nem közlekedhetek. Vajon mennyibe kerül majd az alkatrész, a szerviz, igy a garancia lejárta után? Titokban mindig is tudtam, hogy mennyire igazuk van a fórumban azoknak, akik megmondták: a francia autók megbizhatatlanok. Bárcsak hittem volna nekik! Én hülye. Most már mindegy. Bezzeg egy jó kis japán! Én barom. Ott a 3 év garancia. Pont. Most persze nem lenne gondom. Inkább választottam volna a tutit: a tekerős klimát(persze felárért), a jóesetben egyirányba állitható kormányt, az uncsi design-t, no meg a saját magam által beszerelt audiorendszert és a full fapadot, mégha többe is került volna! Elcsesztem. Most küzdhetek a hibával és még pénzembe is kerül. Ráadásul 2 éves korában! Úristen mi lesz később?!
No mindegy, igy aztán nagy szégyenemben fel kellett nyitnom a motorházat és... és nagyot nyelve saját kezüleg nekiálltam kicserélni a... a bal első tompitott izzóját, ugyanis kiégett. 2 év után, a szemét.:-)))
Igy ugyanis nem lehet közlekedni kéremszépem, ha alig látunk valamit. A szép az volt az egészben, hogy még a volt 605-ösöm ilyen célra tartalékolt készletében találtam ugyanolyan izzót, ugyanis egyformák a 406 és a 605 izzói. Igy még pénzembe sem került.:-) Egyébként meg király a gép, a fentiek ennek tükrében meg csak azt jelentik, hogy éppen nagyon ráértem hülyeségeket irni ma este.:-)))
Nekem is régi álmom egy kitcar, de én egy Cobra replikára buknék. Kár hogy se idöm, se pénzem, se energiám rá:-)
Helyette tegnap elkezdtem épiteni az 1:24-es T16 Raid makettet:-)...egész jól haladok, már csak a matricákat kell kivülre feltennem. Ha olvasod, köszi Gyuszkó!
Meg csak odaig jutottam el hogy SZERETNÉK!
De nagyon!
Most csak olvasok es tanulgatok.
Készulok venni egy Ladat aminek a motorjat megprobalom tuningolni es ha az sikerul azutan nekiallok az epitesnek, de mindez majd csak tavasszal. Most penzt kell keresni. Egy generaljavitas utani motor mar ott all a garazsban, de ahhoz csak akkor akarok hozzanyulni, ha minden le lesz probalva.
A tervek szerint egy klasszikus es egy Donkerwort verzio kozotti jarmuvet szeretnek letrehozni, de ez mar egy masik topic.
STDTIvannal szoktam neha beszelgetni, most eppen egy tavasszal esedekes talirol a Hungaroring kornyeken. Gokart, tanulopalya es esetleg a PALYA.
Mit szoltok hozza?
Break.
Ja es meg valami:
Filmek a csehorszagi Peugeot talalkozorol:Video1 Video2 Na egy ilyen felvonulast kellene mar tartani!
Teljesen veletlenul ugyanakkor volt, amikor Strasszer es STDTIvan itt volt Dunaszerdahelyen.
Még sajnos sehogy. Most dolgozom. Számunkra most van itt a szezon. Januárig csak dolgozni fogok. De utána!!!
Amint elkezdem jelentkezem. Viszont lassan tanulgatom, hogy mit és hogyan kell majd csinálnom.
Tehát hogy én is folytassam. Mazda 6-ost nem próbáltam, viszont a Renault Lagunat igen. 1800cm3, 120lovacska. Elsore nagyon tetszett, foleg a gombnyomasos startolás. Pár kilométer megtétele után viszont rájottem, hogy nem találom benne a helyem. Szerintem egy jo auto, de semmi tobb. Hianyzik belole valami, amit nem tudok megnevezni, de a 406-ban benne van.
Ebben viszont jol éreztem magam :-)))
Bennem is az érzelmek diktáltak amikor ezt választottam. Vannak némi gondok vele amiket még meg kell oldanom. Egy két dolgot még be kellene szerezni hozzá, de még bontókba nem találtam őket csak igérgették! Imádom ezt az autót. :o) A 405-ös is nagyon a szívemhez nőt és az volt az első autóm amit fájó szívvel adtam el. Lehet, hogy kinevettek most de mindig olyan érzésem volt, hogy lelke volt annak az autónak. Sok embertől hallottam luxus ez az autó meg, hogy megalomániás vagyok amiért ekkora autót vettem meg milyen drága fenntartani. Erre mindig azt a választ adtam, hogy próbáljon ki egy autót egy hétig és utána üljön vissza a saját kis autójába. Az esetek nagy többségében nerm nagyon kaptam választ erre a reagálásomra. Én meg a munkámból kifolyólag elég sokat autózom és ezért nem élrdekel ki mit mond. Én imádom a "kis oroszlánt".
Sajnos még a Mazda 6-ost nem sikerült közelebbről megnéznem, de engem is érdekelt, hogy milyen mert én is csak a dicséreteket hallottam. Most hogy olvastam San beszámolóját már nem biztos, hogy annyira kiváncsi vagyok rá. Én most 2 hétig Peugeot nélkül voltam és kaptam a végtől egy Ford Escort-ot kölcsön addig használatra. Néha sirógörcs fogott el attól az autótól. Alapjába voltak hibái az autónak, de amikor beültünk ketten egymás mellé és egymásba ütköztünk minden mozdulatunkkor kicsit nevetségesnek tartottam. De igazából az az egyszerűség ami azt az autót jellemzi nem igazán tetszett. A főnőköm vett egy Renault Lagunát most nyár végén. Azóta ötször volt vele szervízben pedig egy vasonatúj autó. Valamit mindig kicseréltek és kellet állítani vagy megnézni mert vagy nem mükődőtt vagy pedig nem azt mutatta amit kellett volna. Ő esküszik rá, hogy milyen kényelmes meg mekkora nagy autó ez. Piszok voltam és mellé álltam a 605-össel. :o))) Szerintem az arcát eltudtátok képztelni. Utána már csak az erő főlénnyel és a gyorsulással tudott védekezni és főlénybe kerülni. Nekem nem tetszik az az autó. Sajnos vezetni nem engette pedig szivesen meghúztam volna úgy ahogy én szeretném. De nem lehetett. Benne ültem és végülis a menetstabilitása a motorja jó volt tetszett és csöndes volt. De ennek ellenére nem vennék ilyen autót. Sajnos pontos adatokat nem tudok mert elfelejtettem.
SQS! Sérvműtét? Hm, az biztos 'kellemes' lehetett... Jó lábadozást! (ha még lábadozol egyáltalán)
Baggio! Nincs mit, mindig jó látni egy (még) igazi Pözsót! Még a 406 is az, bár a 605 még mindig tud bennem érzelmi kirohanásokat okozni, ha visszagondolok az enyéimre. Nagyon szerettem őket.:-)
Más: volt szerencsém egy új Mazda6-oshoz. Ugye ez a modell tök új és mint minden ilyenről ódákat zengenek általában. Én ezért is voltam rá kiváncsi, no meg azért, mert az autó alapvetőleg tényleg nem csúnya, szakitani látszik az eddigi szinte kizárólag ronda, jellegtelen és tetszésileg mindig rövidéletű japán autógyártás 'förmedvényeivel'. Nos az egyik ismerősünk jóvoltából nem hagyhattam ki az alkalmat. Ő cégautóként kapta a kétliteres 140 lovas változatot saját használatra (is). Az autó egy világosabb árnyalatú kék szinben pompázott, ami első és élőben való meglátásra sajnos nem vonzó és azonnal a háttérbe szoritotta a formatervezők által megálmodott vonzónak tálalt megjelenést. Ez az autó rendkivül szinfüggő. Bizonyos szinekben és árnyalatokban egyáltalán nem mutat, mint pl ebben sem. Mindezt még kontrasztosabbá teszi a fehér hátsó lámpaburkolat, ami ellenben világos vagy sötét szinekhez éppen passzolna, ehhez azonban nem. Szóval kivülről megállapitható, hogy a japánoknak még tanitani kellene az izlést, ha szépet és gusztusosat akarnak csinálni.
Belül egész pofás a helyzet, azaz az lenne, ha egy két részletmegoldás nem a szánalmas szuzukit jutattná eszembe. Egy-két kapcsoló, kárpit tipikusan olcsó benyomást kelt. Állitólag éjjel az ajtón lévő kapcsolók még csak meg sincsenek világitva. Mondjuk ez durva. Mondjuk azt nem értem a japánoknál, hogy miért kell mindenben ugyanarra hasonlitania, azaz egyfajta szuzuki design-t követni. Minden japán autónál ugyanezt látom. Egy ilyen (drága) árfekvésű autónál ez már gáz.
Motorikusan az átlagot képviseli szerintem, se nem jobb, se nem rosszabb. Alapvetőleg jóindulatú a futómű és a motor is szépen forog. A váltó is jó, ezt az egyet elcserélném a Pugéval, de mást nem. Ami még számomra furcsa, az a kormány dőlésszöge (nem elég függőleges) és a szellőzőrostélyok is elég furcsák, nem valami elegáns megoldást képviselnek. Az a meglátásom, hogy a Mazda6 egy jó autó annak, akit nem zavar az elegánsabb, stilusosabb részletek hiánya, illetve nincs akkora igénye az autója márkájára, egyéniségére. No meg arra, hogy ez az autó is szvsz hamarosan beleveszik a japán autókra eddig is oly jellemző gyors és feltűnő megjelenésre és az ugyanolyan gyors homályba veszésre.
Bazz, ha az ember p*csája egyszer hozzászokott egyfajta stilusos kényelemhez, onnan nem egyszerű a kimozdulás. Pug marad...:-)
Jelentem, én se haltam meg, csak volt szept elején egy sérvmütétem, aztán elköltöztünk az asszonnyal otthonról és ott még mindig nincs se telefon (és így) se net. De _állítólag_ csütörtökön már jön a matáv szerelni.
Ezúton is szeretnék köszönteni minden új klubtagot körünkben!
Igyexem a jövő héttől többet jelentkezni, de még egy jó 3-4 hét, mire lesz ádéeselem. Addigis próbálok melóhelyről többet, de eddig itt is volt havazás rendesen.
Nem tudom milyet adnak 5900 CHF-ért, de ha lenne annyim, megvenném! :))
Uhly!
405-öshoz kell, ugye, mert akkor utángyártott alkatrészeket elég olcsón árul a ZS+U! (www.zsu.hu)
Fényszóró: 9350 HUF
Lökhárító: 17250 HUF (ködlámpás: 18220 HUF)
Index: 1630 HUF
Lámpa alatti kis csík: 1150 HUF
Ez volt a reklám helye! :)
Peera: Semmi baj a gumik miatt. Ne izgulj majd beszámítattom valahol esetleg ahol megveszem a másik garnitúrát.
Sansalvador: Elküldtem neked a képeket. Köszike ha kirakod!
Nem tudom ha esetleg valakit érdekel csinálunk bulit: Szoktunk a barátaimmal csinálni időnként és most megint lesz. Ha esetleg valakit érdekel akkor a www.sbr.hu címen találtok bővebb infót! De ez itt nem a reklmám helye :o))
Megkoppantottam ma az automat. Jobb elso lampara, lokharitora,(bar az csak kicsit serult) indexre, illetve a lampa alatti kis csikra lenne szuksegem. Ha valaki tud eladot akkor kerem irjon. Szivesebben megyek erte mint hogy a bontokat nezzem. Koszi !
Kőből lehet hidat építeni! De a Japók még nem jöttek rá, hogy fából vaskarikát nem!
Mélyen egyetértek a Kedves Családoddal!
Én a látvány miatt majdnem összetörtem magam a szóösszetétel miatt csak a lélegzetem akadt el! Semmi rosszra nem gondoltam, csak érdekes gondolatmenet jutott az eszembe:
Vegyünk egy Embert, sok okoskodás és fejtörés után arra az elhatározásra jut, hogy kéne csinálni valamit, amivel előrébb tudná mozdítani az életét. Létre hozott egy autókereskedést és elnevezi "Toyota Strasszer" autókereskedésnek, a saját nevével valamint a forgalmazandó gépjármű neve miatt (melynek típusa totyota). Egy hideg téli estén egy barátja megmutatta neki a legújabb szerzeményét egy PEUGEOT 406-os AUTÓ-t!
Ettől egy csapásra megváltozott Emberünk értékítélete.
Mára már nem is tud együtt élni a tudattal, hogy valamikor egy totyota kereskedése volt, még a városból is elbujdosott, hogy máshol végre elkezdje élni életét végre egy AUTÓ-val...
Nana fiam, kőből talán nem lehet hidat építeni? :))
Én nem tudom mire gondoltál! "Toyota Strasszer" Még rágondolni is rossz. Ilyen szóösszetétel!? Brrrrrrrrrrrrr.
A járgány persze, hogy megvan, nem cserélném el semmire sem (esetleg egy újabb 406, vagy netán egy 607 szóba jöhet, más nem). A család sem engedné.
Tényleg, a nyáron jártam Székesfehérváron és nagy megrökönyödésemre a következőt láttam: " Toyota Strasszer"! Nem akarnád ezt megmagyarázni? ;-))))
Ugye nem az történt, amire gondolok? Megvan még a járgányod?
Azóta körülnéztem a trader-en és meglepődve tapasztaltam, hogy igen sok ilyen korabeli autó van rajta, persze valamivel magasabb árér 2,2-2,6MFt, de ezeket legalább meg lehet tekinteni, és talán a hiányzó összeget sem olyan nehéz megfinanszíroztatni mint a külföldi vásárlásnál.