Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vismajor77 Creative Commons License 2011.09.09 0 0 424

szia megnéztem  a vaterán most kelt  el egy ilyen  bontott  szelep  10ért  és kb 87 körül van az uj, a kicserélése nem tudom mennyire bonyollt, de ha megteheted most ott  ahol vagy  annyit érdemes kipróbálni(ha lehet prémium üzemanyaggal tankolj de ha nem az se  baj,hogy kimész az autópályára és olyan  2500 nál magasabb fordulaton  hajtod    motort,(2500felett  végez miondent  a moci és  kell a gázsebesség ahhoz hogy elvigye  az esetleg nem odakövesedett  kokszor  a szelepről, hajtanod kéne  egy kicsit  a mocit  az  se baj ha 4 ben mész de ha már  meleg ,,,és  természetesen legyenek benne  hosszu motorfékes  részek  3-400méter  aminek a közepén mindig  adj  gázt(ilyenkor  a szelep  visszazár)

s  ha nagy  agázsebesség és    visszazűáát a  csökkenő keresztmetszetnél van esély  az öntisztulásra,,

milyen körülmények között használttad  eddig??

város napio  10-20 km?

ha nem áll ler  a motorod  a z egr miatt adddig nincs baj a bibi ha nyitva marad,,,, esetleg egy kissebb szervizzel beszélj,hogy mennyiért  vakolják le neked  szerintem max  100 euro munkadijjal

Előzmény: Birdpix (423)
Birdpix Creative Commons License 2011.09.07 0 0 423

Szia!

Motorkód: Y20DTH Köszönöm segítséged!

Nem kívánom senkinek, hogy itt "vadnyugaton" ilyen, vagy hasonló gondja legyen, iszonyat árak vannak!

 

 

Előzmény: vismajor77 (422)
vismajor77 Creative Commons License 2011.09.07 0 0 422

szia dobj már  egy motorkódot megnézem mit lehet tenni általában a bontott  agr(EGR) 10-35 ezer  ujjonan nem gyári beszállitótól  60 körül lehet. le szoktuk vakolni ha már  nagy a baj,vagy kikódoltatni a  motorvezérlésből..

sok okosság  van rá de  házilag  csak kevés.

Előzmény: Birdpix (421)
Birdpix Creative Commons License 2011.09.07 0 0 421

Ezek már 5,4km tettek meg a leolvasáshoz, a másik csak helyben próbálta. Opelnál olcsóbb volt a kiolvasás mint egy sima műhelyben!

Jól lehúztak! Miért nem rögtön oda mentem...!?

Előzmény: imate (417)
Birdpix Creative Commons License 2011.09.07 0 0 420

Ahogy mondod!

Ma reggel elvittem opelékhoz és valóban Egr defect. 900 euró lenne a cseréje.

Lehet ezt takarítani is? Miért nem takarították ki? Lehet így használni a vasat, vagy érdemes minél hamarabb cserélni?

Merjek vele így neki indulni 1600km-nek?

Előzmény: Törölt nick (415)
vwopel Creative Commons License 2011.09.07 0 0 419

Van olyan, hogy ,,válasz,, ha erre kattintassz akkor alul megjelenik az előzmény hsz.

Ebből láthatod kinek válaszolt ( a szövegből is érthető)

 

ui: teccett a sztorid, átlinkeltem a szakfórumba:-)

Előzmény: vismajor77 (418)
vismajor77 Creative Commons License 2011.09.07 0 0 418

Tisztelt  Imate  ezt a  szelepeimre irtad? vagy az előttem szóló EGR  problémásnak? egr re  sok okosság  van én is levakoltam m,mert  380 nál már kicsit  kormol a motor,, persze a magyar  gázolj  mellett:))

imate Creative Commons License 2011.09.07 0 0 417

Ki lehet olvasni csak nem 10 perc hanem folyamatos közlekedés fél óra...... amikor dobja akkkor a műszeren is megjelenik.....

Nem értenek hozzá ami nem meglepő

Előzmény: Birdpix (414)
vismajor77 Creative Commons License 2011.09.07 0 0 416

N a  ezt leirom:::

 

 

Kecskemét   Tassy  szerviz hivom mondom szelepállitás kéne  a  vasamnak,motorkód  Z17DTH

 

mondja  hidrotőkés,,,itt már kissé gyanús volt, mondom nézze meg jobban mert  korongos,,

na igazam lett  megnézte   a katalógusban 0.35-  0.40  értékeke  megbeszéltük tegnap  délben ,hogy 15 pénz meg ma  délre kész is lessz:))  délben otthagytam az autót

 

 

este vittem oda a  8500 ft os  szelepfedél tömitést, látom épp  bontják le  a szelepdeknit, de jo legalább  beukkantok alá(mivel szerelő vagyok)

mire  a srác  felsszisszen=bassza meg ez 16 szelepes       :)))

 

na itt már  kezdett jókedvem lenni,

 

  mert  igy ugye  hozzá  sem tudnak szagolni  meg  a  kialkudott  idő és  ár  a  többszörösére módosult..

mondtam motorkóddal jöttem és most  azzal is megyek rakják össze és szevasz,

de  akkor már legalább mérjük meg a  hézagokat,,

elugrottam  valamiért  visszamegyek az adatok egy kockás  papiron a  hézagmérőből kihajtva a  0.20  as  lapka(a papiron mindenütt  0.30-0.40 azaz határérték,,igy nem értem a   0.20  lapot??????

 

9000pénz lessz.

 

mondom mire????

hát mert  a le  bontás és  a visszarakás megtörtént  a beállitás kiamaradt ezért nem 15 ezer..

mondom jóember  köze  sincs ehhez a motorhoz  basszameg..  felelslegesen kicseréltünk egy  8  ezres  jó tömitést  amit  nem lehet visszarakni,,

na a  vége  az lett,hogy akkor  ir  számlát,

mondom jo ,mert  akkor már  csak 7 ezer marad a zsebében ezért  a lopásért,,

 

okulásnak irtam le mert  ehhez a modellhez kurvája nem értettek,,,

mellékelem a számlán szereplő szöveget=

"szelepállitáshoz  szükséges megbontás(szelepállitást nem tudtak volna végezni)

tömitett  felületek tisztitása(no  comment)

szelephézagok bemérése

 

2.4 óra..X3750=9000

 

 

 

 

ugyhogy ez vicc....... 

szép napot mindenkinek

ui:kecskeméten Korongos  szelepállitással foglalkozó műhelyt nem tud  valaki ajánlani????????????

 

Ui2=  mellettem egy felicia  volt  ahhoz meg egy egyszerű váltó szimmeringet kellett  volna cserélniük kb 500ft  és nem tudott szerezni a pasi ugyhogy az is hasonlóan járt..

név és  cim a szerkesztőségben

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.06 0 0 415

EGR-t kitakarítani!Utána jó lesz!

Előzmény: Birdpix (412)
Birdpix Creative Commons License 2011.09.06 0 0 414

Magam sem értem!

Ezt a választ kaptam. 25 eurót fizettem a semmiért, majd közölték vigyem opel szervízbe mert ők nem találtak hibát.

 

 

Előzmény: vwopel (413)
vwopel Creative Commons License 2011.09.06 0 0 413

lámpa világít----------nem jelez hibát

 

ez így nem kerek

Előzmény: Birdpix (412)
Birdpix Creative Commons License 2011.09.06 0 0 412

Sziasztok!

 

Problémám van a verdámmal! 2001-es Astra Y20DTH.

Tünetek: induláskor nagyon lassan kapja el a fordulatot. Gázra lassan reagál. Szervízlámpa világít, majd ahogy  eléri a 50Km/h sebbességet megy rendesen, lámpa kialszik. 80km/h nál ismét lassan reagál a gázra, szervízlámpa világít majd szépen lassan ismét elkezd húzni, lámpa kialszik.

Ezt csinálja velem néhány napja, főleg piros lámpánál induláskor van gond (feltartom a sort:).

Tegnap kiolvasták, nem jelez hibakódot. Nem rángat, indul pöccre. Hideg motornál az első 4-5km tünetmentes.

Adagoló kezdi feladni, vagy a dugulás valahol?

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.04 0 0 411

Üdv!

Típushiba nincs,180-200e. km-t simán elmennek!!

Előzmény: geek7 (408)
vismajor77 Creative Commons License 2011.08.17 0 0 410

sziasztok

nemrég  vettem egy

1.7     z17dth opel combot  régebben hallottam,hogy bizonyos évjáratoknál az olajszivattyú meghajtókereke leesik (illetve lelazul a csavarja) tudna erről valaki valami infót? hosszabb útra indulok vele és nem szeretnék ilyenen elhasalni,ami 1-2 óra munka meg egy kis menetrögzítő. meg ezzel a motorral ill combóval csereberéljübnk tapasztalatot

kisherceg1977@freemail.hu

köszi üdv

donathzoltan Creative Commons License 2011.08.07 0 0 409

szia  zoli vagyok,ugyan ezekel a parameterekel rendelkezo autom van es ugyan igy jartam enis anyi kulombsegel h az enyem egyol le alt es nem indul.mi volt  a problema  a tiednel  hogyan orvosoltak.zoli_b_dog@yahoo.com-ra egy valaszt  fontos lene elore is koszonom.

Előzmény: Josko66 (402)
geek7 Creative Commons License 2011.08.04 0 0 408

Sziasztok!

 

Diesel Opel vásárlásán gondolkozom, mivel nincs tapasztalatom a témában, ezért egy kis segítséget szeretnék kérni. Az autó egy 2003 decemberi Meriva 1.7 CDTI . Folyamatosan szervizelt márkaszervízben, 170 ezer valós km-el. Érdekelne, hogy ezek a motorok mennyi km-t tudnak futni? Vannak-e tipikus hibái ennek a CDTI motoroknak? Mire érdemes figyelni a használt diesel vásárlásakor? Várom a tapasztalatokat, tippeket.

 

Üdv.

Rebellist Creative Commons License 2011.08.02 0 0 407

Szia!

Többet látunk a linkből ha nem az admin felületed linkjét adod meg, hanem a sima használtautósat.

Előzmény: szabolcs.suszter (406)
szabolcs.suszter Creative Commons License 2011.07.28 0 0 406

Üdv mindenkinek!

Segítsetek, hátha érdekelne vk-t.

Családi okok miatt eladó a vectránk. 

 

https://admin.hasznaltauto.hu/gyorsnezet/szemelyauto/4910784

 

Ha nem derülne ki: ez az örökéletű 120 pacis "jószág". frissel szervizelt, folyadékcserélt stb...

egy darabig biztosan nem kell rá költeni.

Ui.: jobb a fogyasztása, mint az omegáé

Ui2.: elnézést az omega tojadonosoktól

 

Előzmény: szesza a6 (404)
petyka_82 Creative Commons License 2011.07.27 0 0 405

Üdv mindenkinek!

 

Nemrég jutottam egy '97-es Opel Vectra 2.0 DI-hez. Valaki le tudná részletesen írni, hogy mi szokott probléma ezeknek a motoroknak az adagolójával? Van-e különbség a meghibásodásban (és ennek gyakorisága) a DI és a DTI motorok között? Olvastam, hogy drága a javíttatás, csere, ft-ban ez honnan kezdődik és hol ér véget?:) Honnan lehet tudni, hogy az adagoló végét járja? Más típushibák?

 

Előre is köszi a választ!

 

Üdv.

 

 

szesza a6 Creative Commons License 2011.07.24 0 0 404

Üdv segíts nekem mire ügyeljek most készülök omegát vásárolni  C 2.2 DTI. Mennyire szervízigényes a motor? futómű stb.

Előzmény: Omegatd (400)
luckolucko Creative Commons License 2011.07.24 0 0 403

Üdv Mindenkinek!

 

Abban kérnék segítséget, hogy melyik opelt és melyik motorral érdemes venni!

 Lehetőségeim:

Astra H 1.7 cdti min. 100Le

Astra H 1.9 cdti 120-150Le

Vectra C 1.9 cdti  xLe

Vectra C 2.2dti

 

Mit javasoltok?

Melyik jobb mit érdemes nézni figyelni?

Szempontok: min:2004-2005-ös évjárat

                      Vectra jobban tetszik

                      Lehetőleg kombi legyen

 

Köszönöm a hozzászólásokat!!! 

Josko66 Creative Commons License 2011.07.23 0 0 402

Üdvözlök mindenkit! Van egy Opel 1.7 dtl 1998-as gyártmányú Astrám. Egy ideje menet közben meg-megtorpant, közben a műszerfalon kijelzett a motorjel. Ezt egyre sűrűbben tette, majd megállt. Rövid szünet után be lehetett indítani de nem volt erő benne. Kitisztították az üzemanyag tankban a szűrőt, és nem volt vele gond egy ideig. Kb. 5 hónapig ment, majd kezdődött előlről az egész: Megtorpant, motorjel kijelzett, ujra húzott a kocsi, majd megint megtorpanás...stb.stb. Az utolsó eset az volt amikor megtorpant, ujra motorjel és megállt. Azótta be sem indul. :(( Számítógépre tették, ami 3 hibakódot írt ki: P1630, P1631, P1651.

A hibakódok alapján adagolóra gondoltak, amit vásároltunk is, de nem történt válltozás, így sem indul az autó. A következő lépés a motorvezérlő elektronika cseréje volt, de így sem indul. Tud nekem ebben segíteni valaki? Köszönöm. Üdv. Anita

opel movano Creative Commons License 2011.07.04 0 0 401

Sziasztok.

A következő problémám lenne. Opel Movano 2.5. Megy rendesen, de ahogy pl emelkedő van, vagy terhelve van a kocsi, és a fordulat 2000, azonnal leáll. Ahogy újraindítom menet közben, simán indul, de ezt a fordulatszámot nem bírja. Szervíz: nyomásszabályzó szelep. Oké cseréljétek. Hiba ugyan úgy megvan. Jön a következő lépés, nagynyomású szivattyú csere. Oké. A hiba még mindig megvan. Kiolvastatva azt írja, hogy nem megfelelő nyomás a közös nyomócsőben. Volt, hogy 1 napig tünetmentes, aztán gondol egyet, és naponta 50 alkalommal leáll. Ha "pörgetve" a motort járunk vele, megy normálisan, de ha nyomatékból kellene mennie, és a fordulat 2000, a motor leáll. Kész vagyok tőle. Valakinek valami ötlet?

Omegatd Creative Commons License 2011.06.17 0 0 400

Nem riogatnak, adagoló...

Előzmény: 79eszoli (399)
79eszoli Creative Commons License 2011.06.17 0 1 399

Hello!Új látogató vagyok itt,de remélem találok valakit aki hasonló cipőben jár és ellát 1-2 tanáccsal!Nos,van egy 2000 évjáratú 2.0 DTI G Astrám(101 le).Kb 3 éve bekrepált az adagoló,240.000ft lett volna a javítás én vettem egy felújítottat 170.000ft-ért,amire adtak 1 év garanciát.Pár hete jöttek olyan jelenségek,hogy menetközben 1-1 pillanatra berángat,de utána megy tovább.Piros lámpánál leáll,de ha ujraindítok megy.És a legújabb,hogy mikor indítok 1-2 másodperc után leáll és csak sokadik próbálkozásra röffen be.De miután beindul gond nélkül ketyeg.Hibaüzenet nincs és a computer sem jelez semmit.Már megint adagolóproblémával riogatnak!:( Lehetséges ez? kb. 45.000 km mentem a felújított adagolóval.Valami ötlet?

redlion2008 Creative Commons License 2011.05.30 0 0 397

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni. Szeretnék vásárolni egy 2003- as évjáratu 1.7-es, 65 Le-s diesel Combot.

Mire figyeljek, mik a lehetséges hibaforrások?

Milyen a fent említett motor? ( Ez még szívó ? A tipusjele DI )

Céges flottából van az autó kb 200-250e Km van benne!

 

Jó vásár lehet?

Köszönöm a válaszokat!

Rebellist Creative Commons License 2011.05.18 0 0 396
Szia!
Az 525ös bömösömet Vásárhelyen csináltattam. Korrektek, mindent meg lehet velük beszélni. Elég jó weboldaluk van.
Http://www.dizelcenter.hu
Sok sikert!
Előzmény: tokaletoki (395)
tokaletoki Creative Commons License 2011.04.19 0 0 395

Sziasztok

Segítségüket szeretném kérni, mivel a magasnyomású pompája elromlott az alábbi autómnak:

2001 Opel Astra G, diesel, láncos 2 literes talán japán motor van benne és ha jól értettem a szériaszám a pumpának 15 végű.

 

Szerviz, (cím telefonszám) ahol ilyesmivel foglalkoznak? Javítás v bontó?

Köszönöm,

G

Kómi Creative Commons License 2011.03.21 0 0 394

Hát Így elsőre azt mondanám, bár nem tudom milyen olajat használsz, hogy cseréld le könnyebb ("hígabb") olajra. Ha mondjuk 15W-40 est használtál, akkor egy nagyobb fokozatúra cseréld le, 10w-40 esre. Ezzel hamarabb épül fel az olajnyomás. Rendes olajcserét csinálj, tehát rendesen bemelegedett motorral (kb 15-20km végén terheléssel, hogy az esetleges lerakódásokat feloldja) fogj hozzá. (Ha motormosót használnál, akkor érdemes a legolcsóbb olajjal feltölteni és azt 500 km után lecserélni)

Az olajszűrővel már én is jártam úgy, hogy gy ári japán szűrőt vettem, és mégsem tartota meg a nyomást.

De az olajpumpával is lehet gond... ez már bonyolultabb.

 

Előzmény: Ardara (392)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!