Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

capa Creative Commons License 2002.11.14 0 0 3054
Break!

Hát az mondjuk nagy hiba, hogy a gyári kezelési útmutatóban ilyen adatok szerepelnek az XU10J4R motor esetében. Persze elképzelhető valami környezetvédelmi szigorítás miatti fojtás, bár akkor meg az merül fel, hogy a turbo esetében miért nincs ilyen "visszaesés". Szerintem - bár nem ismerem konkrétan az erre vonatkozó német szabályozást - ez a 90 kW-s érték a kedvezőbb kötelező biztosítási vagy adó besorolás miatt lehet, de a motor teljesítméánye a valóságban nem változott. A másik lehetőség, hogy elírtak valamit az útmutatóban. Egyébként ennek egyre nagyobb az esélye, mert az Általad is írt anomáliákon kívül azt találtam a 2.0i 16V-nél, a "catalytic converter" rubrikában, hogy "no". Ez pedg biztosan rossz adat, mert az összes 406-ban van katalizátor.

A másik baromság, amit ezzel kapcsolatban találtam: nagyon sokáig a Citroën következetesen DIN LE-ben (kW-ban) adta meg a teljesítményt, a Peugeot pedig ECE-ben. Tehát ugyanaz a motor (pl. 2.0i 8V) a Citroënnél 123, a Peugeot-nál 121 LE volt. Ilyen hülyeséget is csak a franciák találhatnak ki! :-)))

capa

Előzmény: Break (3043)
Baggio605 Creative Commons License 2002.11.14 0 0 3053
Sziasztok!

Gyuszkó: Ez egy Xenon izzó H1-es nekem teljesen simán belement a normál izzónak a helyére és ezért gondolom én hogy ez csak valami utánzat lehet, de nekem jó mert bejött. 80W-os Kék dozban van és nagy betükkel van ráírva, hogy Xenon. Én egyedül itt Budaörsön láttam ezt az izzót a Sztráda autólaktrész áruházba ami a Kinizsi uton van pontossan. Máshol még nem láttam se Tesco se ehhez hasonló boltokba. Esetlegesen még speciális lámpaboltokba érdemes megnézni vagy nagyobbautósboltban de nekem ez van a legközelebb és ezért járok ide. Itt szinte mindent megkapok viszonylag elég jó áron. ha nincs akkor 1 héten belül megszerzik.

Pontos cím: Sztráda Autoalkatrész nagyker.
Budaörs, Kinizsi út 24.
Tel: /23/-430-977, 430-978

Ez pontossan a Tesco háta mögött van, de ha pontos infó kell valakinek akkor legfeljebb elirányítom hívjon fel. 06-20-911-7470

Break: A műszerfalat én szerelőre bíztam egyedül a középső részt szedem csak szét. Nekem a tompított visszajelző lámpa van kiégve!

Baggio

Előzmény: Gyuszkó (3050)
Break Creative Commons License 2002.11.13 0 0 3051
Szia Gyuszkó!

Tehát:
Valahova fel kell raknod a képet vagy a pontos címét kell tudnod.

Képet belinkelni:
(img src=http://www.galffy.sk/img/406/kicsiadat.jpg)

Képet belinkelni ugy, hogy a kis képre kattintva kinyiljon a nagy:
(A HREF="http://www.galffy.sk/img/406/adat.jpg")(img src=http://www.galffy.sk/img/406/kicsiadat.jpg)(/a)

A zárójelek helyett kacsacsoroket(nem tudom hogy hívják pontosan) kell használni.

Break.

ui. Nekem is kellene egy kis segitseg. Hogy kell kicserelni a muszerfalvilagitas izzojat, az sebessegmeronel egyik kiégett.

Előzmény: Gyuszkó (3050)
Gyuszkó Creative Commons License 2002.11.13 0 0 3050
Halihó!

Megvagyok!!! Nincs mit már régen szerettem volna írni, de valahogy mindig úgy alakult, hogy nem jutottam a nethez!
Az előző leveledre szerettem volna reagálni v.mit, de semmiképpen enm tudtam a netből kicsikarni, hogy hogyan kell képet felrakni a fórumra! Ha valaki lealacsonyodna egy kezdő szintjére is egy példa mondatot mondana, az nagy segítség lenne.

Baggio605
tudnál valamilyen helpet mondani az Izzóidról. Sajna nekem is kiesik a szemem esténként, kéne valami lámpatuning (persze csak az ésszerűség határán belül!).

Reményeim szerint még leszek (max olvasóként és néha Beszólok:-)))

Üdv Gy.

Baggio605 Creative Commons License 2002.11.13 0 0 3049
Szia 405GRX

Ha jól vettem ki szavaidból akkor egy modelről van szó! Megkérdezhetem, hogy hol vetted???? Én egy 605-et szeretnék.

Baggio

Előzmény: 405GRX (3048)
405GRX Creative Commons License 2002.11.13 0 0 3048
Hurrá, végre ismét van 405-ösöm!
Ha le tudnám kicsinyiteni magam 1:24 arányra akkor bele is ülnék:-)))
Azért tökjól néz ki, matricákkal meg minden, ott virit a vitrinben...
Köszi még 1x, Gyuszkó! (apropó, rég voltál, merre vagy?)
skoda_superb Creative Commons License 2002.11.13 0 0 3047
Sziasztok,
Van itt valakinek tapasztalata az automataváltós 406-ról? Megköszönném, ha megosztaná velem.
Baggio605 Creative Commons License 2002.11.13 0 0 3046
Szia San!

Köszi szépen amiket irtál. Én most vettem ezt az autót nyáron és amíg csak lehet nagyon sokáig szeretném megtartani. Én is inkább a gyári alkatrészekre hajlok mint hogy berakjak valami olcsó gagyit és utána pedig tönkre megy félévmúlva aztán kezthetem előlről. Ebben az autóban 160 ezer km van most jelenleg. Én úgy jelenleg 8 eter km-et tettem meg vele és semmi extra probléma nem volt vele. Egyedül a hütőm lukatt ki és azt kellett megcsináltatnom. De mondjuk már ezzel vettem valamilyen szinten. Meg amiket írtam, hogy az elöző tulaj nem nagyon foglalkozott vele milyen alkatrész is kerül az autóba és belée rakott valami sufni tuningot. Alapvető dolgok amikre nekem figylenem kell, hogy nem sokára az aksim fogja megadni magát meg a turbot szeretném megcsinálni rjat. Amikor én elöször elvittem az autót motor diagnosztikára akkor mondták, hogy 0,7 bár helyett csak 0,1 bár nyomás jön ki a turbóból. Nekem úgy 50 ezer FT-ra mondták a javítást amiket én eddig kérdeztem. Ott is a gyári javítókészlet miatt mondták mert állítólag az utángyártoittan megusznám valami 30 ezer körül. Mindenképpen szeretném a teljes gyári eredeti állapotot fentartani és valamilyen szinten megőrizni és nem csak egy eszközként használni az autót. Nagyon a szivemhez nőt és nem akarok tőle megválni. Náluink is a család élvezi ha menni kell valahova mert akkor mindig az én autóm van kinézve erre a célra mert mindenki klényelmesen elfér benne. A család többi tagja nálunbk Opel párti és engem is erre akartak rávenni, hogy azt vegyek. Nem sikerült és a mai napoig nem bánom a döntésemet. Egyébként az enyém is 8 éves. Tavasszal akarom elvinni egy autó kozmertikára ahol szépen kivűl belül teljesen lepucolják és rende rakják az autót 30 ezer Ft-ért. Elvileg ebbe benne van a polirozás, mosás, takarítás, motormosás (amitől fázom kicsit), kárpíttisztitás, alvázmosás és teljesen körbe az autót a müanyagok leápolása. Nem tudom mennyire sok érte van nem sok de az egyik haverom elvitte a 7-es cápa BMW-ét és igen meglepő és látványos változáson ment keresztül.
Minden tapasztalatnak és ötletnek nagyon örülök miket így irtok és szivesen fogadom a tanácsokat. Ha tudok én is irom őket.

Baggio

Előzmény: sansalvador (3045)
sansalvador Creative Commons License 2002.11.13 0 0 3045
Baggio!

Az én 605 turbomat olyan 165 ezer km körül adtam el 5 éves korában. Akkor már én is észrevettem, hogy pl hideginditás után, méginkább télen megnőtt a turbom hangja, azaz elkezdett jobban sipolni, mint előtte szokott. Persze jól működött, de már gondoltam rá, hogy ha megtartanám, akkor meg kellenne csinálni rajta egy kis felújitást. Egyszer régebben az asszony volt Audiján pl csináltattunk ilyet. 90-100 e Ft körül csinálták valahol Bp-en, de már nem emlékszem, hogy hol pontosan. Minden esetre sok helyen foglalkoznak ezzel. Ha megcsináltatod és most valóban nem műxik, akkor meg fogsz lepődni a dinamikai változáson.
Ha hosszútávon meg akarod tartani az autót, akkor érdemes csakis gyári alkatrészekben gondolkodnod, az autó igy marad sokáig jó. Bár őszintén szólva a 2 db 605-ösömmel leautóztam olyan 180-200 ezer km-t, de nem sok mindent kellett bennük cserélni, ami direkte meghibásodott. Az egyikben összevissza egy jobb első tartógömbfejet, a másikban pedig a hátsó futóműben azokat a bizonyos "kutyacsontokat" (szilentek). (Ennél egy japán autó sem megbizhatóbb szvsz, viszont ha ott cserélni kell valamit rámegy a gatyád, a nagykategóriás Pugnál meg "félzsebből" kicsengeti az ember.) Az persze más tészta, hogy mindegyikben óra szerint 100 ezer után kicseréltettem az összes lengéscsillapitót, mert azt én mindig kicserélem a biztonságot figyelembe véve és természetesen fékeket, tárcsákat a kopás szerint, stb. Tehát az én tapasztalataim nagyon jók ezzel a tipussal, a mai napig fájó szivvel gondolok rájuk, hogy már nincsenek. Az egyik barátom mindig felemlegeti, amikor most be kell szállnia pl hátra a 406-osba, hogy bezzeg a "miniszteri autó", az volt az igazi. Azóta ő is a fapad rizskályhája helyett vett egy Citroent.:-)

Szóval ha odafigyel az ember a 605-re akkor nagyon sokáig jó társa az embernek, hiszen szép, nagy, biztonságos és tök kényelmes, komfortos autó. Az elsőt 8 éves korában adtam el (3 évesen vettem). Akkor már kb 4-5 hónapja megvolt a turbo, a régi meg csak a garázsban állt. A szüleim használták néha még, de nekik nagy volt és helyben sokat fogyasztott az automata váltó miatt, ezért meghirdettük. A srác aki végül megvette, akkor költözött haza a feleségével Kanadából. A neje (mivel ő kanadai), nem tudott kézi váltós autót vezetni, ezért automatát akart venni neki. Német autót nem akart, mert az drágább az átlagnál és lopják, de nagy autót akart a biztonság miatt és a gyerekei végett. No meg kint is a nagy autókat szokták meg. Ezért gondolt a 605-re.
Amikor kiróbálta kétszer is megkérdezte, hogy "ez tényleg 8 éves", mert ő még ilyen jó állapotú autóban nem ült, pedig próbált már egy-kettőt. Több, mint 180 ezer km volt benne.
Mondjuk biztos van arra is ellenpélda, hogy le lehet strapálni egy autót pár év alatt, de kis odafigyeléssel a 605 sokáig jó autó tud maradni szerintem.

Előzmény: Baggio605 (3039)
peera Creative Commons License 2002.11.12 0 0 3044
Szia Baggio!

Szívesen tippet. Remélem bevállik. Üdv Ákos

Előzmény: Baggio605 (3042)
Break Creative Commons License 2002.11.12 0 0 3043
Capa:
Igen a gyari kezelesi utmutatobol van.
Lehet, hogy a német piacra így gyartottak?!
Break
Előzmény: capa (3040)
Baggio605 Creative Commons License 2002.11.12 0 0 3042
Sziasztok!

Szia peera: Köszönöm szépen az infót. lehet holnap fel is hívom őket. Megkérdezem, hogy ők mit mondanak. Köszi az infót. Ami pedig a téli gumikat illeti sikerült eladnom egy ismerősnek így is jóljárt meg én is mert elvitték. Nem kell már kerülgetnem.

Sajnos nekem még nem volt szerencsém 406-osban ülni sem mint utas sem mint sofőr így nem tudom ennek az élményét össze hasonlítani semmivel.

Megnéztem a videot amit kiraktatok a találkozóról és, hogy öszinte legyek egy ilyen nagy oroszlán sorba én is szivesen beálltam volna. Még így is jó volt nagyon nézni ennyi Peugeotot egybe haladni konvojba!!!

Baggio

Előzmény: peera (3041)
peera Creative Commons License 2002.11.12 0 0 3041
Szia Baggio!

Én Budaőrs-Kamaraerdőre viszem szervízbe az autót és nagyon rendesek. Sok autót szerelnek a családban és eddig nagyon megbízhatóak voltak. Ha gondolod hívd fel őket: 06-23-431-210 Wendel András és Attila. Nyugodtan hivatkozz rám: Peer Ákos. Meg lehet tőlük kérdezni, hogy meg tudják e javítani és mennyiért. Ezért soha nem kérnek pénzt. Üdv Ákos

Előzmény: Baggio605 (3039)
capa Creative Commons License 2002.11.12 0 0 3040
Break!

Ez amúgy is csak játék a számokkal, mert a valóságban, a gyártási egyenetlenségek miatt úgyis nagyobb különbségek lehetnek motor és motor között. Szóval végülis 3 lóerő ide vagy oda nem számít (már ha nem suzuki kategóriás autóról van szó :-))

Az ECE normánál mindig magasabb a DIN norma kb. 1,5 %-al. De a mértékegységek sem tökegyformák: a brit BHP nem teljesen egyezik meg a magyar (európai) LE-vel (1 LE = 1,0139 BHP).
A régi MI16-nál is hol 147 LE-nek, hol 150-nek volt megadva a teljesítmény (a katalizátor nélküli 158 vagy 160 LE-t már nem is említve).
Ráadásul a mérési módszerek különbségén kívül hozzájön még egy olyan tényező is, mint a teljesítmény alapú adózási-, biztosítási rendszerekhez - papíron - hozzáigazított lóerők kérdése.

Amivel viszont egyáltalán nem értek egyet, az a 16 szelepes kétliteres teljesítménye: eddig ez az első olyan dokumentum, ahol - az XU10J4-es, régebbi motornál - mást látok, mint 132 LE. Rádaásul itt már nem is egy-két LE a különbség, hanem jóval több. Még nagyobb lesz az eltérés, ha a kW-ból indulunk ki, mert 90 kW bizony csak 123 LE (ECE). Persze bozonyos piacokhoz le lehet fojtani a motort, de ennyire? És főképp: minek? A gyári kezelési útmutatóból van leszkennelve ez az oldal?

A 10,3 mp-s gyorsulás a limousine-ra vonatkozott, és mivel Neked (felteszem :-) fullos Break-ed van, ezért nem szégyen a gyengébb eredmény (gyári: 10,6 mp). Bár azért a chip-tuningnak már hatnia kellene... Mondjuk a mi 405 2.0i SRI-nk is 10,6 mp körül teljesít 0-100 km/h-ra (ebben benne van már a kis mértékű km-óra csalás miatti ráhagyás is), bár a gyári érték ennél jóval rosszabb: 11,3. És emellett a rugalmassága is igen jó, bár biztos nem éri el egy 2.0i turbó szintjét.

> Az meg hogy jobban megy mint a tobbi 150 lovas, azt a nyomaték teszi.
Ezzel teljes mértékben egyetértek - utaltam is rá.

Ha már itt tartunk: nagy meglepetésemre a Peugeot 605 2.0i Turbó jobban gyorsul papíron, mint a 406 Turbó. Kínáncsi lennék, hogy tényleg így van ez?

üdv,
capa

Előzmény: Break (3038)
Baggio605 Creative Commons License 2002.11.12 0 0 3039
Sziasztok!

San: Igen nekem is mondtak ilyesmiket hogy vigyáznom kell vele. Most pl egy hónap után már rögtön kiégett az egyik izzó. Kérdeztem az üzletet, hogy ez normális-e de nem nagyon mondtak épkézlább választ rá. Egyenlőre most vissza rakom ugyanezt az izzót aztán majd meglátom, hogy mi lesz éd figyelem.

Egyetértek Sannal én jelenleg egy 605 2.0i Turbó mboldog tulajdonosa vagyok és annak ellenére, hogy nekem nem mükődik a turbó benne nagyon szépen megy és igen kellemesen gyorsul és dinamikus. Persze nagyon szeretném megcsináltatni a turbómat csak mindenki rémiszget, hogy hova vigyem meg nagyon kell velke vigyázni mert egy vagyont kérnek a javításért és nem biztos, hoögy jól meg is csinálják. Sokan inkább lebeszélnek róla. Én viszont nagyon szeretném megcsináltatni hiszen ha már van ez a lehetőség az autóban akkor miért ne legyen az is rendben. Nagyon kiváncsi vagyok, hogy miútán meg lesz benne a turbó mennyi változást fogok érezni. De egyenlőre még keresem azt a szervízt aki megtud engem győzni, hogy náluk érdemes megcsináltatni. Most egyetlen egyet ajánlozttak akire azt mondták, hogy velük érdemes kezdeni talán ők pedig itt találhatók meg: http://www.ferrykerturbo.hu/.
Ha esetleg valaki ismeri őket azt megköszönném ha mondana róluk tapasztalatokat. Köszi!

Bár most hogy a tél ennyire beköszöntött az utóbbi napokban a nagy hidegben alíg akart elindulni az autó. Valószinűleg az aksi az utolsókat rugja így lehet, hogy abba is kénytelen leszek beruházni. Mondjuk miútán megvettem az autót észrevettem, hogy az elöző tulaj csak használta mert nagyon sok alkatrész nem éppen e megfelelő és az előírt volt benne. Pl.: gyertyákból nem a megfelelő volt benne a 3 polusu helyett csak egy polusú volt, akkor a fékeknél van valami gumik amik pontossan nem tudom mi célt szolgálnak mert sajna nem értek hozzá, de amikor a szerelő meglátta sirógörcsöt kapott mert valami cipőtalp szerűből mlett oda befabrikálva valami. Rögtön megrendeltettem vele a gyári készletett. Szóval érdekes volt.
Ezt az autót szeretném sokáig megtartani így mindent szeretnék rendbe rakni rajta. Valaki tud egy jó elektromost? Nem müködik az óra és a hömérséklet kijelzőm. Illetve úgy mükődik, hogy minden világít a kijelzőn!

Baggio

Előzmény: 405GRX (3037)
Break Creative Commons License 2002.11.11 0 0 3038
cápa:
A kW - le átszámítás szerint.
Én viszont a konyvbol írtam ki, ahol EU és DIN standard szerint van feltuntetve a teljesítmény. Valószínuleg más a két módszer, ezért a 150 le-t más fordulatszámnál írják mint a 108 kW-ot, csak ezt elfelejtettem odaírni. Bocs.
Vagy csak simán elírták, mint a nyomatéknál a Nm-t kW-nak.
Remélem a olvasható - KLIKK!

Az enyém gyorsulása sajnos nem éri el az általad írt adatot.
A sebességméro szerint talán igen, de az mint írtam nem pontos.
Vagy én vagyok bamba, vagy túl nehéz a kocsi (full+bőr).
Az meg hogy jobban megy mint a tobbi 150 lovas, azt a nyomaték teszi és az, hogy magas sebességnél már kevésbé számít a súly. Sokkal tobbet a légellenállás.
Na ennyi.
Break

Előzmény: capa (3036)
405GRX Creative Commons License 2002.11.11 0 0 3037
Bizony, bizony...
Éppp a múltkor láttam egyet a mobile.de-n, 6.500 EUR-ért kinálták. Tökjól nézett ki...
Előzmény: capa (3030)
capa Creative Commons License 2002.11.11 0 0 3036
A 108 kW "csak" 147 LE. ;-)

A Turbo C.T. (= Constant Torque) motor nyomaték-"görbéje" kb. 2200 és 4200 ford./perc között tökéletesen lapos, azaz ebben a 2000-es fordulátszám-tartományban állandó, 235 Nm-es értéken van a nyomaték. Ebből adódik a "villanyautós" érzés. Nyilvánvalóan ez is közrejátszik a jó menetteljesítményekben.

Érdekes módon a gyári gyorsulása (0-100 km/h) 10,3 mp, de - mivel a Peugeot előszeretettel ad meg jóval gyengébb értéket a valóságosnál - az igazi érték valahol 9,5 mp körül lehet.

Előzmény: Break (3034)
sansalvador Creative Commons License 2002.11.10 0 0 3035
Pugt16! Nekem is 2.0 turbóm volt csak nam 406-ba, hanem 605-be csomagolva. Hát annyit mondhatok, hogy valóban ajánlatos elgondolkozni rajta, mert szerintem remek motor és nagyon jól megy az autó vele. Eredetileg én is ilyen motorú 406 vásárlásán gondolkoztam anno, de mire a vásárláshoz értem, csak 605-ösben találtam ilyen variációt (ezzel a motorral valóban nem forgalmazták a 406-ot itthon). Ami az előnye, hogy ez a motor egy igazán strapabiró, robosztus és nagyon megbizható.
Nekem ráadásul automata párositással volt, de igy is rendkivül jól és élvezetesen lehetett vele autózni. A gyári 150 lóerőt messze meghazudtolóan jól ment, más normál 150 lóerős (vagy akörüli) autók nem léptek mellette. Összehasonlitván (ráadásul a mai időkből) pl az egyik ismerősöm hasonló lóerejű (2.0, 156 LE), de 100 kg-mal könnyebb és automata új Hondájával, a különbség a menettulajdonságokban egyértelműen érezhető. Azért mondom ezt a példát mert általában a Hondát szokták többen emlegetni, amikor az autók motorjára és menettulajdoságaira kerül a szó. (Köztünk legyen szólva talán ez régen igaz is volt, ma már nem az). Ezt nemrég egy kb 40 km-es szakaszon tapasztaltam meg, ahol végig padlógázos gyorsulások és előzgetések mellett utasként sikerült megfigyelnem a kifinomultnak mondott japán motorépités fizikai tudását. Én ledöbbentem, hogy a Pugom mennyivel jobb volt. Nyilván igazándiból nem illene egy turbós motort egy sima szivóval összehasonlitani, mégis azért merészeltem, mert ha arra a jópár (sok) év különbségre gondolok ami a Pug és a Honda vadiúj i-VTEC fejlesztése között van, akkor tán már nem is olyan vészes ez az összehasonlitás. Mig pl ez a Honda olyan 150-160 ig tud csak igazán dinamikus lenni, addig a Pug kb 200-ig tudja ugyanezt, -tényleg mint egy villanyautó- de egyébként a teljes dinamizmusban már 0-ról is élvezetesebb és jobb annál. Persze ez nyilván a nagyobb nyomaték műve is. Arra gondolni sem merek, ha kap egy igazi tuningot.:-) Én csak azért nem rakattam bele, bár többször is megfordult a fejemben, mert féltettem az automata váltót a nagyobb megterheléstől. Mondjuk azt nem tudom, hogy valóban ártott-e volna neki.
Break Creative Commons License 2002.11.10 0 0 3034
Pugt16!
Az enyemen most 98e km van. Eddig minden komolyabb gond nelkul. 55e kilometerrel vettem masfel eve. Nemetorszagbol hoztak be. Meg ott csinaltak rajta chiptuningot, mint utobb kiderult. Tuning ugyben fordulj FireHawk-hoz, neki ugyanilyen van, csak az ove meg jobban megy, mint az enyem. O csinal is chiptuningot, amikor a Rabaringen voltunk volt nala nehany kulonbozo is. Meg jol elvert.
Gyari adatok:
motor-XU10J2CTE/Z/L3
108 kW/150 le -5500rpm
235 Nm - 2500rpm
fogyasztas:
sedan:
varos 13,9 l/100km
kint 7,5 l/100km
mix 9,8 l/100km
kombi:
varos 14,2 l/100km
kint 7,7 l/100km
mix 10,1 l/100km
nekem atlag 10,5 l/100km, de ha akarom akár 16 is.

A vegsebessege a papirok szerint 204 km/h. Sajnos meg nem probaltam ki. A mutato szerint mar mentem 200 felett, de az nem pontos, GPS meg nem volt nalam. Amikor le akartam merni, akkor meg tul nagy volt a forgalom.
Turbolyukat nem nagyon erezni rajta, valaki egyszer itt a forumon ugy jellemezte ezt a motort, hogy ugy megy mint egy villanyauto. Van benne igazsag. Attol a 2500-as fordulattol egyenletesen huz 6000-ig. Elvezet vele dombra felfele menni.
Ha barmiben meg segithetek, csak irj!
Megvan hozza az eredeti kezikonyvem.
Break.

Előzmény: pugt16 (3031)
capa Creative Commons License 2002.11.10 0 0 3033
Az ATC a chip-tuningjára +50 LE-t mond a 2.0i Turbo esetén. Kb. 80e Ft-ba kerül.
Előzmény: pugt16 (3031)
Eclipseboy_ Creative Commons License 2002.11.10 0 0 3032
Sziasztok!

Van a családban egy eladó 1999 júniusi 2.0 16V 406-os. Az ára 3.150.000Ft. Első tulajtól, ezüst színű asszem 130k km van benne. Digit klíma, 4 x airbag, ABS, motoros ülések, stb.

pugt16 Creative Commons License 2002.11.10 0 0 3031
Break!

Mindent! :) Hány km-t ment eddig a tiéd hiba nélkül? Úgy tudom, hogy a 2.0T-t M.o-n nem forgalmazták, és adatokat sem találtam sehol! Mennyit eszik? Teljesítmény? stb. A turbós benzineseket általában jól lehet chip-pel tuningolni! Igaz ez erre is? Erről ki tud infókat?
Egyelőre ennyi! :)

Capa!

Szívem szerint azt vennék, de ugye 95-ben abba hagyták, tehát a legfiatalabb is lassan 8 éves lesz! Majd egyszer.... talán... :))

A

Előzmény: Break (3029)
capa Creative Commons License 2002.11.09 0 0 3030
pugt16!

Ha valami igazán komoly gépet szeretnél venni, akkor miért nem veszel egy T16-t? Egy 406-os árából simán kijön... :-)))

Előzmény: pugt16 (3028)
Break Creative Commons License 2002.11.09 0 0 3029
Baggio605: Az erosebb izzokkal vigyazz, mert en nehany eve leégettem veluk a Golfomon a kapcsolot, tisztara szetolvadt. Bar azok az egok 100/90 Wattosak voltak.

Pugt16: Udv! Helyes a dontes. Az enyem 2.0T, masfel eve vettem, eddig semmi gondom vele. Mit szeretnel tudni?

Break.

Előzmény: Baggio605 (3027)
pugt16 Creative Commons License 2002.11.09 0 0 3028
Sziasztok!

Eljött az idő, hogy belépjek a pug 406 tulajok körébe! Valami komolyabb benzines gépet szeretnék, ami érdekel: 2.0T és 3.0 V6
Ezekről a gépekről érdekelnének tapasztalatok!
Előre is köszi: Egy leendő 406 tulaj, akinek már lassan 12 éve 405-öse van! :))

Baggio605 Creative Commons License 2002.11.09 0 0 3027
Pugfan!

Nem hinném, hogy eredeti lenne mert minden elektonika változtatása nélkül raktam be a kocsiba. Kicsit kékes szine van de viszont jóval erősebben vílágít mint ami benne volt elötte. Ennek darabja 2500Ft volt. De nem bántam meg, hogy megvettem mert nagyon jó! Mondjuk a dobozra ez volt ráirva, hogy Xenon. De meg van még a doboz, ha gondolod akkor esetleg majd leírom mik vannak pontossan ráírva, ha érdekel!
Ami pedig benne volt azt most elraktam tartalék izzónak jó lesz. Nekem még összesen 1 hónapja vannak benne, de szembe tünő volt a változás a régihez képest. De én is kizártnak tartom, hogy eredeti lenne.

Baggio

Előzmény: Pugfan (3026)
Pugfan Creative Commons License 2002.11.08 0 0 3026
Baggio!
Ugye nem valódi Xenon az az izzó?! Mert ha jól tudom, a gázkisüléses izzókhoz spec. elektronika szükséges...

Nekem a jobb első tompított 2 évig tartott, a 900Ft-os noname pótlás (H7-es) 1 hónapig, a Tungsram SuperBlue (2500Ft vmi ilyesmi van benne gyárilag is) újfenti csere már tart egy fél éve.
A bal első 2,5 évet bírt.

Pugfan

Előzmény: sansalvador (3023)
Baggio605 Creative Commons License 2002.11.08 0 0 3025
Sziasztok!

Bocsi de kidöltem a sorból és elkaptam valami nyavalyát így ágynak dölni voltam kényszerülve.
Break én benne lennék abba a tavaszi találkozóba engem felírhatsz a listára. Remélem erre el is tudok majd menni.
San: Ami az izzókat illeti én most raktam bele egy Xenon izzót ami 80W-os és most nagyon jól látok vele. Elvileg nem használható Európában az volt ráírv a dobozra, de egyenlőre engem nem zavar. Még Rendőr se nagyon szólt érte.

Baggio

Előzmény: Strasszer (3024)
Strasszer Creative Commons License 2002.11.07 0 0 3024
:)))))

Mit szóltok? Lehet, hamarosan hazai gyártású Pug-ba lehet ülni. Hamarosan... Lesz vagy 2 év. Pug-ba lehet ülni... biztos 106-ost fognak itt gyártani.

Előzmény: sansalvador (3023)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!