Amit észrevettem nála, üresben 2200- tól 2500-as fordulatig érdekesen jár benne a motor, és kéken füstöl akkor. 2200 alatt és 2500 felett semmi tünet nem jelentkezik. Menet közben semmi rendellenesség nincs. Olajszint rendben, PD elemeket gariban cserélték kötegestől. VAG-COMMAL kiolvasva semmi hiba nincs az autóban.
Ha van a kocsidon tolatoradar, kerdezz ra, hogy nem zavar-e be, a vonohorog konzolja. En felakartam szereltetni mindkettot, de nem ment. Igaz ez regebbi tortenet, lehet vannak ujabb megoldasok.
Nekem is sok rossz tapasztalatom van veluk, nem is viszem oda, viszont most ugy tunik ok maradtak. Majd beszamolok!
mas: amikor megvettem az autot tavaly nyaron azt mondtak vegig markaszervizben volt, leellenorizheto, meg is tettem minden ok volt, viszont amikor vittem a sajat szerelomhoz olaj,levego,pollenszuro csere azt mondta mindenbol a leggagyibb volt benne - no comment)
Ugy legyen, bar nekem azert sok rossz tapasztalatom van ahhoz, hogy messzirol keruljem a markaszervizeket. Igaz nem feltetlen VW, de nem hiszem, hogy ez a marka osszegyujtotte volna a zseniket a szakmabol.
De legalább rendben lesz a gép, nem kell a sok pingvinező szerelő után rohangásznia, lehet egy kicsit több lesz a végösszeg viszont tudják hová kell nyúlni.
En ennyire nem mentem bele de ahova vittem ott egy autovillamossagis nezte meg es azt mondta se o se az o komputere nem nagyon tudott mit merni, en elhittem. Azt gondolom ha o nem boldogul vele akkor en sem... Szerdan megy porsche pesthez...mar nagyon kivancsi vagyok mi a tokom cseszodott el!
Nem hiszem, arra való a bizti, hogy a túlterhelést megakadályozza. Inkább vmi kapcsolórésze szart be. Kérdés hogy vesz-e fel áramot? Kapcsolásra pl. belső világítás erőssége változik-e, v mikrokapcsolóhang van-e?
"Bent a helyén is lehet a szakadást mérni ill. (nincs érték). Általában mindnek van szabadon hozzáférhető mérőpontja."
Mikor ráklikkeltem a "küldés" gombra már rájöttem, hogy nem -12V-ot kellett volna írnom, hanem 0-t.
Amúgy meg igenis ki tudja nyírni a multiméteredet. A multiméter is áramot hajt át a fogyasztón, így mér ellenállást (vezetést, vagy éppen szakadást). Ehhez a saját belső áramforrását használja. Namármost ha a multiméter kimenő feszültsége mondjuk 2V, és ezzel szembe megy a 12V, ott elég nagy zavart tud okozni a kis buksijában.
:)
Én is inkább az egyik pólust a kasztnira (testre) kötni, a másikkal pedig nézni a bizti 2 oldalán van e delej híve vagyok. Ezzel csak az a gond, hogy nem mindegyik biztin lesz feszültség. :(
Lehet, hogy a legegyszerűbb módszer: akksi le és nézni a biztik szakadását (multiméter kímélő módszerrel).