Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

captainb Creative Commons License 2015.04.20 0 0 9235

Akkor a Chevy miért változtatott a szelepeken? Nem ez volt az ok?

Előzmény: sebike05 (9229)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.20 0 0 9234

Örülök, hog elégedett vagy ! Mi is elégedettek vagyok a miénkkel, vannak kisebb hibák rendszeresen - de az árba beleférnek és elég olcsó hozzá minden.

Előzmény: Real Putyur (9233)
Real Putyur Creative Commons License 2015.04.20 0 0 9233

Ugyvan, nem szegyellem. Ez a tizedik autom, es eddig ezzel volt a legkevesebb gond. 

Előzmény: Törölt nick (9232)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.20 0 0 9232

Aláírás: egy boldog 1.4 tulaj

 

;-)

Előzmény: Real Putyur (9231)
Real Putyur Creative Commons License 2015.04.20 0 0 9231

Zabalni zabal (8,5-9 l); de en nem szidom. Garanciaban megcsinaltak a szelepeket meg 2008-ban (?), azota csak megy. 200 ezer van benne. 

Előzmény: Törölt nick (9230)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.20 0 0 9230

Hamár igy rákérdeztél, az a gond vele, hogy zabál és mindenki szidja mint a bokrot.

Előzmény: Schmidt Robert (9226)
sebike05 Creative Commons License 2015.04.20 0 0 9229

Kapitány butaságot írtál!

NEM megfelelő használat esetén mindegyikre jellemző!

Előzmény: captainb (9227)
gyula900r Creative Commons License 2015.04.20 0 0 9228

Sziasztok!

 

A vácon kinézett zöld sw lett a nyertes. Hibái vannak, de csak esztétikai. Tetszik benne, hogy nem próbálták tákolni, javítgatni. Meglepő viszont, hogy a megkímélt és sérülésmentes fogalmak mit takarnak a kereskedők szerint. Az én esetemben a jobb oldali mindkét kilincs festéklepattogzását, hátsó lökhárítón bal alul egy jól látható repedés (valszeg utánfutó lehetett), bal első sárvédőn kerék mögött kis horpadás, kerék előtt az ívből 20-25cm lehorzsolva. Bal ajtókon a színrefújt bevásárlókocsi védők szintén karcosak. Jobb elején szintén jól látható parkolási horzsolások. Csomagtérajtó mellett jobb felül szintén karcos. Beltérben kesztyűtartó alja karcos, EZEKET LESZÁMÍTVA PATENT ÁLLAPOTÚ. A vezetett szervízkönyv is csak 70ezerig volt vezetve, aztán csak a szervízszámlák vannak meg. Erre is érdemes odafigyelni, mert végigvezetettel hirdették szóban és írásban egyaránt. Mikor a sérülésekről kérdeztem: "hát ennyi idős autótól ne várjam el a szalon állapotot, pláne ennyi pénzért..."

 

A fent említett dolgok ellenére alig engedett a kereskedő, mégis úgy érzem jó vételt csináltam. Motorikusan hibátlan, kultúráltan jár, szépen veszi a fokozatokat, mindben jól húz, csendes, kényelmes, könnyen indul. Motorolaj gyönyörű aranysárga vezérlésen az összes karakter szépen látszik, olvasható. Szelepfedéltömítés megvolt januárban. Hibajel sincs. Minden elektromos dolog működik. Papirozás után átvehető.

SZÉP NAPOT!

 

captainb Creative Commons License 2015.04.19 0 0 9227

A szelepek elkormolódás miatti letapadása. Ha garanciában cserélték anno, akkor semmi gondod. Ha nem, akkor zsebbenyúlós, mert állandóan visszatérő hiba. a 2006 utáni modelleken már más szelepeket használtak, a linkelt még nem az.

 

Én inkább néznék 1.6-os motort. 

Előzmény: Schmidt Robert (9226)
Schmidt Robert Creative Commons License 2015.04.19 0 0 9226

Köszönöm, sikerült beszélnem Vele.

 

Mi a gond az 1.4-es motorral?

Előzmény: captainb (9225)
captainb Creative Commons License 2015.04.19 0 0 9225

Itt lejebb beírtam a céges elérhetőségét. 

 

Viszont látatlanban lebeszéllek az 1.4-es motorról. 

Előzmény: Schmidt Robert (9224)
Schmidt Robert Creative Commons License 2015.04.19 0 0 9224

Köszönöm.

 

Sebike elérhetőségeiben tudnátok segíteni Nekem, ezt az Autót szeretném Vele megszakértetni:

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/chevrolet/lacetti/chevrolet_lacetti_1.4_16v_elite_ac_55000km_szervizkonyv-8858715

 

Üdv. Robert

Előzmény: captainb (9223)
captainb Creative Commons License 2015.04.19 0 0 9223

Sebike kaposvári. Ha valamire rábólint.....

 

Gyula linkelt ide egy szentendrei autót. Azt ne. Megnéztem, nem is értem, miként nézhetett annyira jól a képen. :(

Előzmény: Schmidt Robert (9222)
Schmidt Robert Creative Commons License 2015.04.19 0 0 9222

Szervusztok,

 

Akárcsak Gyula én is Lacetti-re szeretnék váltani.

 

Szempont lenne a ténylegesen kevés futott kilométer ( mondom ezt úgy

, hogy olvastam a Becsületesnepper eszmefuttatásait és a megelőző hozzászólásokat is ) 

 

Azt látom a hirdetésekből hogy a "csapotthátúakból"  vannak főként keveset futott, leinformálható vagy első tulajos példányok 60-70 000 km.-rel.

 

Heves megyei vagyok és ígéretes példányokat Érden, Vácott, Kaposváron és Békéscsabán találtam.

 

Az lenne a kérésem, hogy van-e közületek olyan, aki a fenti városok valamelyikében mozog és mint független szem rá tudna nézni az Autókra?

 

Őszintén szólva kicsit megdöbbentettek Gyula tapasztalatai az igénytelenül javított, tákolt autókkal kapcsolatban, próbálnék a  biztosabb példányokra  menni.

 

Köszönöm:

 

Robert

 

 

 

 

hollandig Creative Commons License 2015.04.16 0 0 9221

Sok sikert!!! :)

Előzmény: gyula900r (9219)
gyula900r Creative Commons License 2015.04.16 0 0 9220

Viszek saját rétegvastagság mérőt. 

gyula900r Creative Commons License 2015.04.16 0 0 9219

Sziasztok!

Holnap megyek megnézni a vácit(1.050eft). Telefonon korrektnek tünt a kereskedő. Megkereste a szervízkönyvet és beolvastattam végig a szervízhátteret. Ha valós a sz.könyv akkor jól karban volt tartva. Minden gond (és főleg előleg)nélkül elvihetem bármely szervízbe átnézetni. 2 szervízzel már beszéltem is, néhány ezresért átnézik, adnak állapotlapot róla. Hitelezhetők is a járművei akár rajtuk keresztül, akár külsős bank által. HD tv-n kinagyítva átnéztem az összes képet aprólékosan, az alapján rendben van.

captainb Creative Commons License 2015.04.16 0 0 9218

A kormánykopásra: mint említettem, sajnos a Lacettinél kis km után is lehet kopott a kormány. Taxis barátom hónapokat harcolt a Gm-el, mire kicserélték, mert 30000 km után jött le a bőr a kormányáról. 

Előzmény: hollandig (9216)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.16 0 0 9217

jó hsz ;-)

Előzmény: hollandig (9216)
hollandig Creative Commons License 2015.04.16 0 0 9216

A jelentős kormánykopás sok vezetett km-re utal. Az enyémben 86ezer van és 1edül 10 és 2 óránál van enyhe halvány 1mm széles kopás a bőrvarratnál. 

Az én autómat is sérülten vettem, igaz ismertem a tulajt és a sérülés okát is. A jobb eleje kapott el egy utánfutó csücsköt. Javították, ha közelről nézem, akkor látszik, ha majd nagyon zavar, akkor megcsináltatom. Viszont mechanikailag nagyon jó volt az autó a belseje pedig iszonyat patent, 71e km-el vettem. A szervizkönyv vezetett volt, 1 szervizbe járt, ott le is informáltam. 

 

Én azért fordultam magánszemélyhez, mert az összes kereskedő át akart b.szni (tisztelet a kivételnek, lehet, hogy pont rosszakhoz mentem). Csinosan és jó szögből fotózott ígéretes autókat néztem meg (nem csak lacsit) és valóságban lepukkadt szarok voltak, persze a kereskedő telefonon is ódákat zengett róluk, pedig mindegyiküknél úgy kezdtem, hogy:

 

- autót akarok és autót fogok venni,

- van pénzem és ami megtetszik azt hezitálás nélkül elviszem,

- állapotra megyek, a km másodlagos,

- hiába kevés a km ha szar az autó,

- nem érdekel ha sok a km, de patent és őszinte a verda,

- nem ringatom magam abba a hitbe hogy templomjárót veszek, amit sose vettek elő és sose törtek meg,

- viszont csak olyat mutasson, ami az elvárásaimnak megfelel és fölöslegesen ne húzzuk egymás idejét.

 

A kereskedőkkel folyton egymás idejét húztuk. A klasszikus eset volt a nemdohányzós autó, majd kérdeztem, hogy mitől kokszos a szivargyújtó: - hátttt öööö az a másikból lett áttéve... El is köszöntem a kollégától...

Vagy a fasza törésmentes autó, végigpittyegtetve (sztem manipulált vastagságmérővel), majd amikor felkutattam az eredeti tulajt, bevallotta, hogy 6 hónaposan gazd. totálkárrá zúzta a verdát, amit a kereskedő beszámított neki 1 újba, és meg ne vegyem azt a kocsit, mert csodálkozott h élve kiszállt belőle. Nyilván megutaztatták az autót "még 1 tulajon keresztül", és csilivili keveset futottan kirakták a fehér kavicsos placc közepére.

Arról meg nem is beszélek, aki azt mondta, hogy akkor vihetem az autót szervizbe ellenőrizni,  ha leraktam a foglalót, ami az övő marad... :D LOL :D

 

Így hát azt mondtam h addig m1ek, amíg 1 őszinte magántulajt nem találok, akinek a garázsából veszem meg a kocsit.

Nem lebeszéllek a kereskedőkről, mert bizti van korrekt is (pl. a totalcaros becsületesnepper nekem tök szimpatikus), csak megosztottam a tapasztalataimat.

 

U.i. Capitain kollégának igaza van, a szelepfedél tömítés tuti cserés lesz 1 használt autón. Az alkatrész cca 4e ft, az enyémnél is kezdett szivárogni az olaj a 3as gyertyánál, de a blokk kívülről még porszáraz volt.

 

 

Előzmény: gyula900r (9214)
captainb Creative Commons License 2015.04.14 0 0 9215

Volt olyan taxis ismerősöm, akinek 30000 km után ennél rosszabbul nézett ki a váltó, meg a kkormá. Nem konstans a minőség. A kormányom 97000 km után szép, a váltóm meg a hüvelykujjamnál kopik. 

Előzmény: gyula900r (9214)
gyula900r Creative Commons License 2015.04.14 0 0 9214

Sziasztok! Több hirdetővel is beszéltem ma. Meglepő az autók általánosan rossz állapota. Szinte minden autó javítva volt, ami magában nem gond, de a tulajok ill. kereskedők szerint mind silány munka! Eltérő fényezés, horpadt/rücskös elemek amin a fényezés sem segített, mert utána is megtalálható a sérülés nyoma.

Amelyik autó a legjobbnak tűnik, az telefonos egyeztetés alapján is a legjobb. Viszont kinagyított képen látszik a kormány 12 és 9 óra állású jelentős kopása. Ez jellemző hiba? Tartsak tőle? Jobb eleje, bal hátulja enyhén horzsolt is, de az nem zavar. Vezetett szerv.könyv, számlák is megvannak. 

Előzmény: gyula900r (9207)
captainb Creative Commons License 2015.04.14 0 0 9213

Ez itt van a szomszédban, megnézhetem neked....

Előzmény: gyula900r (9208)
captainb Creative Commons License 2015.04.14 0 0 9212

Az SW-nél a lengéscsillapító kissé zsebbenyúlós, mert hátra tudtommal csak gyári van. Márpedig nekem már kellett cserélni, pedig ezeknél kevesebbet futott az autó. Mindenképp benéznék a motorburkolat alá, folyik-e a szelepfedél tömítés. 

Vezérműszíj mellett hosszbordás szíj is csere, ha már vezérlést cserélnek, kvázi fogyóeszköz. 

 

Én is azt mondom, a helyszínen tudod meg, amikor nem fotóról látod az autót, hogy mit kínálnak. 

Előzmény: hollandig (9211)
hollandig Creative Commons License 2015.04.13 0 0 9211

Állapottól függően bármelyik jó lehet, ezt a helyszínen fogod tudni eldönteni. Mindenképp vidd be szervizbe 1 gyors ellenőrzésre.

 

Viszont mindenképp készíts félre zsozsót az alábbi tételekre:

 

- Vezérmű szíj, görgők, vízpumpa (sokan csak szíjat cserélnek, ez nagy hiba...)

- motorolajcsere 5w30, 5w40

- váltóolajcsere

- esedékesek lehetne a gyertyák is

 

Nem árt cserélni a fék-, és hűtőfolyadékot sem. Ha nem nyúltak a klímához, akkor esedékes lesz egy klímafeltöltés is, tisztítással együtt.

 

Szinte biztos, hogy a lengéscsillapításhoz nem nyúltak hozzá ezeknél, viszont a korból és a sz.r utakból kifolyólag esedékes lehet a lengéscsillapító csere is + szilentek.

 

Ezekbe bármilyen használt autónál bele fogsz futni. Egyébként a lacsi, hálás, kényelmes kis autó, és a fenntartása sem zúzda.

 

Előzmény: gyula900r (9210)
gyula900r Creative Commons License 2015.04.12 0 0 9210
gyula900r Creative Commons License 2015.04.12 0 0 9209
gyula900r Creative Commons License 2015.04.12 0 0 9208
gyula900r Creative Commons License 2015.04.12 0 0 9207
gyula900r Creative Commons License 2015.04.12 0 0 9206

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!