Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2006.08.26 0 0 24867
Jó, az alváznál elhiszem, hogy arra még lehet jót építeni.. :)
Előzmény: SzaboZE (24865)
SzaboZE Creative Commons License 2006.08.26 0 0 24866

Az a V6 még az is lehet, hogy a mondeo féle 2.5V6 motor :DDD

 

SzaboZE

Előzmény: Törölt nick (24864)
SzaboZE Creative Commons License 2006.08.26 0 0 24865

Próbálj ki egy ford fusiont vagy és egy Mazda2-t. Egyik sem a mazdánál készült mégis óriási a különbség mind minőségben mind vezethetőségben! Pedig még  ott a karosszéria is majdnem ugyanaz. Hát ennyire nem számít a padlólemez a végeredményben ;) De felhozhatnám Az S40-et a Mazda3-at és a Focust is, ég és föld a különbség.

 

SzaboZE

Előzmény: Törölt nick (24863)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.26 0 0 24864
...szóval nekem egy Mazdában a Mazdánál dolgozó mérnökök által jól megtervezett eredeti mazdamotor ketyegjen már, mert az a lelke az autónak, ne pedig valami fordos gányolás :) Jó hogy nem olasz motor lesz benne, és a Suzuki gyárban szerelik össze.. :)) De lassan már az következik :)

Egy darabig maradok a V6-nál, egyre értékesebb a szememben :)
Előzmény: Törölt nick (24863)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.26 0 0 24863
Hát akkor hasonlítsuk össze a Ford féle 121-et (Fiesta) és a Mazda féle gömbölyűt :) Szerintem ott a Fordnál nem csak a kivitelezéssel voltak gondok :D Teljesen más értékrend, és valószínűleg ez a nem látható alkatrészek tervezésénél is meghatározó szerepet játszik. Jó, talán egy alvázat még nem tudnak annyira elcseszni, de egyebet már nem bíznék a Fordra... :) Akkor már inkább Honda, Toyota, akármi, csak japán legyen. Még mindig közelebb állnak a Mazdához, mint egy Mazda-emblémába bújtatott Ford, szerintem :)
Előzmény: SzaboZE (24852)
fdoki Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24862
Szegény Rudolf Diesel bácsi,már a nevét sem tudtam helyesen leírni :-(
fdoki Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24861
Igen, én is pontosan így vagyok értesülve neten végzett friss kutakodásom alapján,tehát ebben a relációban -soros Otto-motorok- a Mazda a tyúk,a Fordé
a tojás :-)
Pontosításként:a(z újabb)6 -os és az 5-ös Mazdák 2,0 l-es Disel-motorjainak részecskeszűrője-DPF-önálló japcsi fejlesztés.
Előzmény: SzaboZE (24860)
SzaboZE Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24860

Én anno rákérdeztem a mazdánál és a következő választ kaptam. A soros motorokat a mazda fejleszti, a v motorokat a ford. Tehát az új ford mondeoban is mazda motor volt már. (ami nem v vagy dízel)

 

SzaboZE

Előzmény: NeomatiK (24856)
SzaboZE Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24859

Pontosítok, az új dízelek nem mazdák, a 6-os óta. A 626 DiTD még mazda volt.

 

SzaboZE

Előzmény: SzaboZE (24858)
SzaboZE Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24858

A benzinesek mazda fejlesztések, ezek kerülnek a ford autókba is. A dízel valóban megint nem mazda (mivel japánban nincs is dízel autó).

 

SzaboZE

Előzmény: GEBRIEL323 (24853)
NeomatiK Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24857

 

Mazda 626 kicsit átdolgozva

 

 

 

NeomatiK Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24856
Hát nem tudom. Sokat vitáztunk itt ezen. Azt kiderítettük, hogy ugyanaz a motor van a Mondeoban meg a 6-osban. És a Mondeoban hamarabb jelent meg ez a dizelmotor, mivel a Mondeo hamarabb jelent meg, mint a 6-os.
Előzmény: GEBRIEL323 (24855)
GEBRIEL323 Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24855

Szia Neomatik

 

A 2.0 literes dízel blokja az biztos hogy Mazda mert ezt a blokot használják a GC 626 Mazdától kezdve, csak minimális változtatások vannak rajta

Előzmény: NeomatiK (24854)
NeomatiK Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24854
Meg a 2.0 literes dízel is.
Előzmény: GEBRIEL323 (24853)
GEBRIEL323 Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24853

Hali

 

Nem csak a V6 Ford fejlesztés hanem a többi benzines is sőt 1.4 és 1.6 dizel is amit a Peugeotal csináltak kőzősen. 

Előzmény: SzaboZE (24851)
SzaboZE Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24852

Nem a tervezéssel, hanem a kivitelezéssel szokott a gond lenni. Ráadásul egy tömör vasszerkezet önmagában nem fogja befolyásolni a rajta épülő autó egyéb paramétereit szerintem.

 

SzaboZE

Előzmény: Törölt nick (24848)
SzaboZE Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24851

az viszont furi, hogy ez esetben miért nem a V6-ból indult ki az MPS fejlesztése

 

A V6 mocikat a ford fejleszti, azért nem. Szerintem. És ezért nincs nálunk V6.

Előzmény: Medve_V6 (24836)
Blagoje Popovic Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24850
Vigasztalódj azzal, hogy legalább keveset fogyaszt. :))
Ahogy régre visszaemlékszem, nekem az 1,6-os benzines nagyon ment, az 1,4-es 8 szelepes dízel még papíron sem tűnik valami rakétának. Cseréld le a gyári "virsli gumikat", és tegyél rá 16" kerekeket és máris jó lesz a kanyarsebessége. :))

Én nem találtam olyan szempontot, ami alapján a 323-asom jobb lenne, mint a focusom, pedig nekem is 1,5-ös BA-s az összehasonlítási alapom.
Úgyhogy én egyáltalán nem bántam meg a cserét. Szebb, jobb, kényelmesebb, biztonságosabb, erősebb, stb...
Úgy látszik a mazda megtanította autót gyártani a fordot. :))

Előzmény: Törölt nick (24840)
Medve_V6 Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24849
tényleg nagyon durván nézett ki élőben, hatalmas csatt lehetett. :(((((((((
Előzmény: Törölt nick (24846)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24848
Attól, hogy japánban gyártják, a tervezés még nem Mazda :)
Előzmény: SzaboZE (24832)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24847
és az ütközéstől a tér is meggörbült. Legalábbis a felső képen a ház nagyon :)
Előzmény: Medve_V6 (24839)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24846
A kép alapján ezt nem lehet csodálni.-D
Előzmény: Krinyo (24845)
Krinyo Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24845

Egy ember életét vesztette, kettő pedig megsérült, amikor két autó összeütközött Budapesten a XI. kerületben a Bocskai út és a Zsombolyai utca sarkán csütörtökön - közölte a rendőrség az MTI-vel. A BRFK ügyeletese elmondta, hogy az ütközésben az egyik autó utasa életét vesztette, két utas pedig megsérült. Az MTI-nek egy szemtanú telefonon azt mondta, hogy a Kosztolányi Dezső tér felől a Bocskai úti buszsávban egy gyorsan haladó személygépkocsi "oldalba kapott" egy, a főútra kiforduló gépkocsit. "Az ütközés következtében a kiforduló autó egy villanyoszlopra csavarodott".

Előzmény: Medve_V6 (24839)
Krinyo Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24844
Ez nagyon cikinek tunik...
Előzmény: Medve_V6 (24843)
Medve_V6 Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24843
keserugabor Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24842
BG, 323F, 1.6:

Lehetséges, hogy 30% autópálya(130-150km/h), 30% helyközi (8-15km szakaszok, 130-150km/h) és 40% helyi (vidéki város, szigorúan nem több, mint 90km/h) sportos stílussal, és csak 6,5l/100km?????? Túl kevésnek tűnik...
cistron Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24841

csak ismételni tudom önmagam:

 

megérdemelted :)

 

Előzmény: Törölt nick (24840)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24840

Már 3 napja megvan a corolla, így van némi összehasonlítási alapom a 323-assal:

 

Jó-jó kocsi a rolla, De: A kanyart nem tudom vele úgy venni, az induláskor közel nem ugrik meg, olyan jól, nincs semmi hangja, semmi vérpezsdítő dolog, amúgy meg úgy látom, hogy masszív, tartós szerkezet.

 

Tehát a zoom-zoom-ot hiányolom, kb. A mazdit kb 10-20 LE-vel erősebbnek érzem így eddig. A kanyarsebessége tuti sose lesz olyan, mint a mazdié. Maga a kocsi irányíthatósága sincs olyan, pedig a mazdiban 110 ezer km van.-)

Tegnap este csapattam egy kört a mazdival és ma is azzal jöttem dolgozni.-))))

Meg szerintem fogom attól még a mazdit használni, hogy ott a céges corolla.

Ennyi erről. Soha többet mazdán kívül más autót!-))))

Míg jót készít a mazda, persze.-)))

 

/Arról még nem is beszéltem, hogy a világ elől elvonulni nővel se olyan, mint a mazdival. -)/

 

Sztem lehet egyévesen átcserélem mazdi3 ra, ha a választáson nem lesznek olyan dolgok, mik negatívul sülnek el.-)))

Medve_V6 Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24839

amúgy tegnap láttam egy durva balesetet Budán, pont ott jártam amikor a tűzoltók szedték ki az embert a citroenből., a Kosztolányi tértől nem messze, csináltam a telóval két képet, mindjárt felrakom. egy S merci  felöklelt egy citroen xsara-t, és nekinyomta a villanyoszlopnak oldalról, pont a vezetőülésneél, hát izé...

 

 

A merciben amúgy a vezetőoldali légzsák nem nyílt ki, csak az utasoldali… bár a merci utascellájának semmi, de semmi baja nem lett, viszont nem gyengén mehetett gyorsan (V12 felirat volt rajta…), hogy így nekiküldte az oszlponak és felöklelte a keresztben menü autót.

A képen annyira nem látszik, de a citroen kb 1 m magasban volt, gyakrolatilag a merci motorháztetején

Ilyenkor mindig megijedek, mert hát izé… 1-1,5-2 tonnás vasakkal száguldozunk az utakon, de ha elvesztjük az uralamt felette,… jaj :(((

 

 

nem tudom ki volt a hibás, és sztereotípiáim vannak, úgyhogyi nkább nem mondok véleményt. mehetett a merci is ezerrel szabálytalanul, de lehet, hogy a citroen ment át keresztben tilosban...

 

 

 

Előzmény: Medve_V6 (24838)
Medve_V6 Creative Commons License 2006.08.25 0 0 24838

jajjajaj tök jogos amit írsz, de kicsit korán van még, és elgépeltem :((((

 

gondolom, hogy a motorblokk ugyanaz a 2.3 S4, ami a Maza6 GT-ben is van, erre pakolták rá a turbót, meg reszeltek még rajta ezt-azt...

 

nos, erre a konkurencia dologra nem is gondoltam, de valóban lehet, hogy ez is egy érv/indok volt.

Előzmény: NeomatiK (24837)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!