Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cmena Creative Commons License 2009.03.02 0 0 997
hmm ez igy nekem nem vilagos
C
Előzmény: zolko1 (993)
V8 traktor Creative Commons License 2009.03.02 0 0 996
Sziasztok!
Mi a tünetei annak ,hogy vezérműláncot kell cserélni? Konkrét választ szeretnék:pl.:folyamatosan zörög valami a motorban , csattog ,zakatol stb. Köszi....
Előzmény: 4.0 SOHC (995)
4.0 SOHC Creative Commons License 2009.03.02 0 0 995

Sziasztok!

 

Az árra pontosan már nem emléxem. A 300 ezres nagyságrend az helytálló, de nekem ebben más is volt. Ha érdekel, pontosan összeszedem a számlákat és megmondom a válság előtti alkatrész költséget. :) Az alkatrészeket e-bayról, theimportexperts-től, RockAuto-tól és Atlantic-tól rendeltem. Az Atlantictól csak azt, amire hirtelen szükség volt, mert ők gyorsabban szállítanak.

A szerelő kb. 80-at kért a komplett megoldásért, a többi az anyagköltség volt. Szigetszentmiklóson van a műhelye. Én Pestről vittem oda az autót, de azok után, hogy milyen értetlen és milyen elvetemülten drága szerelőkkel találkoztam, ez már nem tűnt messzinek. :-) Sokan azt sem tudták, hogy miről beszélek amikor a csörgést emlegettem, de jó drágán elvállalták volna a lánccserét.

 

Ha valakinek kell a májsztró száma, szívesen megadom, de nem szívesen publikálnám nyilvános fórumon.

 

Itt a címem, ha még több infó kell:

dainese4ever(kukac)gmail.com

cmena Creative Commons License 2009.03.02 0 0 994
irjal mar egy kicsit tobb infot legyszi..
megis kb mennyi es kb merre fele csianaltattad, honnan rdneleted az eletreszeket?

koszi
C
Előzmény: 4.0 SOHC (992)
zolko1 Creative Commons License 2009.03.02 0 0 993
Sziasztok!

Tudja Valaki mitől lehet, hogy 100km/h sebességnél néha 2000 fordulaton pörög a gép, néha meg 2000-rel is szépen megy? 4.0 SOHC. felvált mindig 5.-be, kipróbáltam menetközben az O/D-t kikapcsoltam és lehetett érezni, hogy visszavált.
Előre is köszönöm, ha Valaki tudna tippet adni.

Üdv!!
4.0 SOHC Creative Commons License 2009.03.01 0 0 992
Vezérműlánc cseréhez tudok megbízható, korrekt szerelőt. Nekem is ő csinálta úgy 25.000-rel ezelőtt, elégedett vagyok a munkával és az árával sem volt gond.

A lánccserénél egyébként akad még 1-2 járulékos költség.

Új tömítések és hengerfej csavarok. Hengerfej síkolás. Vízpumpa.
Kiderülhet pár olyan dolog, amit praktikus kicserélni, ha már kint van a motor... Ilyen dolog egyébként maga a lánc is. Én azt mondom, ha valaki teheti, cseréltesse ki a láncot is és akkor újabb 150.000 km nyugi van.

4.0 SOHC Creative Commons License 2009.03.01 0 0 991
Szóval egy pár hátsó Rancho RS5000 eladó. Én is benéztem a rendelést. :-)
4.0 SOHC Creative Commons License 2009.03.01 0 0 990

Nekem is van két ilyenem. :-)

3 napja jött meg és nem akarom leváltani vele a gyári szintezős cuccot...

Akinek kuka a szintezője, vagy sosem volt, annak viszont jó lesz ez a gátló.

Előzmény: materover (955)
cmena Creative Commons License 2009.02.28 0 0 989
kemeny story de minden jo ha jo a vege
C
Előzmény: Törölt nick (988)
GrG Creative Commons License 2009.02.27 0 0 986

Sziasztok

 

Egy kis tanácsot kérnék, mivel Explorer vásárlásán gondolkozom (naná majd Twingohoz kérek itt tanácsot:-)

Szóval a szitu, hogy második autónak kéne a jószág 1-1,5 között szánnék rá.

Alapkérdés, lehet-e ennyiért jó autót venni, amire aztán nem kell folyamatosan horrot (évi 100e) felett költeni Ű(olajcserét, normális kopó alkatrészeket nem számolva).

A második, hogy nézem a hirdetéseket és két kategoriát csináltam:

olcsóbb 1995-96os évjárat 700-950e között, és a 1998-2000 1,4-1,6M között.

A kérdés, hogy mennyivel jobb a pár évvel fiatalabb. Tényleg olcsóbb-e fenntartani, megbízhatóbb-e, jobb-e technikailag, stb. Havi kb 400km-t fogom használni, de azt naponta (a vonatig meg vissza).

A használtautón néztem a hirdetéseket és a képen ezek az év járatok egyformák.

Nagyon köszönöm a segítséget:

Gergő

cmena Creative Commons License 2009.02.27 0 0 985
a nyugodtan tankolhatsz bele barmit. ( 85-105 ig :-) akar ethanolt is annak 105-os az oktanszama) csak ha nagyon szar (vagy mas mint a megszokott) az uzemenyag akkor inkabb ne porgesd :-) nem mintha kene..
C
Előzmény: V8 traktor (982)
cmena Creative Commons License 2009.02.27 0 0 984
ezt az expedition mar en is nezeget mar regota vicc amit kernek erte es ahogy mozgott az ara.. majd egy ev mulva jo lesz az 1.5 M -er is.
Előzmény: V8 traktor (983)
V8 traktor Creative Commons License 2009.02.26 0 0 983
Ezt az autót én is láttam , szerintem átvette egy kereskedő ezért kerül már többe.
Tavaly láttam egy Ford expeditiont 2100000.-ért , majd két hónap múlva egy másik autókereskedésben láttam 2500000.-ért. Ugyanaz a kocsi volt mert megnéztem a rendszámát. Nem egyszer láttam a "használtautó-n" ,hogy meghírdette viszonylag olcsón egy magánszemély a fordot , és máris egy "nepper" rástartolt, majd egy hét múlva ismét hírdették jóval többé. De hát ilyenek a kereskedők, valamiből meg kell élniük...........
Előzmény: materover (978)
V8 traktor Creative Commons License 2009.02.26 0 0 982
Sziasztok!
Az amerikai használati utasításban /1997-es/ azt írja , hogy legalább 87-es oktánszámú benzin kell bele. Vajon ilyen benzinnel elmenne? Ezt azért kérdezem mert egyes országokban 95-ös oktánszám alatti benzin is van...........??????????
grandc Creative Commons License 2009.02.24 0 0 981
Oké.
kezdek képbe kerülni.
Előzmény: materover (975)
grandc Creative Commons License 2009.02.24 0 0 980
5.0 nem szeretnék, a 4.0 sohc tetszik ill. a 99-től gyártottak.
Még nem alkudozom, először nekem is eladnom kell.
Előzmény: cmena (974)
materover Creative Commons License 2009.02.24 0 0 979
És még ez sem légrugós, mert ha az lenne, akkor a középkonzolon az üreg helyén lenne egy keménység állító gombsor
Előzmény: materover (978)
materover Creative Commons License 2009.02.24 0 0 978

Én megnézném ezt a kocsit is!

 

http://www.hasznaltauto.hu/2677200_ford_explorer_1996

 

ÉS ezt két hete még 799.000-ért árulták. Hát igen az infláció.....:D

materover Creative Commons License 2009.02.24 0 0 977
A linkelt explorer nem légrugór, hanem nagy valószínűséggel a 2., azaz auto rear suspension
materover Creative Commons License 2009.02.24 0 0 976

A 260.000 km-ről annyit, hogy ha mindent cseréltek rajta, akkor talán még nullázni is lehet azt a számlálót.

 

Az enyémben 248.000 km van, az viszont tuti, de cserébe a második tulaj, akitől vettem, az nem igazán foglalkozott vele....

 

Az én kálváriám egy hosszú történet, lassan egy milliót költöttem rá. Viszont cserébe látom az alagút végét bizony, és hamarosan az egyik legjobb állapotú explorer lesz az országban :D

 

1. Vezérláncot figyeld, CSAK HIDEGEN CSÖRÖG!!!!! Ha hozza a tulaj és meleg akkor akármit mondhat!

 

2. Differenciálmű: Vidd ki sztrádára, ha búg akkor számolj egy 100-assal

 

3. Féltengely: Ha ráz nagy tempónál akkor az már kopott lehet

 

4. váltó: NA igen.......váltó....az para, soha nem lehet reakciókésése sem drive-ban, sem reverse-ben, MAXIMUM D-R, vagy R-D, de ott is max 1 mp!!!!! Az olaj színe RÓZSASZÍN!!!!! Merkon!!!!!

 

5. Futómű: gömbfeleket figyeld, stabilizátor pálcákat, lengéscsillapítókat, kormányművet! Ha ezek mind jók, akkor azt már cserélték, tehát FASZA!!!

 

 

materover Creative Commons License 2009.02.24 0 0 975

3 féle futómű van explorerhez.

 

1. Fix normál lengéscsillapítók, európai explorereknél szerintem ilyen nincs is....

 

2. Auto rear suspension: Na én erről beszélek ez van nekem is, meg szerintem itt mindannyiunknak. Csak a hátsó teleszkóp levegős, automatán állíthja magát, ha vontatsz, pakolsz, stb akkor hasznos lehet, mert nem ül le a segge.

 

3. Légrugós: Szerintem Te erről beszélsz. Állítható a középkonzolon, a limitedekbe lehetett rendelni, meg talán az Eddie Bauerekbe. Anno néztem egy ilyet, nem mertem akkor megvenni, mert féltem tőle, biszont emlékeim szerint a rockauto-n lehet hozzá mindent kapni, emberi áron ( lengéscsillapítók ), viszont a mechanikájáról fingom sincs, ha a légrugó motorja beszarik akkor szerintem az nem olcsó.

Előzmény: grandc (972)
cmena Creative Commons License 2009.02.24 0 0 974
nem nagyon szerintem qrva draga nem fogja ennyiert eldani soha.
meg egy exp-et torni nagyon nehez ha meg torve volt akkor meg nagyon..
szoval szerintem akkor adj erte ennyit ha tip top es fullos de 1 M korul mar kapsz 5.0 V8-at tenyleg full extarval.

C
Előzmény: grandc (973)
grandc Creative Commons License 2009.02.23 0 0 973
Szia!
Hát óra szerint sem kevés, valójában meg ki tudhatja mennyi. De ez szerintem nem kizáró ok.
Élőben láttad már? Elég régóta hirdetik, az ára akár jó is lehetne szerintem.
Tudtommal volt törve, festve, de hát nem is új, ilyen idős autónál előfordulnak hasonlók.
Arra lennék kíváncsi műszakilag megérheti-e?
Előzmény: V8 traktor (970)
grandc Creative Commons License 2009.02.23 0 0 972
Sziasztok!
Örülök, hogy nem túl vészes dolog ez.
Amúgy a működése mennyire látható? A már nem tökéletes rendszerű Allroad és Range szépen leül idővel, itt ezzel mi van. Igaz ezekben tudtommal légrugó van, itt meg csak levegős csillapítót említettetek. Ha jó a csillapító és a kompresszor, akkor mennyi idő múlva kell felépülnie, pár sec, óra vagy hetek, hónapok? Ez is szépen emelkedik mint előzőek?
Olvastam valahol, bár lehet rosszul emlékszem, de valami kapcsolatot említettek a csomagtér ajtó nyitásával is.
Előzmény: materover (966)
V8 traktor Creative Commons License 2009.02.23 0 0 971
Sziasztok!
Valakinek elromlott már a kardántengely , vagy javította már valaki??????????
V8 traktor Creative Commons License 2009.02.23 0 0 970
Szia!
Szerintem sok a kilométer benne..........
Előzmény: grandc (965)
cmena Creative Commons License 2009.02.23 0 0 969
P1151
A Heated Exhaust Oxygen (HO2S) sensor indicating lean at the end of a test is trying to correct for an over-rich condition. The test fails when the fuel control system no longer detects switching for a calibrated amount of time.

Fűtött Kipufogógáz oxigén (HO2S) érzékelő hiba

p1131
A code P1131 means that the passenger side, front oxygen sensor is reading lean, and not switching properly.
az utas oldali oxigen sensor rossz vagy gyenge jelet olvas oka:
vakum hiba vagy keves uzemnanyag nyomas.. nezd meg PVC konyok-csoveket a szelepeknel

C
Előzmény: Biri01 (962)
Nürnür Creative Commons License 2009.02.22 0 0 968

Szia!

Nem nagy probléma ha nem működik, legrosszabb esetben kiiktatod a szintszabályzót, és egy sima lengéscsillapítót raksz be helyette.

Viszont lehet alkudni keményen ,ha nem működik.

Üdv

Előzmény: grandc (964)
materover Creative Commons License 2009.02.22 0 0 967

Ami drágább mulatság az a limited-be opcionálisan rendelhető első-hátsó szintszabályozós futómű.

 

NA arról nincs infom, hogy hogy mikor hányszor mennyiért.....

Előzmény: grandc (964)
materover Creative Commons License 2009.02.22 0 0 966

Szia!

 

A szintszatbályozó ( automata ) kapcsolója a csomagtartó bal oldalában van. Szerintem az európaiak mindegyike ezzel van szerelve. A lengéscsillapító oldalán van egy szelep, abba fújja a motor a levegőt.

 

Nem hiszem hogy olyan drága lenne ha elrolmlana, elég egyszerű a szerkezet, legalábbis tudtommal. Persze az amero-r biztos sokat kérne érte.

 

ebay, rockauto innen tudsz mazsolázgatni.

 

Itthon 80 ezer/ db áron akarták a lengéscsillapítót adni hátra, beszereztem a rockauto-ról összesen kb50.000  HUF-ért, pont holnap szereltetem be.

 

De bővebb infot majd kedden tudok mondani, hogy a monroe n40006 tényleg rendben van-e

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!