Világos! Hibája nincs, amit kitárgyalhatnánk, a folyamatos dícséret meg nem tesz jót. ;-)))
Kellemes délutáni/esti hólapátolást az autó körül mindenkinek.
San! Előkeresek én is egypár képet a drágaszágomról, hadd lássa mindenki.
Csoki! Igazad van, a példádhoz hasonlóan nézd meg pl a 307-es topicot, mindig a topon van, sőt későbbi születése ellenére is több hozzászólás van benne, mint itt nálunk (hogy miért azt hagyjuk):-). Az a baj tehát, hogy túl jó ez az autó (406), így aztán mindenki csak használja, használja, használja... és ezért nincs ideje sűrűn irogatni.:-)))
felhozom mar a topikot, mert nagyon sulyed. fiat bravo ugyben is erdekelt vagyok, erdekes, azok sokkal aktivabbak mint itt mi vagyunk. holnap megyek a fel eves atvizsgalasra a p. cityhez.
csoki
San: Amint sikerül a fotó, videó, hang rögtön küldöm. Megpróbálom valamilyen emészthető formátumra konvertálni, mivel a gép tömörítetlen avi-t képes csinálni.
405GRX: Sírógörcsöt kapnál, ha meglátnád az én T16-mat!!! egyszer már megpróbáltam feltenni (talán emlékeztek is a bénázásomra;-(() lehet, hogy mégegyszer megpróbálom....
Meg próbálunk egy számot hozzátenni a típushoz...
Sabian: Felénk minden problémamentes a 14Kg-os "Törpe" egy 200T ember akaratával van felvértezve, amit az apja próbál normál keretek között tartani, nem mindig nagy eredménnyel....
Képeket megpróbálok küldeni levélben, van néhány igen jól sikerült....
Köszke a család nagyon jól van. Nagyon sokat utazunk manóval együtt, mert hogy őt is visszük síelni mindig, s gyakorlatilag minden hétvégét ezzel töltjük. Manó már egyedül ül, és bármiben megkapaszkodik és fel is áll. Néha ugyan elveszti a fonalat és akkor van nagy koppanás és pityergés, de ez van... Hadd szokja a srác... :o)))
Meg biza, söt kreativ voltam mostanában: a vitronben ott figyel egy T16-os, ha meglátnád elsirnád Magad olyan szép:-)))
Oszt mire lenne a csere, ha szabad érdeklödni?
Csak nem...?:-)
Strasszer! Kösz a beírást a vendégkönyvbe, onnan láttam csak a honlapod címét és így meg is néztem gyorsan. Nagyon korrektek és szépek a leírások az utaidról, jók a képek is!
Gyuszkó! Jöhet minden, akár video is, feltesszük!:-)
Na, végre megint esett egy kis hó! Már úgy hiányzott a változatosság, hogy reggelente mikor kinézek az ablakon mindig az autó gyönyörű testét pillantom meg felülről, de kedden az ütő is megállt bennem. Nem lehetett látni az autót valami fehér lepeltől. A frász is kivert, de gyorsan kiástam a hó alól ;-)))
San, már annyi gartulát kaptál a cikk és a megújult oldal miatt, hogy MI csak annyit mondunk KIRÁLY!!!!
A talik mindig érdekelnek, de hogy az előttem szólóhoz csatlakozzak kérlek időben fixáljuk le a hétvégéket.
Bár a fro-i tali nagyon jól hangzik, még meg kell gondolni, hogy tavaszi autócserére lesz-e elegendő "kedvem", vagy "csak" egy külhoni úthoz, ha nem lenne probléma lehet, hogy a cserét szeretnénk megirányozni.
SQS, mért milyen szaga legyen egy ilyen cikknek? :-)
Jó újra hallani Rólatok, már azt hittem eltemetett Benneteket a hó!:-)
Tavaszi tali abszolút játszik, csak jó elöre szervezzük le majd az idöpontot!
Ez a nyári túra is érdekes lenne, de sajnos idöhiány és egyéb okokból eléggé bizonytalan...
Üdv
GRX
Ui: sansali grat a cikkhez!
Hali!
Tegnap kb fél óra alatt sikerült kiszabadítanom a kocsit a hó alól. Úgy elfáradtam, hogy el se indultam vele.
Sansali, gratula az oldalhoz, nagyon jó.
Áprilisi talit én is támogatom, de csak húsvét után érek rá. A fr.o-i tura sem rossz ötlet. Milyen állat lehet, amikor a Pug-múzeum elé begördül 10-12 magyar rendszámó pözsó!
Először is köszönöm a kedves szavakat! Másodszor, a tavaszi tali szervezés alatt van, fel van karolva, egy kis türelmet kérek még plz és konkrétumokkal jelentkezek még februárban.
A franciországi túrára minden Peugeot és Citroen szerető embert várunk, akit érdekel ez a dolog. Sajnálom akik esetleg nem tudnak ilyen-olyan okok miatt eljönni majd, de nekik hozunk egy rakás fotót ha összejön a szervezés!:-) Állítólag nagyon szép a gyári múzeum, nemrég még bővítettek is rajta és a világon egyedülálló. Jó hogy van olyan márka, aki kényes a múltjára és jelenére annyira, hogy megtiszteli azzal a márkaszerető vásárlóit, kedvelőit, hogy lehetővé tesz egy ilyen egyedülálló dolgot a számukra. A Citroennek is van ilyen, csak az sajnos nincs nyitva a nagyközönség előtt. Reméljük egyszer megtekinthető lesz, állítólag az is fantasztikus! Ezzel kapcsolatban is időben fogok szólni ígérem.
A vendégkönyvbe írást is köszönöm, nem kell hozzá regisztráció, bárki írhat bele.
Tömjénszagú cikk: tudom, tudom, de így jó!:-)))
Sziasztok!
Én is vagyok, bár mostanában csak olvasgatok.
Elkezdtuk szervezni az idei versenyeket, ez egy kicsit lefoglal.
Szegény kocsi is olyan koszos, hogy majdnem szégyellem érte magam.
Még pár km és meg lesz a százezer.
Szép az új oldal! Grat!
Break.
Írtam a vendégkönyvedbe :) A lap teccik, szép lett.
A cikk is jó, bár valamiért egy kicsit tömjénszagú :D Nemtod miért? :)
A kirándulás jó ötlet, bár nem hiszem, hogy fog menni :( Azok a piszkos anyagi okok...
Viszont egy belföldi tali bármikor (értsd: mihamarabb) jó lenne. Már csak valakinek fel kellene karolni a szervezés nemes feladatát :))
Na végre valaki! A többieket betemette a hókotró vagy mi a szösz?!:-)
Találkozó tavasszal lesz, ahogyan egy kicsit jobb idő lesz. Egyébként mondtam, hogy ezzel kapcsolatban készül egy kis meglepi. Nemsokára remélem bővebbet mondhatok. A lényeg hogy a tavaszi talit jó előre lefixáljuk, mármint az időpontot, hogy sokan időben fel tudjanak rá készülni. Azt hiszem valamikor április lenne a jó.
A cd-t köszi.
Fényképező mindig jól jön, bár már én is beorganizáltam egyet, de ha több van akkor még jobb.:-)
Érdekelne valakit itt közületek egy olyan Peugeot találkozó, illetve túra, amikor is meglátogatnánk a Franciaországban (Sochauxban) lévő Peugeot gyári múzeumot/kiállítást, ahol az 1800-as évektől a mai napig minden eddigi Peugeot, illetve a híres sport sikereket teljesítő modelleket meg lehetne kukkolni? Valamikor nyáron esetleg. No? Régi motorosok?
Egyébként pedig erről mi a véleményetek?:-) Megkértek egy ilyen elkészítésére.:-)
Ja és az új oldalunk elérhető a peugeot406.fw.hu címen, egy rakás új infoval: Peugeot történelem részletesen, Peugeot modellautók, vendégkönyv, stb.
Kb 1/2 oldalnyit írtam az előbbi leveledre ez a sz*házi Novell meg rendesen ledobott a netről így elszállt az egész...
Mégegyszer nem reszkírozom meg a gépelést így csak tőmondatokban:
1, Mikor lesz a találkozó
2, Hol lesz a találkozó
3, A CD-t elkészítettem itt hordom a tarsolyomban átvétel akárhol akármikor
4, Viktor80-hoz intéztem némi hátsóhídjavaslatot pl. 10.000 Km-ként zsírzás megmenti az ember pénztárcáját némi százezrek kiadásától, stb. stb. stb.
5, Biztos volt még valami, de azt majd személyesen a telin (ez biztos valami ilyen ből adódott, hogy TÉLITALIN=TELIN:-)
6, Valamint TZ kollégától szerettem volna megkérdezni, hogy az általam küldött leveleket megkapja-e, mert mindig visszadobja a proxyjuk, hogy gázvan?
7, Ja meg San szereztem egy digit fény.gépet a következő talira, hogy legyen mit az oldalra feltenni 6M pixel, 1GB Microdrive:-)
Franciaországban már megvolt a Taxi3 bemutatója, nagy siker. Viszont Luc Bessont állítólag máris beperelte valami francia közlekedés-biztonsági hivatal (vagy mifene) mondván, hogy a filmjében (ebben is) száguldásra, őrült közlekedésre ösztönzi az embereket, akik megnézik a filmet és ez megengedhetetlen.:-)
Nekem gyári van és tök okés. De volt már másik autómban Viper is, ismerem. Eddigi tapasztalat alapján a gyárit jobbnak tartom, de ez lényegtelen.
Miért nem húzza fel az ablakot? Hát ha nincs ez a funkció bekapcsolva a riasztón, illetve nem úgy kötötték, akkor nyilván nem húzza fel. Egyébként a 406-ban ez a funkció alapból tudomásom szerint nem elérhető, mint a 307 és a 607-ben. Volt pár riasztóm amelyik tudta ezt a funkciót, hogy bezár, becsuk, felhúz mindent ami záráskor nincs becsukva, stb. Én spec sosem így köttettem be őket, a fene tudja miért, egy riasztó csak risszon ha kell, a többit megcsinálom én.:-)
Nem gyári hanem Viper van benne. Én úgy hallottam hogy a gyári nem valami nagy durranás, de lehet hogy rosszul informáltak... Máskülönben a Viperrel nagyon meg vagyok elégedve, tök frankó. Tudom hogy Magyarországon nincs nagyon elterjedve, de mindenkinek csak ajánlani tudom. Amcsi gyártmány máskülönben.
Mindenesetre ha az ember elviszi a járgányt a szervizbe nem kell szégyellősködni hanem megkövetelni mindent és minden mozgásukat sasszemekkel figyelni. Ez van, tisztelet a kivételnek.
Ja és még valami. Ha véletlenül lehúzott ablakkal zárom le az autót akkor úgy is marad, nem húzza fel és nem is figyelmeztet! Ez miért van igy???
Beautyblanc
Gyári riasztót rakattál bele? Mert ott aztán semmilyen plusz vezeték nem kell, mégha utólag is rakják be. Mindennek megvan a helye, olyannyira, hogy még a motortér és a csomagtartó nyitásának érzékeléséhez is csak egy plusz kis alkatrészt kell bepattintani a zárszerkezetekbe, mert ott is már ki van képezve mindennek a helye. Minimális beavatkozás kell pl a villogó lednek hogy betegyék. Na ez pl jó dolog, de hogy nekiessenek egy új autónak azt én sem szeretem.
Az asszony 206-osa egy nagyon pöpec kis járgány, mikor elhoztuk a szalonból abban meg se szólalt semmi, frankón összerakott kis autó. A garancia alatt két dolog okozott gondot:
egyszer az egyik hátsó hangszóró, ami nem szólt, másodszor pedig a (szinte törvényszerű) légzsáklámpa visszajelző.
Visszavittem gariban. A hátsó hangszóró miatt le kellett hogy vegyék hátul az oldalsó kárpitot, mert ugye mögötte van a hangszóró. Azaz hogy nem volt, mert elfelejtették belerakni.:-) Jó hogy nem szólt!:-) Ok, tettek bele. Utána vettem észre, hogy bizonyos esetekben meg-megszólal a hátsó kárpitelem, amit ugye leszedtek. No ennyi kell ha barom módon veszik le és aztán úgy is teszik vissza.
A légzsák visszajelző az autóra csatlakoztatott computer szerint pedig azért jelez, mert az utasoldali airbagnél valami nincs rendben. Valszeg a szokásos csatlakozási, érintkezési hiba. Azt mondták, hogy ehhez sajna le kell bontani a műszerfal azon részét, hogy hozzáférjenek. No ekkor mondtam azt, hogy akkor csak had világítson örök életére, mert ahhoz hozzá nem nyúlnak, az tuti. Sz@rok a garanciára, de nem engedem megbontani, hogy aztán eltörjenek, megrongáljanak dolgokat, meg hogy esetleg zörögjön a műszerfal utána. Bele nem nyúlnak.
Sansalvador!
Köszi a tippet, feltétlenül ki fogom próbálni. Minimumra veszem a két középső műszerfali beömlőt. Különben sem szeretem ha nagyon fúj onnan mert kifújja a szememből a könnyet...
OFF
Képzeljétek, a múltkor voltunk a Hot Shut szervizbe ami itt van nálunk mert észrevettük miután megkaptuk Hófehérkét, hogy hátul a csomagtartófedél jobb karjánál nincs plasztik védő, mint a jobboldalinál. Hófehérkénél tényleg feltűnő volt a hiánya. A Fater vette észre. Mindegy. Szóval szólunk a szervizfőnöknek hogy ni, nincs védő. Megnézi, felirja magának aztán határozottan megnyugtat, hogy máris megrendeli! El is tünt. A szervizbe még volt egy pár 406-os, kettőnek nyitva is volt a csomagtartója. Akkor vettük észre, hogy egyiknek sincs védője a jobboldali karnál. Mindenesetre nem szóltunk a Nagyokosnak, lassuk mi lesz. Hát egy fél óra múlva feltűnik és közli velünk, hogy felhivta a központot Bukarestben és azt mondták, hogy nincs a jobboldali karra védő.... Eszméletlen...
1. Ez a szerviz már 10 éve működik. Az a minimum kéne legyen, hogy minden porcikáját ismerjék a Pugnak. Nem?
2. Ezek után, akármilyen banális eset is volt, hogy bizzon az ember bennük?
3. Lassan de biztosan közeledik a 15,000 km-es kötelező olajcsere, szűrőcserék stb. Nem tudom mi lesz, de le sem fogok szállni róluk egy pillanatig sem az holtbiztos. Ezek után meg pláne.
Nem akarlak untatni benneteket, de a riasztómat Bukarestben tették be - nem volt választásom persze - és hátul a csomagtartónál egyáltalan nem reagált a sündörgésre. Elvittük a Hot Shot szervizbe again. Hivták az illetékes elvtársat aki profi és mindent tud. Az illető miután lebontotta a műszerfalat, hogy megnézze a riasztót, rájött, hogy hátra nem tettek szenzort és neki is esett a csomagtartónak, hogy keressen egy drótot amihez hozzáköthetné a szenzort. Nagy kinlódások után, miután mindent szerte szét szedett - még a zárat is - kiderült, hogy nincs semmilyen plusz drót. Semmi gond - mondta - majd Ő húz egyet a riasztótól a csomagtartóig. Mondanom sem kell, hogy kondenzcsikot húztunk kifele magunk után az ajánlat hallatán. Azóta nem voltunk arra.
Biztos vagyok benne, hogy mélyen átérzitek a helyzetemet.
Komolyan mondom, szinte fizikai fájdalmat érzek mikor hozzápiszkálnak Hófehérkéhez!!!
ON
Jó autókázást mindenkinek!
Beautyblanc
Elindulás előtt még hideg motornál a fúvási irányt a lábra és csak oda irányítottam. Megnéztem kézzel, hogy érzek-e valamit, úgy hogy rátettem a full ventillátort. Hát nem sokat. Elindultam. Kis idővel, hogy a víz elérte a 70 fokot, újra eljátszottam a fenti műveletet és az eredmény hasonló. Érezni a meleget jönni, de csak gyengén. A fenti légbeömlőkön viszont jól jött.
Következő pont, amikor a motor elérte a 90 fokot. Eredmény a fújási irány csak lábra irányításánál: teljesen jó. Mind a gázpedál mögötti részből, mind pedig a váltókar alatti konzol oldalán elhelyezett beömlőkből érezhetően sokkal jobban jött a levegő. Persze a műszerfaliakból még jobban jön ilyenkor is. De főleg ha a ventillátort maxra állítottam, akkor meg dőlt lent is a levegő. De dőlt a műszerfali beömlőkből is. Ha viszont azokat kézzel kicsit lejjebb tekered, hogy ne jöjjön annyi rajtuk keresztül, akkor lent a lábra annál több megy.
Szóval jól gondoltam, egyszerűen az autó a fűtést minden lehetséges módon (amíg az autó rendesen fel nem melegszik) a párátlanításra fordítja, azaz mindent az ablakokra fúj. Aztán mikor már kellően jók a körülmények, akkor a lenti befújásra is több levegőt enged. Mégegyszer mondom azonban, hogy ha az ember kicsit elzárja (mégha nem is teljesen) pl a középen lévő két beömlőt akkor a lábra értelemszerűen több levegő kerül. Már ugye ha valaki nem elégedett az autó által szállított mennyiséggel.
Ja és még annyit, hogy mit csináltál már megint, he?:-)
"A mindössze 357 bájtnyi SQLSlammer szombat óta világszerte óriási internetes forgalmat generál, kivívta a legaljasabb vírus díját, megkapta a katasztrofális fenyegetés jelzőt." (Index)
Fene tudja, tudod a 406-ban is az autó többféle módon méri a külső és a belső körülményeket, ezért pl nyáron ha indítasz automatikusan bekapcsolja a klímát, átállítja a fúvási irányokat, rányomja a ventit, hogy mihamarabb lehűtse az autót. Ugyanéz télen is. Adott esetben minden levegőt az ablakra vezérel, szabályozza a ventillátort, sőt pára esetén bekapcsolja a klímát is a párátlanításra. Persze erről a digit kijelzőn informál is téged, abba természetesen bele lehet avatkozni nemtetszés esetén.
Ezért lehet, hogy ilyenkor télen, addig míg nem elég meleg a levegő, addig nem irányítja full gázzal a lábra a levegőt? Fene tudja, amikor tegnap kipróbáltam, még nem volt üzemmeleg az autó (inítás után 3-4 perccel próbáltam ki.) Ma viszont kipróbálom teljesen üzemmelegen. Má' megyek is!:-) Lehet hogy csak hülyeséget beszélek.