Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.06.07 0 0 246
Előzmény: Nydqist (245)
Nydqist Creative Commons License 2015.06.07 0 1 245

Ablak a vezetőállásnál, de ezt is írták korábban, hogy ez lesz az első, ami így fog kijönni.

Előzmény: Törölt nick (244)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.07 0 0 244

Az első finn Vectron meztelenül

http://www.railcolor.net/images/basic/siem_21967_51.jpg

 

És mi az egyértelmű újdonság a kasznin?

 

gigantos4 Creative Commons License 2015.06.05 0 0 243

Szevasztok!

 

Egy ma reggeli felvétel: http://indafoto.hu/gigantos-pista/image/22816147-cfb9456a

Törölt nick Creative Commons License 2015.05.26 0 0 242

A 1216 elég elbaszott egy szerkezet lett amióta van rajtuk ETCS

Előzmény: V43-1379 (241)
V43-1379 Creative Commons License 2015.05.18 0 0 241

Szóbanforgó mozdonyon már jártam, nem is egyszer, az igaz, hogy nem vezettem, de elég sok szoftver probléma jött elő, ahogy azt már korábban Te is leírtad. Bevallom, kicsit én is elnagyolom a dolgot, hiszen 1116/1216-hoz viszonyítom, amelyek azért már jóval kiforottab technikák, a Vectron meg nem annyira régi, bőven van mint javítani, toldozni-foltozni. Ettől eltekintve a formája az ami még egy kicsit idegen számomra, de biztos vagyok benne, hogy előbb vagy utóbb vinni fogják mint a cukrot, hiszen már most igen nagy darabszámokat rendelnek meg a különböző vasúttársaságok ... :-)

Előzmény: Törölt nick (240)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.14 0 0 240

Olcsó húsnak, híg a leve. :-)

Ezt most ugye olyan mondja, aki ezeddig csak kívülről látott ilyen gépet. Vagy tévedek?

A tegnapi szolgálatom a 193 802-sel volt. Egyetlen "hibát" hozott folyamatosan a bécsi bekapcsolástól a passaui átadásig, még pedig a ETCS izolált állapotát.

 

A többiről meg majd nappal mesélek, hogy az "olcsó hús" is terítékre kerüljön.

Előzmény: V43-1379 (239)
V43-1379 Creative Commons License 2015.05.11 0 0 239

Olcsó húsnak, híg a leve. :-)

Előzmény: Nydqist (235)
V43 1359 Creative Commons License 2015.05.11 0 0 238

" Kapsz egy U2 vagy U4-et és 10 perc alatt menetkész. "

 

U2 4 perc LZB/PZB Prüflauf nélkül (azzal max. 6), 1216-nál 7 és 9 perc ugyanez. :-)

Előzmény: Törölt nick (236)
V43 1359 Creative Commons License 2015.05.11 0 0 237

Nem csak a 1216-oshoz, hanem sajnos a Taurushoz képest is óriási visszalépés, legalábbis komfort és logikus felépítés tekintetében mindenképpen. A magyarázat a "jóárasítás" mivel a Bombardier olcsóbb volt, és több vevőt vonzott, ezért a Siemens is megalkotta az ő "diszkont" mozdonyát. Ha a mozdonyszemélyzet véleményét nem vesszük figyelembe, akkor mindenki boldog lehet, bejött amit akartak, gyártottak egy relatív olcsó mozdonyt, amire a piac is jól reagált.

Előzmény: Nydqist (235)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.11 0 0 236

Most már több helyről hallottam, hogy nem igazán komálják a Vectronokat, tényleg ennyire visszalépés az 1216-hoz képest? Vagy csak olcsó és új, ezért veszik ennyire?

Én meg már sokszor mentem velük úgy, hogy 400km alatt egyetlen hibát sem hozotak.

A 1216 a "királylány", ahhoz képest minden visszalépés.

 

Más mint a U2-es sorozat és nagyon más, mint az U4-es. Sokkal több türelem kell hozzá, különösen a beüzemelésnél.

Vontatásmechanikailag és erősáramúlag semmi gond a gépekkel. Ott vannak a szeren nagyon és megbízható a technika.

Szoftveresen akadnak problémák és néha valóban szívat. Türelemmel és a megfelelő tesztek végrehajtásával, valamint a jelentkező hibákra adott megfelelő (a Siemens és az ELL által kiadott) műveletsorral azonban szinte mindig vontatáskész gépet lehet kicsiholni.

 

Kapsz egy U2 vagy U4-et és 10 perc alatt menetkész. Na ennek kell min. 20-25 perc (ha minden tesztet becsületesen végig csinálsz).

Előzmény: Nydqist (235)
Nydqist Creative Commons License 2015.05.11 0 0 235

Most már több helyről hallottam, hogy nem igazán komálják a Vectronokat, tényleg ennyire visszalépés az 1216-hoz képest? Vagy csak olcsó és új, ezért veszik ennyire?

Előzmény: V43 1359 (234)
V43 1359 Creative Commons License 2015.05.10 0 0 234

Biztos nagy lesz az öröm ott is. :-)

Előzmény: Törölt nick (233)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.10 0 0 233

Az EGP (Eisenbahngesellschaft Postdam) egy db Vectront (Last Mile és 200km/h verzóval) vásárolt a Siemenstől.

A mozdony 2015.08. havában szállítják le.

http://www.newstix.de/?session=&site=actual&startentry=0&entmsg=true&mid=28470#sthash.s8ZHT4UY.dpbs

Törölt nick Creative Commons License 2015.04.19 0 0 232

Loco Buggy

http://www.ingenieur.de/var/storage/images/media/ingenieur.de/bilder/die-vectron-lok-im-werk-muenchen-allach/3654599-1-ger-DE/Die-Vectron-Lok-im-Werk-Muenchen-Allach_image_width_884.jpg

 

A Siemens és a Railadventure közös fejlesztése ez a szállítóeszköz, aminek a célja, hogy a nem normál nyomtávú járműveket a főegységek (jelen esetben a forgóváz) leszerelése nélkül a célállomásra üzemkész állapotban lehessen szállítani.

Ezt a berendezést első alkalommal a finnekhez szállított széles nyomtávú (1524mm) Vectronnál alkalmazták (lásd fotó).

 

Mint ismeretes, a finn vasutak (VR) 2013. decemberében 80 db Vectron-t rendelt a Siemenstől. A 193 971-sel mostanság kezdődnek a próbameneteket , a 0 széria 2016-ban érkezik, az első 10 mozdonynak 2017-ben kell üzembe állni. A többi mozdonyt 2027-ig szállítja a Siemens.

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.04.01 0 0 231

A svájci BLS 15db MS Vectront rendelt.

A kiszállítás 3 részletben történik, az első mozdonyokat 2016 2. félévében kell átadni.

http://www.tt.com/home/9843143-91/schweizer-bls-cargo-bestellte-15-vectron-loks-bei-siemens.csp

1116 038 Creative Commons License 2015.03.19 0 0 230

Fedvény a második fotóhoz:  Helyesen Lunestedt állomáson.

1116 038 Creative Commons License 2015.03.19 0 0 229

Boxxpress 193 843 konténervonattal, Langwedel állomáson
http://indafoto.hu/nordbahnfoto/image/22485833-f5b0e9be/638121

Boxxpress 193 842 MAERSK konténervonattal, Lauenstedt (Bremerhaven-Bréma között)
http://indafoto.hu/nordbahnfoto/image/22485841-addd6756/638121

gigantos4 Creative Commons License 2015.03.09 0 0 228
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.10 0 0 227
V43 1359 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 226

Nekem egyik sem tetszik. :)

Előzmény: Törölt nick (225)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.29 0 0 225
defcon Creative Commons License 2014.12.18 0 0 224

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.17 0 0 223
obb 1014 fans Creative Commons License 2014.12.12 0 0 222
Sziasztok MRCE Vectron Olaszországban és Svájcban mikor fog járni?
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.11 0 0 221

Westbox

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.11 0 0 220

AC+DE Passauban

1116 038 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 219

SBB Cargo International 193 210 (offtopik szintén SBB Cargo 482 007-el)
http://indafoto.hu/nordbahnfoto/image/22067497-f735a824/638121

kopaszsop Creative Commons License 2014.11.08 0 0 218
Előzmény: Törölt nick (217)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.08 0 0 217

Az 50. osztrák üzleti érdekeltségbe tartozó privátvasúti Siemens mozdony átadási ünnepséget tartották a Westbahn csarnokában.

Mellesleg a 193 203-as volt az ELL 10. mozdonya, amit az LTE kapott meg.

 

Osztrák érdekeltségű területről az ELL adta az eddigi legnagyobb megrendelést a Siemensnek 50 db különböző kiépítésű Vectron formájában, amiből az első 2014. júliusában lett átadva. Az összes jármű 2014 és 2016 között havi ütemezésselkerül kiszállításra.

 

Az összesen megrendelt Vectron mozdonyok db száma az opciókkal együtt meghaladja a 300db-ot.

 

http://werkstattatlas.info/news/auslieferungen/12185-siemens-uebergabe-der-50-lokomotive-an-einen-privatkunden-im-wirtschaftsraum-oesterreich.html#.VF3bhskrHUY

Előzmény: Törölt nick (215)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!