Keresés

Részletes keresés

by-169 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 8221

500-ast összerakták? 486-os 18:05-kor állt ki elég sokan fotózták a délután folyamán a Bengálikat.

by-169 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 8220
050-es :) Hs utaztuk vele figyeljétek meg a csengő lámpát Van egy másik szoló is amiben más a tér elválaszto tartok.
Előzmény: Törölt nick (8218)
LoLkA Creative Commons License 2014.02.21 0 0 8219

001 és 100 között valamelyik.

Én nyertem, téma lezárva.

Előzmény: Törölt nick (8218)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.21 0 0 8218

074?

Előzmény: by-169 (8215)
by-169 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 8217
by-169 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 8216
by-169 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 8215

Nem ő az. Vagy a 075-nek is ilyen a csengő lámpája?

Előzmény: LMG041 (8213)
by-169 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 8214

Ma kaptunk szórólapot:)

LMG041 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 8213
075?
Előzmény: by-169 (8211)
by-169 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 8212
by-169 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 8211

A kék buszok belsejébe kamerákat és egy kijelzőt szereltek. A képen a 2 kamera látható és további 2 a monitor helyén és egy hátul. Külső kijelzőt használják rendesen.

Na melyik busz van a képen?

Caf 518 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 8210

Íme az általad említett két jármű :) Velem is hasonló történt Bengáli döcögött a Plaza mellett még átmehetett volna simán mert szabad jelzése volt de kb satufékezett és csak később vettem észre hogy mikor szabad jelzést kapott a kanyarodó, hogy egy Caf kocog be elé akkor is vibrált a belső világítása a Bengálinak 

Előzmény: by-169 (8209)
by-169 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 8209

Sárga narancsszínű az ideiglenes menetrend. Tényleg zavaró a sok új villamos. 507-es is tanuló volt. Egyetem felé a Pláza után már jól lehet haladni a Bengáli hamar megjárta a nagyerdei szakaszt Plázánál elénk kanyarodott be a Caf. A cafok elég jól zabálják az áramot mikor közelünkben volt valamelyik pislogtak a Bengáli utastér lámpái csodálom hogy nem megy ki a biztósíték.

Előzmény: DBvonatinfó (8207)
norbertos Creative Commons License 2014.02.20 0 0 8208

érdekes innen meg kimaradt a reggeli 3:24-es indulás :( DKV! DKV! DKV! miért nem lehet átnézni a dolgokat???

http://dkv.newline.hu/scheduledetail/#lm/2014.03.03./2/O/0/hu

DBvonatinfó Creative Commons License 2014.02.20 0 0 8207

Mivel ma nem kellett iskolába mennem, gondoltam megnézem a reggeli csúcsot. Ami a leginkább érdekes volt számomra, hogy a villamosmegállókban ideiglenes menetrend került kihelyezésre, amely mától február 25-ig érvényes. Mindennek az az oka, hogy a CAF-ok mostmár ezerrel próbáznak és emiatt nem lehet tartani a menetrendet, folyamatos a fennakadás. A kijelzőket keményen tesztelik a megállókban, mint ahogy a hangosbemondást is. Döbbenet, hogy milyen nagy hangja van pillanatnyilag a CAF-ok bemondásának, tisztán lehetett hallani a Kálvin téren, ahogy bemondja, hogy a következő megálló a Kossuth tér. Remélem, hogy rövid időn belül sikerül mindent rendesen beállítani, mert így tényleg nagyon zavaró a bemondás.

Yooha Creative Commons License 2014.02.20 0 0 8206

Ja, nem olvastam, csak a képeket nézegettem meg. :)

Előzmény: hajdubus (8198)
LoLkA Creative Commons License 2014.02.19 0 0 8205

Minden ipari üzem több irányú betáplálást használ. Ha a főbetápon sérül a vezeték, vagy valami miatt áramkimaradás van, akár a másodperc tört része alatt átkapcsol automatikus a rendszer egy működő hálózatra.

Egy troli és villamos hálózatot ellátó rendszernek is ilyennek kellene lennie.

Előzmény: by-169 (8201)
Ricsi89 Creative Commons License 2014.02.19 0 0 8204

Akár egy kapcsolószekrény is lehet. De lehet épület nagyságú elosztóközpont, vagy transzformátorállomás, stb. Manapság már szinte minden automatizálva van, ha bármi gond van jelez a központban és automatikusan be is avatkozik a rendszer, ha tud. Pl a MÁV transzformátorállomásai is több betáplálásúak, nem egy helyről kapja az áramot egy állomás, így ha az egyik betápon áramkimaradás van, egyből átkapcsol a másik betápra, így csak pár másodperc telik el, amíg áram nélkül van egy szakasz. Ugyanígy kellett volna a most épült áramátalakítókat is tervezni a DKV-nál, de hát az a plusz 1-2 millió sok lett volna már.

Előzmény: by-169 (8203)
by-169 Creative Commons License 2014.02.19 0 0 8203

Alállomás a szekrények lennének?

Előzmény: Ricsi89 (8202)
Ricsi89 Creative Commons License 2014.02.19 0 0 8202

A távirányítás szó ismerős? Van egy központ és van sok alállomás, ahol csak automata gépek vannak. Ezek áramkimaradáskor automatikusan teszik a feladatukat, de ha kell távirányítással a központból is irányíthatóak, illetve kézzel az alállomáson is kapcsolhatóak.

Egyébként a villamosnak nem tudom pontosan mennyi betápja van, de biztos vagyok benne, hogy legalább kettő van.

Előzmény: by-169 (8201)
by-169 Creative Commons License 2014.02.19 0 0 8201

Automatika? Nem egy ember ül a gép előtt és figyeli a hálózatot? És ha baleset miatt ki kell kapcsolni addig várnak fél órát?

 

Szerintem nem lehet megcsinálni. Egy irányból kapja az áramot emlékeztek végig felásva ispotály-pláza közt. Majd a 2-esről a bólyai utcán keresztül a nagyerdei szakaszba vittek kábelt.

Előzmény: balazs2008 (8200)
balazs2008 Creative Commons License 2014.02.19 0 0 8200

Válasz a kérdésedre:

 

Közlekedési káosz Debrecenben (IHO)

 

EON: "Ugyanakkor felhívta a figyelmet arra, hogy a hasonló eseteket egyszerű lenne elkerülni, ha a DKV Zrt. kérné, hogy építsék ki azt a rendszert, amely a betáplálást biztosítaná. Vagyis az automatika érzékelné, hogy üzemzavar van, tehát a fő irányból megszűnt a villamosenergia-ellátás, és átkapcsol automatikusan egy más irányú betáplálásra, amivel tovább tudna működni."

Előzmény: by-169 (8199)
by-169 Creative Commons License 2014.02.19 0 0 8199

Azt nem tudtak áramot kapcsolni a másik részről? Vagy egy helyről kapja az áramot a villamoshálózat?

Előzmény: balazs2008 (8196)
hajdubus Creative Commons License 2014.02.19 0 0 8198

Te melyik cikket olvastad? :)

 

"Több bolt bezárt és a villamosok sem tudnak közlekedni."

Előzmény: Yooha (8197)
Yooha Creative Commons License 2014.02.19 0 0 8197

De miért van a cikkben illusztrációként ez zárva lévő üzlet? Nem ért be a tulaj időben?

Előzmény: balazs2008 (8196)
balazs2008 Creative Commons License 2014.02.19 0 0 8196

Áramszünet miatt bénultak meg a debreceni villamosok (Dehir.hu)

 

Ez rávilágít arra, hogy milyen szép új világ lesz jövő szombattól! :) Egy áramszünet és villamospótlózhatnak két irányba is... Csakhogy annyi busz honnan lesz...???

Yooha Creative Commons License 2014.02.19 0 0 8195

Nem tervezik a 22/24-es hurok megszüntetését? Amikor visszafele jön, gyakorlatilag képtelen tartani a menetidőt, olyan hosszú az útja (meg annyira forgalmas). Ma reggel viszont már az útja elején összeszedett 11 perc alatt 6 perc késést, ezt nem tudom hogy csinálta. Ezt még 3-mal megfejelte menet közben. Igaz, a Vincellérről a fórumig 11 perc elég sci-finek hangzik, de hát ez van kiírva. Vagyishogy menetidő 3-ban, de induláskor még az volt. Javaslom ezt átírni, mármint ne az indulási idő számítson, hanem amikor átlépi a menetidőhatárt az óra, akkor váltson a várható időpont is.

norbertos Creative Commons License 2014.02.19 0 0 8194

remélem a kijelzőket szépen be fogják programozni, és normális méretben, tílusosan mutatja majd a vizonylatot.

Előzmény: Caf 518 (8193)
Caf 518 Creative Commons License 2014.02.18 0 0 8193

 

Itt meg az 520-as és az 513-as Cafok a Doberdón :) 

Előzmény: by-169 (8192)
by-169 Creative Commons License 2014.02.18 0 0 8192

Tanulós.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!