A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
De van gumizaj, barátom a csere után húzta a szájat is miatta, azt mondta, mintha egy villamos lenne elől - A41 az alany nekem is.
Engem is zavar, a következő gumiszett vagy Pirelli, vagy Michelin lesz.
A hátsó fékbetét már cserélve volt, az első métereken úgy éreztem, mintha jobb lenne a helyzet, de csak önámítás volt. Olyan mélyen fog a pedál, h már kényelmetlen, ha erősebben akarok vele fékezni. Jeleztem már, de azt mondták, nincs gond vele. Barátom 1200r-én nem volt ilyen probléma.
Neked milyen gumi van fent? Nálad nem jelentkezik ez a probléma? Vagy már paranoiás vagyok?
A hátsó féknél betét csere lesz szerintem, nekem az hozta meg a megoldást, azóta béke van. Érdekes, hogy a lég-olajoson 60-ezerrel adtam el a motort, és még eredeti, jó fékbetét volt benne. Ennyivel gyorsabb lennék, vagy tényleg többet kell a vizessel fékezni? Mondom, hogy hiányzik belőle a motorfék, illetve csak magasabb fordulaton érezhető benne.
Azért jó ez a Gs, mindenki olyan lelkesen integet neki, az R 850 R-nek, valahogy nem ilyen nagy a népszerűsége :-)
Én az 1200 lég-olajos blokkját tenném bele, szerintem azzal lenne az igazi :-)
Látom a tuning első sárvédőt, gondolom a sár tűrő képesség miatt van? A lábtartód olyan elfordulós fajta? Tényleg benézhetnél egyszer Dbogdányba, az R 850 R-en olyan masszív SW-Motech oldaltartóm van, hogy megirigyelnéd. Egyébként az első sárvédőmet már kicseréltem, egy F 650-ből faragtam rá egyet, igaz még piros, így még nem sokat javít a kinézetén. A kerék csere viszont bejött, sokkal jobb így a kanyarokban, pedig egy kopottabb Metzeler Tourance van egyelőre rajta.
Ha III-as, meg fogsz lepődni, annyival csendesebb lesz :-)
Éppen visszaraktam az öntött kerék szettemet, amin A41 van, és be kellett tegyem a füldugót ma, mert annyival hangosabb volt, ami az első kerék felől feljött. Hát ezen a gumizaj problémán, azért javíthattak volna már! Amúgy a többi szolgáltatás tényleg messze jobb, mint az R 850 R-en, de egy személlyel megint gyorsabban mentem vele, mint szerettem volna. Az R 850 R sokkal nagyobb toleranciát igényel, és hozza azt a tank érzetet kisebb sebességnél is. Az 1250 Gs-nél, ehhez az érzéshez, abban a sebesség tartományban kell közlekedjek, ami nekem már sok. Pedig eszméletlen, ahogy egy nagyobb gázadásnál megindul. Az az érdekes, hogy két személlyel viszont nincs meg ez az érzet, oda nem tartom túlzónak ezt a teljesítményt, igaz a párom néha üti a fejemet :-) A szélvédelmem viszont parádés, és most nem probléma, hogy kicsit alám fűt a motor! Ehhez egyértelműen, az oldalsó szélvédelmet kellett fejlesztenem, a végső megoldást az hozta meg.
Megnéztem az új Ipoly hidat Helembánál, Garamkövesd után meg is lepődtem, mert váratlanul megcsúszott az eleje az A41-el. A Contival ilyet nem tapasztaltam! A híd gyakorlatilag kész, a magyar oldalon már a táblák is fent vannak, motorral ár lehet szökni rajta.
Visszautalva egy korábbi beszélgetésre: azt nem tudom, milyen kétszázzal menni, de az már tudom milyen, mikor a motor 201-et mutat. De az, hogy 150-160-tól még megindul ez a nagy böhöm. Áááááááááááá
Ma azért volt becsokizás Lillafüred felé. Csúszott, mint a fene, én meg nem nagyon vagyok ezért oda. Volt, hogy első fékre is csúszott hátul, volt, hogy visszaváltástól ment ki oldalra. A vége felé eléggé visszavettem, és akkor már direkt csúsztattam a fékkel, de csak egyenesben, és lassan, hogy "szokjam".
Nekem 1200R-em volt , elektromos csillapítás állítással . Én azt tapasztaltam , hogy a hátulja , puha állásban teljesen komfortos volt , az eleje viszont keményebb .
Zöldi szerzett nekem valami frankó fékbetétet a dukehoz, mert a gyári betét nem harapott, meg el is melegedett hamar. Valami versenybetét, rohadtul fog, gyorsan kopik, de nem bántja a tárcsát.
Az nem meglepő, hogy pattog, mikor először ültem 1150R-en, 5 perc utan félreálltam, kitekerni az előfeszítést meg a csillapítást. De már nem volt hova :) Azok másra vannak kitalálva.
Arról vannak emlékeim, milyen az 1250 nyélen 1-2-3ban, a gyerek is emlegeti azóta is :)
Egyáltalán nem. Sőt! Ez egy R-volt, aminek talán más az áttételezése, minden esetre nagyon ugrott, meg is lepődtem rajta, de azért nem tartotta a lépést az enyémmel, mikor cimbi csuklója "becsuklott". Ő azt mondta, h alul nem igazán van különbség, de ahol a DOHC kifullad, ott az 1250 még tolja ezerrel - pedig az enyémen "csak" road-ban volt a motorkarakterisztika.
Az R futóműve sokkal feszesebb volt, jobban elpattogott az úthibákon, a keskenyebb kormány miatt kevéssé precízen lehett tartani az ívet, pedig barátom szerint a leglazább fokozatban volt.
Akrát már visszacseréltem gyárira. A videók már elkészültek, kis kipuffhanggal, sok szélzajjal. Zenével mégiscsak kellemesebb lenne a második perctől, mint bármilyen akrával, szerintem. :)