2006-os 1.6 benzines autó hidegen fordul kettőt-hármat, és utána mintha lefogná valaki a főtengelyt, megáll egy pillanatra úgy hogy még a kijelző is eltűnik egy másodpercre.
Azután 3.-ra elindul, és melegen semmi baja. Víz olaj rendben, nem fogy.
Én simán telepitettem a c: meghajtóra win7 64bit. Explorerben nem jeleniti meg a rajzokat , chrom ban meg a linkelt felirat jön. A docbackup meg el sem indul. 5 nyelven irja hogy hiba.
Pedig jó lenne. Valamelyik dvd t benne kell hagyni futtatáskor?
Üdv! A fojtószelep tisztítás meg volt de igazából annyira nem volt koszos arra nem reagált különösebben. Ki lettek cserélve a gyertyák arra lényegesen jobb lett, de amikor hideg a motor az első 5-10 percben még mindig dadog néha de amikor bemelegszik egyáltalán nem csinálja. Légszűrő vadi új, még maximum a benzinszűrőre gondoltunk mert azt nem néztük meg, meg egy szoftverfrissítést lehetne nézni hátha az miatt, de igazából mostmár nem annyira zavaró így gyertya csere után. A termosztát ki lett cserélve egy újra 4 ezer forint volt talán a Lángban, de csak azért mert egyben lehet csak házzal megvenni. Mégegyszer köszönöm a segítséget!
Sziasztok! Van egy Peugeot 307-esem,1.6 HDI. Az a gondom vele,hogy menet közben berángat,sokszor leáll.Pár perces szünet után ujra indul,de nem mindig.Reggel elsöre indul.Mi lehet a gond?
Sziasztok! Keresnék 2003 307 SW 2.0 HDI gázolajszűrő házat.Sajnos az enyémen a vízérzékelőnél folyik a nafta. Már teljesen tönkre vágta az alatta lévő levegőpumpát amit ugyan Jena kicserélt de sajnos folyik továbbra is. Félek az új pumpa is elromlik. Az Ecseri bontós azt mondja neki nincs.
Kiszedték a BSI panelt vagy mit. Egy nagy zöld trutymó volt az egész. Amikor megmozgatták a csatlakozót, akkor megint produkálta a tüneteket. (lámpa ablaktörlő bekapcs.) Elvitte a szaki, a hétvégén kitisztíttatja, kiméri, beméri stb, aztán majd a jövő hét elején visszahozza. Remélem utána már vihetem vezérlés , és olajcserére. Utána meg most már igazán jó lehetne. 320 ért vettem a gyereknek. Eddig stabilizátor pálcák, lengőkar szilentek voltak cserélve. Hátra van a vezérlés, vízpumpa ,olaj, szűrők. Vettem rá új tükröt, mert az előző tulaj azt széttörte. Kell még rá pár apróság, de szerintem eddig nem került sokba. Na majd meglátjuk hogy mi lesz a vége, és hogy megérte-e.
Közben én is számoltam a magaméra, bakker prémium gázolajjal számolva amit tankolok az autómban kezdettől fogva, bizony nekem is 4 millióhoz közel, 10 év alatt 175.000 km, 5,6 átlagfogyasztással a 2.0 HDi.
Ezt így, virtuálisan nem tudom neked megmondani, csak megjegyeztem, hogy azért, mert új az aksi, a töltés még lehet szar.
És persze nem biztos, hogy az a baja, meg ha pl. kábelhiba van, akkor tud olyat, hogy hol van, hol nincs töltés. (no, meg ha a főtengely szíjtárcsa vagy a szabadonfutó szar, akkor is)
Méricskélni kell (pl. ahogy írták, feszültséget mérni az aksin) és aztán még lehet tovább is kell kutakodni. Esetleg diagot rádugni,stb. stb.
Nem akadékoskodok, de ha nem megy a töltés, akkor miért kapcsolja fel magától a fogyasztókat? És ha kiveszem a kulcsot akkor miért nem kapcsolja ki Őket? A szomszédomnál hagytam a kulcsot, mert próbáltam valami szakit keríteni, aki ránéz, és a szomszédom csak poénból kipróbálta délután, és pöcre indult. És semmi baja. Most akkor mi van?