Ez Tata, Tatabánya, Oroszlány és vonzáskörzete vasútmodellezőinek topicja. Itt lehet megbeszélni a klubhoz tartozó dolgokat, segíteni egymásnak. Lehet csereberélni. infót közölni kiállításokról, börzékről. A haragszom rád tipusú üzeneteket , azt kéretik nem itt nyilvánosságra hozni.
http://gvk-egyesulet.hu/
Ha már az előző hozzászólásokban képbe került a modul, tehát a megállóhelyen és az ipari rendezővágányokon kívül hogyan fog kinézni a pálya? Esetleg L vagy U alakú lesz a modul, ebben az esetben a 2 végén hurokkal vagy pedig ovális alakú lenne a pálya. Én visszanéztem a topikot és azok a pálya tervek mintha a tatai állomáshoz készültek volna, vagy rosszul emlékszem?:) Vagy amit a Peti mondott az a rejtett micsoda:) (bocs de nem jut eszembe), azzal mi a helyzet? Akkor legyen az, hogy mindenki eressze el a fantáziáját és rajzoljon olyan pályát amit akar? A vágányzatot illetően 1 vagy 2 vágányosra akarjuk tervezni? Bár az L és U alak esetén tudnám elképzelni az 1 vágányt, míg ovál esetén a 2 vágányt. Amúgy az új klubhelységünk van olyan nagy, hogy meg tudnánk valósítani. Bocsi hogy odavagyok a 2 vágányos modulért, általánosságba véve a legtöbb klubnak egyvágányos modulrendszere van, így 2 vágánnyal szerintem sokkal látványosabb lenne az egész. Mondjuk ezt a Bánhida megállóhelyet meg lehetne csinálni Almásfüzítős feelingesre, ahol ún. a 2 fővágányról "befordul" a vonat az állomásra. A modulon való látványelemeket illetően lehetne egy szántóföldes aratás+autószalon(most éppen ez jutott eszembe), itt felvetődik a valósághoz igen/nem hasonulás.
Nos kb. ennyit szerettem volna írni. Én feldobtam a témát következő klubnapra, érdemes megfontolni mi az ami ebből hasznosítható lenne és mi nem. Tehát előre gondolkozni, hogy nehogy az legyen mikor elérnénk a pályaterv részhez, nagy viták közepette "hogyan tovább".
Most pénteken nem tudok jönni klubnapra mert elutazom.
"(inkább kihagyok pár mozdonyt és vagont a sorból, de ezeket a szép váltókat -főleg az angolt- nem cserélném el más tipusra...:) )"
Teljes mértékben igazad van. Nekem mondjuk az állomásomon nem lesz angolváltó, sima kétvágányos kis forgalmi kitérő. Oda én beraktam hosszított ROCO 2,5mm-es váltókat, így bármely járművem elfut rajta. Amúgy az állomásom vágányhálózata olyan, mint Érd-alsóé, azzal a különbséggel, hogy nekem a csonkavágányban van egy tolatásjelző. Ti most tul. képpen melyik állomást akarjátok csinálni, vagy mik a terveitek? Lusta vagyok visszaolvasni.. :-)))))
Bocsi, hogy így kívülállóként beleszólok, de a Tillig ELITE sínen ne reméld, hogy régi mozdony tudsz járatni. A magassága nem 2.1mm, hanem 2.07mm. Én személy szerint a 2.5mm-es sínmagasságot javaslom, ha régi mozdonyokat is akartok járatni
csak körbe akarom rajzolni mert kartonból össze szeretném állitani a leendő ácsi állomás vágányzatát hogy mégis hogynéz ki h0 ban az életnagyságot azalatt értem hogy ha kinyomtatom h0 méretű legyen
zoli ha pénteken jössz clubnapra légyszives hozd el az angol váltódat vagy ha esetleg valakiatöbbbiek közül tud olyan oldalt ahol h0 ás sinek vannak életnagyságú képpelaz mégjobb lenne
Holnap a 8.20-as 8-assal jövök aminek a menetrendje szerint kb. 9-re van ott, szóval lehet egy kicsit várni kell rám de nincsenek sokan a buszon akkor szerintem előbb ott lesz alsógallán.