Jó is az a 2.0T. Ha nem lett volna nálam másfél hónapig, nem éreztem volna rá a Pug ízére.:-)
Furcsa, hogy hogy meglepi a gyanútlan spoilervadászokat egy ilyen autó meglepő menetteljesítménye.;-)
Érdekes dolgot, figyeltem meg már az első autózásnál: a vízhőmérséklet a műszer szerint fixen 70°C-on állt, csak araszolások közben ment 72-73°C környékére, de akkor is csak rövid időre (nem hallottam a ventillátort). Gondoltam, hogy a termosztát lehet a ludas, mert ilyen "hidegvérű" autóm még nem volt. Most este kipróbáltam, és 72°C-nál már bekapcsol a ventillátor. Mondjuk a 2.0T-nél sem ment a műszer szerint 80fok fölé.
saját. néha ha van nálam gép megörökítek ezt azt.
a szomszédban van egy eladó darab, legalább 40 éves pöpec állapotban. ha kell lekattintom azt is.
meg amit látok. a kedvencem a 203. na az szép!
Ezt most találtam: (3093-as hozzászólás)
"De kérdésedre válaszolván, azért egy 406 3.0 V6 mellett már nem virgonckodnék annyira.:-)"
Hát akkor itt vagyok!;-))))))))))
Na, miről maradtam le :)))
Végülis, Gica úgyis mindig nyaggat, hogy vegyem el, én meg halogatom a dolgot, de ez egy igen komoly érv :) Ha összedobjátok, lesz lagzi akár a jöv héten! :)))))
Állo rendelkezésedre minden marketing dologban. Tudok nyomdát és levilágító studiót is. Grafikusaim is vannak. No meg jó kis sajtókapcsolataim. Egyszóval minden segédeszköz, ami ahhoz kell, hogy Klubot népszerűsítsük. Ígértem bontókat, majd a hétvégén összeszedem őket.
Hali!
A honlapelnemérési effektus nálam is megvan. Sajnos csk ritkán jön be az oldal, akkor teljesen rendben van. Viszont most is próbáltam, az összes megadott címmel de semmi. Marad azon az oldalon ahol volt és kész. Alul elindul a kék kukac de kb. 3 perc múltán is csak félúton van. A http://www.extra.hu/pug406/ oldal bejön mint a vihar, de ha a linkre kattintok az előbb említett jelenség ismétlődik.
Nekem amúgy IE5 van a gépen.
Igazándiból erre nem tudok mit mondani, mert a honlapot direkte nem bonyolítom, hogy gyorsan egyszerűen használható legyen. Minimális Java cuccos van benne, azt elvileg már a 4.0 IE is tudja. Van benne még Applet alkalmazás, amihez kell a Java, ezek azok a bizonyos egyikből a másikba átfutó/átmenő 406-os képek ami a főoldalon van. Te IE-t használsz?
Ne alakítsd meg, inkább fogd rá a nyuszira (vagy hogy van a reklámban):-) Egyénbként tényleg bármilyen ötlet van, azt mondjátok, mert abból élünk! Jobb későn, mint soha!:-) Most a talival vannak teendők, meg ugye itt van ez a T16-os dolog. Nos azt igértem, hogy a jövő héten meglesz. Hát meglesz, csak a hétvégén, ugyanis szombaton ér rá a srác (ma beszéltünk vele), akkor megyünk hozzá. Egyébként két 405-öse is van, a másik SRI. Valszeg vasárnapra fel tudom dolgozni az anyagot és akkor fel is rakom.
Hm.. Nekem XP az oprendszer, és a benne lévő Explorer állandóan kéri a Java Virtual Machine-t.A java dolgok nálam se mennek igazán.De letöltöm a JVM-et, aztán meglátjuk. De sztem így is élvezetes a lap!
Az IE6-oson nem lehet gond vele, Javat igényel ugyan, de az IE6-ossal nem lehet gond. Én tesztelem mindig 5-ösön és 6-oson is, hogy rendben legyen minden. Ott valami más nem stimmel. Lehet, hogy tényleg valamit a szerveren lekorlátoztak?
Sansali!
Megvallom, fel akartam vetni, hátha lenne kedve egy interjúra..Ebben is megelőztél:)Asszem megalapítom a kegyetlenlassúreagálású szekciót:)
Vagy ráfogjam a késői/korai időpontra?
Szoktak tőlem mailben tanácsokat kérni 406 vásárlásakor. Az egyik ilyenből bemásolok egy részt, hátha segít:
"Szerintem a szokásos dolgok mellett, amit egy autóvásárlásnál amúgy is meg kell nézni (volt-e sérült, törött, szervizkönyv, általános külső-
belső állapot) a 406, ha amúgy rendben van és rendeltetésszerűen használták, akkor elvben nem szolgálhat meglepetéssel.
Amit érdemes megnézni, az a futómű. Egy kicsit rosszabb úton egy próba megéri, hogy kiderüljön, milyenek benne a lengéscsillapítók. A
Peugeot-nál 100-130 ezer km környékén előfordul, hogy kopogni kezdenek az első lengéscsillapítók. Ez egyenetlen úton hamar kiderül,
apró kopogás formájában. Ez azért van, mert a legéscsillapító szára kicsit elmozdul oldalirányba a használat során. De egyébként is ennyi km-nél már amúgy is illik kicserélni a lengéscsillapítókat.
A kipuffogó rendszert is meg kell nézni, főleg ennyi idős autónál, mert ha az eredeti rendszer van rajta, akkor jelentkezhetnek a korrozió
jelei. Persze ez is nagyban függ az előző használat milyenségétől.
Ha már próbaúton van az ember, akkor érdemes egy nem durva próbafékezést csinálni olyan 100-110-es tempóról. Ha a kormány szitálni kezd, akkor a féktárcsák felhullámosodtak. Ez sajnos jellemző a
féktárcsákra egy bizonyos futásteljesítmény után.
A motorok robosztusak, nem szokott gond lenni velük, azonban érdemes odafigyelni, van-e valahol olajszivárgás. Más nem szokott
lenni.
Ezen kívül belül működjön minden. Ülésfűtéssel szokott gond lenni, az lehet, hogy tönkremegy a korábbi változatokban, mivel elég vérmesen
(erősen) működtek az első darabokban. Sokszor azzal teszik tönkre, hogy rátérdelnek az ülésre éa a fűtőszálak elszakadnak. Ennyi idős korban előfordulhat, hogy kiég egy-két műszerfalizzó, ez nem vészes.
Klímát kell még ellenőrizni, hogy működik-e rendesen, mert ha elment belőle a gáz, vagy rosszak a tömítések a rendszerben, akkor az kicsit húzós javíttatni, feltöltetni.
Most így hirtelen nem jut több az eszembe. A korrózió nem jellemző az autóra, talán csak akkor ha sérült volt.
Elképzelhető, hogy böngészem bénázik. A freeweben bejön valami, de szét van esve. meg van amit nem jelenít meg. Lehet, hogy valami Java alkalmazás nincs meg nekem? (lehet, hogy hülyeséget kérdeztem?)IE6. sp1 van fenn.