Megnéztem a két Lacetti SW-t Fóton és a 11.kerületben...egyik sem nyert...
A fótinál sérült volt a baloldali nyúlvány elől, a másiknál pedig nem volt egészséges alapjárat, ABS hibakód a műszerfalon és sok, sok apró esztétikai hiba, öreg gumik.
A Suzuki Forenzák teljesen egyeznek alkatrész szinten a Lacsikkal vagy nehezebb az alkatrészutánpótlás?
A 2.0 benzinmotor nagyon étkes mondjuk az 1.6 , 1.8-hoz képest?
Benzines / automataváltós Chevrolet-je van valamelyikőtöknek?
A kérdés: nemrég zárfestés miatt vettem hozzá színt és lakkot. Ha megcsiszolom a sérült részt és lefújom festékkel majd lakkal, akkor az úgy jó lenne, nem ütne el? Vagy mindenféle képen az egészet kellene festeni? A lakk nem marná meg a már lakkozott felületet?
Igaz, eddig csak 2 nagyboltban néztem de sárga stp adalékot nem találtam. Van viszont piros, abból is két fajta. Az egyik téli adalék, a másik sima szívótér és szelep tisztító. Az ugyanaz új köntösben, vagy létezik még a sárga?
nem kell csurgatni anélkül is simám ki lehet öntetni,sose tolom be teljesen ilyenkor később kattan le az akitívszenes tankszellőzőt is akkor tudod megtölteni hamár majdnem kicsap
Az ilyen gazdaságos kutakat km-ekre elkerülöm mert tapasztalat alapján többet lehet tankolni náluk kevesebb futásteljesítménnyel
Sziasztok! egy 2007-es 1,4 es ferdehátu, bordó lacettim van, és azután érdekrődnék, h hol és mennyiért lehet hozzá beszerezni spoiler szettet körbe az egész autóra. sehol sem találok de már sok autón láttam és nagyon tetszik. egyedül hátsó szárnyat találtam amit a csomagtartó tetejére kel rögzíteni,de azt is 27500-ér + szinre fújás... ez szerintetek reális ár? előre köszönöm a segítséget!
Egyebkent amiota igy tankolok, azota harom kuthoz jartam rendszeresen (Lukoil, valami noname, meg most az Auchan), es mindegyiknek ugyanugy csalt az osszes kutfejen az osszes oraja.
A csurgatast meg ertsd szo szerint. Kb. 6-8 perc, es a vegen latom a cso tetejen a tocsat.
Hát, a 60 literes tankba 65-öt tankolni.... A szűrőnek szerintem nem tesz jót és a tágulási tartály sem véletlenül viseli ezt a nevet, de ez az én véleményem.
Én mindig első kattanásig tankolok, nem pöcsörészek még 10 percet a decinkénti csurgatással (ahol lehet, a számláló pörög, de volumen nincs mögötte). A lenti adat is így történt. Panaszt tettem, ki is derült, hogy határértéken túl mért rosszul a kútoszlop. No comment.
56 liternél többet soha nem tudtam tankolni és már folyt akkor nagyon csal a kút ahová jársz 60Liter a tank világító sárgánál kb 5 liter van benn a csőbe nem fér 4-5 liternél több
Szerintem is inkább az számít, hogy milyen forgalmú kúton tankolsz, mert koszos, tank aljából származó, jól felvizezett benzint könnyen kaphatsz. Nem féltem a kutasokat, játszanak az üzemanyaggal, tuti.
Agiphoz azért járok, mert az még a Madarasteszkós benzinnél is olcsóbb a flottakedvezményre. :) No meg azért, mert sógornőm Ósön kúton pénztáros, hát hallok olyan dolgokat, égnek áll a hajam. Rendszeresen keverik össze a dízel és a benzines lefejtőcsöveket, pedig rá is van írva. A literszámlálókat is érdekesen hitelesítik. :) Ez utóbbival volt fura tapasztalatom, nem üres tankkal "sikerült" 68 liter benzint vételeznem náluk a 60 literes tankba.
Teljesen "placebo", hogy hol tankolsz. Mindenhol a MOL benzinjet kapod, az hogy belekevernek (?) valami adalekot, max. laboratoriumi korulmenyek kozt kimutathato fogyasztasvaltozast eredmenyez.
Ezt 1 200 000 km tapasztalata alapjan mondom, ugy hogy decire es forintra irom 2001 ota a tankolasaimat.
(En egyebkent Auchan-kutnal tankolok, mert messze a legolcsobb, es ott megyek el elotte minden nap. Minden harmadik tankba meg teszek egy flakon szeleptisztito adalekot.)