Van a Würth-nek lámpa polír készlete,minden féle csiszoló,korong,csiszolószivacs,különböző paszták,ehhez van használati leírás,ennek be tudom szkenelni az angol változatát,éppen.
Vagy arra vagy kíváncsi otthon "házi praktika"rovatban hogyan lehet matt lámpát polírozni?
Körberagasztod festő ragasztószalaggal a lámpa körül a sárvédőt,lököst,hogy ne csiszold össze,lemosod a lámpát samponos vízzel,tiszta langyos vizzel, 1000 csiszpapírral elkezded csiszolni a lámpádat addig amíg a verítéked nem kezd el csöpögni a lámpára,ha van kedved 2000 papírral is ugyan ezt elvégezheted.Ha meguntad a csiszolást,szárazra törlöd a lámpát,és polírgépel átpolírozod,lassú fordulaton sok pasztával.Van aki innen folytatja ,lemossa ,lefújja szintelen lakkal.
a pótkerék alatt főleg télen mindig volt egy kb. 2 pohár víz a fenéklemezben,ezt mindig ki is töröltem,aztán eladtam a 307-est most 308-asom van és ott is áll a víz,de beázásnak víznek semmi nyoma,a szőnyeg száraz. Az autó kinn áll Isten szabad ege alatt.
Lehet az,hogy a kipufogó hője felmelegíti a lemezt és kicsapódik a pára? Mert ha beázna miért mindig ugyanannyi víz van benne? Valaki találkozott a problémával? Vagy valahol beázik ahol nem veszem észre? Mi tévő legyek,mit lehet beletenni ami felszívja a vizet?
Nos megoldódott a probléma. A főtengely jeladó vacakolt, ezért csak tekert szerencsétlen önindító, de a motor nem vette a jelet.
Csere után minden ok, de a slusszkulcsot újra kell tanítani, mert ezerszer le lett véve az akksi. Az ablakot feltanítottam, de a sluszt nem tudom hogyan kell. Kerestem a fórumon de valszeg rossz szavakkal.
Tudom hogy fenn van, ezért csak annyit kérek, hogy ha valaki otthon van benne küldjön egy számot.
Szia,a BSI belsejében jól láthatóan ki van durranva 2 darab fekete soklábas "izé" sajnos nem tudom mi a nevük,majd itt valaki elmondja.Ezért jobbra nincs index,Peugeot Planet 2000 program teszt is ezt igazolja sajnos.
Sziasztok! 2003-as kombim hatul, a csomagter mgotti pkafonreszen nagyon beazott. Mar lattam neha vizet a D oszlop belso boritasa alol folydogalni de ez most csunyan atazott. Azt gyanitom, hogy a tetoantenna felol jon be a viz. Nos hogyan tudnek hozzaferni, h levegyem es leszigeteljem? Van ezzel a problemaval valakinek tapasztalata? Koszonom!
Amikor először a relével volt gondom, behúztam két szál vezetéket a kormány alatt egy kis parázs izzóval és ez nekem az izzítógyertyára és a testre volt rákötve. Szépen látszott mikor izzít és mikor nem, de a hőfokokra már nem emlékszem. Talán még annyi volt, hogy 2000 fordulat fölött kikapcsolta az utóizzítást.
Remélem jó lesz a kocsi hidegben is bár a "francia hölgy" olyan kényes ha jön a hideg, hogy bármire képes kiverni a hisztit ha olyan kedve van, közben meg "semmi baja".
Most hogy mondod, én is aksit cseréltem, elég sok feltétele van az izzításnak, lehet nekem is az akksicsere oldotta meg a problémát
Persze annyi eszem nem volt hogy a kontroll lámpát kifigyeljem -6 ill. -10-nél, na majd ha hideg lesz megint....
hűtofolyadék-homérséklet előizzítási idő (másodperc) -30°C 20 -10°C 5 0°C 0.5 +18°C 0 Amennyiben a visszajelző lámpa kialvása után , az indítómotor nincs működtetve , az előizzító gyertyák maximum 10 másodpercig tápellátva maradnak . Az indítási fázis alatt , az előizzító gyertyák az alábbi feltételek esetében vannak tápellátva : a motor hűtőfolyadék-hőmérséklete 20 oc alatt van a motor 70 ford/perc fölötti fordulatszámon forog 0.2 másodpercig
Egyébként biztos hogy izzít -6 fölött is, sőt +10 fok alatt utóizzítás is van míg a motor el nem éri a kb 65fokot, folyamatosan mennek az izzítógyertyák, mind1.
Szóval nekem egy időben azért nem indult hidegben, mert az akku gyenge volt, tekert rendesen és nem is merült, viszont nem bírta a megfelelő nyomatékkal forgatni a motort. Ezt akkor vettem észre mikor vettem egy új akkut és érezhető volt az erőteljesebb indítózás. Persze ekkor már túl voltam 4 izzítógyertya cserén is, de nekem az nem hozott javulást, csak az akku csere amit nem gondoltam volna. Az izzító relét meg már jó pár évvel előtte cseréltem, mert kiolvadt az érintkezője.