A most felszerelt Supersprint dobom nagyon szépen szól és csak szolídan sportos, ezt szeretem a legjobban. De a brutál dobom nagyon állat. Időnként felrakom polgárpukkasztás végett.-)))
A mazdim 3 db hátsó dob garijából az egyik tuti az élmezőnyben lett volna a kipufogó hangerő versenyen.-)) Plusz direktszűrővel iszonyat. 160-nál már abszolút elviselhetetlen!-D
Azért nem használom, csak évente kb 3X teszem fel.-)))
Amúgy én a Mazdákban pont ezt bírom, hogy nem jellemző rájuk az agresszivitás, erőfitogtatás. Még az izomgépeikből is inkább sportosság és elegancia sugárzik, mint agresszió. Sőt, nem hiányzik a játékosság sem, meg lehet nézni azokat a békaarcú 10-15 éves példányokat :) A játékautó 121-ről nem is beszélve :D Na ezektől pl. pont falnak mennek néhányan, és fikázásba kezdenek, majd jönnek a német vasakkal. Na és az vajon milyen lelkivilágot takarhat... :)
Én a "legalább ennyi"-vel azért vitába szállnék :) Állítom, hogy összefüggés van aközött, hogy kinek milyen a lelkivilága, és milyen autót választ hozzá. Elég, ha csak megnézed a különböző márkák fórumait, lehet érezni, hogy melyiket milyen habitusú emberek határozzák meg nagyrészt. Én pl. azon szoktam röhögni, amikor benézek a hatalmas tank német autókba az utcán, és kb. hasonló arcfelépítésű emberek ülnek a kormánynál :D Ahogy mondják, 30 felett az ember már felelős a saját arcáért... :)
Szóval nem szép dolog az előítélet, ez igaz, és mindig vannak kivételek, én is láttam már normális BMW-seket, de azért nézd már végig azt a BMW-találkozós szórólapot :)) Erőlködés- és izzadtságszagú, épp hogy a farokméretverseny hiányzik már csak róla :D Meg eleve a honlapjuk: bmwpower.hu. Arról nem is beszélve, hogy hány bmw-s hisztizik, hogy az új dizájn már nem olyan agresszív. Mert az kell nekik. Szerinted milyen lelkivilága lehet annak, akinek kell, hogy kifele agresszivitást, erőt, hatalmat mutasson? Engem pl. kimondottan taszítanak a német tankok, de egy hölgyismerősöm mondta, hogy a bátyja BMW-jében egyenesen rosszul érezte magát, le kellett tekernie az ablakot, mert úgy nyomasztotta a tankérzet. Valakinek meg ez kell. Vajon miért?:)
Tegnap mutatta egy versenyista haverom a "legújabb" E30-as bömbijét, mit kimondottan sportolás célra rakott össze. Aszondja, 200 ért adja tovább. 318 is eredtileg 140 LE-s moci, amit felhúztak 160-ra. Tiszta élményautó. 2-esbe úgy indul, hogy lefüstöli a gumit.
Hobbi célból azért nekem is jól jönne egy ien. Annyi pízt megér.-) Meg a hátsó kerékhajtás okozta feeling el nem felejtése végett.-)))
Halihó ! Zalában nyaraltam egy hétig, net, mobil, és ilyesmi nélkül. Zala gyönyörű. Aki barangolt már azokban az erdőkben és járt azokon az utakon, gondolom egyetért velem. Azt talán mindenki tudja, hogy az utak sem horizontálisan, sem vertikálisan nem egyenesek, az út szinte minden métere emelkedő-lejtő, és/vagy bal-jobb-kanyar. :) Egy barátom ment előttem lehetőleg pont 90-el. A fogyasztás 4,6 és 5,5 között pilinckázott. Az autó tök üres volt, és egyedül ültem benne. De akkor is... Mondtam már, hogy szeretem a Mazdát ? A régebbi tagok emlékeznek, hogy amikor annó ellopták az egyik kedvenc 626-osomat egy ideig ültem Merciben is, BMW-ben is. Igaza van a meghibásodási, megbízhatósági statisztikáknak, ha értitek mire gondolok. Lehet hogy Lexusba beleülök még valamikor, de hogy hamarabb lesz KIA-m, vagy Ssangyongom, mint az említett két prémium márka, az tuti. És nem az ár miatt. Persze nyilván van olyan szempont, ami szerint a német autók sokkal jobbak, mint a Mazda.
Magával az autóval nincs is semmi bajom, sőt hallgatom is elég sokat, hogy van amelyik kifejezetten jó. Igazából az autókról ilyen szempontból (jó vagy rossz) nem is nyilatkozhatok, mert nincs róla tapasztalatom, nem volt még bömbim :-) csak próbáltam visszaidézni :-), bár ez nem mentség.
Szóval bocsi, ha bunkó voltam, akkor marad a Mazdi nézegetés és háromszög-rakás, én speciel ezeket is nagyon élveztem júniusban :-)
Bár nekem is vannak előítéleteim, a béemvésaudismerciskopaszköcsögök miatt, amikből van jópár, DE legalább ennyi gyökér ül más típusú autókban is.
ahogy mi szeretjük autóinkat, rajongunk értük, szerintem simán érthető, hogy ők ugyanezt teszik a bömbikkel.
és emellett a saját véleményem az, hogy a bömbik között vannak igenis nagyon jó autók is. az ár/érték/presztis kérdést most hagyjuk, de szerintem tagadhatatlan, hogy jó autókat gyártanak.
Csak érdeklődnék, hogy mi a helyzet a szeptember végi talival?
Ugyan jeleztem, hogy szeretnék ott lenni és szervezem is a dolgot, de nem látok semmi újdonságot, lesz egyáltalán?
És szerintem nem lenne utolsó dolog megint listát írni, ha lesz, hogy ki jön...
A Mazdit még nem vitték el, pontosabban fel se hívott senki :-( , vagy :-) ?
Szóval várom, hogy mi fog történni....
Ja és benne vagyokabömbit rózsaszínre festünk és röhögünk rajta akcióban :-)
Még jobb lenne, ha 2 nagydarab kopasz bömbitulajt is ültetnénk bele és rózsaszínre festenénk a hajukat, és röhögnénk rajtuk. :-D Vagy ez már durva lenne?
Ha nem akarsz idegbajt kapni, akkor ne Kispolszkit válasszál! Az ráadásul nem is női autó szerintem, mert szűk, zajos, fűtés majdnem egyenlő a nullával, gyújtás gyakran elállítódik (autó akkor nem megy egy métert sem), 6 litert megeszik.
A toyotával, szerencsére. Tecso parkolóba kérte hadd álljon be, mondom rajta. Beállt, félig kint az autó. Közben a sebváltó 1.-ben, egyszerre nyomja a három pedált Az autóü állt, de fulladozott-(((. Mondom kézifék, vegye ki üresbe, aztán 1.-es és óvatosan előre. Erre lelép a fékről és a kuplungról, és durr, a villanyoszlopnak-DDDD
Szerencsére nagyobb baj nem lett, de a lököst javítani kell-D
Persze megfenyegettem, hogy a mazdit nem kapja meg, hanem veszünk neki egy kispolákot itt a városba szaladgálni.-)
Kisebbekkel nem kezdhettél volna ki? :DD Én is kiflibe tettem egy escortot annak idején a trabimmal. A trabi 40k -ból újszerű állapotba került. Orral mentem neki az escort oldalának. Neki stop táblája volt...
Érdekesség, hogy pl 400L a csomagtartó mérete (!) és sok korabeli autónál jobb a törésbiztonsága (1991!), mint pl vw passat stb. Kiemelt tény, hogy szemből történő ütközés esetén, mivel a duroplast hosszanti szilárdsága nagyobb mint a lemezeké, viszont oldalirányból természetesen gyengébb eredményt produkált volna.
Én is úgy tudom, hogy 600 kg alatt volt a menetkész tömege, megtankolva. De a 601 viccesebb. Szerettem azt a dögöt, igazi városi kisautó, ha nem ázik be, akkor tökéletes. kár, hogy a 2ütem ilyen csúfság a mai időkben, és ezért már poénból sem vennék ilyet. Más motorral meg nem is igazi a fíling.
A mazdim 3 db hátsó dob garijából az egyik tuti az élmezőnyben lett volna a kipufogó hangerő versenyen.-)) Plusz direktszűrővel iszonyat. 160-nál már abszolút elviselhetetlen!-D
Azért nem használom, csak évente kb 3X teszem fel.-)))
Akkor mondani kell a kereskedőnek, hogy sokat járunk vele szerpentinen és kacsintani rá. Ugye érti? Vagy elhozni a dobfékest, és kicserélni a szettet, talán még így is megéri..
A trabant 4 dobfékes volt, és esős napon, indulás után úgy fogott, mint atom. Pár fékezéssel ki kellett szárítani.. (Olyankor kitámasztás vagy "műszerfal"lefejelés volt) Mondjuk az a kocsi csak 601 kg volt.. OLD SCHOOL
MTB-n is volt fékfejlődés: középhúzós --> cantilever --> V-fék --> tárcsafék. Most már minden tesco-s bringán tárcsafék figyel. Voltak még okosságok: gumiraható, patkó, kontra, MAGURA hidraulikus, illetve villamerevítő, fékrásegítő. Mindig ment is az update - ahogy az ésszerűség engedte.