Kérlek ha szánnál pár percet és vettnél egy pillantást az alábbi órákra. Te melyiket ajánlanád ezek közül? Nekem mindegyik tetszik, de csak az egyik fér most bele a keretbe. Szeretném azt választani amelyik különlegesebb. Kezdő vagyok ezen a téren, még csak Tissot óráim voltak, de magával ragadtak a vintage Omega órák :) Köszönöm a segítséget!
Szerintem semmi nem mutat hülyén, amiben jól érzed magad. Én Levi's - Wrangler cuccokban érzem jól magam és marhára nem érdekel még az sem, hogy a nejem szerint már a koromban (59.) nem kellene ezekben járnom. És hordom a farmerhez, kockás inghez, pólóhoz a quartzot és az IWC-t is, ha meg olyanom van, akkor még ezüst/arany zsebórát is. Nem villantásként, mert sokan észre sem veszik, épp mi van rajtam, a magam örömére. És nem ez számít ebben az életben? Rühellem, amikor azt hallom: ez a divat. Na divatból nem fogok a vékony csuklómra toronyóra méretű órát rakni, csak olyat, ami nekem tetszik. Úgy élj, ahogy Te akarsz és ne úgy, ahogy más ajánlja. Az más, ha a werk minősége miatt érdeklődsz, de a többi nem számít.
Az 1910/20-as évek korai személygépkocsijaiba és repülőgépeibe. Simán lehet ez akár egy első világháborús, vagy az azt követő évtizeden belüli repülőgép órája is.
Ezen szerkezetek mindegyike jó, érdemes megvenni őket, nagy különbség nincs köztük, jó ha nemrég voltak szervizelve. Valóban, a kronométer minősítésű werkek lehetnek "értékesebbek", tekintve, hogy ezekből kevesebb van. Én is ezeket a régi Omegákat szeretem, de a 40-50-es években is szépeket készítettek. Ezek pl. kalapácsautomaták:
Pedig rengeteg Atlantic van 100 ezer alatt. 100 forint = 1,49 lej. Át lehet számítani. A BBCOLLECTION-ak vannak bemutató üzletei is a nagyobb városokban, ugyanazok az árak ott is. Sok óra olcsóbb, mint Magyarországon. Amúgy Erdélyben élek...