Keresés

Részletes keresés

76ytg Creative Commons License 2016.05.17 -1 0 1108

azert az apolo okosabb nalad , o tudja hogy koltoznom kell meg hetekig es nincs idom  a magyar abc-s gepemet megjavitani , kegyelmet kaptam azt hiszemn az index szoftveretol nem az elo modiktol

Előzmény: nogradi medve (1105)
Regina Cuore Creative Commons License 2016.05.17 -1 0 1107

Ahogy én látom, tényeket sorolt fel... azok pedig - mint mindannyian tudjuk - makacs dolgok. :)

Előzmény: Az ápoló (1106)
Az ápoló Creative Commons License 2016.05.17 -1 1 1106

Szerintem a (félre)tájékozottságát akarja fitogtatni:)

Előzmény: nogradi medve (1105)
nogradi medve Creative Commons License 2016.05.17 -1 2 1105

ezért reggeltél? :-)))))))))))

Előzmény: 76ytg (1104)
76ytg Creative Commons License 2016.05.17 -1 0 1104

erre en is gondoltam   NA DE .....tenyleg....komolyan......azt nem veszik eszre hogy demszki 20 ev alatt se tudta atadni a negyes metrot , felujitani a kalefot , fonodo vellanyost epiteni   stb stb STB     miert kell hulyet csinalni magukbol ? 

Előzmény: Regina Cuore (1103)
Regina Cuore Creative Commons License 2016.05.17 -2 0 1103

Feltételezem, az a bajuk vele, hogy nem az MSZP-SZDSZ kormány tudta megvalósítani a felújítást, hanem az Orbán kormány. Ezért az minden lehet, csak jó nem.

Előzmény: hackabee (1101)
Az ápoló Creative Commons License 2016.05.17 -1 1 1102

Régebben sem voltak sokkal többen:)

Előzmény: Regina Cuore (1100)
hackabee Creative Commons License 2016.05.17 -1 0 1101

nem ertem mi bajuk van a  terrel ? tegnap voltam a farkasretin es a kalefon szalltam fel az 59-esrte ? mi faj a szerencseteneknek ? azt  olvastyam hogy az apolo ott akar sult kolbaszt enni zsirpapirbpoles az nincs !t....RETTENETESS !!!!!!!!!

Előzmény: Regina Cuore (1100)
Regina Cuore Creative Commons License 2016.05.17 0 1 1100

Széll Kálmán tér, ma 16:09-kor. :)

 

Abszolút csúcsforgalmi időszak, de mindenre van hely. :))

 

Utolsó Muhi kán Creative Commons License 2016.05.17 0 1 1099

De a zsidó nem faj.

Előzmény: FRANKY(KR) (1096)
Városliget Fényőre Creative Commons License 2016.05.16 -1 1 1098

Délután hatalmas szántás volt a topikban. - Örülünk, jobberek?

FRANKY(KR) Creative Commons License 2016.05.16 0 0 1097

FRANKY(KR) 29 órája 0 0 1076

faj -  fajta

 

hol látod itt az egyenlőségjelet???

Előzmény: Utolsó Muhi kán (1095)
FRANKY(KR) Creative Commons License 2016.05.16 0 0 1096

pont ezt mondtam én is

 

pl. egy kutya nem fajtiszta, hanem fajtatiszta

Előzmény: Utolsó Muhi kán (1095)
Utolsó Muhi kán Creative Commons License 2016.05.16 0 1 1095

A fajta nem egyenlő a fajtával, dehát ezt oldjad meg magad.

 

Küzdj meg a basztard fogalmával.

Előzmény: FRANKY(KR) (1076)
Utolsó Muhi kán Creative Commons License 2016.05.16 0 1 1094

Pardizőz, én a szaporodóképességről beszéltem...:}}}

Aki nem akar, hát nem.

...:}}}

Előzmény: IVPetya (1058)
Az ápoló Creative Commons License 2016.05.16 -1 1 1093

Nekem, mint laikusnak kissé sufnitunning módszernek tűni, a harmadik évezredben,ennyi pénzért, de legyen. Részemről befejeztem.

Előzmény: voks02 (1092)
voks02 Creative Commons License 2016.05.16 -1 1 1092

 Nem a falat fogja dörzsölni, hanem a pálya melletti cuccot takaríthatja le.

Így van. Ezért van külön járgány az űrszelvény rendszeres ellenőrzésére.

Lehet, sőt biztos, hogy az űrszelvény mérete megvolt, de nem voltak biztosak a dolgukban:)

 

 

Nyilván, de az lett volna csak az igazán nagy hülyeség, ha megvárják a tényleges kocsikat, és azokat tolják végig, aztán ha törik, akkor törik.

Előzmény: Az ápoló (1091)
Az ápoló Creative Commons License 2016.05.15 -1 1 1091

Nem tudom, hogy máshol hogy csinálják. Nem csak bulvárlap szintje, de a BKK gyakorlatát hozták.

Lehet, sőt biztos, hogy az űrszelvény mérete megvolt, de nem voltak biztosak a dolgukban:)

Nem tér ki a cikk, sőt senki arra, hogy más egy több kocsiból álló szerelvény és egy "hernyó" igénye a kanyarokban, bukkanókban...Persze a hernyónál még a harmonika sűrűsége is lényeges. (Fix kocsihossz) Nem a falat fogja dörzsölni, hanem a pálya melletti cuccot takaríthatja le.

Előzmény: voks02 (1089)
voks02 Creative Commons License 2016.05.15 -1 1 1090

Egyébként, tegyük hozzá, az Index teljesen normális volt, megírták, semmi kacarászás nem volt mellette, nyilván valaki megsúgta nekik, hogy nincs ezzel baj.

Előzmény: voks02 (1089)
voks02 Creative Commons License 2016.05.15 -1 1 1089

Na de hát pontosan tudjuk, miért csinálták, mi vele a bajod? Oké, én elhiszem, hogy egy bulvárlap szintjén ez röhejesnek tűnhet, de valójában?

 

Az alagútról mindenki tudta, hogy elfér benne, hiszen az űrszelvényt ismerik. Azt meg kellett nézni, hogy a peronoknál (főleg az elején és a végén, ha kis ív van) biztosan nincs-e gond, és ezt mindenhol a világon úgy csinálják, hogy valami puha anyaggal nézik meg, mert ha acélból csinálnák, akkor nyilván kárt okoznának vele, ha mégis baj van. Annak idején a BKV elmondta, hogy az Alstom kocsik méretét vették, plusz még rátettek öt centit biztonsági tartaléknak, és kipróbálták. Igazuk volt, így kell, nincs ebben semmi rossz, fejemet rá, hogy az oroszok is hasonlóképpen csinálják hasonló helyzetben.

 

Az tényleg egy másik kérdés, hogy ebből a sajtó olyasmit akart kihozni, hogy milyen vicces, vagy jujj, ezek előre azt sem tudták, hogy el fog-e férni a metrókocsi.

Előzmény: Az ápoló (1088)
Az ápoló Creative Commons License 2016.05.15 -1 0 1088

Ha nem hiszed, járj utána, miért csinálták.Szerinted mi volt az oka?Ha az alagút nem is megy össze, (kivéve a 3-as metro patak feletti átvezetése deformálódik) a benne menő szerelvények nem pontosan ugyanolyanok, kilengés, fordulókör, stb. Az Alstom nagyobb:) Húsz éve más szerelvények szambáztak arra.

http://csepel.info/?p=4029 

 

Tesztelték, befér-e az alagútba az új metró

Az orosz kocsikra ragasztott hungarocellel modellezték a nagyobb méretű Alstom-kocsit. Tovább »

forrás: Index.hu

 

Előzmény: voks02 (1086)
voks02 Creative Commons License 2016.05.15 -1 1 1087

Összekevered Gizikét a gőzekével.

Előzmény: Magossy Nándor (1082)
voks02 Creative Commons License 2016.05.15 -1 0 1086

Nagyon rákattantál erre a hungarocellre, látom... :-) Természetesen nem volt arról szó, hogy az Alstom nem férne el, mindenki ismeri a centit. Űrszelvényt ennek ellenére állandóan szokás ellenőrizni, egyébként rendszeresen megcsinálják üzem közben is, pedig se az alagút nem megy össze, se a húsz éve ott szaladgáló kocsik nem híznak meg.

Előzmény: Az ápoló (1085)
Az ápoló Creative Commons License 2016.05.15 -1 0 1085

Van egy alagút, benne a sín, és bárkinek a modern metrója futhat rajta, mint a másik két vonal fényesen bizonyítja is.

Azért egy kicsit többre van szükség. (Mint látható volt, a hungarocellezéssel.) Nem olyan fényesen.:)

Az tény, hogy nagyon drága, ha úgy igaz. Nagy tétel a vonatbiztosító rendszer, mint láthattuk, az öszvér nem biztos, hogy jó, pláne, ha az igények menet közben változnak:)

Előzmény: voks02 (1080)
Magossy Nándor Creative Commons License 2016.05.15 -1 0 1084

Te nem adsz pénzt az EU-ba?

Előzmény: Az ápoló (1083)
Az ápoló Creative Commons License 2016.05.15 -1 0 1083

Úgy gondolom, feltalálták a zöldítés magyar szabványát:) A következő lépcsőfok a járdákon történő lépésálló fű kitenyésztése:)

Az igazi az lenne, ha az Unió pénzosztóit nem levekkel, hanem egy körutazással bombáznák, hogy na, látjátok mibe öltétek Hans, Jean és a többiek pénzét:)

Előzmény: Háténimmárkitválasszak? (1077)
Magossy Nándor Creative Commons License 2016.05.15 -1 0 1082

Mintha egyébként nem te lennél az, aki szakmányban bizonygatja, hogy minden, amire a kormány szerződik rossz; Tizianót venni rossz befektetés, az online pénztárgépekre nincs szükség, vagy nem így, nem most, szélkerék kell atomerőmű helyett, és így tovább a végtelenségig.

 

Aztán amikor kiderül példának okáért, hogy az online kassza fényes sikert arat, akkor arra egy szót sem vesztegetsz, sőt a megnövelt fogyasztást próbálod vele degradálni, hogy úgy könnyű, hogy online a kassza.

 

Előzmény: voks02 (1080)
Magossy Nándor Creative Commons License 2016.05.15 -1 0 1081

Gondolom, te az árból csak 1 tételt számolsz, ahogy ez a "szakértői oldalon" szokásos.

 

Például az autó költségeit meghatározod a benzin árából, esetleg még hozzáteszed, hogy persze vannak még egyéb költségek is, pl. parkolás.

 

Kiszámolod a metrókocsi árát, de azzal már nem foglalkozol, mi mindent kell még hozzáigazítani az alagúttól a peronon át a személyzetig, mibe kerül a javítás stb.

 

Ezért is szoktatok rendszeresen csődbe vinni mindent, amit üzemeltetni van szerencsétek.

Előzmény: voks02 (1068)
voks02 Creative Commons License 2016.05.15 -1 1 1080

Szerintem ez rosszabb döntés volt. Ott tényleg lehet amellett érvelni, hogy miért érdemes ugyanazokkal csinálni tovább, akikkel a korábbi is volt (bár ott sem kötelező, persze, hogy csak azokkal lehetne), de itt semmi ilyen technikai érv nincsen. Van egy alagút, benne a sín, és bárkinek a modern metrója futhat rajta, mint a másik két vonal fényesen bizonyítja is.

 

De ezzel nem azt akarom mondani, hogy csak Alstom, nyilván. De első számú kiindulási pontnak kellett volna azt venni a pályázatba, hogy csak olyan ajánlatokat kérünk, amelyik technikai színvonalban és kiszolgáló rendszerekben kompatibilis a már meglevő új kocsikkal. Akkor is ezt kellett volna, ha ettől tízmilliárddal több lenne az ára. Kitelt volna, legfeljebb Mészáros kettővel kevesebb megrendelést kap.

 

Most már mindegy, és úgyis jön mindjárt Pöröly és Mária, hogy megmagyarázzák, miért következik ez a "nemzeti" kormányból.

Előzmény: Városliget Fényőre (1079)
Városliget Fényőre Creative Commons License 2016.05.15 -1 1 1079

Afféle Paks3 ?

Előzmény: voks02 (1078)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!