Keresés

Részletes keresés

rallymanó Creative Commons License 2011.11.23 0 0 1983

Jogosak az érvek Ati,szerintem nagyon jót tett most ez az állóvíz felkeverés minden oldaról.

Végre izgalmasabbá válhatnak a futamok, szerintem jóval nagyobb harc lesz a dobogóért.

Ha Solberg nem kellene senkinek az nagy meglepetés lenne, nem tudom mit tervez a Ford.

A Stobart kiválása sajnálatos, de érthető döntés...sok vizet nem zavartak....remélem nem Wilson lesz a Fordnál gyári pilóta :)))))

JanikaWRC Creative Commons License 2011.11.23 0 0 1982

Végre ismét gyári versenyző lehetne! Megérdemelné! De a Ford még hallgat a folytatásról.

Előzmény: Törölt nick (1981)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.23 0 0 1981

Egy alternatíva lenne ezek után,ha tényleg bajnokságot akarna nyerni a ford.

Petter Solberg.

 

Előzmény: Törölt nick (1980)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.23 0 0 1980

Hmmmm.

Mi lesz veled ford???

 

Finn,Brit,Német ás Spanyol rallyk a VW menetrendje.

 

Előzmény: JanikaWRC (1979)
JanikaWRC Creative Commons License 2011.11.23 0 0 1979

Megvan a válasz! Ogi a Volkswagené lett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JanikaWRC Creative Commons License 2011.11.21 0 0 1978
És mi hír a poloról? Pilóták? Mennyi futamot terveznek?
Előzmény: Törölt nick (1976)
robee1328 Creative Commons License 2011.11.21 0 0 1977

Törölt nick Creative Commons License 2011.11.21 0 0 1976

A Mini jön teljes évadra....

 

 

....a Stobart pedig befejezte.

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.11.21 0 0 1975

Egy picit kiállnék Latvala mellett.Igazatok van,de van néhány dolog ami miatt szerintem ott a helye a mezőnyben,és szerintem az egyik leggyorsabb pilóta,halkan mondva:ha nem a leggyorsabb.Benne megvan az a brutalitás,ami Hirvonenből végképp hiányzik.

Sajnos (volt) valóban sok a hiba.Tavaly már letettem róla,de mindig művel olyat amiért megbocsájtást nyer:-)

Emlékezzünk Colinra,mennyit esett,mindössze 1 vb címe van,és annak is emlékszünk a körülményeire.Valahol Latvala is ilyen vaslábú,áttolja ahogyan bírja.Néha bejön,sokszor nem.

Hirvonen viszont soha nem úgy veszi fel a kesztyűt,mint aki citroenes vért akar inni.

Már tényleg unalmas volt azt hallgatni Latvaláról,hogy még tanulnia kell,meg bla,bla,bla....de valahogy idén mégis megmozdult benne valami.

Nekiültem számolgatni.

Idén Latvala nyerte a legtöbb gyorsaságit 65-öt,utána Loeb 61,Ogier 56.....Hirvonen 34.

Persze-persze,tudom,a pontokat a célban adják,de azért ez igencsak jelzés értékű.

De mégis.Emlékezzünk a Jordán futamra,amikor Ozsitől 0,2!!!!! tized másodperccel kapott ki!

Vagy az olasz országi navigátor bakira.De ami a legérdekesebb,hogy aszfalton tudta ütni a két Franciát.Minden aszfaltoson sorra hozta a szakaszokat.....azért ezt érezzük hogy tényleg fejlődés.És ne feledjük hogy nem csak dobogókat,de futam győzelmet is át kellett adnia csapattársának,és csakis neki köszönhető,hogy Hirvonennek hangyányi esélye is volt még az utolsó futamon.Szóval....most újra bízom benne.

Előzmény: rallymanó (1974)
rallymanó Creative Commons License 2011.11.20 0 0 1974

Én is így gondolom. Latvala tud gyors lenni, de nem tud kiegyensúlyozott és higgadt maradni valamint képes kurva nagy blamákra. Gyorsokat nyerhet, vagy futamot, de egy év végi első helyre nem elég. Viszont Ogi igen, és itt jön az a képbe hogy felvegye végre valaki a kesztyűt Loeb-el szemben, csapatutasítások nélkül. Ogi tempója tudja csak hibára késztetni egy  Loeb-öt.

 

http://www.motorward.com/2009/04/video-spectacular-crash-in-wrc-portugal/

 

 

Előzmény: JanikaWRC (1973)
JanikaWRC Creative Commons License 2011.11.20 0 0 1973
A jelenlegi mezőnyben egyedül Ogiban látom azt, hogy megverje magic Sebet. Latvalaban nem vagyok biztos. Valamiért nem konstans a teljesítménye.
Előzmény: rallymanó (1972)
rallymanó Creative Commons License 2011.11.19 0 0 1972

Nem tudom hogy lesz, de Ogier jobb hogy nem maradt Loeb csapattársa, a másodhegedűs szerep nem neki való, ideje kibújnia Loeb árnyékából. Hirvonent nem értem miért vitték oda, nem látom értelmét, ez az abszolut második helye sem volt reális, jóval hátrébb van a helye.

Előzmény: JanikaWRC (1968)
rallymanó Creative Commons License 2011.11.19 0 0 1971

Nem rossz ez az Alpine, tetszik is, de ahogy mondod Miki, ez nem az a modell amiért 100 eurót elkérhetnének. A Kyosho Integrale-ja sokkal inkább éri a pénzt. Szorozd ki az árát a mostani árfolyammal :) 1 euró = 315 forint :) Sokkoló összeg !

Előzmény: C.Miki (1965)
rallymanó Creative Commons License 2011.11.19 0 0 1970

Nem rossz ez az Alpine, tetszik is, de ahogy mondod Miki, ez nem az a modell amiért 100 eurót elkérhetnének. A Kyosho Integrale-ja sokkal inkább éri a pénzt. Szorozd ki az árát a mostani árfolyammal :) 1 euró = 315 forint :) Sokkoló összeg !

Előzmény: C.Miki (1965)
robee1328 Creative Commons License 2011.11.17 0 0 1969

JanikaWRC Creative Commons License 2011.11.17 0 0 1968

És mit szoltok Hirvonenhez? Ogira számítottam, hogy elmegy. Szerintem csak akkor marad a Ford ha Ogi odamegy.....

JanikaWRC Creative Commons License 2011.11.17 0 0 1967

JanikaWRC Creative Commons License 2011.11.17 0 0 1966

Én annyira nem értek hozzá.... Láttam már szebb Kyosho modellt, de szerintem teljesen rendben van. Szerintem a motortér ok, az igaziban sem látszik sok minden. Nekem a belseje egy kicsit fura.

 

Előzmény: C.Miki (1965)
C.Miki Creative Commons License 2011.11.16 0 0 1965

Sziasztok! 

 

Már elérhető a Kyosho Alpine A110-ese, ( MC 1971 / Andruet - Vial ) vélemény?  Valamivel részletesebb mint a Solido A110-ese ( az már a szélesített 73'-as autó ) de szerintem nem nagy durr, szépnek szép az biztos.  A motortérben többet vártam a Kyosho-tól, 100 Eurós árnál már többet kéne felmutatni mint a blokk, a Wéberek, leömlők, meg a kábelek, mert ugyanez megvan az anno 9000 Ft-ba kerülő Solido-nál is.  Belső + csomagtér az kidolgozottabb, ez utóbbi a Solido-nál nem is nyílik. Szép kis modell ez, de hajszálnyival többet vártam. 

 

 

 

 

robee1328 Creative Commons License 2011.11.15 0 0 1964

C.Miki Creative Commons License 2011.11.09 0 0 1963

:-))))))))))))))  

Előzmény: rallymanó (1962)
rallymanó Creative Commons License 2011.11.09 0 0 1962

Jajaj :) !

 

Miki, te nem kekszet mártogatsz a csuporba az tuti.

Te vagy egy úr aki nagyokat kúr :)

Előzmény: Törölt nick (1959)
C.Miki Creative Commons License 2011.11.09 0 0 1961

Fiúk nem kertelek, gőzöm nincs mikor veszek legközelebb 1/18-ast. 

Előzmény: rallymanó (1958)
C.Miki Creative Commons License 2011.11.09 0 0 1960

Már megint úgy beszéltek ami nem méltó az urakhoz!  Magamra is borítottam a teámat, és elázott a selyemköntösöm, meg a selyemalsógatyám, most hívhatom be a szobalányt hogy tegyen tisztába. 

Előzmény: rallymanó (1958)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.09 0 0 1959

Előtte hanuka ,öreg!

XD

Előzmény: rallymanó (1958)
rallymanó Creative Commons License 2011.11.09 0 0 1958

Miki, csak emlékeztetni szeretnélek rá hogy jön a karácsony. Azt mondtad megleped magad egy MK-val. Annyi nőd van, kérj tőlük fejenként egy ezrest és tényleg több variánst is vehetnél :) . Tényleg , itt a tél, síkosak a lányok, használj téli gumit nehogy többszörös apa legyél :)

 

C.Miki Creative Commons License 2011.11.09 0 0 1957

Sajnos tárgytalan most. :-)  Én olyan 20-25-re saccolom a minimálárat.  Ha a kinti ebay-es árak alapján lőtte be, ( már ha feltűnik ez a modell ) akkor ottkörül van az ár. 

Előzmény: Törölt nick (1955)
C.Miki Creative Commons License 2011.11.09 0 0 1956

Törölt nick Creative Commons License 2011.11.09 0 0 1955

Mikikém...akkor hajrá!:-)))

A minimálárat meg meglehet kérdezni.Legfeljebb nem mondja meg.De ki tudja....

Előzmény: C.Miki (1954)
C.Miki Creative Commons License 2011.11.09 0 0 1954

Na igen ez tényleg bejön 917K korai verzió.  Kíváncsi lennék hova lőtte a minimálárat, szerintem 20 rongy környékére.  Ottkörül mennek ezek kint is, ráadásul ez már tényleg ritka. :-)  Szépek ezek az AA 917-esek. 

Előzmény: Törölt nick (1953)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!