Keresés

Részletes keresés

zahnstein Creative Commons License 2009.05.09 0 0 556
"Az első esemény, na kéremszépen az a hozzánemértés "gyümölcse"."

Tiszta szerencse, hogy itt a topik bővelkedik a hozzáértőkben. Mindig úgy szeretem az olyan embereket, akik a fotelből meg tudják mondani az okosságot,hogy kinek mikor mit kellett volna tennie. :-(
Előzmény: B767-2 (549)
Hu Nóz Creative Commons License 2009.05.09 0 0 555
off

szerintem meg epp ellenkezoleg. azert tart itt az orszag, mert mindenki szabadon/szabadosan probalja megoldani a dolgokat.

on

Ujra megemlitem, hogy a kezikonyvet, check-list-et meg egyeb "haszontalan" dolgokat, pont az ilyen esemenyekre talaltak ki.

Magyarul, ha a kezikonyv azt mondja, hogy ilyen vagy olyan hibanal vissza kell szallni, akkor ott nincs merlegelesi lehetoseg. Teszem hozza, helyesen.

Ha esetleg ennek az esemenynek eppen Te voltal a szenvedo alanya, ugy sajnalom. Ha hibaztal, vallald fel a felelosseget, ne masokat szapuljal!
Előzmény: B767-2 (554)
B767-2 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 554
Igen...sajnos ezért tart itt ez az ország... Régebben minimum követelmény volt egy műszakis diploma legalább...Ma a minimum követelmény a pénz és a kapcsolat. Én sokkal inkább biztonságban érzem magam egy olyan pilóta mögött aki tudja hogy mit vezet és amit vezet tudja, hogy hogyan működik és nem egy olyan mögött akinek tánctanári vagy épp pszichológus végzettsége van(igen, van ilyen).Nem vitatom, ők is nagyon kiváló pilóták, de a kritikus helyzetekben előjönnek ezek a dolgok..Egy-egy ilyen helyzetben a szakmai tudás életeket menthet. A való élet tud olyan eseményeket produkálni ami nincs benne a kézikönyvben.
Előzmény: Hu Nóz (550)
trikó Creative Commons License 2009.05.09 0 0 553
Az elsőnek sincs köze a géptípushoz. Ilyen FADEC-kel számtalan egyéb típus repül.
Előzmény: Törölt nick (547)
trikó Creative Commons License 2009.05.09 0 0 552
A pilóta úrnak az a dolga, hogy a kidolgozott rutinok közül az aktuálisat kiválassza, és azt kövesse. Erre van pl a kézikönyv is, de a kiképzés maga is. Ha pedig van döntési lehetőség leszállás és folytatás közt, az a keptén jogköre, hogy megítélje, melyiket teszi. Ez nem ETOPS az óceán felett, hogy muszáj legyen repülni.... :))))
Előzmény: B767-2 (549)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.09 0 0 551
Régebben voltak a Carpatair és Moldavian által repült MA járatok. Ezek még megvannak illetve ha igen várható, h a Dashok átveszik? Mert emlékeim szerint Velence, Zágráb pl. ilyen volt, de ezt már akkor sem értettem h miért jó.
Hu Nóz Creative Commons License 2009.05.09 0 0 550
Valoszinu, ezert talaltak ki a kezikonyvet!
(Ja, es a tisztelt pilota urnak a repules a dolga, nemiagazan a muszaki ralatas a dolgokra - szerintem)
Előzmény: B767-2 (549)
B767-2 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 549
Az első esemény, na kéremszépen az a hozzánemértés "gyümölcse"... Simán haza tudtak volna jönni,mindkét hajtóművel, ha nagyon muszáj lett volna akkor egy hajtóművel is. Ez az az eset mikor a tisztelt pilóta úr igazából repülni tud. De ezen felül nemigazán van rálátása az általa vezetett masina műszaki(!!) mivoltára. Hibajelzés, pánik, csak előkapni a kézikönyvet, jó, hajtómű lekapcs és forduljunk vissza... És itthon kit vesznek ezért elő? Nem a pilótát, hanem a repülőgép szerelőt.. De hát, sebaj, a lényeg hogy XY fiacskája/ismerőse már igazi pilóta, ráadásul a MALÉVnál....
Előzmény: Ízirájder (546)
Ízirájder Creative Commons License 2009.05.08 0 0 548
nem mondtam, hogy az :) csak feltűnő volt a 2 egymás utáni esemény. nem fikázni akartam a típust, ha jól láttam, arra van külön szekció.
Előzmény: Törölt nick (547)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.08 0 0 547

Na a második az aztán nagyon a típus hibája...

Előzmény: Ízirájder (546)
Ízirájder Creative Commons License 2009.05.08 0 0 546
még jó, hogy a fapadosok nem repülnek ilyennel :)
http://www.kbsz.hu/legi_kozlekedes/20090213_es.htm
http://www.kbsz.hu/legi_kozlekedes/20090119_es.htm
Előzmény: B767fan (537)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.08 0 0 545

Csakazértis Svájc felé erőltetik. :-S

Előzmény: A330 (544)
A330 Creative Commons License 2009.05.08 0 0 544
Igen, kicsit gyorsultak az események. Holnapra a reggeli genfi járatra van beosztva. 
Előzmény: sasab1 (542)
B767fan Creative Commons License 2009.05.08 0 0 543

 

HA-LQC

Forrás: malev.hu

sasab1 Creative Commons License 2009.05.07 0 0 542
Nekem szombatot jeleztek.
Előzmény: A330 (541)
A330 Creative Commons License 2009.05.07 0 0 541
Várhatóan hétfőn.
Előzmény: B767fan (540)
B767fan Creative Commons License 2009.05.06 0 0 540

Szia!

Várhatóan mikor áll szolgálatba?

Előzmény: sasab1 (539)
sasab1 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 539
22:25. (LOC)-ra igérték. :-)
repülésszerető Creative Commons License 2009.05.06 0 0 538
Sziasztok,


Most jön a HA-LQC...most MNR 2500 feet...
B767fan Creative Commons License 2009.05.05 0 0 537

Holnapra akkor tehát várható a második turbólégcsavaros Ferihegyre? :-)

(A mosoly a megelőlegezett, ill. feltételezett újabb késésre vonatkozó hírre utal, de reméljük most már tényleg sikerül átvenni).

 

Addig is HA-LQA munka közben:

(szinte Ő volt az egyetlen, aki ma a 2-es pályát használta felszálláshoz).

 

B767fan Creative Commons License 2009.05.05 0 0 536

Hát, igen. Van benne valami! :-)

Mivel - legjobb tudásom szerint - ez az egyetlen konkrét, aktuális, "élő" repülőgépes Malév-fórum, így adja magát az olykor-olykor beszúrt fénykép.

A másik része a dolognak pedig az, hogy nekem tulajdonképpen szimpatikus ez a repgép.

Előzmény: Hu Nóz (535)
Hu Nóz Creative Commons License 2009.05.01 0 0 535
Lassan ideje nicket valtanod:)
Előzmény: B767fan (534)
B767fan Creative Commons License 2009.04.30 0 0 534

 

Nem tudom Nektek mi a véleményetek, de szerintem így, behúzott futóval a levegőben, na és persze Malév színekben (!) nagyon szép ez a típus.

Azért írtam, ill. helyeztem a hangsúlyt a behúzott futóra, mert kiengedettel szerintem már korántsem olyan szép.

B767fan Creative Commons License 2009.04.29 0 0 533

Photo: B767fan

 

Ferihegyi életkép HA-LQA-val.

2009.04.29.

B767fan Creative Commons License 2009.04.29 0 0 532
Én kérek elnézést. Ez egyszerűen nevetséges, ami az átadás/átvétel körül zajlik.
Előzmény: shawasdy (531)
shawasdy Creative Commons License 2009.04.29 0 0 531

Ujabb csuszás a második csak máj.6.-án érkezik,ha ezkután érkezik,

igaz az elsö is a harmmadi nekifutásra jött.

Előzmény: panavia (530)
panavia Creative Commons License 2009.04.29 0 0 530

Holnap
Előzmény: A330 (526)
Pitta2 Creative Commons License 2009.04.29 0 0 529
Köszönöm.
Előzmény: trikó (528)
trikó Creative Commons License 2009.04.29 0 0 528
A magyarországi regisztráció sorrendje és betűkiosztása nem feltétlenül azonos a tényleges gépátadás sorrendjével. Más típuson is előfordult már ilyen.
Ez adódhat abból is hogy mondjuk egyszerre lett beadva az összes kiszemelt bérgép papírja, de a fizikai "malévesítés" és átadás nem ugyanabban az ütemtervben készül odakint, hanem mondjuk gyári szám, eredeti lajstrom sorrendje, vagy technológiai különbségek (szükséges javítások, átalakítások hossza) alapján alakul a sor.
Előzmény: Pitta2 (527)
Pitta2 Creative Commons License 2009.04.29 0 0 527

Elnézést, de lenne egy talán butának tűnő kérdésem. Már itt van a HA-LQA, hamarosan jön a HA-LQC. De hol van a HA-LQB?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!