Ja ahogy Zoli is mondja, elsőre az utcai tempó is megfelelő:)) Aztán persze gyorsulhat a tempó:))
Nekem a lényeg az hogy csak a vasra tudok majd figyelni és hogy nem jön semmi szembe, félig átlógva az én sávomban:)) És persze kíváncsi vagyok mit bírnak ezek a Michelin karikák:)) Tehát a fő célom a tapasztalat szerzés!!! Aztán jövőre jöhet a köridő hajsza is:))) Bár biztos el fog gurulni a gyógyszer így is:)))
Nem hiszem hogy a gumid széle el van annyira kopva hogy ne lehessen menni vele egy frankót!!
Sehogy nem állok a vizsgával mert csak hétfőtől nyit a Triumph. Viszont így lett lóvém a hátsó fékbetétre is így egy füst alatt az is el lesz intézve:) És jövőhéten viszem megcsináltatni a bőrnadrágomat is.
Utána pedig készülj mert, muszáj szeptemberben beiktatnunk egy Kakucs Ringet!!!! :))) Ez a nyár már nem telhet el pályanap nélkül!!!:))
Én is arra tippelek hogy valami dzsuva van a tankban és láttam is benne úszkálni dolgokat úgyhogy valószínű ott lesz a bibi, és cserélhető a szűrő belül a tankban van és kb 14400 magyar forint az ára. Most a vizsga a fontos hogy tudjak menni vele mert ha nem hagyom tartalékig lefogyni akkor nincs vele semmi gond.
Hello Oszi! Igen kicsit eltűntem mert lejárt a műszakim és a Triumphnál akartam vizsgáztatni hogy egyidejűleg megnézzék nekem ezt a jelenséget de, már nem tudtak a szabadság előtt időpontot adni nekem:( Úgyhogy most pihi van meg pancsolás a Velencei tóban, meg persze a meló:)) De holnap megpróbálok a Kékholdnál időpontot kérni erre a hétre bár a huszadika miatt lehet hogy az is necces lesz. És csütörtökig esőt mondanak úgyhogy mindegy is.
Az enyém 2008-as. Igaz van benne egy Power Commander de az max fél litert dobott a fogyasztáson. Csak ha nagyon kínzom akkor zabál, de nem sajnálom tőle :)
Triple 1050!
Lehet meg kéne nézned a tankot. Nincs-e az alján valami dzsuva. Vagy a tiédben még cserélhető a benzinszűrő is. Lehet azt sem ártana cserélni ha még nem volt.
Az enyém is 6,5-7,5 között eszik. Városban 7et és érdekes hogy 6,5 öt eszik városon kívül akkor is ha túratempóval megyek és akkor is ha a hegyeken tépem a szarvát tiltásig. Egyszer mértem 7,5öt az M3ason de akkor nem nagyon mentem 200 alatt :) A legkevesebb 5,8 volt egyszer egy Mátrai túrán de azóta nem sikerült megismételni :)
Nekem meg most azt kezdte el csinálni hogy ha kivillan a lámpa, egy kis idő múlva elmegy az alapjárat és leáll.
Örülök hogy megoldódott. Ezek szerintem tényleg csak az úszó akadt fel.
Nekem 200-230 km között szokott kigyulladni a lámpa. Csuklófüggő :)
Számításaim szerint 6,5-7,5 között szokott lenni a fogyi de az óra 1,5-2 literrel mindig kevesebbet számol. Fura mert a Streetemen halál pontos volt. Egyébként 2 év alatt egyszer sikerült már megetetni vele 10 litert is, de akkor azért kapta az ívet. :)
Lehet hogy csak az úszó akadt fel vagy szorult meg és ezért nem jelzi a szintet.
Próbáld meg a tanksapkán át valami drót darabbal megmozgatni, bár nem rémlik hogy hozzá lehet-e férni. :)
Első körben azért megnézném hogy nincs-e lecsúszva a csatlakozója. Úgy rémlik arra nem ír hibakódot.
Ha egyik variáció sem lenne megoldás akkor le kéne venni a tankot és kivenni a benzinpumpát. Arra van felfogatva a szintjelző is. Tesztelni pedig úgy tudod hogy multiméterrel ellenállást mérsz a csatlakozóján. Ahogy mozgatod az úszót föl-le, úgy llineárisan kell változnia.
Egyébként neked mennyire ír pontos értékeket a fogyasztás mérő ?