Az a szerszám amivel az adagolót ki kell nyomni, egyben helyén tartja a 4-es számú lánckereket is. Ha jól tudom. Ha csak úgy leütöd a helyéről az adagolót talán elmozdul a vezérlés. Ha sikerül is kicserélni, még előtöltést és az adagolófejet is be kell lőni.
Az autó mostanában ijesztget. Szaggatva gyorsul néha. Megy megy de szaggat. Ráolvastam scanner-el. És ezt találtam a motorvezérlőben. 05 needle-motion sensor. De ez sem állandó hanem shadow. Viszont most kitöröltem mentem egy kört ismét be-be szaggatott, viszont nem írta vissza. (Gyanakszom én az adagoló fedélre egy kicsit) Segítenétek mi lehet az. A neten keresgetve a jeladós porlasztót találtam de elég bizonytalanul, mert itt is olvastam hogy ha szar is a jeladós porlasztó akkor sem kellene szagatni. Hasonló mintha nem kapna anyagot. Nem füstől be, de pl most 4.-ben 1200 fordulatról padló elkezd gyorsulni majd be be szaggat végig, teljes fordulatig. Második sebességi fokozatban még nem észleltem csak 3,4-ben.
Így inkább szeretném megtudni pontosabban. Üdv Atti
Helló! van egy kis gondom 325 tds-ről van szó! 1000 től 1500 fordulatig rángatózik elektromos adagoló fej fel újítót! a vezérmű lánc véget ha meg nyúlik meg lazul csinálhat ilyen kisebb rángatózásokat? Ezer ötszázas fordulat felett már nem észlelhető!
Sziasztok! Szeretnék egy nagy gázkaros HDK fejet az autómra ! Hol tudok venni jó állapotú vagy felújított fejet? A mostani 42 es gázkaros! 46 vagy 48 ra lenne szükségem, volt gyári BMW -be? Vagy más autóból kell vennem? Ha igen a csatlakozót át lehet forrasztani? És milyen típusé lenne jó?
Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni. 725 tds olyat csinál hogy alapjáraton van egy kis egyenetlen remegése de van úgy hogy semmi gond és nem remeg. Jeladós porlasztó új és az összes többi fel van újítva. Ne meg pluszba most olyat produkál egy diagnosztika által végzett műszerfal teszt után hogy kifekszik a fogyasztásmérőm meg a kijelző is 39.5 l/100mutat.
Sziasztok! Igen az egyik öröm kitörésével rácuppan a motorvezérlőre a csati, és igen izzítás nincs, azt hiszem a gázpedált nem érzékeli és valamelyik jeladót. Tudja valaki, hogy milyen színű kábeleket kellene átkötni, ha lehetséges. ha nem akkor annyit tudtam meg, hogy 94-es e36 325 tds-ben volt hdk adagolós, amiben nem volt még ews, tudja valaki ennek a Bosch 0281001... számt, ha igen írja meg köszönöm és ha van valakinek vevő vagyok rá. Köszi
Igen, de ettől még 3 kábel máshol van, azt fel kell cserélni. Mondjuk egy az pont az izzításé, arra emlékszek. A másik meg valami jelentéktelen érzékelő. Talán a víz az üzemanyagban szenzor?
Csak simán nem is lehet rádugni a másik kötegre a motorvezérlőt, egyszerűen nem megy rá. Más egy picit a csatlakozó kialakítása. De ha még szét is barmolja a csatit és összedugja, akkor is át kellene kötni 2-3 lábat.
Ha nem került át akkor ugye az EWS miatt nem is fog beindulni. Kell egy EWS nélküli motorvezérlő, ami ritka mert csak kb az első évben volt olyan. Vagy kiütni belőle az EWS-t.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy 92-es e36 325 td, potis adagolóval, kapott egy omega hdk adagolót, a hozzá tartozó motorvezérlővel. Első inídtásnál észleltem, hogy üzemanyag van, de nem ízzit, megkerültem az izzítórelét, adtam neki direkt áramot, be is röffent de egyből le is állt. LEHETSÉGES, HOGY MIVEL AZ IZZÍTÁS NEM MARADT ABBA AZÉRT ÁLLT LE, VAGY VAN MÉG VALAMI, AMI TILTJA AZ INDÍTÁST. Az e36 nem volt ews-es, az Omega az igen, mindkettő kézi váltós. Előre is köszönöm a segítséget.
Autobild csnálta a tesztet. Nekem megvan az újságos verzió. Hollandoknál találták, utánfutót húztak vele és méregették. Aztán szétszedték. 600e körül volt hengerfej cserélve. Gyári váltóolaj, gyári blokk. Kb. 100e km még volt a blokkban a mérések szerint. Dióhéjban ennyi.
Régóta fórumozom, bár inkább passzív tagként mert szerencsére nem nagyon van gondom a jó öreg td-vel, de mindig csodáltam a hozzászólásaidat és a szakértelmedet.
Gratula ezúton is a munkásságodhoz és a kitartásodhoz. Egyszer szívesen ellátogatnék hozzád csak úgy dumálni egyet az öreg olajkályhákról.
Igaz az enyém nem e34 hanem e36, de azért mégis M51 :)