Az oldalkocsi beállítása legyen az első! Nem nagy dolog. Két szemre egyenes cserépléccel, és egy mérőszalaggal tudod ellenőrizni. Első lépésben a motor egy nyomon futását ellenőrizd le, és aztán vesd össze az oldalkocsiéval. Sokkal komfortosabb vezetni, és nem zabálja a gumit. A csapágyak legyenek rendben a kerekekben, és a kormányoszlopban! Ja, és a kormányszorító helyes beállítása sokat tud csillapítani a lengéseken!
Motorikusan még a sarki fűszeres is rendbe tudja tenni ezt az öreg paripát!
Sok sikert a tanuláshoz! Ehhez visszább találsz jó tanácsot!
A nagyvas mellé nem lenne gyengusz a 3 pontos superelastic? Az a gép vagy 280 kiló üresen is. 1500-as Intruder mellett láttam Ural okocsit, a gazdájával is beszéltem, azt mondta nagyon jó stabil még nagy sebességnél is.
Vettem az ősszel egy szép vn-15 motort és szeretnék rá egy oldalkocsit.
Testvérem miatt kicsit speciális kell legyen, mert nehezen tud mozogni, így a ki, be szállás lehetetlen, ha nem kinyitható az eleje, vagy elhúzható. Életemben nem mentem még oldalkocsissal, de majd megtanulom. Annyit tudok, hogy az mz kocsi nyitható és láttam egy izs kocsit ami elhúzható volt. Persze olyan típus kellene amit fel is lehet a vulcánra drótozni valahogy.
Ha valaki tud valami megfelelő kocsit nekem, kérem jelezze.
Értelek, az enyimével az a baj ,hogy szétfurkálták, a tetején 8 lyuk van. Ezért keresek másikat, ha más nincs megheggesztetem. De jobb volna egy lyukmentes.