ahogy olvastam a híradásokat, ezzel a problémával nem állunk egyedül. Igen rémes körülmények lehettek, ha még a mezőny egyik legkeményebb versenyzője, Dylan van Baarle is feladni kényszerült a versenyt.
egy fokkal jobb, mintha a szaudi koronaherceg venné meg a csapatot, hogy neki is legyen. De ez számomra inkább tűnik kétségbe esett ötletnek, mint átgondolt tervnek. Nem kellett volna kihajítani a kanadaiakat.
Köszi a jó hírt! Érdemes volt elküldeni a fiúkat Japánba. Ügyesek! A jegyzőkönyv kedvéért, mai győztesünk, szintén Max, de Walker, mint a texaszi kopó. :-)
Végre egy jó hír. A tegnapi rövid, de nehéz hegyi szakaszon Christian Scaroni negyedik helyen végzett. Hatalmas gratula neki is, és a csapatnak is. Szép volt fiúk!
én szeretem Cavendisht, mert egyszerűen elpusztíthatatlan, és mert Thomas-szal együtt utolsó hírmondói a húsz évvel ezelőtti brit pályakerékpáros válogatottnak. Olyan hihetetlen gárda volt, a nők is, a férfiak is, ami nem lesz még egy a sportág történetében. Gondolom, hogy ebben bízik a pekingi rendőrség is. :-)
Abban az időben írt naplót Robert Wagner a radsportba, amikor alakult Groenewegen vonata. Hihetetlen dolgok történtek velük, volt, hogy Wagi kiált a vezetésből, mert elnézte a táblát, 1000 m helyett 300 m-t látott. Volt, hogy azért állt ki, mert azt hitte, van valaki Dylennel, de nem volt. Akkor lett belőlük világklasszis vonat, amikor Dylan tudása felnőtt a tehetségéhez, és amikor már irányítani tudta az embereit.
A sprintervonat tehát nem a fán terem, azt minden világklasszis sprinter magának építi fel. Jól kell választania, jól kell irányítania, el kell nyernie a vezetés bizalmát. Egy ilyen vonat éppolyan drága, mint az igazi. Cavendish neve, tapasztalata, eredményessége győzte meg az Asztanát, hogy érdemes beruházni rá. Ha jó a vonata, az a sprinter, a segítői és a csapatvezetés közös érdeme.
Kanter ügyes, de Cavendish a korszak legjelentősebb és legeredményesebb sprintere. Rajta kívül nincs más, aki be tudta állítani Merckx rekordját. Azt hiszem, egy darabig nem is lesz.