Keresés

Részletes keresés

steve1000000 Creative Commons License 2006.09.21 0 0 56
"beégetett értékek " Tudom-tudom az olyan mint a te fekete vasadban van, miután porrá aláztalak a kék villámmal...:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Előzmény: Tomekkk (55)
Tomekkk Creative Commons License 2006.09.21 0 0 55

Pcom nem tudom mire jó, lehet hogy azt olyan vasaknál használják, ahol nem lehet feltölteni ezeket az adatokat, hanem beégetett értékek vannak.

 

Előzmény: steve1000000 (54)
steve1000000 Creative Commons License 2006.09.21 0 0 54

"-Nem csak a gyújtást, hanem a befecskendezést is módosítják."

Ez a lényege a Ecu 32bites procinknak, méri a körülményeket(lambdaszonda,hőmérséklet,páratartalom,várható időjárás a netről,vetélytársak feltünése stb.:-)).) majd ennek megfelelően fecskendez be és vezérel....

 

"-Ahogy korábban mondtam is, egyszerűen rádugják a számítógépre és feltöltik az új adatokat"

Igazad volt:-)

De akkor mire jó a PC? Ne keljen a gyári progit megváltoztatni? vagy mire? ha simán rátőlthető

 

"-a teljesítmény javul (ezt a cikk további része tartalmazza +6Le)"

És kevesebbet is fogyaszt! Evidens:-))))

Előzmény: Tomekkk (53)
Tomekkk Creative Commons License 2006.09.21 0 0 53

Steve

 

Ez a motorinfo.hu -ról származik, two brorhers kipufogó teszt

 

"A felszerelt csőhöz természetesen módosítani kellett a motor befecskendezési- és gyújtás térképét. Az angol motorkerékpár tervezőit dicséri a megoldás, mert csak egy kis kézi számítógép csatlakoztatásával, az előre eltárolt programok szerint néhány perc alatt módosítható mindez. "

Nem ad választ a sok kérdésedre, de néhány dolog leszűrhető belőle, mint pl.:

-Nem csak a gyújtást, hanem a befecskendezést is módosítják.

-Ahogy korábban mondtam is, egyszerűen rádugják a számítógépre és feltöltik az új adatokat

-adott motor-típushoz több programmal rendelkeznek

-nem feltétlenül kell power-commander, se sportlégszűrő

-a teljesítmény javul (ezt a cikk további része tartalmazza +6Le)

 

 

Tomekkk Creative Commons License 2006.09.20 0 0 52

Egyértelmű, ha lett volna kínálat, én is a használtat veszem, de mivel a birtoklási kényszer erősebb volt az ésszerűségnél nem volt más választásom..

Mindenesetre, felejthetetlen élmény volt látni, hogy előttem bontották ki a dobozt és én voltam az első ember aki meglátta itt Mo-on :)))

 

Előzmény: AudiWolf (51)
AudiWolf Creative Commons License 2006.09.20 0 0 51
Hát ez kemény. Főleg aki hitelre veszi, mint egy barátom.
Az cirka 1.9 Mio-s Fazert 500.000Ft -al hozta el 2005-ben, és most ilyenkor még a kamatot fizeti az ember szóval a hitel összeg mondhatnii ugyan annyi, azaz
1.4 Mio és a moci ára nem éri el az 1.3 Mio-t.
Az kemény.
Ez az új átka.
Arról nem is beszélve, hogy a gyártók is ezzel az "évjárat háborúval" belehajszolják a vevőket az újabb tipus vásárlásába, és a "régi" pár éves meg nagyon nagyot veszt az árából.
A csopperek ebben talán jobban tartják az árukat mert "nem nagyon" látszik hogy
1 vagy 10 éves a gép.

Szóval én aaz újszerű, de kevesett futott Z kawát tartom ésszerűnek amelett, hogy nyilvánvaló az új elönyei is.

Tomekkk Creative Commons License 2006.09.20 0 0 50

Én pedig alapvetően fazert akartam venni, 1,3 és 1,5milla között ez volt a legésszerűbb, de amikor szembesültem a Z750S-el, hát komám az a pillanat mindent eldöntött, előtte nem is láttam ilyen gépet csak a nakedet.. (plexi, viszont alapkövetelmény volt)

De a döntésem azóta is csak áldani tudom, kivéve, hogy jobb lett volna használtan venni 5-6000km-el, mert így én buktam be pár százast, de ha kimegyek hozzá a garázsba az mindenért kárpótol ;-)))

Előzmény: steve1000000 (48)
Tomekkk Creative Commons License 2006.09.20 0 0 49

:)))

 

Végülis nem több évet áll az a gumi,  de azért nem árt neki, én lekenem gumiápolóval (nem szilikonnal). A garázsom viszont nem fűthető, de ha az lenne én is belőném 20°c-ra.

 

Előzmény: steve1000000 (41)
steve1000000 Creative Commons License 2006.09.19 0 0 48

Van nálunk is nem is egy helyen cikk az új Z-ről. Van a kawasaki.hu-n, motorinfo.hu-n, és a sportmotor.hu-n is volt már...

A fazer-t meg keresztbe lenyeli a Z, úgyhogy nem kérdés melyiket kell választani:-))))))

Előzmény: AudiWolf (47)
AudiWolf Creative Commons License 2006.09.19 0 0 47
Ez jó :-)

Bár sajna az 1.3 Mio az nem igazán kamatozik.
Én inkább attól tartok, hogy az újak vészesen lenyomják az árakat.
Pl. egy Fazer 600 2002-es az már 950.00-1.000.000 közöt van.
Spec nekem nem tetszik de akkor meg arra gerjedtek.

Itt egy cikk igaz nem magyar, de majd itt is lesz róla biztos.
Ez már az új Z 1000.

http://www.lerepairedesmotards.com/actu/2006/actu_060823_kawasaki-z-1000-2007.htm
Előzmény: Lamprologus (46)
Lamprologus Creative Commons License 2006.09.19 0 0 46

Szerintem ilyenkor már pang a motorpiac. Csak az adja el a motorját akinek sürgős, és emiatt kénytelen olcsóbban is adni. Tavasszal nő meg a kereslet a használt motorok iránt, ennek megfelelően az árak akkor feljebb mennek.

Viszont ha berakod addig a pénzt a bankba akkor addig neked kamatozik...

Szóval a fene tudja érdemes-e várni...

Ha akarsz tavaszig motorozni akkor vedd meg most, ha csak a garázsban simogatnád akkor várhatsz tavaszig, legfeljebb majd kisüt a nap, mindenki motorozik, csak te nézegeted még a hirdetési ujságokat ...

Előzmény: AudiWolf (42)
Lamprologus Creative Commons License 2006.09.19 0 0 45

"...Szerintem ennek mind a moci, mind a gumi jobban fog örülni:-))..."

 

Hátmég a motoros!

Előzmény: steve1000000 (41)
AudiWolf Creative Commons License 2006.09.19 0 0 44
Igen, jogos amit mondasz.

Ami még érdekes, hogy megnéztem, kípróbáltam egy Z 750-t minden papírja korrekt stb. 10.000km van benne, még a kp. számla is megvan hozzá, és fix: 1.3Mio-t kér érte a tulaj.
Ami valóban nem sok, főleg ha figyelembe vesszük, hogy 1.9Mio volt cirka az új ár, és 2005. Áprilisi a gép.
Jó ár.
Ami érdekes, hogy mégsem vitték el az elmúlt két hétben.
Ami nem azt jelenti, hogy nem veszik meg az elkövetkező 1 órában, mert téyleg jó, de mindenesetre mindenki kivárásra játszik. Szóval nyomottak az árak.
Ha indul a szezon az 1.3 és az 1.5 Mio között mozgó gépek közül valszeg az olcsobbakat viszik el majd. Ráadásul nincs is külömség fizikálisan ezek között a motorok között.
Csak a gazdi többre tarja, vagy nem annyira sürgős.

Szóval nagy dilemma.
De köszi majd én is filózok.
Wolf
Előzmény: steve1000000 (43)
steve1000000 Creative Commons License 2006.09.19 0 0 43

hát fene se tudja ki ezt ki azt mondja, egy biztos, hogy jövőre már a 2006-os modellek is egy évesként a többi meg egy évvel öregebbként fog megjelenni a piacon. Nagy áresést okozhat még ha kijön egy új modell de ez a z750-et nem hiszem, hogy fenyegeti. (szóval most hogy így nézem pont ezt írtad tehát igaz)

 A másik meg az lehet, hogy az idény végén mindenkinek üres a brifkó, így a téli "megerősödés" alatt tavasszal olyan emberek és motorjaik kerülhetnek ki a piacra akik ősszel még nem voltak eladók. Én várnék kora tavaszig akkor vennék mostmár mocit...

Előzmény: AudiWolf (42)
AudiWolf Creative Commons License 2006.09.19 0 0 42
Sziasztok!

Mi a véleményetek arról, hogy most 1.3Mio körül lehet Z 750-t kapni (használtan) , meg is néztem párat, és tényleg nem is lehet szólni egy szót sem, mert szép állapotban voltak.

A kérdés:
Most olcsóbbak, mert szezon vége van,
vagy jövő tavasszal lesznek olcsobbak, mert akkor öregebbek lesznek 1 évvel, ill. talán új modellek is jönnek.

Csak azért kérdezem , mert venni szeretnék, de nem tudom, hogy járok jobban.


Köszi
Wolf
steve1000000 Creative Commons License 2006.09.19 0 0 41

Ja-ja nekem is van egy haverom az meg 24C°-on tartja a garázst egész télen és levegőben van a motor eleje hátulja. Ez már ilyen "motorfil" témakőr. Az én tárolásom a következő képpen fog kinézni: Kb. 0-5C°, standeren max egy pokróccal letakarom, meg teli tankolom, és amint 5C° fölé megy a kinti hőmérséklet és sütni fog a nap hétágról (márpedig ilyen azért havonta lesz) röppenek egyet vele a városban "oszt jó van" Szerintem ennek mind a moci, mind a gumi jobban fog örülni:-))

Gumiápolóról jut eszembe a bal könyökömön a heg:-) Ez a 24C° garázsos haver erősködött anno még az etz-s korszakban, hogy fújjuk mán le a gumit szilikon sprayel nehogy már simán tároljuk télen.... Aztán jött a tavasz és az első kanyar... Kb 5km/h-val döntöttem egy gyönge 5°-ot a függőlegeshez képest 1-esből indulva aztán már az aszfalton is voltam. Na egyből eszembe jutott a gumiápoló amit legszívesebben fatestápolóra cseréltem volna és a haver hátára "kentem" volna...

Szóval gumiápolás? KIZÁRT ápolja az aszfalt....

Előzmény: Tomekkk (40)
Tomekkk Creative Commons License 2006.09.19 0 0 40

Igazad lehet, mert a szervízkönyv sem ír ilyet.

 

Én is szívtam vele, hogy összecsapkodja a felnit is meg a fényezett felületet is a farokidomon, de találtam rá jó megoldást, mégpedig castrol teflon lánc-spray, ezt ráfújod, pár perc múlva mehetsz is, nem csapkodja össze, előtte valami olajos spray-m volt, ott szép móka volt a felni-takarítás..

Az akksit, szerintem beviszem a lakásba, de a garázsom is elég jól zárt nem lesz ott olyan nagy hideg. Még azon gondolkodom, hogy hétvégén összefabrikálok valami motor-emelőt, nehogy eldeformálódjon a gumi, de  úgy tudom egy fél bar-t egyébként is le kell engedni a guminyomásból, meg veszek gumiápolót is, azzal lekenem.. Bár a hátsónak már majdnem mindegy.

Előzmény: steve1000000 (39)
steve1000000 Creative Commons License 2006.09.19 0 0 39

Szerintem nincs... Ennyit ki kell bírnia manapság egy olajnak simán, no meg ha lesz januárban megint egy hétvége 10-12C°-al.... Szóval annyit nem fog állni a paripa remélem:-) Inkább egy fűtött garázson gondolkodjál az aksi miatt, az jobban megszenvedi a hideget meg az állást...

Nem is mondtam, hogy én találtam egy elég idegesítő hatalmas tervezési hibát a mocin:-)

A láncvédő műanyag túl rövidre sikeredett. Magyarul ha fentről bele nézel a fogaskerék tovább nyúlik a műanyagon, így mindig összeveri lánczsírral a hátsó idomot az ülés alatt, amit ugye annak jó tapadás miatt csak spec zsiroldó spray-el tudok leszedni. Gondolom te ezt észre sem vetted a fekete szín miatt... Gondoltam szólok:-))))))

Előzmény: Tomekkk (38)
Tomekkk Creative Commons License 2006.09.18 0 0 38

A héten viszem én is 6000-esre.

Kérdés: ha most megcsináltatom a 6000-es szervízt, akkor tavasszal megint el kell vinni olajcserére? Szivem szerint tavasszal lecserélném az 'állott' olajat, de van értelme?

Tomekkk Creative Commons License 2006.09.14 0 0 37

Nem tartom valószínűnek hogy a másik progit amit a nyitott dobhoz raknának fel, azt zimbabwe-ban írná egy erre specializálódott busman család, szerintem azt is ugyanúgy a nippon biorobotok tervezik nekünk.. Máskülönben ezerszám szaladgálnának kék füsttel, szaggató, benzint okádó, alapjárat-nélküli, megabrutál gázreakciós csodagépek..

 

Yoshimura nem tetszik, amiket hallottam túl szolidak voltak az ízlésemhez, akkor már legyen akrapovic..

Maláj gépen gyanítom szükség is lesz a vészvillogóra.. :))))

Előzmény: steve1000000 (36)
steve1000000 Creative Commons License 2006.09.14 0 0 36

A szórás az igaz, de arról a "fajta progiról" azért ugye tudjuk, hogy kisjapán mérnökök tervezett-mért adatai direkt ehhez a blokkhoz-kipuffhoz nem 2 percet dynon forgatva és ezek vannak feltőltve, és ezért kérdeztem, hogy z750-re való-e és adott-e a gyártó hozzá ilyet, mert ilyen általánosan hozzávalót hát.....

Tudod mit várjuk meg a gari végét azt bealkudunk két komplett yoshimurára (rendszerre),dynózással, poercommanderrel oszt JÓVAN!!!

 

Majd "VÉSZVILLOGÓZOK" előtted a maláj szörnnyel ha lassítani kell, nehogy elcentizd magad...:-))))))))

 

 

Előzmény: Tomekkk (35)
Tomekkk Creative Commons License 2006.09.14 0 0 35

Akkor sürgősen vegyél fel melltartót, mert a végén kibuggyannak a dudáid, mit szólnának az emberek hozzá?? :DD

Ja a töltés az agyba, így csütörtök magasságában már engem is egyre inkább foglalkoztat :)

"A dob az direkt z750-re van és a gyár mellékel hozzá egy gyújtástérképet amit fel kell tőlteni?"

Nem tudom pontosan, de amit én el tudok képzelni a csökött agyammal az az, hogy ezeket a nyitott dobokat egy kalap alá veszik, ezekhez írnak egy másik gyújtástérképet, amiben ki van küszöbölve az emissziós értékek miatt - középtartományban homorított nyomatékgörbe is, és nagyjából passzol a nyitott dobokhoz, ilyesmire gyanakszom, de én nem vagyok annyira kíváncsi mint te és ezeket nem kérdeztem meg se a szervíztől se a kipufogóstól, nekem az a lényeg, hogy fasza legyen 'oszt jóvan.. :))

A Leo Vince evo dob az kifejezetten Z750-re való volt.

"Mérés nélkül? " a gyári program szerinted hogy van rátöltve? van egy fajta aztán helóka.. Ezért van valamekkora szórás,  ezért van, hogy az enyém simán alázza a Te maláj szörnyedet :PPPP

 

Tomek

Előzmény: steve1000000 (34)
steve1000000 Creative Commons License 2006.09.14 0 0 34

" és most ne mondd azt, hogy öcsém én ezt már 3hónapja megmondtam, mert tudom.. :))"

Már szétrepedt rajtam az ing úgy dagad a mellem és mindenkinek ezt a hozzászólást mutogatom:-)))

 

Ez az agyba tőltés foglalkoztat engem nagyon.:

A dob az direkt z750-re van és a gyár mellékel hozzá egy gyújtástérképet amit fel kell tőlteni?

Vagy a dob több mocira is jó? És akkor van mindhez adat? Vagy egyáltalán ki mondja, állapítja meg, hogy neked barátom ezek az adatok kellenek az új dobodhoz aztán load???

Mérés nélkül? 1000 kérdés merűl fel az emberben....

 

Előzmény: Tomekkk (33)
Tomekkk Creative Commons License 2006.09.13 0 0 33

Állítólag rádugják a számítógépre a mocit és a saját kis agyába töltik be az új adatokat (ne kérdezt hogy miket mer nemtom)

Úgy esetleg működne a dolog, hogy otthon lecserélem a kipuffot és ha valami gáz van visszaviszem a gyárival, ahogy mondod, de ha nem írják át a gyujtástérképet, romlik a teljesítmény, és most ne mondd azt, hogy öcsém én ezt már 3hónapja megmondtam, mert tudom.. :))

"és úgy tolod be a szervízbe, hogy: He né má há nem szétment valami!"

Ja, és ha a garancia utáni második hétvégén szarik be, akkor meg így jártam..

Jobb a tiszta munka, de ezt pont én magyarázzam neked?? :)

Előzmény: steve1000000 (32)
steve1000000 Creative Commons License 2006.09.13 0 0 32

Ne félj mire végzek a hitellel lesz is annyiba:-(((

Ezt a program dolgot kicsit kifejthetnéd mert nem értem...

 Nem a powercommander való erre? Tudtommal úgy műkszik, hogy átveri a gyárit mintha minden rendbe volna. Nem?

Miért ugrana a gari felrakod rá aztán ha valami gond van leszeded a puffot meg a pc-t és úgy tolod be a szervízbe, hogy: He né má há nem szétment valami!

 

Előzmény: Tomekkk (31)
Tomekkk Creative Commons License 2006.09.13 0 0 31

Nem minden szar ami olcsó.. ha így gondolkodsz, nem értem miért vettél Z750S-t, a 600-asokkal egy árban van,mindegyiknél erősebb, +150ccm, 5,5liter benzinnel beéri, úgy tol mint egy gőzmozdony és  ráadásul szebb is mint a hasonló árban lévők..

Neked 3millát kellet volna fizetned érte hogy nyugodtan aludhass.. :))))

 

A "manipulátor kittekkel" :) minden fasza csak a garancia egy kényes téma, nagyon hamar ugrik sajnos... Meg egyébként sem akarok ezermillió lóerőt, csak morcosabb hangot, de gari végéig marad így, hacsak nem szerez programot addig valaki..

Remélem azért minél kevesebb ebay cuccra lesz szükségünk :)

Előzmény: steve1000000 (30)
steve1000000 Creative Commons License 2006.09.13 0 0 30

" De ettől még a pirelli lehet hogy jó gumi, szóval én nem vágnám rá kapásból hogy biztos szar mert nem kopik, lehet hogy az alapanyag sokkal jobb minőségű, és kisebb kopás mellett elérik ugyanazt a tapadást... /szerintem/ "

 

Ja és mindezt féláron a bridgestonhoz képest. Ez az a kategória amikor:

- Képzeld megtuningoltam a z750-emet!

- És milyen hány lovas?

- 165le lett és sokkal de sokkal jobban megy, letépi a karod.

- Biztos sokat is eszik akkor....

- ááááááááá hülye vagy? 1 literrel kevesebbet

/szerintem/

:-))))))))))

 

De szerintem sem rossz gumi a pirelli, csak furcsa volt nekem, hogy ennyire bírja, mert előtte nekem sírt a cimbi, hogy 2000km azt csere mert ez a haya mindent kivégez....

EGYSZÓVAL nekem kopjon akkor bízok benne...

 

Mekkora vita volt ebből a kipuff témából anno. Azért akkor csak a határon lesz az igazság valahol... :-)))

De jó hírem van számodra:

 

Képzeld a minap volt egy kis időm és elkezdtem ezt az "új" őrületet ezt az ebay-t böngészgetni, barátom én már nem félek a buktától. Mindent lehet kapni a mocinkhoz, az injektor sórtól a kiegészítőkön, idomokon keresztűl a komplett blokkig...

Na itt láttam neked nem is egy power commander, usbIII-as processzor program manipulátor meg mindenféle kitteket....:-) Nézd meg szerintem egyszerűen csak beírtam a kersőbe, hogy z750s aztán dobálja ki a cuccokat. Pl feket új z750s 1.200.000huf környékén átszámítva csak az a baj, hogy az usa-ban van, de kiszámoltam még így is megérné.... www.e-bay.com

Előzmény: Tomekkk (29)
Tomekkk Creative Commons License 2006.09.13 0 0 29

Így már értem mire gondoltál, egyértelmű szerintem is hogy amelyik tapad az kopik is, nem véletlenül kell pl Forma1-ben is állandóan cserélni a gumikat, viszont 5-6G-vel veszik a kanyarokat...

De ettől még a pirelli lehet hogy jó gumi, szóval én nem vágnám rá kapásból hogy biztos szar mert nem kopik, lehet hogy az alapanyag sokkal jobb minőségű, és kisebb kopás mellett elérik ugyanazt a tapadást... /szerintem/

Kipuff ügyben másképp nem is lehet, nem kell dyno, de a gyújtás-térképet hozzá kell igazítani a megváltozott áramlási viszonyokhoz, sajnos új programot sehol nem tudtak szerezni, ezért ugrott a kipufogóm, ugyanis enélkül a garancia is ugrott volna.. :( pedig már egy tuti Leo VInce evoII dobot sikerült felhajtanom, elég baráti áron, de a Kleomotors-nál a srác sem talált olyat aki garanciavesztés nélkül átírta volna a programot és én sem, a nakedben sem, de még a csiki-begében sem..

:(( szóval még nekem is a gyári muzsikál..

 

 

Előzmény: steve1000000 (28)
steve1000000 Creative Commons License 2006.09.13 0 0 28

Beszéltünk vele guma ügyben és elmondta, hogy 012-est nem tud már szerezni de az utódját a 014-et igen. És hozzátette, hogy mér ezt a "szart" akarom mér nem a pirelli diablo-t mert, hogy ez a miénk hátul van a tesztekben a diablo meg sorra nyeri. De én láttam cimbi busayán ami ugye sokkal gumi zabálóbb mint a miénk, de csak elvileg, mert a diablo 5000km után úgy néz ki mint ha új lenne, az enyémen meg matematikai számításokat lehet már elvégezni ugyanennyi után olyan trapéz alakú a bt012. És mint a hasonlatot írtam" Már pedig a tapadáshoz kopás kell!!!" Ebben is azt vallom mint a kipuff ügyben vagy rendesen vagy sehogysem:-))))

Tényleg van már dobod?

Előzmény: Tomekkk (27)
Tomekkk Creative Commons License 2006.09.13 0 0 27

A tavalyihoz képest szarul megy a bolt, így csak max. egy 10 év körüli 125-ösön gondolkodom :((( A pályázás viszont állat jó, de ez a motor nem oda való, meg eZt nem akarom mégegyszer földhöz csapni, még az unokáimnak is mutogatni akarom a garázsban, hogy nézd a  papa idejében még benzinnel mentek a járművek, és ilyen szépek voltak, és ezzel vassal a papa volt az istenkirályállatmájercsávó.... :))

 

"Meg persze elszidta ő is a francba:-) De tudod mit ha a zzr1400-re jó (mert ezzel adják) akkor jó lesz nekem is:-))))) "

 

Itt nem értem mire gondoltál.. mit szidott MAC??

Előzmény: steve1000000 (26)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!