Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Ok, de attól hogy a relé nem az indítómotoron van, a forgórész még (meg)szorulhat. A téli állás utáni vidám tekerés nem aksira utal, sem az hogy a frissen leállított motoron nem akar indítani.
Gyanús. Mielőtt veszel egy aksit, célszerű lenne kimérni hogy biztos hibás-e. Autóvillamosságiak meg tudják oldani. A tünet olyan mint egy perselyes indítómotor. Ha befeszül, csak kattan és nem forog, rövidzárként viselkedik, ezért megy el a kijelző. Aztán ha kicsit hűl/hideg, nem feszül be, pörget...
Köszi, nekem is olyan, mintha aksi lenne, csak fura, hogy leállás után nem indít, 10 perc után meg tekeri...
Csatlakozásokat átnéztem, nem látok problémát, önindítót nagyon messziről tudom csak nézni..... ( inkább veszek egy új akkut, minthogy odáig lebontsam :) )
Most Varta YT14B‑4 volt benne, de szerintem egy kicsit nagyobb is elfér némi barkácsolással......
Ezt csakis akkor produkálta eddig kétszer, mikor megállok tankolni, megtankolok, fizetek, indulnék és meg sem bírja forgatni a motort. Kijelző elsötétül, lenullázódik. :(
Félretolom, várok tíz percet és tekeri mint állat. Ha sokat állt télen, akkor is indult szépen.
Aksi 1 éves, Varta. saruk rendben vannak. Töltés jó. Mi lehet a baj? :(
Igazából az index fórumra a belépő jelszavamat nem tudom elfelejtettem. soha nem szoktam kilépni, de most kitiltott valamiért. Viszont a leveled válaszára kattintva beengedett, így kerültem hozzád és kínáltam fel a motoromat, végül is mindenkinek aki olvassa a fórumot.
Ennek a típusnak az ABS. kockáján van egy nyomástartó szelep is, amit lehet cserélni. Esetlegesen ez lehet megoldás? Az ABS. kocka ára azonban brutál drága, szinte nem éri meg cserélni, így minden más megoldás érdekel.
Segítségedet szeretném kérni egy problémával kapcsolatban. Van egy 2006. évjáratú Yamaha FJR 1300 A RP 13 tip. motorkerékpárom. A probléma az hogy a hátsó fékpedál légtelenítés után kemény, de egy kis idő elmúltával azt teljesen le lehet nyomni. Két esetben volt fékfolyadék cserélve az elmúlt 3 évben. Az ABS. dolgozik, ezt a pedálon is érzem és az első kereket is fékezi ahogy kell. Intenzív hátsó fékezésnél nagyobb sebességnél rendesen fogja a kereket, ( keményebb a pedál ) de például egy kereszteződéshez érve lassan nyomva a fékpedált az teljesen le megy, olyan mintha levegős lenne.
Kérdésem az lenne,hogy az ABS kocka lehet-e levegős és ha igen azt hogyan lehet légteleníteni, ill. te találkoztál-e már ilyen hibával, és mi volt a megoldás. ( A hátsó főfékhenger fel lett újítva, de a probléma továbbra is fenn áll.)
Válaszodat előre is köszönöm!
Üdvözlettel: Miklós
( A fenti problémával kapcsolatban a tisztelt fórumtársaktól is szívesen veszem az esetleges megoldásokat )
Én 3 szög alakban kivágtam a kipufogó könyököket takaró idomot, és feltettem egy tankbőrt, amit még +alá lehet szigetelni... Így jó lett, bár ez nagyon nem városi motor...:-)