ELÉG KEZDŐ VAGYOK EBBEN ,AKKOR EZ AZT JELENTI,HOGY A GOOGLE EARTH RITKÁN MUTAT FRISS KÉPEKET?AZT HITTEM KB HETENTE FRISSÍT (NAIVAN MÉG ARRA IS GONDOLTAM HOGY NAPONTA)EGYÉBKÉNT ÉN AMERIKÁBAN SZOKTAM KUTAKODNI ÉS A NEW YORK-I KÉPEKEN VETTEM ÉSZRE,HOGY NEM FRISSÜL.SZÓVAL AKKOR MIKORONTA KELLENE ÚJ KÉPEKET LÁTNOM,ÉS AZ MAGÁTÓL FRISSÜL VAGY LE KELL TÖLTENI?
Mindazonáltal a Google Earth különböző változataiért bár több és több pénzt kell fizetni, az ingyenes Google Earthön is ugyanazt a képanyagot látjuk. Elegendő a Google Earth weblap kezdetek óta kirakott sorait elolvasni:
"Megjegyzés: Bár a Google Föld Pro további lehetőségekkel és funkciókkal rendelkezik, a képkészlet a Google Föld összes verziójában azonos."
Az egy általános tévhit, hogy a drágább változatok az ingyenes változatot használók által nem látható területeket tartalmaznak, felfedik annak cenzúrázott területeit és az egész földfelszínt dm2 felbontásban, valós idejű frissítésben mutatják.
Ez a kmz file (a fenti linkről) megmutatja ezeket a helyeket. 2 hónapon belül ez egyébként a második nagyobb frissítés, a júniusi is megvan a fenti blogban. És a korábbiak is.
MÁR KB 2 HÓNAPJA UGYAN AZOKAT A KÉPEKET MUTATJA A GOOGLE EARTH.TUD VALAKI SEGÍTENI HOGYAN LEHET FRISSÍTENI?MÁR PRÓBÁLTUNK ÚJAT LETÖLTENI DE MINDHEZ KELL EGY LICENSZ KÓD.RÁADÁSUL A LETÖLTŐ OLDALAKON MIND VÍRUSOS VOLT.A SEGÍTSÉGET ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.
a norc.hu-n kiváló minőségű utcaszintű képek vannak szinte egész Budapestről és már nagyrészt elkészült a Balaton környéke is, de az még egyelőre nem látható.(piros)
"Ugyanoda, ahol a GE a Panoramio fotókat csatolja...."
Nem mellékesen az az illető (NEM a GE) jó helyre pakolta a képét, a linkeden is látszik, mert ott a hajócsavar által keltett örvényeket látunk, egy hajóból fényképezve, nem pálmafás Marokkót. A pálmafás marokkós képek máshol vannak.
Nincs ott kitakarva semmi, hajók járkálnak ott, a hajók se takarnak ki semmit, víz van alattuk.