Keresés

Részletes keresés

reagee Creative Commons License 2009.07.29 0 0 599
ELÉG KEZDŐ VAGYOK EBBEN ,AKKOR EZ AZT JELENTI,HOGY A GOOGLE EARTH RITKÁN MUTAT FRISS KÉPEKET?AZT HITTEM KB HETENTE FRISSÍT (NAIVAN MÉG ARRA IS GONDOLTAM HOGY NAPONTA)EGYÉBKÉNT ÉN AMERIKÁBAN SZOKTAM KUTAKODNI ÉS A NEW YORK-I KÉPEKEN VETTEM ÉSZRE,HOGY NEM FRISSÜL.SZÓVAL AKKOR MIKORONTA KELLENE ÚJ KÉPEKET LÁTNOM,ÉS AZ MAGÁTÓL FRISSÜL VAGY LE KELL TÖLTENI?
scarabaeus Creative Commons License 2009.07.29 0 0 598

Mindazonáltal a Google Earth különböző változataiért bár több és több pénzt kell fizetni, az ingyenes Google Earthön is ugyanazt a képanyagot látjuk. Elegendő a Google Earth weblap kezdetek óta kirakott sorait elolvasni:

Összehasonlítás

"Megjegyzés: Bár a Google Föld Pro további lehetőségekkel és funkciókkal rendelkezik, a képkészlet a Google Föld összes verziójában azonos."

Az egy általános tévhit, hogy a drágább változatok az ingyenes változatot használók által nem látható területeket tartalmaznak, felfedik annak cenzúrázott területeit és az egész földfelszínt dm2 felbontásban, valós idejű frissítésben mutatják.

Előzmény: reagee (595)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.29 0 0 597
Tört verziót csak régit találsz...
De szerintem a free verzió is elég átlag halandónak, abban frissek a képek.
scarabaeus Creative Commons License 2009.07.29 0 0 596

Miskolc nagyfelbontású? Az pl. egy júliusi frissítés.

Ezek a területek frissültek július első felében.

Ez a kmz file (a fenti linkről) megmutatja ezeket a helyeket. 2 hónapon belül ez egyébként a második nagyobb frissítés, a júniusi is megvan a fenti blogban. És a korábbiak is.
reagee Creative Commons License 2009.07.29 0 0 595
MÁR KB 2 HÓNAPJA UGYAN AZOKAT A KÉPEKET MUTATJA A GOOGLE EARTH.TUD VALAKI SEGÍTENI HOGYAN LEHET FRISSÍTENI?MÁR PRÓBÁLTUNK ÚJAT LETÖLTENI DE MINDHEZ KELL EGY LICENSZ KÓD.RÁADÁSUL A LETÖLTŐ OLDALAKON MIND VÍRUSOS VOLT.A SEGÍTSÉGET ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.
redsupreme Creative Commons License 2009.07.23 0 0 594