Golf 5 variantom panoráma tetejének a napfényrolója rosszul tekeredett fel, emiatt a következő mozgatásnál a motor kirántotta a feltekert anyagot.
Arról már letettem, hogy saját magam tegyem rendbe, mert ahogy néztem a leírást, vissza kéne bontani a tetőkárpitot, le kellene szedni a tetőablakot, szóval azért kell hozzá némi tapasztalat...
Segítsetek légyszi, ha tudtok, ajánljatok valami megbízható szerelőt, aki csinált már ilyet és javítás közben nem töri le a műanyag füleket vagy teszi tönkre a kárpitot stb.
Érdeklődnék, hogy van-e felújítási megoldás a fényszórókapcsoló ill. az elektromos kapcsolók (tank, ablakemelők stb..) kopásának eltüntetésére, vagy cserélnem kellene.
Bevallom, sokat nem szeretnék rá költeni, mert el akarom adni, de igy elég rémisztő a látvány, pedig az autóban tényleg csak 150eKm van.
Sziasztok! Olyan Golfban (2013/1 Comfortline), amiben gyári Bluetooth-os Kihangosito van, hol kapcsolom be a fedélzeti computert? Egyelőre csak a kihangositot mutatja!
Nem rég vettem egy VW Golf V 1.6 Perfektet, 162.000 km-rel 2007-ből.
Van benne ugyebár MFA és ahogy elkezdett melegedni az idő és süti a kocsit a nap, a kijelző alsó része, ahol a kilométer van elkezdett halványodni. Mikor megvettem még hideg volt ezért nem is láttam ezt a hibát.
A számok foltosan tűnnek el, de minden más olvasható rajta. Vezettem pár ilyen kocsit már, még sokkal melegebben is és soha nem láttam még ilyet. Találkozott már valaki vele? Mitől lehet és mi a hiba javításának módja?
Kösz az infót,remélem hétfőn az enyém is jó lesz.Klímakompresszort is cserélik,mert az sem működik.
Egy hónapja vettem a járgányt,sajnos ezeket/klíma,tempomat/nem próbáltam vételkor,de az eladó vállalta a javítás költségeit.Átvétel után elvittem a szerelőmhöz komplett szervizre,cseréltek rajt klt.vezérlést,h.bordás szíjat,olajat, szűrőket,első fékeket klt,fékolaj,hűtővíz,üzemanyagszűrőt,remélem már nem kell többet költenem rá egy ideig,majd még téli gumik kellenek az ősszel,felniket már megvettem hozzá.
Ma ki lett cserélve a kar. Ez volt a baja. Az Újjal tökéletesen működik. Remélem a tiéd is jó lesz. Csak gáz, hogy ennyit bír egy szaros kapcsoló.... :)
Ugyanez a bajom nekem is. HA ráteszed diagnosztikára akkor ott meg lehet nézni hogy a tempomat kapcsolóval van-e a gond vagy máshol. Nekem a SET és a felette lévő gombot egyáltalán nem érzékeli, de a viszont a tempomat be és ki kapcsolót igen vissza is jelez. A héten kiderül, hogy mi a gond, de nekem van másik tempomat karom és ez lesz kicserélve. Remélem segít rajta.
Érdeklődni szeretnék hogy tudna valaki biztosíték tábla képet adni? Az üzemanyag szivattyú bemondta az unalmast. Na most ennek keresném a biztosítékát vagy a reléjét. Hátha csak azt kell kicserélni nem a szivattyút.
Segítségét szeretném kérni annak a Golf 5 tulajdonos társamnak, aki rakatott már be multimédiás fejegységet az autójába, lenne pár kérdésem az illetőhöz!
Miért halványul el, a kilométer számláló? Mióta meleg az időjárás alig lászik, hidegben csak egy bizonyos km. megtétele után halványul el szinte teljesen. Mi melegedhet fel benne? Valakinek volt már hasonló problémája ?
Sziasztok! Egy hete vettem egy 1.6 8v kilenc éves 5-ös Golfot,sajnos csak Német nyelvű könyvei vannak,esetleg valaki tudna
segíteni,hogy honnan tudnák Magyar nyelvűt letölteni ,vagy szerezni.A tempomattal is van problémám,bekapcsolom az index kar tetején,visszajelez az órában,viszont utána hiába nyomkodom a SET- gombot nem csinál semmit.Mi lehet a gond?
2004-es Volkswagen Golf V 1.4 benzines gépkocsinkban az egyik dugattyúról letört egy darab, így most bontott dugattyút, illetve FSI motort keresünk (motorkód: BKG). Akinek lenne ilyen bontott alkatrésze, legyen szíves írjon! Előre is köszönöm a segítséget!
Ha nem alapjáraton, hanem menet közben történt a szíjszakadás és a fordulatszám is magas volt akkor sztem tuti hajoltak a szelepek és örülj ha nem csinált nagyobb bajt. Ha csak csak alacsony fordulaton, mondjuk lakott területen mentél vagy netán álló helyzetben alapjáraton szakadt a szíj akkor a szelepek lehet megúszták, de a hidrotőkéket sztem hazavágták. A lényeg, hogy sztem a hengerfej leszedést nem úszod meg! Én igaz ezt egy dízel Ventónál tapasztaltam annó, ahol konstrukció hiba miatt 3x tört főtengelycsavar, de lehet nálad jobb a helyzet. :)
Bontottan is tudsz venni, vw bontósok tudnak hozni neked külföldről vagy német Ebay-en tudsz keresgélni (pl.: VW Golf V kombiinstrument). A bontott MFA+ óracsoport ára kb. 50-60.000,- Ft-tól indul.
Az mindenképpen fontos, hogy ha dízeled van akkor ahhoz való legyen az óra és fordítva.