Használ valaki GIVI V35-ös oldaldobozokat 2007 előtti motoron?
Nekem 2007-es olajos de még a régifajta hátsó sárvédővel amin a rendszám fent van és a hátsó lámpa alja adja a világítását. A 2007 utániakon már lejebb van a rendszám és külön megvilágítása van.
Ha este csendes helyen állsz meg és leállítod a motort hallod a lötyögést is. Azzal ritmmusban moccan alattad a vas. Nekem azért tünt fel szerintem, mert előző nap még a Hornetemmel gurultam, azon ilyen nem volt, következő nap pedig az új szerzeménnyel szinte azonnal éreztem ezt a kis himbálózást. Gyorsan ki is derítettem, jó mosolyogtam a furcsaságon és ennyi :)
Nekem egy 650-esem van, magyar használati útmutató is van, de az enyém 2007-es olaj-levegő hűtéses. A 2008-as vizes ha jól tudom. Nem vagyok benne biztos, hogy teljesen stimmel a vizes használatiéval.
Nekem is furcsa volt először. Próbáljátok ki úgy, hogy megálltok, leállítjátok, hogy halljátok is a löttyenést. Én lámpánál úgy szoktam várakozni, hogy kicsit a lábaimra támszkodok, nekem így kényelmes. Tehát a combommal tartom a motort. Így vettem észre. Még a löttyenés is hallható... "litty balra mocc-lötty jobbra mocc. Aprókat, de érezhető. Öcsém kb 50 Km-t ment vele, de ő is észre vette. anékül, hogy felhívtam volna rá a figyelmét, sőt, szóba került egy másik Bandit tulajjal és ő is mondta először furcsa érzés volt. Ez előtt nekünk alacsony motorjaink voltak, annál nem éreztük. Lehet, hogy Nektek azért nem is tűnt fel, mert egyszerűen már ennyire megszoktátok, vagy eleve magasabb motorjatok voltak, vagy csak egszerűen másképp ültök a motoron lámpánál. Azért azt én is furcsálnám, ha menet közben is érezni lehetne, ez csak egy tipp volt, hogy talán. Olyankor még én sem éreztem soha. Tegnap kerültem egy kört és én is hasonlókat éreztem menet közben, a guminyomás csappant meg egy kicsit, ez volt a probléma okozója.
Én is a közelmúltban vettem a Bandit-ot. Én lámpánál állva tapasztaltam hasonlót, egy helyben mocorogott a motor. Viszonylag hamar rájöttem, hogy a félig teli tankban lötyögő benzin videlkedett furcsán. Elég magasra van építve a tank, talán ez befolyásolja a súlypontot negatívan és ez a ludas. Talán Te is ezt érezted nagyon kis sebesség mellett. Talán...
Segítségeteket kérném, venni akarok egy GSXF 1200 S Banditot, ki is néztem, meg is néztem mentem is vele jó árban is van, viszont menet közben kis sebességnél 30- 40-50 Km/h van egy furcsa menettulajdonsága, elkezd a motor himbálózni alattam, mintha vályús úton mennél egyik partról a másikba, a vályúban.
Nem tudom jól érzékeltetem e, szóval mintha nekiállnál döntögetni a mocit de ezt magától elkezdi. Szóval mi lehet ez? Esetleg felfüggesztés, kerékcsapágy, rossz centírozás, vagy esetleg gumi, nem gondolnám hogy eltekeredett váz lenne az oka? Ötlet? A motorral csúsztak annyit tudni róla 2003-as 50000 Km van benne, a vázon semmi sérülés kormányütközők épek, blokkon nincs sérülés, oldalán látszik egy kis csúszás nyom, gumik 70% osak.
Nagyon köszönöm, ha valaki bármiben is tud segíteni, nem akarok belenyúlni valami javíthatatlan vasba.
Azt szeretném kérdezni, hogy valaki használ-e a kézvédőt a motorján?
Nekem egy 2007-es 650 S-em van olaj-levegő hűtéses.
Neten próbáltam keresni erre a típusra való kézvédőt de nem találtam sajnos. Csak a V-Strom-hoz és a Burgman-hoz dobott találatot a google meg az eBuy is. Ezeknek megegyezik a kormánya a Bandit-éval?