Endrebának gézabától. üdvözöllek. igen, a készülékemen elment a hang és a zene.már kértem segítséget, csak soká jön.ez, viszont jó.majd jelentkezek . minden jót:gézabá.
üdvözöllek endre bátyám, majd megismerem a lehetőségeit ennek az oldalnak és könnyebben fogok boldogulni. köszia bitatást.majd azért holnap felhívlak telefonon, meg jancsák bátyámat is mert ma nem tudtam. dutrancs bátyámat is bizton megismerem egyszer.most a miám és kocsija is szanaaszét lett szerelve,remélem nem marad így, addíg nem jelentkezek ezen az oldalon, amíg így vagyok üdvözlök mindenkit:gézabá.
Énvasutas természetesen elfelejtettem idehozni a számológéphez a mailcímedet, úgyhogy a postaládád üres marad - de a lényeget lediktáltam, Jancsár uram meg biztosan minden adatot fejből fog nyesni a kisMia -val kapcsolatban is.
Jól tetted hogy beszálltál a csevegésbe - először is a címe végett ezt a topikot szokták elsőként megtalálni az újoncok, dutrancsbácsi meg jön és segít nekik hogy ne haljon ki ez a topik.
Másodszor meg jólesik látni hogy milyen gyorsan magára talál egy-egy újonc.
üdvözöllek endrebá, köszönöm az okítást, de még inkább a hívást.az az igazság, ilyenkor már 60 után, nehezen tanul az ember, jól jön egy kis segítség.mindíg is olvasgattam ilyen fórum oldalakat, de most valahogy én is beszálltam a csevegésbe, mert nem tudok boldogulni, és mégis jó lenne, ha jó lenne az én miá-m is, mint a többi neten található. még egyszer köszönet mindenért,majd folytatom, csak nekem főznöm kell most szia: gézabá.
Na jó, elfogadom az érvek sorát : tisztellek gézabá.
Először is : az olvasott hozzászólás sárga fejlécében halványan láthatsz különféle jeleket, ha a balrakanyarodó nyílra kattintasz akkor konkrétan arra a hozzászólásra válaszolhatsz aminek a nyíljára kattintottál. Próbáld ki.
Va vtarom : ha az endrebácsi névre kattintasz, akkor az is egy link ami meg kiadja a névjegyemet. Ott ki van írva hogy mi a mailcímem, de ott is csak ugyanaz amit itt megadtam... de tíz óráig megcsengetem a telefonszámodat - aztán élőszóban elgereblyézzük.
Harmadsorban amikor a hozzászólásaimban soksok zárójelet látsz, azt hangulati jelnek értelmezd kérlek. Ha balra fordítod a fejed, akkor a kettőspont szemnek is látható, a mellette lévő kötőjel az orrnak, aztán a soksok "zárójelbezárva" meg a mosolygósra álló száj. :-)))
Üdv:gézabá, nem találok a megadott e-mail címen semmit, írd meg, kérlek, honnan tudok kiindulni? én még kezdő netes vagyok.ami a megszólítást illeti, szólíthatsz gézának is. és én hogyan szólíthatlak tégedet?tisztelettel: fülöp géza
köszöntelek endre barátom,a fiam is vasutasnak tanult, meg v.mozdony vezető lett, meg volt is egy darabig így nem bánthatom a vasutasokat, meg van egy-két vasutas barátom. nem ismerem a netet, hogy más oldalon többet írhassak.sajnos, nem vezetlek félre, nem lenne semmi értelme úgy sem.az első önindítós mibet én építettem össze, a 60-70-es évek fordulóján, akkor még errefelé nemigen volt ilyesmi errefelé.dinamóval, fesz-szabbal ellátva.ezt elhiszed? egy idős bácsinak, aki akkor olyan idős volt, mint most én. édesapám, még abban az időben kurblizott, ahogy mondták.kézi indító vassal indította a mibeket és miákat.köszönve válaszod, üdvözöllek:fülöp géza (1954) kovács erzsébet.
Majd ha láttam azt az életkort Fülöp uram... majd aztán elfogadlak gézabának... :-)))
A mi Tónibácsink is egy aktív APEH-ellenőr kinézetével köszönt anno közénk Halason - alig is hittük el neki hogy ő bizony akkor is a "Tóni bácsi".
A stílusod alapján bőven megjár neked a Gézaúr mexólítás.. nem fog fájni megígérem.
Én...(?) itt a Somogy-Zala határon lakom, és a vasúton dolgozom Nagykanizsán. Mondom hogy írj egy levelet hogy válaszolhassak... :-)))
Az a kis olaj az majd kitakarodott volna ha egy mestertankból (kis kézben tartható vagy felakasztható ejtőtartály) itattad volna, és amikor már egyenletesen ketyeg akkor emelt fordulaton elkezdted volna terhelni. Ilyenkor először füstöl mint a gyárkémény, aztán lassan megszűnik a füst - és utána már nem is nagyon fordul elő.
gézabá--köszöntelek endrebarátom,az ember kínjában bízik meg a másikban, mert nincsen más választása, ha előbbre szeretne jutni a bajával. ma nemigen miáztam más elfoglaltság miatt, de azért leszereltem a hengerfejet, volt egy kis olaj az égéstérben, meg a kamrában is, majd máskor folytatom. köszönöm a biztatást, egyébként te merre élsz és mivel foglalkozol?minden jót üdvözöllek:fülöp géza
Beindul, megáll... idővel újrabeindul, és újramegáll...?
Ez kérlek majdnem teljes dugulásra utal... a hozzáfolyó gázolaj-ágban. Amikor elfogy a felhasználható gázolaj, akkor lehörög - és amíg fel nem telik az adagoló kisnyomású tere addíg nincsen miből porlasztania.
Amikor teliszivárog, akkor újra szóra lehet bírni.
Kedves Gézaúr, én mostanság ritkán vagyok errefelé...
Próbáltad a hengerfejet lejjebb húzni a blokkról, és úgy kurblizni? Akkor lehet látni hogy füstszerűen porlaszt, vagy sugárban spriccel, vagy egyáltalán egy csöppet se.
Én is gyakorlatlan vagyok ám a stabilok varázslásában... csak van egy jó tanárom Babócsán akitől mindíg jó tanácsot lehet kapni. Meg is írom neked a nevét és a telefonszámát, ha írsz egy mailt a nyemezaz@gmail.com -ra.
..mert én mostanára már nem vagyok annyira bizalommal a világ jószándékáról mint ahogyan tőled látom.
endre bátyám, először téged szeretnélek megkérdezni, mi a fene szokott ilyenkor előadódni?megy egy néhány mp-t, vagy talán egy félpercet és megáll, meg füstöl.aztán nehezen újra indul és kezdődik minden előlről.géza
gézabá- ként jelentkeztem be, de elfelejtettem mindent, amikor megláttam magamat az oldalon. üüdvözlöm kegyedet, valóban teljesen új vagyok a pályán, annak minden előnyével és hátrányával együtt.és mint internetes is új, az oldalról nem is beszélve. ugye tegeződhetünk?ha, már így indultunk neki a bajunknak.Fülöp Géza vagyok, Medgyesegyházáról, a telefonszámom pedig:30/ 6086765.amúgy a másik pályán nem igen vagyok új, hiszen már túl jutottam a 60-on.édesapám cirokhúzós volt valamikor, innen a stabil motorok ismerete és szeretete.van néhány stabil motorom,emlékként őrizgetem némelyiket, de van egy d,miám, amit kijavítottunk a barátommal és most nem indul.nem tudjuk az adagolóját szóra bírni. vagy sokat nyom, vagy keveset, vagy nincsen "0"töltés.és azt az Endre bát keresem, akinek olyan jó hozzászólásai voltak, talántudna nekem segíteni abban, hogy életre keltsük ezt gyönyörűséget.talán egyszer még én is tudok segíteni endre barátomnak, ha úgy hozza a sors.nem vagyok teljesen laikus, mert g,techn.-oklevéllel rendelkezem emeltszintű érettségivel, meg autószerelői mesterlevéllel is dolgoztam néhány évet autószerelőként.de, a mia-d ettől még nem megy úgy, ahogyan kellene, hogy menjen.új d.gyűrűk, h.karcsapágy, szelepcsiszolás volt végezve rajta. az is baj még, hogy legalább35éve nem dolgoztam ilyen jószággal. és ezért fordultam a fórumhoz, hogy segítséget kérjek.köszönöm, hogy nem hagytatok figyelem nélkül és várom a tanácsaitokat. Géza
géza fülöp vagyok és szeretném megkérdezni Endre bátyámat, tudna-e eladni, vagy elüzletelni egy adagolót, egy hasonló gyönyörűségre? Én napok óta kínlódok az indításával egy miának, de nem tudom életre kelteni.próbáltam rendbe tenni az adagolóját és közben sikerült jól elállítgani, legfőbbképpen a töltés nagysága, ami engem érdekelne, amennyiben tudna nekem ebben segíteni valaki.néhány körbeforgatás után, már a kipufogón is jön az olaj. amikor lejjebb veszem a töltést, megy néhány másodpercet. Mi lehet a hiba oka, hogy nem indul?én sokallom a befecskendezett üzemanyagot, de lehet-e még valami más is?
mennyire kell állítani az előbefecskendezés szögértékét?esetleg mennyire kell állítani az adagoló lökőtalpának hosszát? kérem segítségét valakinek, aki ebben jártasabb mint én?
Ne haragudj,hogy én közbe szólok,de nekem semmi jó tapasztalatom nincs velük! Jó az mikor a ráktárban kell állni egész évbven! A baj akkor kezdődik mikor gályára akarják fogni őket! Valamit mindig "kitalál"ez a kis aranyos,hogy miért pont most nem megy!