2007-es Vivaro-m van,tünet egyezett a tiéddel,a vége felé már tolatáskor is szét akart esni.Új kuplung és a probléma megoldódik.Helyi szerelő haverom kettőstömegűt akart cserélni benne,de nehéz dolga lett volna mert ebben nincs:)
9 évig dolgoztam Toyot Hiace 2.4D-vel,21 évesen adtam el remek állapotban. 2 éve Vivaro 2.0 cdti-t hajtok.Modernebb,tágasabb,gyorsabb autót akartam.Én barom!
9 éves volt az Opel amikor megvettem 320 ezer kilóméterrel gondos gazdától aki 15 ezrenként vitte olaj és szűrők cseréjére.A motorja még most is penge,de azon kívül ami a géptető alatt van az vagy tévedés vagy rosszindulatú tréfa okán legyártott ipari hulladék.Legyen több eszed mint nekünk akik vivaro-t vettek,tanulj más kárán! Ha nincs profi Vivaro specialista a közeledben akkor olvass bele eme fórumba és el fog menni tőle a kedved amúgy is!
A multkori menetkozbeni megtorpanasos hibanak az eredete a legtomegmero cserejevel megoldodott. Viszont, hogy ne unatkozzak ujabb hiba jott, a toltes lampa nem alszik ki,mar kicsereltem az akksit ujra es a szenkefe hazat a benne levo feszultsegszabalyzoval, de nem akar kialudni az a franya vissszajelzo.
Ha lehuzom a sarut a genaratorrol akkor persze kialszik a muszerfalon a visszajelzo, tehat a rendszer nincs megszakadva.Van valakinek valami otlete, mit lehetne meg megnezni. nagyon megkoszonnem.
Aki Trafic / Vivaro szerelőt keres, ajánlom Budapesten Zuglóban a Varázs Garázs szervizt. Laci a tulaj, van egy bérbeadós cége ami ilyen kisbuszokat ad bérbe és van saját szervizháttere!
Nekem van egy munkásautóm egy 2003 évj. Trafic, sajnos elég leharcolt mert az embereim szartak rá. Át volt ugorva a vezérlésem egy foggal, az egyik porlasztóm a végét járta és a számítógépem se olvasta már a hibakódokat valamiért.
Van jó szerelője Lacinak, ketten végre rendbetették a kocsim 2 nap alatt, vizsgát is intézték.
Mivel kaptam az alkatrészekre közel 30% kedvezményt tőlük, és grátiszként a szerviz mellett lévő autókozmetikájuk szépen rendberakta az üléskárpitot is, megigértem hogy írok egy bejegyzést hálám jeléül. :)
Hívjátok őket bátran! A szerviz telefonszáma: 06 30 178 7574
Most dilemmázom , mert változás miatt nyáron le kellene cserélni kisebbre... 9sz 2008 hosszú...2.0 vagy tartsam meg és még gond nélkül elmegy 50e km... és ne reckírozzak...
Ora szererint 220 van az autóban én hoztam hollandiából. Elvileg elég lett volna egy porlasztót cserélni,de én hosszú távon tervezek. Ez még a régi piezos, volt 2013-as m9r trafic-om azokkal nincs illyen gond.. Ismerős 2,3-as mastere most lépte át az 1milliot gyári csúcsokkal,turbo 600 körül volt 1x! cserélve. igaz ő 20 e kmenként cserél minden szürőt olajat.
Sizasztok! Nissan Primastar 1,9 dCi,101 Le. Az egyes, és a hátramenet fokozatot nehezen veszi, főleg hidegen. Bent a váltóban, vagy a rudazatban-bowden ben van a hiba?
Sziasztok. Adott egy m9r vivaro most,kapott orig új gyári injektorokat. Kérdésem,hogy ilyenkor meg kell adni az új csúcsok számát vagy "betanul" idővel magátol. Az autó egyébként jó lett, indul jön megy.
Másik dolog,gyári ezüst fényezésű hibátlan ablakos jobb oldali toló ajtóm cserélném hasonló állpotú telire.
Mindenképp jó állapotút keress. Hibalehetőség van bőven. Ami biztos a váltó szétesés, az első futómű is kicsit alultervezett, turbó elromolhat, szervószivattyú folyathatja az olajat, egr szelep beállás, 1.9-nél főtengelytörés, 2.5-nél a vezérlés kophat meg. 2.0 DCI esetén fontos, hogy a láncos vezérlést is ke cserélni. Kormánykapcsoló is feladhatja, elmegy a tompított vagy nem működik az ablaktörlő. Szerencsére olcsó hozzá az alkatrész, van bőven bontott is, bár itt már érezni, hogy legtöbbször pénzkereseti eszköz a Vivaro/Trafic.
Nézegetem ezeket a típusú autókat, vásárlás céljából. Munka és családi autó lenne. 6 személyes használtat kb 2002-2007es. A tapasztalatok érdekelnek sok a hiba lehetőség drága az alkatrész?
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata 2016-os kiadású, start/stop-os vivaro akkumlátor töltésével kapcsolatban? Méregetem a töltő feszültséget, s azt vettem észre, ha telesen kikapcsolok minden fogyasztót, de főként lekapcsolom a lampát, akkor egyáltalán nem tölt a generátor. Csak akkor kezd töleni a generátor, ha az akku feszültség lecsökken 11,87V-ra.-> Ez normális??? De, ha pl. bekapcsolom a tompított lámpát, akkor a generátor azonnal 14,45 volttal kezd tölteni.
Nálam is így van sokáig 100-at mutat, főleg ha jól telerakta. 30% körül kezd figyelmeztetni hogy alacsony a szint. Ekkor kb 12 ezer kilométert mentem. Több tankolásnál is így jött ki.
Köszi mindkettőtöknek a válaszokat. Még egy észrevételem van: az Adblue-t indulás előtt teljesen feltöltötte a tulaj (kannából), és az a fura, hogy 1336 km után még mindig 100%-os szintet mutat a kijelző. Ez szerintetek normális? Mennyire gyakori, hogy rosszul mér ezeknél a típusoknál?
Volt pár alkalommal mikor hosszú utakat mentem pályán, kb nekem is így fogyasztott. (8.7) Én elég vegyesen járok 50 város 50 pálya igy 7.5 a fogyi. Az eco gomb szerintem csak a "nagy lábúaknak" számít.(de ők nem kapcsolják be) Normál vezetésnél nem számít, illetve városban gyorsításoknál gyengébb, finomabban lehet vele közlekedni.
Szerintem normális, pláne, ha tele is van az autó. Sajnos a nagy homlokfelület miatt autópályán minden 10 km/h sebességemelés kb 1 liter fogyasztásnövekedéssel is jár. Én T5-öt is hajtok 2.5-ös motorral, az óra szerinti 150 körül már 12 literes átlagot produkál. A 2.5-ös Vivarom 4-5 személlyel, óra szerint 140-el kb 9 körül eszik. Ugyan ez közúton, óra szerint 100-zal 6.5.szokott lenni.
2002-es évjáratú Trafic 1.9 dCi 80 kocsival két probléma van, ezzel kapcsolatban szeretnék tanácsokat kérni, hátha találkozott már vele valaki.
Az egyik, hogy - főként nedves időben - a műszerfalon leesnek a mutatók nullára egy pillanatra, néhány kontroll lámpa világít pár másodpercig, olaj ellenőrzést csinál a km számláló kijelzőjén (mintha indítás lenne), majd visszaáll normál működésre, kivéve, hogy a napi km számláló is lenullázódik. Nyáron került vonóhorog a kocsira, előtte nem csinálta, bár csak kb. 3 héttel előtte került a csapatunkhoz, akkor totál száraz idő volt, tehát nincsen vele tapasztalat.
Ez a reset jelenség akár a fényszóró bekapcsolásakor, akár indexeléskor, akár az ablaktörlő bekapcsolásakor jön elő, de volt rá példa, hogy szakaszos ablaktörlő működésbe lépésekor történt. Tehát minden esetben olyankor, amikor elektromos fogyasztó lett bekapcsolva. Kábel kidörzsölődés vagy feszültségszabályzó lehet, esetleg valami más?
A másik dolog, hogy eleinte kicsit jobban ment az autó, kicsit fürgébb volt, illetve hidegen is volt erő a motorban. Aztán még nyáron történt valami, amióta hidegen abszolút vérszegény a motor (enyhe lejtőn nem lehet vele egyesben felmenni), és mintha melegen is gyengébb lenne. Hozzáteszem, hogy mindig, még nyáron is járatjuk 1-2 percet beindítás után, elindulás előtt, és még üzemmeleg állapotban sem tapossa durván a gázt senkit (95%-ban én vezetem egyébként is). Illetve, hogy jó a kocsi motorja, nem füstöl, nem eszi az olajat (8000 km alatt 1 liter kellett neki), szép a hangja is. A nyáron kapott egy korrekt szervizelést, vezérlés csere is volt, de jó műhelyben. Akkor nem, most került - volna - sor az izzítógyertyák cseréjére, hármat sikerült is kicserélni, a negyediket hamarosan szakember cserélni majd. (Jelenleg - télen - elég sokat kell álló helyzetben melegíteni, 4-6 percet, közben hallani, hogy az egyik henger nem dolgozik még rendesen. Amint meleg lesz a motor, akkor a hangja szép. De még ekkor is gyenge a motor. Amint elkezd emelkedni a vízhőfok, jön az erő.)
Ha a vezérlés oldali izzítógyertya csere nem oldja meg a dolgot, hogy vérszegény a kocsi hidegen, akkor mi lehet ez?
Fogyasztás-téma: adott egy 1.6-os 2017-es Vivaro, hosszú változat, 9 személyes. Majdnem végig autópályán, szinte végig sík út, átlaghőmérséklet 0 fok, 9 személlyel, tempomat óra szerint 130-136 km/h, eco mód bekapcsolva, végig normálisan, nem sportosan vezetve. Fogyasztás: 9,1 liter/100 km (teletankolásos módszerrel, több 100 km-t mentem, de csak 1 hidegindítás volt). Szerintetek ez normális? Én sokallom...
Nem az enyém az autó, korábban, kevesebb pályázással, de sok hegymenettel 7,1 liter körül jött ki nekem.
Ha sima elektromos van benne, az a motortérben van,ahogy kinyitod azzal nézel farkasszemet: négy izzítógyertya egy vastag vízcsőben. Ha gázolajos a rásegítő, az az anyós ülés alatt a padlóra van felcsavarozva. Előbbit akár autószerelő is meg tudja javítani, utóbbit mindenképp szakemberhez vinném.
Sziasztok! Valaki tudna segíteni , hogy trafic motormelegítő fűtése behalt, hol van helyileg a kocsiban? Hol találom.Illetve javít itt valaki olyat?Köszi előre is. :)