Hi, még új vagyok ezen a honlapon és kicsit új a fórum szerkezete.
Azt halotta, valahol valaki terjengett a vámpírok ügyes-bajos dolgairól. Megtudnátok mondani kb merre találom ezt a leírást a fórumban?
Hálás lennék thx
A problémád nálam is fellépett, de ha az asztal és a játék azonos felbontáson megy és nem fut SEMMI felesleges a háttérben (nem csak amit Ctrl+Alt+Del megjelenít), akkor nem csinál ilyen idegesítő dolgokat.
De a helyedben megnézném azt is hány fokon megy az a 2GHz
És ha még ez sem, akkor bizony Morrowindezéshez más videókártyát kell használnod(bárki elad 1-2E-ért valami ilyesmit...
Nálam néha egy fura technikai gond lép fel miközben játszok a morrowind-del. Betölt , el indul a játék és néha bizonyos idő elteltével egyszercsak lefagy a rendszer a monitor át vált készenléti üzembe és vagy beakad egy hang , vagy tovább játsza a zenét, a gép semmire sem reagál
Csak resetelni tudom.
Ez a probléma a Morrowind-ben és a Battle Field 1942 -ben is fellépett
A rendszerem konfigurációja :
P4 2GHz CPU
256 (2X128RamBus) memoria
Asus P4T533-C alaplap
Inno 3d Geforce Ti4200 8xAgp(Driver: 44.03)
Creative Sound Blaster Live! 5.1 (Új Xp-s meghajtóval)
Windows Xp Pro
gondolom hogy vagy a video kárty vagy a hang kártya okozhatja a problémát
Ha valakimás is találkozott már hasonló problémáavl legyen kedves segítsen
Megjelent a Java-s telefonokra (pl. Nokia 3650) az Elder Scrolls: Travels című játék.
Engem a képek alapján egy kicsit a régi időkre emlékeztet (Eye of beholder, stb).
Ha valakinek esetleg meglenne, jelezze már!
Jelenleg letölthető a Cingular.com-ról, 6 dolcsiért.
Csak annyi, hogy nekem nagyon tetszik így elsőre a Bloodmoon. Az első két küldetés nem volt túl különleges, de most, hogy felküldtek északra, tlejesen más. Havas vidék, befagyott tó, és ami a legextrább: északi építészet!
Az az érzésem, hogy ezek a Skaalok olyasmik lesznek, mint az alapjátékban az Ashlanderek voltak, vagyis teljesen egyéniek, csak most jobban ki lesznek dolgozva a küldetéseik. Most kaptam meg az elsőt tőlük, hát, nem lesz túl rövid...
"Bah! 100 penz? Golden saint idezes, soultrap, 80k ruppo. :) "
két kérdés: honnan annyi soul gem? A csillagot viszonylag bonyibb megszerezni, mint f?z?cskézni.
A másik: a f?zeteket jól el lehet adni, mert mindenkinél nagyjából be lehet l?ni az illet?nél található pénzhez a mennyiséget, de 80ezer pénzt csak az olyan extráknál lehet rendes haszonnal eladni, mint a rák vagy a scamp, ha viszel magaddal teljes garnitúra ebony páncélzatot aprópénznek. :))
Most éppen azon sz?rözök, hogy honnan szerváljak golden saintet vagy csápos szörnyet, hogy soultrapoljam, grand soul gemet már csórtam a Telvanni kincstárból Vivecb?l.
Tegnap kipróbáltam én is a BloodMoont, nem volt rá sok időm, de én nem vagyok tőle elájúlva. Mondjuk, TES 3 alá ne várjunk olyan nagy szám kiegégészítőt, úgyis csak helyekkel tudják feldobni. Én inkább azt mondom, hogyha majd lesz egy új része a sorozatnak, azt érdemes lesz megvizsgálni.:)
Viszont sokat kéne könnyíteni a feladatokon, mert aki nem ért sokat, annak vége a játékban...
The Elder Scrolls III: Bloodmoon is the second expansion for its
RPG-of-the-Year, The Elder Scrolls III: Morrowind for PC. Bloodmoon takes you to
the frozen Island of Solstheim where the Empire is establishing a new mining
colony - a venture being threatened by the prophecy of the Bloodmoon and rumors
of werewolves. You have a choice of stories to follow and have the opportunity
to defend the colony, take control over how the colony is built up, and
eliminate the werewolves. Or, you can decide to join the werewolves and become
one of them, opening up a whole new style of gameplay.
Explore the forests, caves, and snow-covered wastelands of the island of
Solstheim.
Fight new creatures including bears, wolves, ice minions, and spriggans.
Direct the construction of a mining colony and face the threat of savage
werewolves
Become a werewolf and indulge your thirst for the hunt.
Tougher creatures and enemies for high-level characters
New armor and weapons including Nordic Mail and Ice blades
Nekem nem volt semmi gondom az Arena-val, nagyon élvezetes játék volt. Leszámítva persze, hogy néhány találós kérdés "kicsit" nehézre sikeredett. Az elsőn, emlékszem, három hétig gondolkodtam... De az öröm a végén mindenért kárpótolt.
A Daggerfall viszont cserébe tényleg tiszta bug volt, az ötödik javítás után sem lehetett biztos benne az ember, hogy valamit még csinálnia kell, vagy a játék hibája miatt nem jön a következő küldetés. Úgyhogy abba is hagytam valahol a harmadánál-felénél.
Ezután kicsit tartottam a Morrowindtől, feleslegesen persze - de hát ezt már mindenki ismeri. És nagyon várom az Obliviont!
Az Aréna - igaz, lehet hogy a tört verzió csak - igazi bugparádé. Én ennek ellenére imádtam vele nyomatni, de valahol az 5. chapter táján olyan bug jött, hogy nem tudtam továbbjutni.
Daggerfallal a demoig jutottam, a 2 frame/sec amit kipumpált belőle az akkori konfigom elvette a kedvem az egésztől, már az elején.
Ettől persze lehet kurva jó gama.
Van, a tribunalban javitottak a naplon, a kuldetesek nev szerint is fel vannak sorolva, a hozzajuk tartozo bejegyzesekkel. Meg a terkephez is lehet megjegyzeseket irni. Asszem ennyi. :)
Naja de amikor kezdodott az egesz (lassan egy eve, remes :) akkor meg nem tudtam mi lesz, csak azt, hogy nem akarok igazan varazsolgatni :)
Amugy a penz az elso 2 nap kivetelevel semmit sem er a jatekban.
Van valami jatekrendszerbeli javitas a kiegeszito(k)ben? Nem neztem meg.
Balmoraban brutalis mennyisegu penzt osszeszedtem kotyvasztassal. Ha nagy az alkimiad, lehet mindenfele baromsagokat is fozni, mergeket, idiota, felesleges hatasu fozeteket, barmit. 100 penz folott adnak erte boven, es sokat kell fozni :)
el lehet ?ket adni, egy kevés pénzt megér, hogy az útonútfélen talált, vagy olcsón vásárolt alapanyagokból gyártott mérgeket eladja az ember. Már ha jól tud kotyvasztani.
Dragon Ur kinyírása: Kell keresned egy speckó kalapácsot (ott van a "közelben", az elátkozott földeken, valamelyik erődben), meg egy speckó kést (keening? ez nemtom, hol van, bocs. Én véletlen találtam.). Onnan lehet megismerni őket, hogy ha egy harmadik speckó kesztyű nélkül kézbe veszed őket, brutál módon elkezdenek sebezni (már úgy értem, téged). Namost: A kalapáccsal szétvered a lávatermes szoba közepén lévő szobor szíve körülötti burkot, a kést pedig beledöföd a védtelen szívbe. Voila, vége a játéknak (illetve lejátssza a véganimot, de persze lehet folytatni). Vámpírként csak így lehet végigvinni.
(wraithguard: a speckó kesztyű. Vivectől lehet megszerezni, de messze keleten él egy törp (Tel Fyrben talán, a kazamatákban), ő tudja csak beazonosítani. Viszont e nélkül is meg lehet csinálni)
Bocs a hiányos infókért, de nem akarom elrontani a felfedezésed örömét, és már vagy fél éve nem játszottam vele :)
Ha végigviszed a blades küldetéseket, elméletben akkor is ide jutsz.
bye
Arch
Dumalasnal a personality hatarozza meg hogy mennyirol indulsz, a speech meg hogy mennyire jonnek be az akcioid.
Gyemant van az alkimista felso szobajaban is egy ladikoban a polcon (ha a balmorairol beszelunk), de ugy erdemes lopni hogy bemesz egeszen a no hata moge ahol mar az or sem lat. Es ne nezzen rad senki.
Tenyleg, a paralizis potion mire jo? Kiprobaltam, azt leparalizalodtam tole jol :)
A megdumáláshoz pers. képességemnek kell jónak lenni, vagy speech kell?
Amúgy a képességek és képzettségek hogy függnek össze? (Pl. a magas speed javítja az attól függő unarmored képzettség használatát?)
A luck beszámít zár nyitásnál?
Ja és el kellene lopnom néhány gyémántot egy boltból, de a boltos és az őr is figyel. Hogy lopjam el az orruk előtt? Telekinézis segít? Vagy van vmi trükkje a dolognak. (Már arra is gondoltam, hogy megveszem, de az nem stílusos. Megölni nem akarom őket. )
Másik kérdésem: A potionokat nem lehet az ellenre használni? (Ráhajítani nem sikerült, és a fegyveremre se sikerült rákennem. Pedig kipróbálnám az általam gyártott jófajta mérgeket. :) )
Próbáld kicsit megdumálni, vagy fizesd le. Ha már elég barátságos vagy neki, odaadja. Brutálisabb esetben ki is nyírhatod, de aztán fuss/öld meg a többit is (szinttől és izléstől függően :-) ).