Akkor van még 5 napjuk a szakiknak, hogy finiseljék a hidat és helyreállítsák a bizberben okozott károkat. Ha már a bizber felújítása sem fért bele ebbe a kéthónaposra nyújtott üzemszünetbe.
ami a legszomorúbb, nem csodálkoznék, ha rajtunk kívül szinte már senkinek nem hiányozna a fogas. azaz ezzel a hosszú üzemszünettel végképp leszoktatnák az utasokat a fogasról :-(
Ez legalább a harmadik dátum volt, amit végül elfogadtak. A vágányzár alatt végzett munkálatok töredékét se képzik annak, miről eredetileg szó lett volna, ugyanis a fogasléc cseréjére sem kerül sor. A pótlás csapnivaló, az időzítés közepesen az. A többi észrevételt inkább személyesen az illetékeseknek...
ezen a héten sokan vannak még szabadságon, várhattak volna 24-éig, ezen nem múlt volna már. na mindegy, reméljük, jó munkát végeznek a vágányzár alatt.
Magyarországon nem ér arra hivatkozni, hogy az engedély, törvény vagy alkotmány mit ír. Ha valami felkent személynek érdekében áll, hétfőre a kilenc hónapot is visszaveszik nyolcra.
Pontosan az lenne az értelme, ha a motorkocsiban lehetne utazni, hogy hétvégén járhatna a zöld kocsi. Aki nosztalgiázni akar, az oda száll, aki pedig utazni, az a pirosba.
Például az, hogy aki lent lemarad, az föl tud menni, én föntről meg mindig van hely. Onnan általában félig üresen jön le.
Gondolom akkor a hatósági engedély miatt van a vezető kivételével a teljes személyzet a pótkocsin. Bár azt nem értem, hogy miért kell a pótkocsihoz 3 fő személyzet.