Köszönöm, megnézem! Közben érdeklődtem egy márkaszervíznél, mennyiért cserélnének hengerfej tömítést, a jóember közölte, kb 4 óra -ezt el is hiszem, mert macerás tud lenni- és az óradíj 14000 ft. Nem tudtok egy ilyen állást? Ennél még a luxuskurvák is kevesebbet keresnek... :) Persze, így még az alkatrészt se ott veszem meg...
üllői út 629 .Ez egy lepukkadt műhely jó szerelővel,de ki kell várni,mert egyszerre 5 autót csinál. A másik tisztább műhely ,az is az üllőin van a Béke tér előtt 3 vagy 4 sarokkal, a villamos oldalán. Remélem te sem jársz velük rosszul.
Pesterzsébeti vagyok, érdekelnének a szerelők, és pont jó, hogy édesapádék felujítanak, mert akkor egy bejáratott körben menne a dolog, nem nekem kell keresgélnem, azt se tudom, hol kéne kezdenem...
szerintem igen ,ha van normális szerelőd.Fateromék motorfelújítással foglalkoznak, de jó szerelőt keveset ismernek. Azért van.Merre laksz,ők Pestlőrincen vannak.
kompletten, csapágy szerkezet tárcsa.Ahová a szerkezetet felfogatják a lendkerékre, onnan kell leköszörülni.Ettől a szerkezet közelebb kerül, és jobban szorítja a tárcsát.
Lenne egy gondom, kérlek osszátok meg a tapasztalatokat, ötleteket!
Van énnekem egy 88'-as 626 GD-m, benzines, 2000-es, 8 szelepesem, és a nyári melegben 1-1.5 órás városi dugózásnál jelentkezett a következő:
A vízhőfokmérő mutató a skála 2/3-áig emelkedik, ventillátor működik, -jóval előbb kapcsol-, menet közben nem forr a víz, de ha leállítom a motort, szinte azonnal kinyomja, bogyogtatja a vizet a tágulótartályba, majd teljes lehűlés után visszaszívná a motorba, dehát ahhoz kevés a tágulótartály kapacitása, így a hűtőbe is töltenem kell, 6-7 dl-t.
A termosztát egy éves, a hűtő zárósapka új.
A beszerelt termosztát rendben kezd nyitni, a hűtő alja-teteje meleg, járó motornál kis hőfokeltéréssel, az olajbeöntő sapkát levéve "semmi különös", olaj tiszta, normál ütemben fogy, 2500 kmen 1 liter.
Csak tárcsát cseréltél, vagy komplett kuplungszerkezet+tárcsa? A tünetből egészen biztos, hogy kuplungproblémád van. Ha csak tárcsát cseréltetek, akkor lehet az a probléma, hogy együtt kellett volna. Ezt a leköszörülés dolgot nem értem, a lendkerék síkja elment azután valamely irányba (motor felé)? lehet ez a gond.
Sziasztok.Segítségre lenne szükségem. Van egy2002-es 626ditd mazdám. 110 lovas. 185000 km van benne.170-nél komplett kuplungot cseréltünk benne,mert csúszott. Aztán pár ezerrel később megint elkezdett csúszni. Azt mondták kopott a lendkerék,le kell köszörülni a felfogatásból és jó lesz. Megcsináltuk.KB 2000km-ig volt jobb,de nem tökéletes .Most ott tart,hogyha odalépek neki 80-nál ötösbe,felpörög4-5000-ig, és alig gyorsul,sőt most már hármas-négyesben is csinálja. A poén az hogy nem mindig csinálja.Egertől Pestig ment mint a mérgezett egér semmi baja, másnap nem lehetett vele előzni .Ja és amit kivettünk kuplungot nem volt elkopva. Sokba kerül a kísérletezés,és sem a szakszerviz sem más szerelők nem tudják a hiba okát.Pedig van egy néhány körülöttem. Faterék motorfelújítással foglalkoznak. Előre is köszönöm ha tudtok segíteni.
Mint 1kori Mazda6 tulaj írok. Benzinesre v. dízel motorosra gyúrsz? Gyönyörű szép,de új korában sem hibátlan autó a 6os... A használt autók vásárlására vonatkozó általános okosságokon túl(ne higgy a km-óra állásának,ne higgy az eladónak -főleg ne a neppernek,csakis szakértővel menj autót nézni,stb.stb...) feltétlenül tudni,kell,hogy Mo-n helyezték-e forgalomba v. külföldről behozott a kocsi. A legfőbb baja a típusnak -erőforrás típustól függetlenül- a hátsó kerékjárati ívek korróziója. Sokat garanciában kijavítottak a márkaszervizekben -ki tudja milyen hosszútávú eredményességgel... Úgy tudom a dízel-motorok bizonyos szériákban meglehetősen kehesek tudtak lenni,a benzinessel ilyen szempontból nehezebb szarba nyúlni,ill. talán kevésbé is vannak széthajtva. Menetpróba feltétlenül szükséges,mert sok közülük szinte korrigál6atlanul jobbra húz majdhogy-nem új korától kezdve :-((( Amúgy itt a fórumon van 6os topik(a link asszem nem arra mutat),ott is dob6sz fel kérdést.
Tudomásom szerint az izzítógyertyát meg lehet mérni, hogy hozza-e a kívánt paramétereket. Kérdezz meg egy autóvillamossági szerelőt, meg tudja-e mérni. Télen hogy indult az autó?
Sziasztok!Tudna nekem tanácsot adni abban,hogy mitől lehet az alábbi jelenség?!Adott egy 98-as 626 DITD,idáig mindig egyből indult,viszont egy pár napja,reggelente nagyon nehezen,kb.20 mp.inditozás után indul.Viszont utána egésznap,elsőre pöccre indul.Majd ismét esti leállitás után,reggel hosszú inditózás.Esetleg van benne nyomástartószelep,vagy tápszívattyús?A szervíz szerint izzitógyertya okozza a híbát!De szerintem nyár van,és viszonylag meleg!Üdv!
saját hülyeségem, miért nem előbb kérdezek, de műszakizni megy a kocsim (323F 99es évjárat) és kellene egy anyósülés oldali ködlámpa. ha van valakinek akkor dobjon egy mailt a woow@index.hu címre.
Szép napot mindenkinek!
A kezembe akadt a képeken látható karbicsek, ha jól tudom Mazdára való ( talán 1.6-s ). Minden porcikája működik. Ha valaki tudná hasznosítani dobjon egy m@ilt.
Van egy komplett eladó, teljesen újszerű belső tükröm mazdába. Mazda6, CX-7 Mazda3 stb.-be biztosan jó. Gondolom még egy csomó másik modellbe is. Ha érdekel valakit teszek föl képeket is.
:D :D :D Most figyeltem fel erre.:) Lehet egyik hengerbe 3 is van, másikokba meg csak 1-1? A mostaniba 16 V van, de egyelőre elég ez, mert utcán járok vele leginkább, no meg csak 4 hengeres papír van, elég lenne megmagyarázni az 1,6-os forgalmival a rendőrnek, hogy mit is keres a szívósornál a 3,5-ös felirat...:) Amúgy azok már buta nehéz motorok, akkor inkább 2,5-24V, majd egyszer, mikor a papírmunkát hozzá lehet igazítani normálisan a tartalomhoz..)