Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ATomTom Creative Commons License 2000.05.09 0 0 148
hja, hát 200 lóerőről van szó .... ;))))
Előzmény: ramboom1 (144)
prb Creative Commons License 2000.05.09 0 0 147
1,4-es Bravoval mentem 538 km-t 30 literrel. Max 40 km város volt benne. Általában 90-110 között mentem.
Fec Creative Commons License 2000.05.09 0 0 146
Sziasztok!

Honda Prelude 2.2VTEC (~190LE)
Varosban klimaval + dinamikus haladassal :) 12,5l
Orszagut + autopalya klimaval + ahogy a csovon kifer 9,5l

pp Creative Commons License 2000.05.09 0 0 145
Kösz Porter!
ramboom1 Creative Commons License 2000.05.08 0 0 144
Kedves ATomTom !
Tulajdonképpen igazad van ha mindenféleképpen a fenntartási költségekre koncentrálunk. Nekem most szerencsém van, mert jól keresek a munkámmal így jobban elengedhetem magamat és nem okoz nagy hiányt a baby "mértéktelen" fogyasztása.
Szerintem aki egyszer használt huzamosabb ideig 200 lóerő feletti autót és anyagilag megteheti már nem akar gyengébb teljesítményű járművel közlekedni.
ATomTom Creative Commons License 2000.05.08 0 0 143
Kedves Ramboom1 !

Én is így számolgattam először a különbséget, mint te, de ne feledd, hogy egy dízel autót még 15 évesen is drágábban tudsz eladni, mint egy benzinest. Itt jön vissza az árkülönbség plusz ott, hogy kevesebbet eszik. Ez a kettő összege adja azt az eredményt, hogy megérje. Új autó esetén évi 20ezres átlag kilométerrel számolva a 3. évben már bejön az a néhányszázezer forintos különbség ! És egy új dízel esetén (pl: peugeot HDI) ne feledd, hogy maga a motor is korszerűbb, mint az 1.6 benzin.
Nagy motor ? Hát legyen 2000-es dízel, ott van erőtartalék, 250 Nm-es nyomatékkal!

ramboom1 Creative Commons License 2000.05.08 0 0 142
Kedves HpG,
Igen, tényleg jók a dízel autók az alacsony fogyasztás miatt. nekem is volt és nagyon szerettem. de ha azt is beleszámítod, hogy jóval drágábban jutsz hozzájuk akkor a benzines drágább tankolásai valahol visszajönnek.
és akkor még nem beszéltünk az élvezetről amit a nagy motor jelent. ez nem azt jelenti, hogy mint egy állat kell közlekedni, de sokkal inkább azt, hogy szükség esetén nagy erőtartalékhoz lehet mozgósítani. szóval szerintem gazdaságossági okokból összességében nem rosszabbak a benzinesek, talán inkább a környezetszennyezéssel lehet gond a nagyobb károsanyagkibocsátás miatt.....
Ramboom1
Előzmény: Hpg (131)
gabriel_ Creative Commons License 2000.05.08 0 0 141
Hi!

Opel Astra 1.4 Caravan : orszaguton max. 120-al, 6.5l
autopalyan ami a csovon kifer alapon (170-180): 9l

Ford Fiesta 1.3 ami a csovon kifer alapon (150) : 15l, varosban szepen 6-7l

Ezek uj autok (1-2 e km)

Ford Granada 2.0L orszagut 8l, autopalya 160-180: 10l, varos 10 l
Ha elromlik valami (gyujtas, szivato) akkor 12l 17 eves 200ekm

VW Golf 1.6TD, barhogy hajtva max. 6.5l ujonnan is es 300ekm-el is

R5 Alpine Turbo varosban szeliden 6.5l, allatul 15l, orszaguton 120as atlagnal 7.2 l
kvazi vadiuj 110LE-s motorral

Mercedes A160 klima kikapcsolva, varos, kozepesen vadul 10l, vadiuj auto

Suzuki Swift 1.3-as, vadiuj, jocskan hajtva orszaguton 5.5l

Honda Accord 2.0i ami a csovon kifer alapon, klimaval 9l
szepen (100 korul) hajtva 7l

Renault Safrane 3000-es, autopalyan sok 200felett, 17l

BMW 750iL varosban, gazolinbol 17l

Ezek az en tapasztalataim. Nemsoka fogok tudni irni egy 2.8i-s Granadarol meg egy
2.5TD-s Omegarol.

Udv,

Akos

GrG Creative Commons License 2000.05.08 0 0 140
Hali
1,3 suzuki
480 kmre 29 liter. (6 liter)
Amiben csak az érdekes, hogy ez volt első tankolás.
Most várom folytatást.
Gergő

PeterX Creative Commons License 2000.05.08 0 0 139
Bocsi az előbbi hol ékezetes hol nem az hozzászólásért.

PeterX

PeterX Creative Commons License 2000.05.08 0 0 138
Hali!

Opel Ascona 2.0i GT most télen, tiszta Bp. 12.5L, tavaly nyaron a legjobb varosi 9L, atlagban inkabb 9.5-10L. Múlt heti eredmény: Bp.-Keszthely-Bp. 7L, autopalyan 150-160-as tempóval.

Előtte Samara volt, az télen kb. 9.5-10L, nyáron, 8-9L, Budapesten.

+rengeteg cégautó, rosszabbnál rosszabb fogyasztásokkal (Citroen BX 1.4, Fiat Uno 1.7D, Punto 1.1, Ducato 2.5D, Peugeot 306 1.9TDi, Transit 2.5D stb.), ha érdekel valakit szóljon. :)

PeterX

Porter Creative Commons License 2000.05.08 0 0 137
En 1,89 DM-ert tankoltam 95-ost az ARAL-nal, nehany hete.
Előzmény: pp (135)
CsA Creative Commons License 2000.05.08 0 0 136
Csatlakozva a dízel autókat dícsérőkhöz, legutóbbi mérés (Opel Astra 1,7D, '94, 251.000 km):
kb. 150 km város (óvatos gyorsításokkal, kanyarokat 4.-5.-ben 40-50-el véve, max. 55 km/h),
kb. 150 km országút 80 km/h-val,
össz. 303 km: 11,31 l --- 3,73 l/100 km.
(Most zömében 80 km/h-ás országúti használat mellett 498 km-el a napi számlálóban még éri az üzemanyagszint-jelző mutatója - alulról - a 3/4 jelölést. Ekkor kb. 17-18 lityi hiányzik a teletankból, ami 50 l).
pp Creative Commons License 2000.05.08 0 0 135
Ha valaki esetleg tud aktuális benzinárat Németországban, lécci írjon. Kösz.
pp Creative Commons License 2000.05.08 0 0 134
To:Clarvoyant
Nem vagyok szaklember, de értesüléseim szerint egy hagyományos(nem sokszelepes, stb)motor max. olajfogyasztása 0,8 liter 1000 km.-en. Ha ennél többet eszik, akkor mondják, hogy "keverékkel megy". Ez persze egy öregebb motornál függ attól, hogy mennyire hajtják. Ha sok olajat fogy., akkor lehet szelepszárszimmering hiba(szívó), kopott motor (henger-dugattyú-gyűrű), vagy szivárgás. Nekem is hasonló korú vw golfom van, nekem szerencsém volt, mert "csak" szelepszár szimmering csere volt...
Üdv.
Clarvoyant Creative Commons License 2000.05.07 0 0 133
Tudna valaki mondani realis adatot olajfogyasztasokra?Konkretan , nekem egy '83-as Audi 100-asom van 2.2-es benzines.Mennyi olajat ehet meg mondjuk 1000km-ren?
kukac16 Creative Commons License 2000.05.07 0 0 132
Tud valaki autententikus adatokat a kovetkezokre?
Seat Cordoba 1.4 (Stella)
Skoda Felicia Combi 1.3
Opel Astra 1.4

A Skodara a gyar 5/7,2/8,1 (90/120/varos) mond, az Astra-ra a markakereskedo 10,6/7,2 (varos/orszagut) letezhet ekkora kulonbseg koztuk?
Azt hiszem az utobbi adatok takarhatjak a valosagot (meg a Skoda eseteben is).

Hpg Creative Commons License 2000.05.07 0 0 131
Kedves ramboom1!

Örülök választásodnak, de te is nagyon jól tudod, hogy a benzinest nem szabad megengedni. Jó példa erre Dobcsi írása, mert 124-esből a 200D és a 250D (frány dízelmerci)szintén beéri 5, ill. 6,5 literrel városba, ésszerű közlekedés mellett. A biztonságos érzéssel egy 250D-ből nézve a világot tökéletesen egyet tudok érteni. 220 LE helyett elég 115 is, a diesel úgysem megy, lehet akárhány lóerős. (Mármint ezek a traktor Dieselek. )

HpG

Előzmény: ramboom1 (127)
Clarvoyant Creative Commons License 2000.05.07 0 0 130
Audi 100 2.2 126 LE 1983-as, varos 10 l, "nehez labbal" 12l.
antforce Creative Commons License 2000.05.07 0 0 129
Honda Integra Type-R tiszta varos (budapest), nehez labbal 10.7

Dobcsi Creative Commons License 2000.05.07 0 0 128
És ezek a fránya diesel mercik beérik 6-7 liter gázolajjal városban. :P
ramboom1 Creative Commons License 2000.05.07 0 0 127
Saját tapasztalat:
1991-es 124-es 300E-24, város 15-16 l, vegyes 14, országút 11-12, király gép, minden benne van és nagyon biztonságos érzés közlekedni vele + a 220 lóerő is jól esik
ezután nehéz már másban gondolkozni.....
Hpg Creative Commons License 2000.05.03 0 0 126
gergo!

Gratulálok az eddig elért eredményekhez, és kívánok még sok-sok negyedmilliót az órába, és további gyorsulási eredményeket. E téren a dieselek nem remekelnek, de erre nincs is semmi szükség. Csak egy megnyugtató adat: Egy vigyori 123-mas régebbi kivitelben, 55 lóerő felhasználásával 1,5 tonnához mintegy 27 másodperc alatt éri el a 100 km/órát, igaz, ez közel van a végsebességhez. Ennek fényében mi továbbra is kitartunk a Diesel mellett, és ezt tudom ajánlani neked is.

Üdv! HP

Előzmény: grego (125)
grego Creative Commons License 2000.05.02 0 0 125
Na ja!
Nekem is már 256.000-ik ment bele lassan és én sem tervezem a motorgenerált. Na meg a legutóbbi gyorsulásin vertem egy kettes 1.6-os CRX et! meg a többi 1-est

Üdv

grego

Előzmény: Hpg (124)
Hpg Creative Commons License 2000.05.02 0 0 124
Gergo!

Csak hogy megnyugtassalak: A mi kis szemétládánkba már 300 ezer km-t sikerült beleröltetni az elmúl 11 esztendő során. És biztosíthatlak: meg sem állunk 800 ezerig, motorgenerálról meg hasonló okosságokról hallani sem akarunk a jubileumi 500 000. km-ig.

grego Creative Commons License 2000.05.02 0 0 123
Hali!

Az én CRX-em 120-140 között 322 km alatt ette me a szerény 17.91 liter benzinjét. Ha jól számolok ez 5.56 l/100km!
Azért nem rossz egy 15 éves autótól!

Hpg Creative Commons License 2000.05.01 0 0 122
Csak hogy a színvonal ne essen: MB W124 250D végsebességnél (180 km/h) 7,4 l. (Város: 7 l)
Nade ez másfél tonna, és nuku áramvonalas forma!
turbo2 Creative Commons License 2000.04.21 0 0 121
Citroen CX 25 GTI Turbo2 160 LE
Vegyesen 10-12
Hajtva határ a csillagos ég
B.korVette Creative Commons License 2000.04.20 0 0 119

Chevrolet Corvette 5.7 V8 (karbis)

Országút 90km/h: 15lityó
Könnyített jobblábbal átlagban: 20lityó
Ólombetétes jobbláb esete: 30lityó

Üdv.:B.korVette


bandee Creative Commons License 2000.04.19 0 0 118
'97 Chevy Z28 5.7L >290BHP 20-25 liter/100km
'95 BMW 530i 3.0 210 BHP 120 km/h -> 9.8
varos -> 15-17

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!