Dehogy, nem megyek Olaszországba érte. Bár nem is az a baj, hanem hogy nedves garázsban tárolták az utóbbi években és a kasztnin nyomot hagyott. De vettünk ma egy Bravát, csak azt itthon. Kívül-belül felüdítő, érintetlen állapotban.
Igen, csak az ePer ezúttal téved. Ez az Euro2-es fl-es motor injektora, a 182A4000-é. Az Euro3-as motoré a zöld. 182B6000 az ugyanaz, mint a Stilo-é, csak nem jelöli már külön a Bravo/a-Marea esetében.
Az újnak? Darabja, nyilván. Vegyél egy sor injektort Stilo-ból és válogasd át a két garnitúrát, ellenállás szerint a megegyezőket vagy egymáshoz legközelebb lévőket! Más gond nem szokott ezekkel lenni, csak beszarnak aztán annyi. Ha a mérhető ellenállásuk megfelelő, akkor még mindig jó volt minden, ha injektorokat cseréltünk.
Nem kell kockát cserélni, rá van csavarozva 4 db csavarral az elektronika, csak azt kell kicserélni, percek kérdése. Ha elküldöd a rosszat, egy 10 ezrest melléteszel, az szerintem korrekt ajánlat. Abban benne van az én postaköltségem, meg a bizalom is.
A szerelő nem boldogul a abs hibajelzéssel, mindig más hibát ír. Feszültséghiba, jeladók és egyéb finomságok. 3-4 éve lett cserélve az abs kocka, ecu, generátor felújítva.
Kábel, csatlakozó, vagy az abs elektornikája rossz?
1.6 benzines B6000-s mocihoz milyen injektort ajánlotok?
Ma mentem a feketével egy kb. 100 km-t, kellemes kis gép. Aztán átültem a kékbe és ahogy kifordultam az utcára, az első gázadásra azonnal éreztem, hogy a 2.0 az a 20V soft verzió. :D Mondjuk ez a fekete nyugisabb, halkabb, egyenletes haladásnál is soft. Hát gondolkodom mi legyen. Majd ha átépítésre kerül, úgy gondolom marad az Euro3-as kipufogórendszer, de mindenképpen Euro2-es motorvezérlővel hajtva. Hogy ne legyen zajosabb és nyersebb ettől, mint a kék, de azért legyen kraft is. Most ami ebben az évben rámzúdult autók terén, kicsit sok volt. De kipihenem és végülis nagyon boldog vagyok. Van két szedánom, egy hétköznapi, amit idővel elnyű a használat és egy idejét javarészt garázsban töltő, kímélhető darab. Meg egy kis változatosság. Amúgy persze, összességében vége a sztorinak, ami ezt a típust illeti.
A Multiaer-en is megtörténtek a vétel utáni beavatkozások. Hátsó rész sötétítve (32e HUF). Összes olaj, szűrő, gyertya, vezérlés vizpumpával, hosszbordás szíj feszítővel lecserélve, vákumpumpa alatti tömítés is cserélve (mókadíj 54e HUF). A kopott első és hátsó embléma cserélve. A hátsó zárral együtt van. Ki lett cserélve a tankajtó zsanérja is, már nem lötyög. Megmondom nem rossz kis gép. Csak ne lenne olyan alacsony. :)
A generátorcsere szükségessége (13 Volt töltés) miatt ki kellett vennem a klímakompresszort a szereléskor, üres a rendszer. Lehúzott ablaknál meg jön be a benzinszag, reménykedtem hogy a tanksapka ereszt csak, de a betöltő csonk repedt. Még az is. Nem keveset dolgoztam ezzel is, de csak nincs vége. Fáradok.