THE CULT Singer IAN ASTBURY Quits 'THE DOORS' - Feb. 15, 2007
THE CULT vocalist Ian Astbury has officially moved on from working with Ray Manzarek and Robby Krieger of THE DOORS. The band, performing under the moniker RIDERS ON THE STORM, has toured the world extensively over the past four years, and had just completed a sold-out 13-date tour of Europe. Astbury, who is now fully engaged in re-launching THE CULT alongside guitarist Billy Duffy, has decided it was time to close that chapter of his musical career.
"I have decided to move on and focus on my own music and legacy," Astbury said in a statement. "I have enjoyed performing and sharing the stage with Ray Manzarek and Robby Krieger immensely. I have learned a great deal from the both of them, and it certainly has expanded my abilities as a performer. This has been a difficult decision to make but I feel I would be holding them back as well as myself if I did not depart at this time. Great love and respect to all the fans. Thank you for everything you have shared with me...."
There is no word at press time on his possible replacement; however, RIDERS ON THE STORM manager Tom Vitorino stated that the band will continue to perform, and is currently considering a very short list of vocalists.
As previously reported, THE CULT will make its first live appearance of 2007 on February 24 at California Speedway in Fontana, California. The concert, which begins at 8:00 p.m., is a part of NASCAR's highly successful Rock 'n Racing series. Tickets include admission to the racetrack to view the race and THE CULT's post-race performance.
THE CULT is scheduled to enter the studio this month to begin pre-production on the group's first album since 2001's "Beyond Good and Evil". A fall release is expected. Also planned for release is a DVD of the band's November 13, 2006 concert at Irving Plaza in New York City, tentatively due in April.
THE CULT's current touring lineup includes principals Ian Astbury (vocals) and Billy Duffy (guitar) alongside bassist Chris Wyse, drummer John Tempesta (ex-WHITE ZOMBIE, TESTAMENT, EXODUS, HELMET) and rhythm guitarist Mike Dimkich. New THE CULT European tour dates are being booked for June, with many more shows to follow in the fall and winter.
A másodikon az a három szál rózsa, melyet én tettem oda. Egyet a barátaimért, akiknek nincs lehetőségük, de szeretnének ide eljutni, a másodikat a halott testvéremért, akinek Jim volt az "embere", a harmadikat pedig magam végett.
szerintem egyes darabokhoz nem kéne hozzányúlni, mert képtelenségnek tűnik vállalható cuccot összehozni belőlük. ilyen például a the end. kibaszott nehéz lehet úgy szétszedni, hogy az eredmény egy újragondolt, ötletes és frankó zene legyen. az UNKLE egyébként egy kurvajó banda, a never, never, land lemeze óriási, de amit a the endel műveltek az elég izadtságszagú és semmitmondó. persze még mindig jobb, mint amit DJ Rush hozott ki a számból, mert azért elsőre börtönt javasolnék.
Az előbb felrakott albummal kapcsolatosan kíváncsi vagyok a véleményetekre, és hogy az ilyen "albumokat" Ti nem tartjátok-e a The Doors szellem meggyalázásának.
És, hogy a zenekar ma is aktív tagjainak miért van szüksége ilyen albumok megjelenésének engedélyezésére? Pénz miatt? Népszerűség? Vagy a The Doors szellem (vagy Morrison) emlékének fenn (és meg) tartása miatt?
Attól még nem lesz népszerűbb (ismertebb?) a The Doors, hogy idönként hozzájárulnak ahhoz, hogy a régi klasszikus dalokat újra kiadják tuc-tuc hangszerelésben.
Bár lehet, hogy tévedek, és csak nekem nem tetszik így a The Doors (feldolgozások).
(Amúgy van egy válogatás album a Light my Fire dalok, de az előadók azért igényes zenét játszanak. Mint pl: Shirley Bassie, Carlos Santana and Ricky Martin, Jose Feliciano, Baccara, Led Zeppelin, Massive Attack, és még sokan mások.)
CD 1 BLONDIE vs The Doors - Rapture Riders (Extended Clubdub Remix) 05:37 BT vs The Doors - Break On Through (Remix) 07:06 DEEP DISH vs The Doors - Stormy Dance (Tommy Boy Remix) 08:00 The Doors - Hello I Love You (Adam Freeland Fabric Mix) 07:28 The Doors - L.A. Woman (Paul Oakenfold Remix) 04:15 The Doors - Riders On The Storm (The Chemical Brothers Chill Out Remix) 07:01 The Doors- Roadhouse Blues (Zuker XP Techno Remix) 08:23 The Doors - Roadhouse Blues (The Crystal Method Remix) 04:57 The Doors - The End (Apocalypse Now Remix) 06:23
CD 2 The Doors - Break On Through The Other Side (G-a-m-m Remix) 05:51 The Doors - Light My Fire (A Cura Di DJ Napoleon Super Remix 2005) 05:32 The Doors - Light My Fire (DJ Bageera Reggae Mix) 01:28 The Doors - Riders On The Storm (Eddie Baez & Brenda Cornell Tunnel Radio Mix) 04:04 The Doors - Riders On The Storm (Ibizarre Revival Remix) 05:36 The Doors - Riders On The Storm (Nightmares On Wax N.O.W. Remix) 08:40 The Doors - Roadhouse Blues (G.Shaggy Garcia 06 Vocal Remix) 09:58 The Doors - Roadhouse Blues (Mindelight Remix) 07:31 The Doors - Strange Days (Thievery Corporation Remix) 04:19 The Doors - The End (DJ Rush Hardremix) 05:02 The Doors - The End (U.N.K.L.E. Remix) 04:21 The Doors feat. SNOOP DOGG - Rider On The Storm (Fredwreck Remix) 06:11
egyébként az amsterdami közönség eléggé közönyös volt. Ian a felénél le is cseszte őket :))))))))))) 'Why are you just standing and watching???? too much TV, you watch too much TV.... What do you think???? Can you see these two legends tomorrow, or next week???? Come on!!! It's a ceremony!!!!'
Az elején és a végén ment az éneklés, táncolás, de a When the music's over és a Spanish Caravan hosszú szólói egy kicsit leültették a népet... A People are strange alatt/után viszont majd szétrobbant a ház!! :))))) A zenekar nagyon élvezte az együtt zenélést, voltak nagyon jó poénok! Robbie végig a színpad jobb oldalán állt, de a Spanish Caravan alatt átsétált a bal oldalra, csak közben felborította Ian mikrofonállványát. De olyan lassan borult a cucc, hogy azt hittem megállt közben a levegőben. A szóló végén, mikor a többiek is csatlakoznak a dalhoz, Ian rendberakta a mikrofont, és közben megsuhintotta Robbie fenekét a tamburinnal :))))) Meg a végén valaki feldobott egy övet a színpadra, és amikor meghajoltak, Ray felkapta az övet és elkezte ostorozni Ian fenekét, ő meg rájátszott, rázta a seggét, vigyorogva :)))))
Tinédzserkori álmom vált valóra múlt héten. Amsterdamban volt szerencsém látni a Riders on the storm koncertjét. Szavakkal leírhatatlan élmény volt látni és hallani egy tökéletes hangzású és hangulatú előadást a 'nagy öregekkel' akik olyan energiával tolták a ZENÉT két órán keresztül, hogy majd szét szakadtam a végére. :))))) Első sor, Ray tőlem két méterre varázsolt, Ian végigtáncolta, tombolta szinte az egész koncertet. Robbie táncolt!!!!!! A dobos és basszeros arcok pedig végig vigyorogva nyomták az alapot.
Setlist (kaptam egyet az egyik road-tól :)))))))))))))
roadhouse blues break on through love me two times when the music`s over alabama song back door man five to one spanish caravan the changeling people are strange ( full band ) not to touch the earth wild child touch me la woman __________________ riders on the storm __________________ light my fire
Számomra a koncert egyik legjobb pillanata a Riders on the storm bevezetője volt, tök üres, sötét színpad, mennydörgés erősödő hangja, villámlás szerű fények, Ray besétál egy üveg sörrel a kezében és azt mondja:
'Hope you have a lot of beer tonight, and make a lot of children'
Dec. 7-én a Rocktogonban Doors Tribute Band koncert lesz! Szeretettel várunk mindenkit, aki szereti a Doors-zenéjét és autentikus Doors-koncertérzésre vágyik!
én most fejeztem be az említett könyvet. szerintem az írás erőssége, hogy javarészt izgalmas anekdótákból áll. persze ez nem véletlen, hiszen komoly búvármunkát végzett az író, öt oldalnyi a válogatott források listázása.
a túlzásokról... szerintem a helyzet annál is durvább volt, mint ami a könyvben olvasható. csak apró ízelítőt kaptunk Morrison mindennapjaiból. egy élvhajhász tehetséges faszfej lehetett :)
a könyv elején Davis erősen sugalja a gyermekkori zaklatás vádját. Morrison totál elfordult az apjától és később sem lépett vele kapcsolatba, úgyhogy lehet benne vmi. talán nem véletlen ez az Oidipusz-komplexusos utazás sem a the end-ben.
nahelló, mázlid van, hogy erre jártam :) szóval a through the looking glass lemezen van, amelynek 80 százaléka egyébként is feldolgozás. talán nem vádolnak elfogultsággal, de remek lemez.
Majd' két és fél év után válaszolnék végre... :-) Szóval köszi, erről a Siouxsie-átdolgozásról nem is tudtam. Melyik albumon szerepel amúgy? Máris nekiesek és leszedem.
én most töltöttem lea Matrix-beli koncertekből 2-t-ezek még 1967 eleje amikor már kijött a Break on Trough de a Light My Fire még nem.Baromi jó bár a minőség nem annyira de hát már az is csoda h vki 1általán felvette
Én is most találtam rá a topikra bár már nagyon régóta szeretem a The Doors-t. Visszaolvastam a topikban szereplő írásokat, és nagyon tetszett ez a nyugodt, békés hagvitel. (Sajnos egyre ritkább ez a magatartás itt az indexen!)
Nem tudom ki mennyire ismeri, de a http://www.grammy.ru oldalról letölthető nagyon sok Doors (koncert) felvétel, illetve a http://www.youtube.com oldalról pedig nagyon sok Morrison klipp, interjú is van.
Jó szám, de én nem erre gondoltam. Hanem arra, ami rögtön akkor szól, hogy Morrison gyerekkoráról a hatvanas évek közepére ugrunk. Orgonával kezdődik, középtempós.