Igazoltatás ma délután! Rendőrt első kérdése "Saját tulajdon az autó??" második "Mivel foglalkozom, hogy nekem ilyenre tellik ilyen fiatalon?" Harmadik kereste mibe tud belekötni és átnézett mindent az autóban. Peche volt nem tudott mibe belekötni!
Na mindegy. Néha vannak érdekes dolgok!
Baggio! Ma valamikor átküldöm a tervet a matricára, lehet, hogy csak éjjel valamikor. Egyébként kösz. A számomat majd a mailban küldöm.
Dreco! Az új 406-os valóban nem támogatja az ablakfelhúzós dolgot, a régebbi 406-nál nincs ilyen gond, de ennek egyszerű a magyarázata. Ugyanis a tiéd még nem a multiplexelt elektronikai rendszeres, azaz abba bármilyen riasztó egyszerűen rakható/építhető, amely támogatja ezt a funkciót. Az újabb facelift utáni 406-ba pedig ez miatt az elektronikai rendszer miatt, sokkal nehezebben szerelhető bele másmilyen riasztó.(facelift = egy adott modellen, bizonyos gyártási idő után végzett külső, belső és technikai módosítások, ami nem eredményez modellváltást, csak a már futót egészíti ki, illetve tökéletesíti azt. 406 esetében 1999-ben volt facelift: új külső-belső megjelenés, technikai módosítások). Szóval a gyári risztó nem támogatja ezt a funkciót, ellenben a 607 és a 307 rendszere viszont tudja. Gondolom a 407-is fogja már tudni. Nekem gyári a riasztóm és nem tudja. Gondolom a már nem túl sokáig gyártott 406-osnál nem akartak egy ilyen komplex rendszert kifejleszteni, ha már úgy is jön az utód.
Nem semmi mit produkáltatok...
Az ember véletlenül egyszer egy hétig folyamatosan melózik, erre termeltek 12 oldalt...:-)))
Nem baj, söt örülök annak hogy igy felpezsgett az élet errefele:-)
Szóval welcome mindenkinek, akit eddig még nem ismerek. A sok élménybeszámolót olvasva mindig fáj a szivem, hogy már nincs Pugom és esténként szétrázott girinccel szállok ki a traktorból...
Kár hogy a tegnapi villámtaliról nem tudtam, bár sajna úgyse tudtam volna elmenni rá...
Sansali ápr. 26-ra feltétlenül irj fel bennünket 2 fövel! Úgy látom kicsit többen leszünk mint az elsön voltunk annak idején:-)))
sabian, külön örülök hogy Rólatok is lehet olvasni egy gyorsjelentést! Üdv a pöttömnek!
Gyuszkó, erröl az upgrade-röl azért nem ér ennyit hallgatni!!!:-)Hogyan, mikor, stb? A GRDT-t megtartod?
Az újságcikkre reagálnék néhány mondatban, elsősorban mint
elektromos területen praktizáló mérnökember, másodsorban mint
boldog PEUGEOT tulaj.
Mélységesen együttérzek G. úrral, elgondolni is rossz, mi történik,
ha a hiba a garanciális idő letelte után jelentkezik.
A problémában én két lényeges momentumot tudnék megragadni:
-Sajnos manapság tipikusnak mondható szerviz hozzáállás, hogy
mielőtt gondolkodnánk kezdünk el alkatrészeket cserélgetni.
/általában teljesen feleslegesen, a vevő számlájára/Ha megfelelő számú
alkatrészt kicserélünk,az autó egészen biztosan megjavul.A nagy vesztes
a vevő, hiszen neki mindet ki kell fizetni, nem csak a rosszat.Így lesz
10000 foritból 100000.Kíváncsi vagyok mit mond a szerviz, ha csak az utolsó
darabot akarom kifizetni,mondván a többinek ezek szerint semmi baja nem
volt.
Jelen esetre visszatérve:Biztos vagyok benne, hogy kisebb munkával járt a
computer cseréje,mint az ominózus kábelrész megtalálása és javítása.
A szerviz elektromos szakemberei szvsz nagyot bénáztak, abszolút fafejűségről
tettek tanúbizonyságot.Valamit ne felejtsünk el:Nekik MINDEN javítási anyag
és segédlet, kapcsrajz, mérőpontok, stb. a kezükben van mégsem voltak
hajlandóak a műszaki szemmel gondolkodásnak szikrájára sem.
A másik:
-Jelen esetben szerintem teljesen mindegy a márka, a jelenség sajnos
általános,biztosan mindenki tudna más márkák bakijaiból is szemezgetni.
Sajnos a beépített anyagok minősége és minőségbiztosítása /is/ sínyli meg az
ádáz árversenyt.Jelen esetre sajnos nincs mentség, 1 PUG vásárlóval kevesebb.
Bár a cikk kissé PUG ellenes volt, talán csak nincs a háttérben valami
konkurrens tevékenysége?Az utóbbi időben a PUG komoly piacokat vesz el
másoktól...
Végezetül:Ezúton kívánom G. Úrnak, hogy új, más márkájú autójával maradéktalanul
boldog legyen, ill az autóvásárláshoz sok szerencsét./mert eleddig az új autókhoz
elég volt a pénz/Sajnálom szegényt, mert 6,5 milláért eredetileg igen jól
választott.
Tőletek elnézést, ha hosszúra nyúltam, sajna az influenza miatt ráérek.
PUG40605 - forever
aztat magyarazta nekem a zarpi, hogy a vizbul vonja ki a zoxigent :)
szoval
http://www.ah-tuning-zubehoer.de/shop/frame.pl?c=daten/sportspiegeltype/00b000.html
oldalon az vagyon irva, hogy gyartasi idotol fugg melyik milyen, sztem a facelift utani az a d9, az elottelevo a d8.
amugy ha veszel ilyen cd-t, en is erdeklodtem mar utana, mondd mar el a velemenyed rola.
thx
csoki
Az enyém 1,9-es. A minap láttam egy hasonló motorral rendelkező BX-et és ott volt ilyen. Azért gondoltam, hogy kellene lennie ilyennek, mert van ott filc maradék. Másrészt nagy sebességnél elég hangos az autó. Bár ha jól tudom, akkor ez típushiba! Lehet, hogy azért fogok szerezni egyet!
Valaki tud arról, hogy a 405-ös motorterében lévő tűzfalon szokott-e lenni egy filc szerű szigetelő anyag? Az enyémben nincsen, csak egy apró maradék, ami arra utal, hogy volt ott valami!
Remélem jó volt a tegnapi tali!? Ha tudtok küldtök nekem képeket! Tegnap délután még nyomdában voltam, már majdnem azt hittem hogy elszabadulok időben és oda érek a talira, de a levilágítósok elcseszetek valamit. Így lehetett újra kezdeni az egészet. Viszont este voltunk az új BS megnyitóján. Szép épület, kicsit olyan mint egy UFO! Belülről is jó, persze ez nem egy hotel, de kényelmesek a székek! A cikket még nem olvastam, de ebből is látszik, hoyg nem kell márkaszervízbe járni. Vannak olyan egyéni szerelők, akik francia kocsikra szakosodtak. Legalább is nekem ez a tapasztalatom!
Szintén elolvastam a cikket. Nekem az tűnt fel benne, egyebek mellett, hogy a Peugeot nem támogatja a nyitva maradt ablakok felhúzását. Ez azért érdekes, mert az enyém 96. év 12. havi forgalomba helyezézésű 406 és tudja ezt a funkciót. Örülök is neki, mert elég feledékeny vagyok e tekintetben. Lehet, hogy azóta úgy döntöttek, felesleges extra? Nem hiszem. Ráadásul biztosan gyári, hiszen a a gyári indítókulcsban van, Az igaz, hogy külön gombon, mert ez húzza reteszt is a zárra.
Egyébként a cikkben írtak leírtak nem csak a Puggal történtek már meg. Minden autógyár készít időnként gyártási hibás kocsit. Szegény G. János kifogott egyet pehhére. Azért néha csinálhatnának statisztikát arról, hogy a garancia ideje alatt mely autókatipusokat viszik leggyakrabban visza.Persze eladási százalékokat is figyelembe véve.
Sajna én is Jkutya sorsára jutottam :-( kis kényszerpihenő... Azért jó volt látni pár új arcot, meg régit is, sajnálom, hogy nem tudtam tovább maradni.
A cikkben leírt autóra egyébként van egy angol szó, a "lemon". Ja, és úgy látszik, hogy ilyen más márkánál is előfordulhat...
Az a szomorú benne, hogy ez már a második kereskedés, amiről ilyen hírek jönnek (van itt egy topic a Peugeot Kovács-ról is, ha jól emlékszem). Én a Gablinihez járok, szerencsére ott még semmi ilyent nem tapasztaltam.
Hát elég béna cikk, mit mondjak.
"A meghibásodott gépkocsiról a kereskedés tulajdonosa azt közölte: utóbb kiderült, hogy egy rossz kábel okozta az elektronikus rendszer működési zavarait, ezért történhetett meg, hogy a fedélzeti számítógép javítása és cseréje után is újabb meghibásodások történtek. A vezeték cseréje után a hibák megszűntek."
Talán vkit seggbe kellene rúgni a szervízben, hogy nem találta meg hamarabb a hibát ebben az amúgy teljesen hibátlan autóban.
Azt tanácsolnám a tulajdonosnak G. Jánosnak, hogy nyugodtan vegye át a csereautót, és adja nekem, ha neki nem kell.
Amúgy engem ez a cikk csak megerősített abban, hogy jó helyen járok, ha Peugeot-t akarok venni, mert ott tényleg a vevő a király. Számomra az egyedüli rémálom, hogy nem lehet ilyen autóm. Legalábbis egyelőre még...:)
Szép jó reggelt mindenkinek!
San köszönöm megkaptam már küldöm is tovább a megfelelő helyekre! Aztán beszélek a matricás gyerekkel is és amint van valami akkor hívlak! illetve csak irok a számod nem tudom!!!
Hát igen, egy Peugeot-val nagyon szépeket lehet élményautózni. Kényelem, csend, megjelenés.
Amit kértél, már át is küldtem, az itt megadott e-mail címedre!
de irigyellek! Az ilyen fajta autózásokat én is élvezem nagyon. Imádom. Bár nekem a hi-fi-t meg kell csinálnom ki kell cserélnem a hangszórokat és szeretnék bele CD-t de ez majd a jövő zenéje. Szép lassan. Én a városba szoktam ilyet néha. Vagy mikor most nem rég lent voltam Szentgothárdon akkor. Éjjel autóztam és hallgattam a rádió éjszakai műsorát. Jókat nevettem rajta. Bár nekem nincs tempomatom. Na mindegy.
Mégegyszer örülök, hogy találkoztunk jó volt.
Majd légyszi azt a körmailt küld el nekem amit körbe küldtetek mindenkinek. Akkor azt is intézném!!
Fél 9 után itthon voltam. Kicsit élveztem az autózást, nem siettem. Mikor elváltunk, bekapcsoltam a tempomatot 140-re és Siófoknál a kijárónál kikapcsoltam. Szépen befűtöttem, hi-fi-t rányomtam és autóztam egy jót, stresszmenteset.:-)
Nyuszika bemegy a festékboltba.
-Ecet van???
-De nyuszika ez festékbolt!!
- Jó mondom másképp: Pamac van????
Ez így estére jó lesz.
mégegy!
Angolok, Németek, Magyarok háborúznak!
_Angolok mondják: befogtok csinálni olyan lőszereink vannak
- Németek mondják: befogtok csinálni olyan fegyvereink vannak
- magyarok mondják: befogtok csinálni nálunk van a WC kulcsa
Igen én sajna a Taxi-s képekről lemaradtam de nem baj majd legközelebb. San amint van valami akkor rögtön szólok aztán közbe eszembe jutott egy másik is van egy nyomda őket is megkérdezem majd. ezekszerint rendben hazaértél. helyes! A képeket szívesen. Holnap ráfekszem a témára.
nem baj Fido az a lényeg hogy 26-án gyere gyertek!!
Én is örültem, hogy tudtunk találkozni így legalább kicsit könnyebb lesz majd 26-án!