Ez meglepett hogy jobb mint a kp-i befecskendezős:-))De ez tetszik...
10.2-t elég jó érték kénytelenm leszek kipróbálni eddig nem tudtam mert mindig kiprörgött a rossz úton:-)))
Pedig szelíden indultam(viszonylag..)aztán nyomtam egy padlót....
Jó hogy kívülről nem mutat sokat az autó így lámopánál mindenki meglepődik ha keménykedik és nem jön be nekik:-)))
Még kéne egy 1.2-es felirat hátra az tuti lenne..:-))))
Egyetértek: nagyon jól ment, és hihetetlenül jól fogyasztott.
A 107 ill. 109 LE közti különbség oka az lehet, hogy az első egy-két modellévben GRI jelzéssel jött a Bosch LE Jetronic hengerenkénti befecskendezős változat, ami tényleg csak 107 LE-t tudott. (Valamint bekavarhat még az ECE és a DIN norma különbsége is, ami pont olyan 2 LE-t tesz ki ebben a teljesítmény-tartományban.)
Magyarországra előszeretettel már a kat.-os (és így injektoros) változatokat hozták csak be anno, mert ezeken jóval kevesebb volt a vám a 90-es évek elején. Persze asszem' árultak karburátorost is.
Az már nem is olyan rossz...:-))
Érdekelne egy két tapatsztalatod:régebben volt gond a kocsival melegben rosszul indult,rángatott meg nem volt ereje..Ekkor még nem én használtam..
Átvettem elvittem a karburátoroshoz aki elég jól megcsinálta azóta minden ok,de nyárom még nem próbáltam remélem nem jön elő a nehezen indulás...
Viszont most is feltünt hogyha leállítom a meleg motort akkor a benzinszűröben "forr " a benzin..
Ezt ki lehet valahogy kerülni?Neked nincs ilyen gondod?
Előre is köszi!
Talán a PSA fórumon sikerült egy linket levadászni, ami leírja, egyszerű eszközökkel bogyan lehet hibakódot olvasni a 405-605 korszakból, kommunikációs csatin keresztül.
A "készülék" kb 500 Ft ból megvalósítható.
Úgy tudom, hogy a most futó modellekből már ilyen egyszerűen nem megy.
Belinkelni nem tudom, de szívesen elküldöm mailben, ha valakinek kell.
Nekem is a 109 lovas GRI-m volt és nagyon ment, jó menetteljesítményei voltak, szerintem korának verhetetlen autója motorikusan ez a motorcsalád. Ja és keveset is evett. Ami viszont érdekes, hogy van egy nagyon komoly erdeti francia Peug modellkatalógusom (igaz fénymásolva), amiben a létező összes modell benne van, még az áraik is (anno értendő persze) és ott 107-et írnak a GRI-re, karbisra meg semmit. Mintha nem is létezne olyan. Amikor még az első 605-ösöm vásároltam, akkor még a 605-ösben is láttam karbis 2 literest, mondjuk végül az SRI mellett döntöttem akkoriban. Minden esetre érdekes, hogy ezek a franciák mi mindennel szerelték az autóikat, aztán utána meg az ember nem talál róla semmit.:-)
Kb. meg egy ora mire fent lesz. Most 33%-nal tart.
A hibakod-kiolvasot nem en tettem fel. Mi az?
A CD-n nagyjabol az osszes mostani PUG rajta van.
Jelentkezem ha kesz lesz.
Break.
Az előttem szólókkal (pl. a karbis Peugeot T16-tal :-))) csak egyet tudok érteni: szerintem is 110 lovas (DIN szerint) az autó. Eggyel erősebb, mint a tökugyanolyan motoros, de kp.-i befecskendezővel (Solex Fenix 1B) és szab. katalizátorral ellátott GRI.
Papír szerint - s ez nincs messze a valóságos értéktől - nagyon jól gyorsul: 10,2 mp 100-ra.
A berline, berlina a 4 ajtós szedánt jelöli. Ez ugye általában egyben lépcsős hátat is jelent, de nem mindig, mert pl. a Citroën CX is berline (persze ha nem Break), mivel csak négyajtós.
Ez a szegedi dolog jó ötlet! Nagyon szeretem azt a várost! Esetleg egy szabadtéri színház is beférhetne, ha szeretitek a színházat! Ma véletlenül betévedtem egy autókereskedésbe és láttam 2db nagyon szép 405-öst és ugyan ennyi 605-öst. Ha esetleg valakit érdekel, akkor el tudom magyarázni hol van!
üdv megint! :)
nem tud valaki cimet adni,ahol lehet találni az ujfajta 405-höz belső karosszériá elemeket?mert azok a bontok,amiket a lista alapján hivtam,mindenhol csak a régi van.
Mégegy:egy bontócím ahol befogadják az 505-ünket? :(
előre is köszi
Üdv!
Olvasni is nehéz ennyi irást :)
Jó hír: Talira megyünk mi is...ha még beférünk a keretbe :) 405SRi+2fő
az 505-st legfeljebb egy pesti villámtalira merjük elvinni :(
ez a CD engem is érdekel,de valami emberi nyelven...sok 405 tulajdonos van itt
Én benne vagyok. abban is hogy ott maradjunk ha tudunk szerezni reális áron szállást!!! Nekem a május eleje teljesen kiesik mindenhogy! Nyáron valamikor megjátszathnánk
Úgy tűnik többeknek tetszik a szegedi találkozó ötlete. Ha jól veszem ki, a kellemes időn felül jó kaják és csinos lányok kellenek majd. Szerintem egyik sem probléma - de akkor menjünk legalább másfél napra.
Szerintem szóba jöhetne még egy tiszai hajózás és szakmai programként benézhetnénk a helyi Peugeot kereskedőhöz. Ő is Kovács, de állítólag csak nevében hasonlít a mi szégyenteljes pesti Peugeot Kovácsunkra.
Az e-mail nem jó? Kicsit pontosítanom kell, én elsősorban kiegészítőkre (alufelni, tetőcsomagtartó, stb.) gondoltam, mint sem szervizeléskor szükséges alkatrészekre. Azért írj, meglátjuk, tudok-e valami jót mondani!
Jónak tartom Gabesz Papa felvetését. Nyáron szervezhetnénk egy találkozót Szegedre is. Elvégre oda valósi a gyorsulóbajnokunk Papp Zoli (405T16) is. Ráadásul Szeged jó hely, szép a Tiszapart és sok Pug tulaj van.
De azért először jöjjünk el rengetegen április 26-án a siófokira.
Szia! Dehogynem!:-) Örömmel várunk mindenkit, bármilyen Peugeot-ja is van, lényeg hogy márkaszerető legyen. Egyébként ha megnézed az oldalt, van fenn 206, meg 307 is. Az irányvonalat pedig nyilván meg kellett szabni, ezért lett fővonalként 400-as (topictörténelem pl), de ettől eltérhet le, illetve felfele is.
Gabesz Papa, a Berline ha jól tévedek, egyszerűen a limuzint takarja.
SQS, a tervek szépek. Ehhez azonban sok munka, összefogás kell (meg majdnem mondtam még valamit, de azt te is kitalálod:-)), hogy arra a szintre hozhassuk a klubot, amit ennek a márkának a hagyományai megérdemelnek. Ez az egyedülálló modellsorozat -400/500/600-as Pugok- a világon több országban is különleges tiszteletnek örvendenek, itthon is megérdemelne egy kis figyelmet, hiszen a régiek, a mostaniak, meg az ezután jövők is szépek lesznek (gondolom). Egyébként kint nagyon frankók ezek a klubok, de tudomásom szerint a mienk abban egyedülálló, hogy mi nem korlátozzuk le ezt egyetlen típusra. Szóval tudod, ha egy Magyarországon szinte jelentéktelen márka (most direkt nem mondok nevet), aki alig ad el autót, mondjuk a Pughoz képest, meg a neve sem éppen a presztizst, hagyományokat veti fel az emberben, legfeljebb az olcsó tömegtermékekre asszociál, nos ha ott működhet egy komolyabb klubélet, akkor nehogy már egy 110 éves gyártó méltán híres modelljeiből álló sorozat ezt ne érdemelje meg.