Csak is Magánszemélytől ,napi használatba lévőt ! Kereskedői választék ide vagy oda ,jobban jársz eggyel ,ha az jó minőség ! Figyelni kell a hírdetéseket ,s kérdezni a fórumon a típúsokról ,ha bizonytalan vagy ,itt Hozzáértők szívesen segítenek ,megspórolhattad volna a Maglódi túrát is !
Maglódi kereskedést nem ajánlom sajnos miután leutaztatnak 170 kmt utána derült ki hogy amit hírdetnek képen szép kis kocsit nem az van ott,ami van helyette ugyan olyan színű az sajnos sokkal csúnyább volt mint a másik,ugyan olyan drágán. de nem is ugyan olyan,ami a képen volt az sport kivitel,fekete-kék kettös szinű volt nagyon szép,a másik ami szerintük ugyan olyan az meg sima kék.Ami autó bal oldala nem volt lefotózva arról ott derült ki hogy csúnya,javitott,még tükör se volt rajta.Sajnos a hírdetésük leírása sem igaz mert magyar okmányosként hírdetnek de az árban nincs benne a magyar okmány,telefonban azt mondták az már nem nagy összeg plusszban de ott már 80 000 vámolási dij plussz a többi.Érdett is voltunk de ott meg nincs választék,vadi újakból van csak. Remélem tudtam segiteni ha valaki mopedet keres,messziröl ne utazzon fel ha csak nincs kidobandó pénze,ideje,.
Hát ez bonyolult , és hivatalok saját belső logikája alapján -- márha van egyáltalán ilyen -- érthető is . Ennek előtte 5 évvel egy eredetvizsga szükségessége miatt állásfoglalást kellett kérnem a központi okmányirodától , és akkor egy füst alatt ( ha már levelezünk ) megkérdeztem a "B" záradék törlését is . A "levelezünk" azt jelentette , hogy az ügyem elfogyasztott 2-3 ügyintézőt , volt egy iratvesztésük (!) is , majd végre-valahára 16 (!) hónap után megjött a válasz . Az eredetiség vizsgálat dolgában nekem lett igazam , de záradék törlése macerás maradt .
A műszaki vizsgáztatók ( tkp. NKH ) érdemben nem tudnak , nem írhatnak be semmit a forgalmi engedélybe , bebélyegzik az időszakos műszaki hosszabbítást és passz . Nem fér hozzá a törzsadatokhoz , nem tud forgalmit nyomtatni . Ha kézzel bele is körmölné és lebélyegezné a változást a központi adatállományba is be kéne vinni . Végülis érthető .
Ezzel szemben az okmányiroda -- ami ki tudja állítani az új adattartalmú forgalmit -- a saját feje után semmit nem írhat át a járművel kapcsolatban . Ha te bármilyen változással beállítasz hozzájuk , pl. hogy a járgányod most nem nem sárga hanem kék , javítsák ki a forgalmiban akkor azt mondják hozzál erről pöcsétes papírost , hogy tényleg kék és akkor majd beírják kéknek . A nőcik ott a pult mögött ezt hogyan tudnák eldönteni , nem látták a kocsit .Végülis érthető . Bár a jogszabály alapján egyértelmű változást megírhatnák , de ne legyünk telhetetlenek .
Így aztán kialakult az az ügyfélbarát megoldás , hogy ugyanolyan metódus szerint kell eljárni , mintha a Volkswagen Golfodat festetted volna át kékre . Kimész a telepre , Műszaki SZEMLE ( nem vizsga !) keretében megállapítják , hogy Jé , ez tényleg kék ! és adnak róla egy papírt . A jármű egyéb paramétereit ( fék , rugózás , emisszió stb. ) nem vizsgálják , de értelemszerűen kopott gumival és törött szélvédővel , repedt kipufogóval nem mutogatjuk a verdát a szemlén sem . Alvázszám, motorszám , papírok , fotó ... És az egész hókusz-pókusz 1.770 Ft , ami piaci alapon nézve bagó összeg : ennyiért egy normális szervizben csak szelepsapkát cserélnek . Csak ez tovább tart , esetenként rámegy a fél délelőtt
És akkor kap az okmányiroda hivatalos okmányt (Műszaki adatlap ) a változásról , ami alapján kiadja az új , záradéktól megszabadított forgalmit .
A berendszámozáskor kiadott egyedi forgalomba-helyezési engedély fél évig érvényes . Amikor kollegám eladta a Microcar-ját bement és megcsináltatta 1.770 Ft-ért leendő vevője megnyugtatására a záradék törléséhez szükséges adatlapot akkor kérdezte : ez most meddig érvényes . Azon hümmögtek , hogy normál kocsiknál az ilyesmi a következő műszakiig szól ... de mivel ezen örökös műszaki van ezért tkp. határidő nélküli . Majd ha bármi okból forgalmit cserélnek -- ez a gyakorlatban elvesztés , megrongálódás vagy tuljdonos/üzembentartó váltás -- akkor kell bejegyeztetni .
Ez van . Ha érdekel a pár évvel ezelőtti levelezés akkor átküldöm privátban .
Kovács autó. Internetes áruházuk van. 06 62 468 444 Szeged. Megnéztem neked: ablaktörlő exactfit II, Aixamhoz hozza. A képek alapján lapát és kar együtt van 2903 magyar forint. De azért telefonon kérdezz rá a részletekre és nézd meg az internetes áruházban előtte! Egyébként a következő autótípusokhoz hozza: összes Aixam, BMW 3-E46, Fiat Brawa 99.08-2002.12., Fiat Panda 169 1,1 2003.09. , Mercedes, Lancia, stb. a teljesség igénye nélkül. Nagyon hosszú a sor. Ha rámész meglátod. A keresést Aixamra indítottam! Na megyek vissza havat takarítani a járművekről. Sok sikert! Remélem tudtam segíteni.
Franciaországban vigyázni kell az ilyennel.Ez szerintem nem lehet más mint csalás sorozat.Volt már ilyen sajnos. :( Felrakják pl ezt a hírdetést alacsony vicc áron.Van aki telefonál vagyír nekik.Anyit kérnek hogy utalj előleget akkor tuti a tiéd.Ezt sok ember meg is teszi.A valóságban meg kb nem is létezik az auto.
Mondhatom azt hogy kint is elfogytak a 400,500.4,de már 741 se nagyon van.A kereslet meg nagy lett rá.Az ujabb tipusok gondolok itt Crossline S8 már es is horror ahogy pár sorral lejebb írtam,de még is elkelt az is.Olyan szinten nincs auto hogy már a Lengyelek is tőlünk viszik.Az itenni nepper kintről behozza Lengyeleknek meg igy is kell viszik.Én annyira nagyon el sem akartam adni még ,majd csak tavasszal de mondom felrakom úgy sem 1 hét alatt megy el.Hát tévedtem mert 3. nap elment.4ember volt aki komolyan gondolta hogy atóba ül és eljön és leteszi az arát.
A nagyobb kocsira 1 lehetőségem van.Ha az nm jönne össze na akkor azt hiszem vakarhatom a fejem. Asszony fel is húz a bitóra. :)
Hát, ha így fel lett újítva, akkor valóban más. Bár én ezekkel az árakkal úgy vagyok, hogy nem nagyon értem. Húsz éves korára talán semmi sem tartja ennyire az árát, talán csak az arany. Vajon az én tragacsom, akkor mennyit érhet?
Nekem gyanús nizzai Gold-ért az az ár , nem valami licitoldal ez ? Bár lehet Franciaországban vannak olcsóbb mopedautók , de két és félezer km-t autózni ... bár az öcsém ezt lazán megoldotta : pár éve hazatekert biciklivel Franciaországból , két hét alatt haza is ért .
Ma a hóesésbe akartam indulni Bajáról Vaskútra. Kapcsoltam az ablaktörlőt. Akkor derült ki, hogy nincs ablaktörlő. Valaki "jó szándékú ember" letörte. Csak a kis gyűrű rész maradt meg a tengelyen. Azt se tudom, hogy mikor törték le, mert egy ideje már nem használtam az ablaktörlőt.ű
Ha esetleg valaki tudja, hogy melyik autó ablaktörlője passzol, akkor legyen szíves írja meg. Ha pedig nem tudja senki, akkor ha valaki megmérné, hogy az Aixam 500.4 ablaktörlője mekkora ( a szár és a lapát és együtt), megköszönném, ha tudatná velem.
Akkor el kell menni Franciaországba és ezt kell megvenni!! :) :)
Érdekes módon az Ausztriában hírdetett narancs Crossline S8 de 11:00 órára elkelt.2011es 25600kmel 4900 euroért.Ugye milyen érdekes?? El kéne már végre fogadni hogy ami jó állapotban van és folyamatosan karbantartott autó annak nem 300e ft.az ára.!!!
Az enyémtől SOHA nem sajnáltam az ÚJ alkatrészeket mindent megadtam neki ami kell.Le is tették érte az árát.
Nyugodtan lehet köpködni kritizálni irigykedni. :) :) :)
Nagyon hanyagul van beépítve az első lámpák, egy misiért hibátlan 500.4-t illik ajánlani,mert igen vastag a szín felár.