Értettem, persze, de ölég régóta olvasgatok itt ahhoz, hogy egyes figyelmeztetéseket ne engedjek a feledés homályába elsikkadni. A hosszabb horvátországi út előtt (augusztusban) kell majd vizsgáztatnom a gépet, lesz már akkor benne legalább 95 ezer km, és úgy gondolom, legalább megnézetem azt a hatszög-tengelyt, hogy cserben hagyhat-e a közeli jövőben.
Szinte hihetetlen hogy vannak ilyen autók, nekem amikor TDI-m volt, az elsőbe belement 2 év alatt 110ekm, a másodikba 4 év alatt 130ekm, azóta a munkám miatt kevesebbet kell autóznom (sajnos) most a benzinesbe alig gyűlik, évi 20e talán ha összejön.
Az úgy volt, hogy a B6 CR TDI 125 kW diesel autót a lányom (vejem) vásárolta a Porsche Buda szalonból, 2008. őszén, 4 ezer km óraállással. Két év alatt feltornázta 30 e km-re, majd átvettem és évi tíz ezer körül megyek vele, 2/3 részben országúton, pályán. Szervizelt, egy alkalommal volt volt 60 ezer forintos (nem tervezett) alkatrész-csere. Minden bizonnyal ez az utolsó autóm; családtag!
Kinek mi a véleménye a Motul olajjal kapcsolatban? Mivel motorozom is, gondoltam ha motorban jó, akkor autóban sem lehet rossz :) 5W30 504.00/507.00-es megfelelővel.
En 460 ezer korul jarok, de nem is ez az erdekes, hanem, hogy minden hibamentes. A legtobb alkatresz eredeti, beleertve a lengescsillapitokat, kipufogot, csapagyakat, mindent.
A hotoje lyukadt ki, es turbocsove, illetve a klimakompresszort kellett kicserelni, az osszes nem kerult 200 ezer forintba.
Lentebb írták (8378-as) hogy ha a menüben nincs, akkor csak kábellel és szoftverrel lehet bekapcsolni, ha egyáltalán menni fog, mert a fényérzékelős világítás is kell hozzá
Igen, az jó lett :) Már csak a nyitásnál a világítást kell megoldani, hogy felrakja.. Sima halogén lámpás nem xenonos, és a világítás kapcsolón nincs automata funkció.. De szerintem az a beállítás is itt lesz ezen a menün valahol.. Valakinek tipp? :)